quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:46 schreef mime_negert het volgende:
Zo, ik ga werken.Alsof we dan niet bij #10 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Dan ken jij MaddoXX niet.... Alles voor publiciteit hij dacht dat ze hem nooit zouden pakken.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:47 schreef gohan16 het volgende:
Iemand heeft zijn gegevens op het internet gezet en gekoppeld met een MaddoXX. Daarom is hij opgepakt.
Overigens zal een hacker zijn gegevens echt niet op FOk! zetten.
Zo komt het ook raar over.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:46 schreef depax het volgende:
[..]
Nee, Ik heb andere dingen samen met hem gedaan.
Vertel eens wat dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:46 schreef depax het volgende:
[..]
Nee, Ik heb andere dingen samen met hem gedaan. Maar tot dit deed ik mij nooit verlagen...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:46 schreef mime_negert het volgende:
Zo, ik ga werken.Alsof dit topic dan nog niet vol isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, hij is vast in zo'n nigeriaans mailtje getraptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:47 schreef gohan16 het volgende:
Iemand heeft zijn gegevens op het internet gezet en gekoppeld met een MaddoXX. Daarom is hij opgepakt.
Geen sexuele dingen meer zeg ik niet.quote:
Geylquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:46 schreef depax het volgende:
[..]
Nee, Ik heb andere dingen samen met hem gedaan. Maar tot dit deed ik mij nooit verlagen...
He be a pirate, arrr.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:42 schreef most_wanted het volgende:
Er is trouwens nog een Maddox van the best page in the universe.
Die heeft ook bij die cheat clan myg0t gezeten, lijkt me eerder dat die dit op z'n naam heeft.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ten eerste, dat is logisch aangezien dat nu al overal zo op internet staat. Ten tweede denk ik niet dat een detectivebureau Google gebruikt...
Zou me niet eens verbazen, in de VS zijn ze niet zo zorgvuldig met het vergaren van gegevens....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:47 schreef gohan16 het volgende:
Inderdaad. Lijkt me dat er niet echt aan te twijfelen valt. Er zijn ondertussen ook redelijk wat onbevestigde "getuigen" die het bevestigen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:27 schreef Schimpie het volgende:
'Onze' Maddoxx voldoet aan het profiel dat in de berichtgeving geschetst wordt, schept hier op over zijn hacker avonturen en is al niet meer online geweest sinds de dag dat de hacker is opgepakt. Bovendien weet zijn vriendje Maikuuul te melden dat de Maddoxx die wij kennen ook daadwerkelijk is opgepakt.
Maar het is hem nier hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |