Jep.. die is ook zwanger en rookt rustig "maar" 6 sigaretten per dag...quote:
Vlakbij Klazienaveen id, in Zweeloo. En Buschetta, ik ben nimmer werkloos geweest...quote:Op zondag 29 juni 2008 12:48 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dat was vast in Oost-Groningen of in de regio van Klazienaveen..
Pauperts daar..
Ik had haar werkelijk compleet verrot gescholden, waar haalt ze het lef vandaan om anderen te bekritiseren, terwijl ze zelf wel stug door blijft roken en drinken.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:43 schreef Djeez het volgende:
We hebben maar niks gezegd...
IS ook logisch, ik ben net wakker...quote:
Inderdaad. En daarom komt het verhaal ook een beetje ongeloofwaardig over.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:15 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Ik had haar werkelijk compleet verrot gescholden, waar haalt ze het lef vandaan om anderen te bekritiseren, terwijl ze zelf wel stug door blijft roken en drinken.
Wat? Linkje?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Nou en; jij geeft je kind drank.
En neemt er nog een kind bij terwijl je in de schuldsanering zit.
Beter paint je je eigen hell-hole.
Je kan ook door blijven gaan over een éénmalige gebeurtenis die inmiddels al minimaal een jaar geleden gebeurd is ofzo. Hoe bedoel je oude koeien?quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Waarschijnlijk is het andersom, er wordt op haar gekankerd omdat ze zwanger is en een sigaret rookt, en dan zegt ze wat terug over de brie.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:19 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Inderdaad. En daarom komt het verhaal ook een beetje ongeloofwaardig over.
Fok! begint wel een beetje een Tokkie community te worden. Mensen die niet voor beesten kunnen zorgen, mensen die niet voor kinderen kunnen zorgen, DJMO en dit.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Heeerlijk zo'n zondagmiddag.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
sarcastquote:Op zondag 29 juni 2008 13:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fok! begint wel een beetje een Tokkie community te worden. Mensen die niet voor beesten kunnen zorgen, mensen die niet voor kinderen kunnen zorgen, DJMO en dit.
Je hebt gelijk, een keertje je kind drank geven is helemaal geen probleem.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Je kan ook door blijven gaan over een éénmalige gebeurtenis die inmiddels al minimaal een jaar geleden gebeurd is ofzo. Hoe bedoel je oude koeien?
En van een schuldsanering krijgen babies geen vergroot risico op geboorteafwijkingen bij mijn weten, dus dat is ook niet echt relevant voor dit topic...
Al meer dan twee jaar geleden zelfs. Dankzij de schuldsanering hoeven we ons geen zorgen meer te maken over schuldeisers enzo. Het is zeker geen vetpot, maar maandelijks hebben we nu meer dan toen we er nog niet in zaten.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:36 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Je kan ook door blijven gaan over een éénmalige gebeurtenis die inmiddels al minimaal een jaar geleden gebeurd is ofzo. Hoe bedoel je oude koeien?
En van een schuldsanering krijgen babies geen vergroot risico op geboorteafwijkingen bij mijn weten, dus dat is ook niet echt relevant voor dit topic...
Het probleem lijkt me vooral de regio Klazienaveen.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een keertje je kind drank geven is helemaal geen probleem.
En verder heeft het kind er ook helemaal geen last van dat je een armoezaaier bent, die 2 monden moet voeden ipv 1.
De relaaasie is ook zo goed gefundeerd dat we inderdaad voorzichtig kunnen concluderen dat de nieuwe spruit in een warm bad terecht komt
Ontopic ben ik zeker; Djeez paint een kutmevrouw, terwijl hij zelf een kutmeneer is.
Dat deze dame zich in zijn vriendenkring bevind, is dan ook niet zo heel verwonderlijk.
chronisch werkeloosquote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:04 schreef superworm het volgende:
Je doet alsof het hebben van veel geld een garantie is voor goed ouderschap. Beetje naïef zou ik zeggen...quote:Op zondag 29 juni 2008 13:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een keertje je kind drank geven is helemaal geen probleem.
En verder heeft het kind er ook helemaal geen last van dat je een armoezaaier bent, die 2 monden moet voeden ipv 1.
De relaaasie is ook zo goed gefundeerd dat we inderdaad voorzichtig kunnen concluderen dat de nieuwe spruit in een warm bad terecht komt
Ontopic ben ik zeker; Djeez paint een kutmevrouw, terwijl hij zelf een kutmeneer is.
Dat deze dame zich in zijn vriendenkring bevind, is dan ook niet zo heel verwonderlijk.
Mwa, roken en drinken is wel bewezen behoorlijk slecht voor baby's. En ernstig mismaakt misschien niet (alhoewel.... alcohol... FAS kan je ook wel aan het uiterlijk zien) maar kinderen van rokende ouders hebben wel bijna altijd een lager geboortegewicht.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het andersom, er wordt op haar gekankerd omdat ze zwanger is en een sigaret rookt, en dan zegt ze wat terug over de brie.
Je kunt natuurlijk beter niet roken als je zwanger bent, maar het is natuurlijk onzin om te doen alsof dat ernstig mismaakte kinderen oplevert.
Toen ik de TT zag dacht ik gelijk 'DJMO'quote:
Nee hoor, ze hebben gemiddeld een lager geboortegewicht, dat is heel wat anders. We hoeven er verder niet moeilijk over te doen, er zijn aanwijzingen zat dat het niet goed is voor het ongeboren kind, zeker in het geval van grote hoeveelheden. Maar je moet niet te vergaande conclusies proberen te trekken.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, roken en drinken is wel bewezen behoorlijk slecht voor baby's. En ernstig mismaakt misschien niet (alhoewel.... alcohol... FAS kan je ook wel aan het uiterlijk zien) maar kinderen van rokende ouders hebben wel bijna altijd een lager geboortegewicht.
Rauwmelkse kaas kan een bacteriele infectie veroorzaken die tot een miskraam leidt. Dat kun je van een sigaretje en een wijntje niet zeggen.quote:En misschien was iets over de brie zeggen inderdaad wel een manier van 'terugschelden' maar dan nog had ze geen poot om op te staan, want zolang het brie van gepasteuriseerde melk is, is het volkomen onschadelijk.
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben gemiddeld een lager geboortegewicht, dat is heel wat anders. We hoeven er verder niet moeilijk over te doen, er zijn aanwijzingen zat dat het niet goed is voor het ongeboren kind, zeker in het geval van grote hoeveelheden. Maar je moet niet te vergaande conclusies proberen te trekken.
[..]
Rauwmelkse kaas kan een bacteriele infectie veroorzaken die tot een miskraam leidt. Dat kun je van een sigaretje en een wijntje niet zeggen.
Mocht er van de bewoner wel in de huiskamer gerookt worden? Zo nee, waarom zette die dat mens dan niet het huis uit?quote:Op zondag 29 juni 2008 12:43 schreef Djeez het volgende:
Ze stak een peuk op in de huiskamer, terwijl de rest buiten ging roken, maar goed.
Nee. Ondanks dat de gastheer zelf ook rookt, had deze al een paar keer aangegeven dat iedereen, inclusief hemzelf, voortaan buiten moet roken. Iedereen houdt zich eraan, behalve dat wijf. Zij mag het, want zij heeft een moeilijke jeugd gehad en is al jaren met hem bevriend. En gastheer hoort niet in vriendenkring, want hij is schoonoom.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mocht er van de bewoner wel in de huiskamer gerookt worden? Zo nee, waarom zette die dat mens dan niet het huis uit?
Een soort van inteelt dusquote:Op zondag 29 juni 2008 15:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee. Ondanks dat de gastheer zelf ook rookt, had deze al een paar keer aangegeven dat iedereen, inclusief hemzelf, voortaan buiten moet roken. Iedereen houdt zich eraan, behalve dat wijf. Zij mag het, want zij heeft een moeilijke jeugd gehad en is al jaren met hem bevriend. En gastheer hoort niet in vriendenkring, want hij is schoonoom.
Dat heet medeplichtigheid!! Je vergeet haar terecht te wijzen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:43 schreef Djeez het volgende:
... We hebben maar niks gezegd..
Samenvatting klacht: Dom wijf dat stug blijft doorroken en zuipen terwijl ze zwanger is.
[ afbeelding ]
Op FOK! is dat een oneindige lijst, maar dat weet jezelf ook wel.quote:
quote:
Lees de TT nog eens!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Hoe dit topc nu weer verzandt in een DJMO bashtopic is me een raadsel.
![]()
Lees de topictitel, en zoek eens wat DJMO doet. 6 sigaretten per dag roken terwijl ze zwanger is.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Hoe dit topc nu weer verzandt in een DJMO bashtopic is me een raadsel.
![]()
Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens haar zwangerschap.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:41 schreef 3lmo het volgende:
Is juist goed, want zo sterft dat soort mensen uit!
Ze was toen zwanger van je broertje die je nooit gekend hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens haar zwangerschap.
Sterf ik nu ook uit?
in plaats van een pakje shag per dag... krijg effe gauw iets wat ik liever niet uitspreek. ik ben het nu godverdomme meer dan zat!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lees de topictitel, en zoek eens wat DJMO doet. 6 sigaretten per dag roken terwijl ze zwanger is.
Logisch dat er een verband gezien wordt!
Stop gewoon met roken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
in plaats van een pakje shag per dag... krijg effe gauw iets wat ik liever niet uitspreek. ik ben het nu godverdomme meer dan zat!
ja dit is de eerste keer dat ik me hier laat zien, omdat ik niet nog meer geouwehoer wilde, maar elk topic op mij betrekken is ook een kunst.. dat je maar gauw trots op jezelf bent dat je weer iemand ergens bij betrekt die er geen ene flikker mee te maken heeft!
samenvatting: STERF of iets dergelijks!
en dat geld ook voor de rest die mij dingen aanrekent die geen betrekking op mij hebben
(ter verduidelijking: ik lust geen eens wijn/rose, en ik heb geen drie kinderen dus opflikkeren met je complottheorieën!)
al zou ik dat doen, dat gelooft toch niemand hier. en laat me nu MET RUST!quote:
quote:
Maar je drinkt zeker wel andere alcohol?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
(ter verduidelijking: ik lust geen eens wijn/rose, en ik heb geen drie kinderen dus opflikkeren met je complottheorieën!)
de moeite van het reageren niet eens waardquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Maar je drinkt zeker wel andere alcohol?
Het is heul simpel.. Dan had je dat maar niet moeten vertellen. Alles wat je op internet zegt blijft altijd op het internet. Veel plezier.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
in plaats van een pakje shag per dag... krijg effe gauw iets wat ik liever niet uitspreek. ik ben het nu godverdomme meer dan zat!
ja dit is de eerste keer dat ik me hier laat zien, omdat ik niet nog meer geouwehoer wilde, maar elk topic op mij betrekken is ook een kunst.. dat je maar gauw trots op jezelf bent dat je weer iemand ergens bij betrekt die er geen ene flikker mee te maken heeft!
samenvatting: STERF of iets dergelijks!
en dat geld ook voor de rest die mij dingen aanrekent die geen betrekking op mij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |