Kmoet binnenkort toch echt eens gaan ropp'n op dat ding....quote:
Oke. heb ik dit weekend weer wat te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice price.Zou ook goed op de Morini staan.
Heb nu blauw.
![]()
Beter even passen in de winkel te Utrecht of Amsterdam.
Ik heb laarzen, twee helmen (niet die met dat vizierquote:
ahh jij mag weer oppassen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Wat zit je nu steeds te ijlenover zondag?
wat zondag niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en zondag niet![]()
![]()
BBIL is er ook, ga wel ff kijken denk ik
Ja, dan moet ik fucking vroeg weg om @ 1100 @ mac nieuwegein te zijn... dat word hem niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tot half vier kan ik the road hitten.![]()
quote:[ afbeelding ]
OK, ga ik wel op zoek naar andere vriendjes om zondag te raggen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:02 schreef Cageon het volgende:
Ja, dan moet ik fucking vroeg weg om @ 1100 @ mac nieuwegein te zijn... dat word hem niet.
Ey, mijn aars is exit only, ook voor jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OK, ga ik wel op zoek naar andere vriendjes om zondag te kont raggen.
Alleen oraal dusquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
duwdsanders meet je ons halverwege Cageon
gelredome om 14:00quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Nu alleen kijken of het pastquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb laarzen, twee helmen (niet die met dat vizier=Uvex) en handschoenen van Probiker.
En vast nog wel wat meer in het verleden.![]()
De laarzen zijn zeker net zo goed als mijn vorige Sidi's, maar voor 1/4 van de prijs.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
OK, ga ik wel op zoek naar andere vriendjes om zondag te raggen.
Komt door die meetpics.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Cageon het volgende:
Ey, mijn aars is exit only, ook voor jou.
Weet niet wat voor fantasie beelden jij had bij de meet van zondag![]()
No chick komt voor een ontgroeningsmeet met een Moto Morini Corsaro 1200 Competizione CorsaCorta.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:46 schreef Cageon het volgende:
gelredome om 14:00![]()
ik ga proberen kleding te regelen voor mijn chick, dan rijd ze maar mee.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dudes, Zeeland anders een optie?quote:
quote:CBR900RR FireBlade
Heb als het goed is zondag wel tijd, rondje VP/Flakke/Zeeland/Renesse doen?
Heb vorige week met een groepje chopperaars deze route gereden, mooi stukje met lekkere bochtjes.....
quote:Triumph Speed Triple 955i
Onder voorbehoud gaat ik ook mee. Mits idd 't weer ok is en er een beetje doorgereden wordt, dus geen choppertempo a.u.b.!
quote:Triumph Speed Triple 955i
ik houd niet zo van doorrijden wil altijd graag van de omgeving genieten![]()
![]()
quote:CBR900RR FireBlade
Vandaar die linker slider
Waarom zo ver??quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Dudes, Zeeland anders een optie?![]()
[..]
Moet, moet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gezien de tijd..gaat em niet worden voor mijmoet nl ook rond 16u naar huis
quote:River gaat onder water
Uitgegeven: 30 juni 2008 15:29
Laatst gewijzigd: 30 juni 2008 15:30
Het handelskenmerk van iRiver is de vaak fraaie en compacte vormgeving van zijn muziek- en videospelers. De Aquabeat is zeker compact vormgegeven, over zijn fraaiheid valt evengoed te twisten. Daar gaat het echter niet om, deze mp3-speler kan namelijk onder water.
Deze mp3-speler is bedoeld voor zwemmers die denken beter te kunnen presteren wanneer ze naar muziek luisteren of in ieder geval meer plezier in conditietraining hebben als ze muziek horen. Dit apparaat is 61 x 46 x 20 millimeter groot, dus snel in de weg zitten zal hij niet. En snel weer opgeladen worden hoeft hij ook niet, omdat hij langer dan 9 uur kan doorspelen. Daarbij heeft hij 1GB aan opslagruimte voor mp3- en wma-bestanden.
De iRiver Aquabeat mp3-speler is vanaf 4 juli verkrijgbaar, in ieder geval in Japan.
Hij gaat vermoedelijk rond de 90 euro kosten.
Voor een triumph of een B12quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:34 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag even naar de dealer, is kijken of we een mooie deal kunnen sluiten.:p
Ongelukje.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjahjij moet toch ook om half vier weg
Ga je ook de prijs zonder inruil vragen? Ding staat al een eeuw te koop of niet?quote:
Moet cker een dag van tevoren bellen zodat hij testrit klaar kan worden gemaaktquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je ook de prijs zonder inruil vragen? Ding staat al een eeuw te koop of niet?![]()
En ..... verse olie.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Geerd het volgende:
Hij wou der 900,- voor geven hoogste bod tot nu toe, zonder inruil wou die der 300,- af doen.
Nog even gekeken bij een 900 divje heel strak ding maar die was 1000,- duurder en 2k meer gelopen, niet dat dat wat uitmaakt.
Ik moest maar een keertje bellen voor een proefrit.
Nog even een mailtje gestuurd naar een triumph dealer met betrekking tot slijtage onderdelen etc uigezonderd banden/ketting natuurlijk.
Krijg ik dit terug.
Hallo
Als u ons een diagnosebeurt laat doen, wat dagelijks bij ons
gebeurt, dan weten wij en u in welke staat deze motor is.
Motor is 14jr. oud en hoogstwaarschijnlijk nauwelijks onderhoud gehad.
Een local dealer kan alleen olie en remblokken vernieuwen.
De speciefieke kwalen en of punten weten wij, en dat is alleen in de werkplaats te
ontdekken.
Prijs van de diagnose beurt voor dit model min. 650,- maar kan wel oplopen
tot 800,-
Veel vindt u, het komt hier dagelijks voor, achteraf is men toch tevreden.
Met vriendelijke groet.
Jos Jansen
Dat dacht ik dus ook al, en met 30k zal er denk ik niets te vinden zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Om alleen maar te kijken of er slijtage is
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ey, mijn aars is exit only, ook voor jou.
Lijkt me duidelijkquote:Weet niet wat voor fantasie beelden jij had bij de meet van zondag![]()
Had je je leeftijd erbij gezetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, en met 30k zal er denk ik niets te vinden zijn.
ik hoop het vannavond even rijdenquote:
Daar kan vast wel 500 euro af, dus zelf verkopen die Div voor >800.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Geerd het volgende:
Hij wou der 900,- voor geven hoogste bod tot nu toe, zonder inruil wou die der 300,- af doen.
Nog even gekeken bij een 900 divje heel strak ding maar die was 1000,- duurder en 2k meer gelopen, niet dat dat wat uitmaakt.
Zal toch wel een grote (diagnose)beurt zijn neem ik aan.quote:Nog even een mailtje gestuurd naar een triumph dealer met betrekking tot slijtage onderdelen etc uigezonderd banden/ketting natuurlijk.
quote:Een grote beurt, die normaal iedere 20000km gebeurt kost zo'n model ¤400-430, dat is inclusief kleppen stellen, carburateur geheel afstellen, bougies, olie, filters, ed. ±6a7uur werk.
Voor een motor met dit aantal km zal het beduidend duurder zijn, maar nokkenasketting zal qua werktijd niet meer zijn als het gelijk bij een grote beurt is.
Maar ik denk zeker met dat we de motor niet kennen en er verborgen gebreken kunnen zijn, en dat de carburateurs misschien gerenoveerd kunnen worden, het zeker richting de 800 a 1000euro kan lopen.
Werktijd en onderdelen totaal natuurlijk.
Valt in pricipe nog wel mee, want tegenwoordig zijn grote beurten voor bijv. Daytona T595 en Speed Triple T509, kosten ¤1300 aan onderhoud, in zo'n slechte staat rijden deze motoren rond, en er word door veel mensen slecht of geen onderhoud aan gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |