http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF29062008_005quote:TEL AVIV - Israëlische soldaten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in de buurt van Tubas, op de Westelijke Jordaanoever, een zeventienjarige Palestijn doodgeschoten. Dat heeft een woordvoerder van het Israëlische leger zondag gemeld.
Volgens de woordvoerder merkten Israëlische troepen bij een razzia een verdachte persoon op. Volgens Palestijnse bronnen was de jongeman ongewapend, maar de legerwoordvoerder uit Israël meldde dat hij brandende flessen in de richting van de soldaten had geworpen. Daarop openden de soldaten het vuur.
He said village youths often throw stones at army patrols at around that time but that the youth was unarmed.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef nikk het volgende:
Nogal gekleurd nieuws.
"Israelische soldaten schieten 17-jarige terrorist dood uit zelfbescherming."
Ja, en: "The IDF said a Palestinian attacked soldiers with two Molotov cocktails in the village of Tubas and the soldiers subsequently shot him."quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef PaulusK het volgende:
[..]
He said village youths often throw stones at army patrols at around that time but that the youth was unarmed.
Sinds de oorlog in 2006 weten we toch wel hoe serieus we uitspraken van Arabieren moeten nemen?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef PaulusK het volgende:
[..]
He said village youths often throw stones at army patrols at around that time but that the youth was unarmed.
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:34 schreef Meki het volgende:
Er is in deze hele wereld 2 soorten zionisten met wie je geen vrede kan sluiten
namelijk de duivels en de zionisten.
daar kan je nooit vrede mee krijgen
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
Als dank daarvoor mogen de Palestijnen hetzlefde terug doen,
graag tienduizenden raketten op Israel afvuren
En wat bereikt men daarmee?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
Een antisemitische haatwebsite verkleed als nieuwssite.quote:
En deze reactie is nou precies de reden dat het daar nog steeds zo'n zooitje is...quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
Met zo houding komt er inderdaad nooit vrede,Ja Israel doet alles en die arme berbers doen niks natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
En steeds neuzelen over 'joodse bezetters' en 'palestijnse verzetsgroepen'.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke site dat nieuwsfeit.nl 90% van de laatse berichten gaat over Iran/ Israel/ Irak/ Palestijnen
quote:Op maandag 30 juni 2008 06:35 schreef GBA het volgende:
[..]
Een antisemitische haatwebsite verkleed als nieuwssite.
Niet per definitie. Maar vaak wel, ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Hahahaha ja kritiek of slecht nieuws over Israel is antisemitisme .
-edit-quote:
sad..lees je tt nog eens na. Erg 'objectief'quote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Hahahaha ja kritiek of slecht nieuws over Israel is antisemitisme .
Al waren ze allemaal niet gelovig in Israel dan nog was ik tegen de kunstmatige oprichting van dat Staatje.quote:
Ja ik las over zionisten.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
sad..lees je tt nog eens na. Erg 'objectief'
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Al waren ze allemaal niet gelovig in Israel dan nog was ik tegen de kunstmatige oprichting van dat Staatje.
quote:Of ze nou jood zijn of niet boeit mij geen reet.
Maar als jij als jood zijnde
Ik was ook niet van plan ermee te stoppen.quote:mensen voor Antisemiet wil uitmaken omdat ze kritiek op Israel leveren moet je dat lekker zelf weten.
Dat heb ik nochtans aardig gedaan in één van je andere kuttopics.quote:Ik bedoel je kan gewoon niet anders, inhoudelijk valt het bezettings en nederzettingen beleid van Israel niet te verdedigen.
Jazeker:quote:Op maandag 30 juni 2008 06:35 schreef GBA het volgende:
[..]
Een antisemitische haatwebsite verkleed als nieuwssite.
Ik weet zeker dat als je verder zoekt dat je dan uitkomt bij een of andere moskee in Amsterdam.quote:Domain name:
nieuwsfeit.nl
Status: active
Administrative contact:
M Elmakkaoui
Ik ben niet vredelievend voor de Israelische terroristenquote:Op maandag 30 juni 2008 06:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En deze reactie is nou precies de reden dat het daar nog steeds zo'n zooitje is...
Aktie, reaktie, reaktie, reaktie enzovoorts....
Jij was toch 'vredelievend' meki? Hoe kun je dan de uitspraak "graag tienduizenden raketten op Israel afvuren" verantwoorden?
Blijkbaar ben je toch niet zo vredelievend als je wilt doen voorkomen... Alleen als het in jouw eigen straatje past blijkbaar.
Hypocriet![]()
Geen van beiden. En nu? Hoe ga je 't nu in je wereldbeeld inpassen?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan je reactie als Israelische of Joodse zijnde begrijpen
Alles ontkennen
Het probleem is niet de afwezigheid van vrede probleem is de bezetting en zolang die er is zal het verzet er tegen door gaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben niet vredelievend voor de Israelische terroristen
dat jij wel bent, prima, maar dan heb jij geen hart
Die hebben ze alleen niet. Israël daarentegen heeft de militaire middelen om vandaag nog 'een einde te maken aan het conflict'.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ze alleen niet. Israël daarentegen heeft de militaire middelen om vandaag nog 'een einde te maken aan het conflict'.
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF29062008_005quote:TEL AVIV - Israëlische soldaten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in de buurt van Tubas, op de Westelijke Jordaanoever, een zeventienjarige Palestijn doodgeschoten. Dat heeft een woordvoerder van het Israëlische leger zondag gemeld.
Volgens de woordvoerder merkten Israëlische troepen bij een razzia een verdachte persoon op. Volgens Palestijnse bronnen was de jongeman ongewapend, maar de legerwoordvoerder uit Israël meldde dat hij brandende flessen in de richting van de soldaten had geworpen. Daarop openden de soldaten het vuur.
De grootste ramp die de moslims/arabieren zou kunnen overkomen is de oplossing van het palestijnen/israel vraagstuk. Dan moeten ze iets anders zoeken om over te huilebalken.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Het probleem is niet de afwezigheid van vrede probleem is de bezetting en zolang die er is zal het verzet er tegen door gaan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De grootste ramp die de moslims/arabieren zou kunnen overkomen is de oplossing van het palestijnen/israel vraagstuk. Dan moeten ze iets anders zoeken om over te huilebalken.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Net als de Joden over de Holocaust.
Als die de Holocaust toch niet hadden dan had Israel zelf niet bestaan.
Nou, inderdaad! Rare jongen. Beetje gaan lopen waar het niet mag.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
Wat deed hij überhaupt in het gebied wat afgezet was?
Je snapt het niet. Je denkt dat deze mensen denken zoals wij, terwijl zij (de extreme gevallen dan) redeneren dat het aardse leven slechts een kort opmaatje is voor het eeuwige leven. Als je hier dus goed kunt 'scoren', ben je in het hiernamaals dus koning. In plaats van dat ze degene vervloeken die hun kind tot zulke dommigheid hebben aangezet, roemen ze de daden van hun kind en mensen zoals hij.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF29062008_005
Joh je hebt het over soldaten
Dus de ene bron zegt dat hij met zijn 17 jaar, dat hij met brandende flessen in de richting van de soldaten gooide? En de andere zegt er niets over. Wat deed hij überhaupt in het gebied wat afgezet was?
Wel weer verschrikkelijk voor die moeder en vader...wanneer hij tenminste niet door hun is aangezet voor die daad. Veel te jong
Hij was vast z'n hond uit het laten, denk je niet ook? Om nog even een tweetal Molotov cocktails naar de soldaten te gooien, toen'ie er toch was.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Rare jongen. Beetje gaan lopen waar het niet mag.
Ik snap het ook niet. Ik bedoel, weet je, je mag er toch niet komen? Dan doe je het toch ook niet. Geheel z'n eigen schuld... Het mocht immers niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:04 schreef GBA het volgende:
[..]
Hij was vast z'n hond uit het laten, denk je niet ook? Om nog even een tweetal Molotov cocktails naar de soldaten te gooien, toen'ie er toch was.
Hij. Heeft. Twee. Molotov. Cocktails. Gegooid.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik bedoel, weet je, je mag er toch niet komen? Dan doe je het toch ook niet. Geheel z'n eigen schuld... Het mocht immers niet.
O. Ja. Joh.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef GBA het volgende:
[..]
Hij. Heeft. Twee. Molotov. Cocktails. Gegooid.
Met molotov cocktails gooien. Van dichtbij heb je een grotere kans raak te gooien. Dat zal de gedachte geweest zijn, vermoed ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Monidique het volgende:
Dus inderdaad, wat deed die rare rebel toch ueberhaupt in gebied dat toch afgezet was?
Je mist de proporties een beetje denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Net als de Joden over de Holocaust.
Als die de Holocaust toch niet hadden dan had Israel zelf niet bestaan.
Het zijn mensen. De hardware is grotendeels vergelijkbaar met die van ons, maar de software is nogal verschillend.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fucking beesten zijn het, die islamieten, niet waar, Ed?
Wat een lariekoek. Is dus elke Nederlander een Geert Wilders? Of elke Duitser een Hitler? Of kun je in elke Nederlander een extremist zien? Ik geloof er net zo min in dat iedere ouder daar zijn/haar kind op zal voeden tot terrorist als dat alle Nederlanders hun kinderen opvoeden tot extremist.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Je denkt dat deze mensen denken zoals wij, terwijl zij (de extreme gevallen dan) redeneren dat het aardse leven slechts een kort opmaatje is voor het eeuwige leven. Als je hier dus goed kunt 'scoren', ben je in het hiernamaals dus koning. In plaats van dat ze degene vervloeken die hun kind tot zulke dommigheid hebben aangezet, roemen ze de daden van hun kind en mensen zoals hij.
Zij hebben dus geen kind verloren, welnee, zij hebben een martelaar grootgebracht! Daar prijkt dus mooi een portret van hun heldhaftige zoon op den schoorsteenmantel en hun familie en hun buren hebben respect voor hun en hun zoon.
Nee dat was vrijdag.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:09 schreef GBA het volgende:
[..]
Hij. Heeft. Twee. Molotov. Cocktails. Gegooid.
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
O. Ja. Joh.
Dus inderdaad, wat deed die rare rebel toch ueberhaupt in gebied dat toch afgezet was? He? Iedereen weet toch dat je daar niet mag komen? 's Logisch...
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het zijn mensen. De hardware is grotendeels vergelijkbaar met die van ons, maar de software is nogal verschillend.
Ik begrijp best hoe mensen zo kunnen worden. Uitzichtloze omstandigheden, slecht behandeld worden door de Israeliers, etc. En dan van de andere kant de haat tegen de joden en de westerlingen ingeplant krijgen je hele leven lang. En er is natuurlijk niemand die hen eens het verhaal van een andere kant probeert te bekijken.
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je mist de proporties een beetje denk ik.
Maar inderdaad; het westen moet ophouden zich te laten gijzelen door de holocaust-maffia.
20% van de Israëliërs is Arabier hè.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:44 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Lijk me logisch als je door die zelfde Joden als tig jaar bezet word en het westen deze joden onvoorwaardelijk steunt.
Dan is je opa een flapdrol.quote:Elk volk zal zich verzetten tegen een bezetting.
(me Opa haat de Duitsers nog steeds en wij waren maar 5 jaar bezet en we hadden er maar weinig last van)
Natuurlijk zou ik mij verzetten, maar liet mijn kinderen er niet voor opdraaien. Misschien dat ze hier een kopje thee met brandbomgooiende jongens drinken, maar je weet dat het er daar er wel iets anders aan toe gaat. Hoef je ook niet te proberen bij een land als Iran enz.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Zou jij je niet verzetten als je bezet was.
Schopje BNW.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon een feit als Hitler niet had bestaan dan was Israel er nooit geweest.
En als Israel er nooit was geweest had 911 niet gebeurt (Osama zijn voedingsbodem was toch echt de bezettingen van Palestina door de Joden)
Had Theo van Gogh zelfs nog geleefd.
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef GBA het volgende:
[..]
20% van de Israëliërs is Arabier hè.
[..]
Jij claimt dat Joden Israël bezet houden, ik wijs je erop dat dat maar voor 76% correct is. En nu vraag ik me af hoe je dat gaat inpassen in je Jodenhaat.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:56 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Waar heb ik het over Israelier. (heb je je bril niet op knul)
Waarschijnlijk zijn zij ouders al vermoord door de joden.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Natuurlijk zou ik mij verzetten, maar liet mijn kinderen er niet voor opdraaien. Misschien dat ze hier een kopje thee met brandbomgooiende jongens drinken, maar je weet dat het er daar er wel iets anders aan toe gaat. Hoef je ook niet te proberen bij een land als Iran enz.
En ook al kan ik begrijpen dat hij boos is, hij is er vast ook niet helemaal vanuit gegaan dat hij ongestraft die brandbommen kon gooien.
Nee dat claim ik nietquote:Op maandag 30 juni 2008 13:57 schreef GBA het volgende:
[..]
Jij claimt dat Joden Israël bezet houden, ik wijs je erop dat dat maar voor 76% correct is. En nu vraag ik me af hoe je dat gaat inpassen in je Jodenhaat.
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:44 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Lijk me logisch als je door die zelfde Joden als tig jaar bezet word
Mooi he, zo'n zwart wit beeld?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:31 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Dat zouden ze kunnen doen aangezien ze het probleem zelf zijn.(maar zelfmoord vind ik zo dom)
Maar zich achter hun eigen grenzen terug trekken en hun nederzettingen ontmantelen of opblazen .
Zodat de Palestijnen niet langer bezet zijn.
Geen lariekoek. Geldt niet voor iedereen uiteraard, maar je kunt er vanuit gaan dat de ouders in ongeveer dezelfde omstandigheden zijn grootgebracht als hun kinderen en dus ongeveer dezelfde denkbeelden hebben.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat een lariekoek. Is dus elke Nederlander een Geert Wilders? Of elke Duitser een Hitler? Of kun je in elke Nederlander een extremist zien? Ik geloof er net zo min in dat iedere ouder daar zijn/haar kind op zal voeden tot terrorist als dat alle Nederlanders hun kinderen opvoeden tot extremist.
Ik zeg niet dat het in dit geval niet of wel klopt, maar jij typt alsof elk kind zo is opgevoed
Ja en welke gebieden (zoek even Bezette gebieden op Google of zo) houden deze Joden bezet.quote:
quote:
Nee, dat is een waardeoordeel. Net als claimen dat er sprake is van een vredelievende natie en een stel terroristen. De werkelijkheid is helaas niet zo zwart wit.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:22 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Ja Grijs Grijs kan je het niet noemen
Is toch duidelijk een Bezetter en een volk dat zich daar tegen Verzet.
Dat is simpel weg een feit.
Dus jij als Jodenhater zou wel een voorstander zijn van een Israël volgens de pre-1967-grenzen?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:19 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Ja en welke gebieden (zoek even Bezette gebieden op Google of zo) houden deze Joden bezet.
En horen deze gebieden bij Israel.
NEEE
Het is een feit dat de palestijnen bezet worden door de israeliers en dat de palestijnen zich tegen deze bezetting verzetten.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, dat is een waardeoordeel. Net als claimen dat er sprake is van een vredelievende natie en een stel terroristen. De werkelijkheid is helaas niet zo zwart wit.
En als Israël dat doet dan ben jij als Jodenhater tevreden en keur je elke aanslag op Israël af?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:03 schreef PaulusK het volgende:
Ik ben voorstander dan Israel zich terug trekt achter zijn eigen grenzen (die waren in 48 al gesteld) en inderdaad nogmaal in 67.
Ik zou in ieder geval niet verbaasd zijn als ik werd neergeknald na het gooien met brandbommenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:42 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Zou jij je niet verzetten als je bezet was.
Zeur toch niet, er zijn net 14 miljoen Joden op aarde. Alsof het geloof van die 1,5 miljard Christenen of 1,3 miljard moslims minder arrogant is...quote:Op maandag 30 juni 2008 15:03 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan joden maar een hekel aan het jodendom (wij zijn uitverkorenen van god (soort ubermensch en onze god heeft ons dit land belooft met etnische zuiveringen als gevolg)
Ja maar de palestijnse jongen die zondag werd vermoord gooiden geen brandbommen.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:11 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet verbaasd zijn als ik werd neergeknald na het gooien met brandbommen
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:13 schreef PaulusK het volgende:
En nog geef je geen antwoord op mijn vraag.
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:10 schreef GBA het volgende:
[..]
En als Israël dat doet dan ben jij als Jodenhater tevreden en keur je elke aanslag op Israël af?
Wat lul jij nou weer dom.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Zeur toch niet, er zijn net 14 miljoen Joden op aarde. Alsof het geloof van die 1,5 miljard Christenen of 1,3 miljard moslims minder arrogant is...
En kijk voor de grap eens kijken naar de bijdrage die ze leveren aan de wereld door bijvoorbeeld het aantal Nobelprijs winnaars naast elkaar te leggen
Jammer alleen dat die vergelijking niet opgaat.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:19 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dom.
Wat heeft het aantal er nou mee te maken.
Er zijn nog minder sciencetoligy volgelingen maar als die roepen wij zijn Uitverkorenen van God en onze God heeft ons Nederland belooft.
Dan keuren we toch ook niet goed als deze gelovigen de autochtonen gaan verjagen naar groningen en friesland ons daar bezet houden houden en de rest van Nederland anexeerden.
Ik dek dat wij deze gelovigen et land proberen uit te schoppen en als dat niet gaat dan doden.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef GBA het volgende:
Vrede Hamas met Israel? Laat me niet lachen
maandag 30 juni 2008 10:33
Sommigen denken dat de geschiedenis zich nooit en te nimmer kan herhalen. Omdat de geschiedenis het resultaat is van menselijk handelen. En de mensheid is voortdurend onderhevig aan veranderingen. Die veranderlijke conditie van de mensheid belemmert de herhaling van de geschiedenis. Op zich is dit geen onadequate theorie.
Weliswaar wordt de geschiedenis niet letterlijk herhaald, maar onder vergelijkbare omstandigheden kunnen vergelijkbare fouten of juiste handelingen plaatsvinden. Omdat de antropologische condities van de mens niet of nauwelijks zijn veranderd.
Sinds Mozes en Homerus beschikken mensen in mindere of meerdere mate over dezelfde kenmerken: hebzucht, willekeur, driften, angst, vrees, moed, overmoed, rationaliteit, irrationaliteit, loyaliteit, etcetera. Daarom verzon de elite regels van moraal en recht - om zo het menselijke handelen enigszins voorspelbaar te maken en in te perken.
Vergeetachtig
In Israël en de Palestijnse gebieden herhaalt de geschiedenis zich voortdurend. We krijgen zo veel nieuws uit het Midden-Oosten te verwerken, dat we vergeetachtig dreigen te worden.
In de jaren negentig sloten de Palestijnse en Israëliërs een verdrag. Daarbij beloofden de Palestijnen dat ze de veiligheid van Israël zouden waarborgen.
Maar er werden gruwelijke aanslagen gepleegd: in de bussen, bij bushaltes, in cafés, en op talloze andere plaatsen. Daarbij kwam een aanzienlijk aantal Israëliërs om het leven. En dit was officieel nog geen oorlog. Yitzchak Rabin verloor in de peilingen zijn morele gezag. Yasser Arafat beweerde steeds: ik heb geen controle over Hamas, Jihad en andere groepen.
Wapenstilstand
Nu is er weer een verdrag tussen Israël en Palestijnen (Hamas). Ze moeten zich houden aan de regels van een wapenstilstand. Israëliërs hebben zich daaraan gehouden. Maar op het moment dat ik deze tekst schrijf, zijn er al twee raketaanvallen geweest op het Israëlische grondgebied.
Het wordt niet al te groot uitgemeten in de media. Er zijn vooralsnog ook geen slachtoffers gevallen. Hamas zegt nu, zoals wijlen Arafat, dat zij geen controle hebben over de troepen van Jihad en andere groeperingen. Ziet u de parallellen?
Openingsnieuws
Als morgen een aantal Israëlische slachtoffers valt en op grond daarvan besluit Israël terug te slaan, dan zal dit laatste het openingsnieuws zijn van alle West-Europese nieuwsuitzendingen.
En met z’n allen zullen wij vergeten hoe het allemaal begon. Hamas en andere Palestijnse groepen willen oorlog, doden en gewonden zien. Dit soort barbarse lui kent alleen de logica van het geweer. De Palestijnse terreurbeweging ontmenselijkt alles wat ze aanraakt.
http://www.elsevier.nl/op(...)blogid/77/index.html
ooh vertel???quote:Op maandag 30 juni 2008 16:21 schreef GBA het volgende:
[..]
Jammer alleen dat die vergelijking niet opgaat.
Nee.quote:
1) Joden hebben altijd al in Jeruzalem, Hebron, etc. gewoond.quote:
Jihad, inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:23 schreef PaulusK het volgende:
Woensdag grendelden de joodse bezetters het gebied af, nadat Palestijnen vanuit de Gazastrook raketten hadden afgevuurd op Israël. De raketaanval was een vergelding voor de dood van een leider van de Islamitische Jihad op de Westelijke Jordaanoever door de Israëlische bezetters.
Nee voordat er ook maar joden waren was het al egyptisch gebied.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef GBA het volgende:
[..]
1) Joden hebben altijd al in Jeruzalem, Hebron, etc. gewoond.
2) Voor de Holocaust werd al aan een Joodse staat gewerkt.
3) De Arabische Jodenhaat dateert van ver voor Israël.
4) etc.
Voor WO1 waren er al meer dan honderdduizend Joden in Palestina woonachtig. Joden werden toen al aangevallen door Arabieren, later waren er zelfs Islamitische waanzinnigen die Hitlers aanpak ook in Palestina wilden toepassen. Elke vorm van samenwerking met de Joden werd door de Arabieren uitgesloten. Een eigen land voor Joden was toen al het meest logische, zoals ook erkend door de Britten.
Ja inderdaad.quote:
Wat zit je nou weer te bazelen.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:27 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Nee voordat er ook maar joden waren was het al egyptisch gebied.
Denk er eerst nog maar even over na.quote:wat punten 2 3 en 4 er mee te maken hebben moet je me nog maar vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |