Ze zijn nu onderweg kgggt over.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat het gaat om maddoxx ik ook ondervraagd zou worden.
En nee dat is niet gebeurd
En in het geval van "20M aan credit cards tot je beschikking hebben" heb je ook niet zo snel 20M in je handjes.. Maar goed, potje Clearasil kan er dan wel vanaf, denk ik..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het geval van het "gestolen"spel heb je no way 40M in je handjes.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:22 schreef ANCT het volgende:
[..]
inderdaad, dat is pure sensatie, maar volgens de telegraaf had hij wel 20M 'krediet" ?
of zouden op die 50000 gehackte creditcards in totaal 20M staan?
ik weet wel dat gehackte creditcards verkocht worden voor 5/50 dollar per stuk ofzo
Ga es rondbellen dan..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
Thats all i know.
Waarom zou hij dan zomaar kunnen worden opgepakt?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Maar ik denk dus echt niet ( weet bijna zeker ) dat dit niet over hem gaat.
Je denkt dus dat het wel om hem gaat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Bel hem anders op ,of is ie op msn?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Bel z'n ouders even.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Wel knap dat ze de Volkskrant, het NRC en de Telegraaf (OK, die zou geen verrassing zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef MASD het volgende:
Fake topic met maikuuul in het complot. Die gasten lachen zich nu kapot.
Ik ben op dit moment niet thuis ...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bel hem anders op ,of is ie op msn?
Ach, de dag is nog jong...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat het gaat om maddoxx ik ook ondervraagd zou worden.
En nee dat is niet gebeurd
Dat is een redelijk mutsige opmerkingquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel knap dat ze de Volkskrant, het NRC en de Telegraaf (OK, die zou geen verrassing zijn.) ook in het complot hebben kunnen betrekken dan.
Vraag hem effe of hij dat hier wil neerzetten met z'n accountquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:23 schreef Maikuuul het volgende:
Voor hendigge sjieke slippen met een Fox, jeweetogquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:25 schreef fotostarter het volgende:
Maikuuul, waarvoor moet hij dan opgepakt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |