Dat heet medeplichtigheid!! Je vergeet haar terecht te wijzen.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:43 schreef Djeez het volgende:
... We hebben maar niks gezegd..
Samenvatting klacht: Dom wijf dat stug blijft doorroken en zuipen terwijl ze zwanger is.
[ afbeelding ]
Op FOK! is dat een oneindige lijst, maar dat weet jezelf ook wel.quote:
quote:
Lees de TT nog eens!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Hoe dit topc nu weer verzandt in een DJMO bashtopic is me een raadsel.
![]()
Lees de topictitel, en zoek eens wat DJMO doet. 6 sigaretten per dag roken terwijl ze zwanger is.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef ondeugend het volgende:
Hoe dit topc nu weer verzandt in een DJMO bashtopic is me een raadsel.
![]()
Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens haar zwangerschap.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:41 schreef 3lmo het volgende:
Is juist goed, want zo sterft dat soort mensen uit!
Ze was toen zwanger van je broertje die je nooit gekend hebt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:44 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook doorgerookt tijdens haar zwangerschap.
Sterf ik nu ook uit?
in plaats van een pakje shag per dag... krijg effe gauw iets wat ik liever niet uitspreek. ik ben het nu godverdomme meer dan zat!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lees de topictitel, en zoek eens wat DJMO doet. 6 sigaretten per dag roken terwijl ze zwanger is.
Logisch dat er een verband gezien wordt!
Stop gewoon met roken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
in plaats van een pakje shag per dag... krijg effe gauw iets wat ik liever niet uitspreek. ik ben het nu godverdomme meer dan zat!
ja dit is de eerste keer dat ik me hier laat zien, omdat ik niet nog meer geouwehoer wilde, maar elk topic op mij betrekken is ook een kunst.. dat je maar gauw trots op jezelf bent dat je weer iemand ergens bij betrekt die er geen ene flikker mee te maken heeft!
samenvatting: STERF of iets dergelijks!
en dat geld ook voor de rest die mij dingen aanrekent die geen betrekking op mij hebben
(ter verduidelijking: ik lust geen eens wijn/rose, en ik heb geen drie kinderen dus opflikkeren met je complottheorieën!)
al zou ik dat doen, dat gelooft toch niemand hier. en laat me nu MET RUST!quote:
quote:
Maar je drinkt zeker wel andere alcohol?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
(ter verduidelijking: ik lust geen eens wijn/rose, en ik heb geen drie kinderen dus opflikkeren met je complottheorieën!)
de moeite van het reageren niet eens waardquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:43 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Maar je drinkt zeker wel andere alcohol?
Het is heul simpel.. Dan had je dat maar niet moeten vertellen. Alles wat je op internet zegt blijft altijd op het internet. Veel plezier.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
in plaats van een pakje shag per dag... krijg effe gauw iets wat ik liever niet uitspreek. ik ben het nu godverdomme meer dan zat!
ja dit is de eerste keer dat ik me hier laat zien, omdat ik niet nog meer geouwehoer wilde, maar elk topic op mij betrekken is ook een kunst.. dat je maar gauw trots op jezelf bent dat je weer iemand ergens bij betrekt die er geen ene flikker mee te maken heeft!
samenvatting: STERF of iets dergelijks!
en dat geld ook voor de rest die mij dingen aanrekent die geen betrekking op mij hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |