Hopelijk wordt dat ook gefilmdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef MASD het volgende:
Fake topic met maikuuul in het complot. Die gasten lachen zich nu kapot.
Maakt niet uit, de rest van Fok! ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef MASD het volgende:
Fake topic met maikuuul in het complot. Die gasten lachen zich nu kapot.
Waarover zou het anders kunnen gaan? Zit hij in meerdere zaakjes?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, hij is opgepakt.
Thats all i know.
Maar dat kan ook best over iets anders gaan.
Ik weet het niet.
( Ik sta zelf ook perplex als hij dit zou hebben gedaan ).
'Schade' voor een bedrijf is inderdaad geen opbrengsten ghehe.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
In het geval van het "gestolen"spel heb je no way 40M in je handjes.
Kom op man, 1 + 1 = 2quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
Maddoxx zelf is opgepakt, maar of dit ook over deze "hack" gaat ???
inderdaad, dat is pure sensatie, maar volgens de telegraaf had hij wel 20M 'krediet" ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:18 schreef Schoothondje het volgende:
Turquaz52, post nog een reactie. Ik kan altijd genieten van je reply's!
Ze zijn nu onderweg kgggt over.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik denk dat het gaat om maddoxx ik ook ondervraagd zou worden.
En nee dat is niet gebeurd
En in het geval van "20M aan credit cards tot je beschikking hebben" heb je ook niet zo snel 20M in je handjes.. Maar goed, potje Clearasil kan er dan wel vanaf, denk ik..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:22 schreef ANCT het volgende:
[..]
inderdaad, dat is pure sensatie, maar volgens de telegraaf had hij wel 20M 'krediet" ?
of zouden op die 50000 gehackte creditcards in totaal 20M staan?
ik weet wel dat gehackte creditcards verkocht worden voor 5/50 dollar per stuk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |