Spuit 33.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb het mysterie opgelost! MaddoxX is onschuldig!
Z'n kat is de hacker!
Bewijs staat gewoon in z'n fobo:
[ afbeelding ]
Spuit 11quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
Z'n kat is de hacker!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of het was stiekem de kat die hem gePWN'd heeft.
Enemy Territory: Quake Wars volgens Nu.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:36 schreef StrayDog het volgende:
"De jongen maakte twee jaar geleden eerst een bijna-gereed computerspel buit bij het bedrijf Activison in Los Angeles. De waarde van het spel, waarin spelers het opnemen tegen buitenlandse wezens, bedroeg 40 miljoen dollar." (Telegraaf)
Lijkt me ook wel een apart spel.
Ik denk ook dat hij is opgepakt, maar ik denk niet dat onze maddoxx de gene is die dit op zijn geweten heeft. Ze hebben de verkeerde denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:51 schreef jpjedi het volgende:
T
[..]
Inderdaad. Lijkt me dat er niet echt aan te twijfelen valt. Er zijn ondertussen ook redelijk wat onbevestigde "getuigen" die het bevestigen.
quote:Bijna twee jaar geleden maakte hij een computerspel van het bedrijf Activison uit Los Angeles buit dat bijna klaar was. De waarde van dit spel bedroeg veertig miljoen dollar.
Die is zo ongeveer pas 6 keer langsgeweestquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
Z'n kat is de hacker!
[ afbeelding ]
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het erg dat ik er niks van geloof?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:51 schreef Sackboy het volgende:
Z'n kat is de hacker!
[ afbeelding ]
Sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:58 schreef ksch het volgende:
[..]
Die is zo ongeveer pas 6 keer langsgeweest
Ach, als het niet waar is, hebben zowel Maddox, Maikuuul als de rest van FOK! zich behoorlijk vermaakt vandaag met deze reeks.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is te groot voor Fok! he..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Gelukkig!quote:
Nee, het is gewoon onzin.quote:
Oeff!! Dat is wel heeeel slecht, lolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:00 schreef bloodacolyte het volgende:
ff een post om niet constand te lurken
Kan hij 3 maanden lang aaneenvolgend pochen op Fok! over zijn triomfquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:02 schreef stijn_ het volgende:
als hij het is, dna wordt ie vast veroordeeld tot 3 maandjes huisarrest. NIKS AAN DE HAND DUS!
Drie maanden opgesloten op zijn eigen zolderkamertje, bij zijn (waarschijnlijk nieuwe) pc... lekker handig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:02 schreef stijn_ het volgende:
als hij het is, dna wordt ie vast veroordeeld tot 3 maandjes huisarrest. NIKS AAN DE HAND DUS!
als hij het is, mag hij hopen dat hij niet wordt uitgeleverd aan de VS. Gezien het schroothondjesbeleid van Nederland jegens de VS, zal dat ook gebeuren. (Maar een Amerikaan aan Nederland uitleveren? Ho maar.)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:02 schreef stijn_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |