http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF29062008_005quote:TEL AVIV - Israëlische soldaten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in de buurt van Tubas, op de Westelijke Jordaanoever, een zeventienjarige Palestijn doodgeschoten. Dat heeft een woordvoerder van het Israëlische leger zondag gemeld.
Volgens de woordvoerder merkten Israëlische troepen bij een razzia een verdachte persoon op. Volgens Palestijnse bronnen was de jongeman ongewapend, maar de legerwoordvoerder uit Israël meldde dat hij brandende flessen in de richting van de soldaten had geworpen. Daarop openden de soldaten het vuur.
He said village youths often throw stones at army patrols at around that time but that the youth was unarmed.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef nikk het volgende:
Nogal gekleurd nieuws.
"Israelische soldaten schieten 17-jarige terrorist dood uit zelfbescherming."
Ja, en: "The IDF said a Palestinian attacked soldiers with two Molotov cocktails in the village of Tubas and the soldiers subsequently shot him."quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef PaulusK het volgende:
[..]
He said village youths often throw stones at army patrols at around that time but that the youth was unarmed.
Sinds de oorlog in 2006 weten we toch wel hoe serieus we uitspraken van Arabieren moeten nemen?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:41 schreef PaulusK het volgende:
[..]
He said village youths often throw stones at army patrols at around that time but that the youth was unarmed.
quote:Op maandag 30 juni 2008 01:34 schreef Meki het volgende:
Er is in deze hele wereld 2 soorten zionisten met wie je geen vrede kan sluiten
namelijk de duivels en de zionisten.
daar kan je nooit vrede mee krijgen
quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
Als dank daarvoor mogen de Palestijnen hetzlefde terug doen,
graag tienduizenden raketten op Israel afvuren
En wat bereikt men daarmee?quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
Een antisemitische haatwebsite verkleed als nieuwssite.quote:
En deze reactie is nou precies de reden dat het daar nog steeds zo'n zooitje is...quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
Met zo houding komt er inderdaad nooit vrede,Ja Israel doet alles en die arme berbers doen niks natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
En steeds neuzelen over 'joodse bezetters' en 'palestijnse verzetsgroepen'.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke site dat nieuwsfeit.nl 90% van de laatse berichten gaat over Iran/ Israel/ Irak/ Palestijnen
quote:Op maandag 30 juni 2008 06:35 schreef GBA het volgende:
[..]
Een antisemitische haatwebsite verkleed als nieuwssite.
Niet per definitie. Maar vaak wel, ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Hahahaha ja kritiek of slecht nieuws over Israel is antisemitisme .
-edit-quote:
sad..lees je tt nog eens na. Erg 'objectief'quote:Op maandag 30 juni 2008 11:14 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Hahahaha ja kritiek of slecht nieuws over Israel is antisemitisme .
Al waren ze allemaal niet gelovig in Israel dan nog was ik tegen de kunstmatige oprichting van dat Staatje.quote:
Ja ik las over zionisten.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
sad..lees je tt nog eens na. Erg 'objectief'
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Al waren ze allemaal niet gelovig in Israel dan nog was ik tegen de kunstmatige oprichting van dat Staatje.
quote:Of ze nou jood zijn of niet boeit mij geen reet.
Maar als jij als jood zijnde
Ik was ook niet van plan ermee te stoppen.quote:mensen voor Antisemiet wil uitmaken omdat ze kritiek op Israel leveren moet je dat lekker zelf weten.
Dat heb ik nochtans aardig gedaan in één van je andere kuttopics.quote:Ik bedoel je kan gewoon niet anders, inhoudelijk valt het bezettings en nederzettingen beleid van Israel niet te verdedigen.
Jazeker:quote:Op maandag 30 juni 2008 06:35 schreef GBA het volgende:
[..]
Een antisemitische haatwebsite verkleed als nieuwssite.
Ik weet zeker dat als je verder zoekt dat je dan uitkomt bij een of andere moskee in Amsterdam.quote:Domain name:
nieuwsfeit.nl
Status: active
Administrative contact:
M Elmakkaoui
Ik ben niet vredelievend voor de Israelische terroristenquote:Op maandag 30 juni 2008 06:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En deze reactie is nou precies de reden dat het daar nog steeds zo'n zooitje is...
Aktie, reaktie, reaktie, reaktie enzovoorts....
Jij was toch 'vredelievend' meki? Hoe kun je dan de uitspraak "graag tienduizenden raketten op Israel afvuren" verantwoorden?
Blijkbaar ben je toch niet zo vredelievend als je wilt doen voorkomen... Alleen als het in jouw eigen straatje past blijkbaar.
Hypocriet![]()
Geen van beiden. En nu? Hoe ga je 't nu in je wereldbeeld inpassen?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan je reactie als Israelische of Joodse zijnde begrijpen
Alles ontkennen
Het probleem is niet de afwezigheid van vrede probleem is de bezetting en zolang die er is zal het verzet er tegen door gaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben niet vredelievend voor de Israelische terroristen
dat jij wel bent, prima, maar dan heb jij geen hart
Die hebben ze alleen niet. Israël daarentegen heeft de militaire middelen om vandaag nog 'een einde te maken aan het conflict'.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:06 schreef Meki het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die hebben ze alleen niet. Israël daarentegen heeft de militaire middelen om vandaag nog 'een einde te maken aan het conflict'.
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF29062008_005quote:TEL AVIV - Israëlische soldaten hebben in de nacht van zaterdag op zondag in de buurt van Tubas, op de Westelijke Jordaanoever, een zeventienjarige Palestijn doodgeschoten. Dat heeft een woordvoerder van het Israëlische leger zondag gemeld.
Volgens de woordvoerder merkten Israëlische troepen bij een razzia een verdachte persoon op. Volgens Palestijnse bronnen was de jongeman ongewapend, maar de legerwoordvoerder uit Israël meldde dat hij brandende flessen in de richting van de soldaten had geworpen. Daarop openden de soldaten het vuur.
De grootste ramp die de moslims/arabieren zou kunnen overkomen is de oplossing van het palestijnen/israel vraagstuk. Dan moeten ze iets anders zoeken om over te huilebalken.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Het probleem is niet de afwezigheid van vrede probleem is de bezetting en zolang die er is zal het verzet er tegen door gaan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De grootste ramp die de moslims/arabieren zou kunnen overkomen is de oplossing van het palestijnen/israel vraagstuk. Dan moeten ze iets anders zoeken om over te huilebalken.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef PaulusK het volgende:
[..]
Net als de Joden over de Holocaust.
Als die de Holocaust toch niet hadden dan had Israel zelf niet bestaan.
Nou, inderdaad! Rare jongen. Beetje gaan lopen waar het niet mag.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
Wat deed hij überhaupt in het gebied wat afgezet was?
Je snapt het niet. Je denkt dat deze mensen denken zoals wij, terwijl zij (de extreme gevallen dan) redeneren dat het aardse leven slechts een kort opmaatje is voor het eeuwige leven. Als je hier dus goed kunt 'scoren', ben je in het hiernamaals dus koning. In plaats van dat ze degene vervloeken die hun kind tot zulke dommigheid hebben aangezet, roemen ze de daden van hun kind en mensen zoals hij.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef paddy het volgende:
[..]
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF29062008_005
Joh je hebt het over soldaten
Dus de ene bron zegt dat hij met zijn 17 jaar, dat hij met brandende flessen in de richting van de soldaten gooide? En de andere zegt er niets over. Wat deed hij überhaupt in het gebied wat afgezet was?
Wel weer verschrikkelijk voor die moeder en vader...wanneer hij tenminste niet door hun is aangezet voor die daad. Veel te jong
Hij was vast z'n hond uit het laten, denk je niet ook? Om nog even een tweetal Molotov cocktails naar de soldaten te gooien, toen'ie er toch was.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Rare jongen. Beetje gaan lopen waar het niet mag.
Ik snap het ook niet. Ik bedoel, weet je, je mag er toch niet komen? Dan doe je het toch ook niet. Geheel z'n eigen schuld... Het mocht immers niet.quote:Op maandag 30 juni 2008 13:04 schreef GBA het volgende:
[..]
Hij was vast z'n hond uit het laten, denk je niet ook? Om nog even een tweetal Molotov cocktails naar de soldaten te gooien, toen'ie er toch was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |