abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:15:58 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59760821
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dank je wel hiervoor Ik snap waar je het over hebt. En ook ik heb dan weer raakvlakken met jou in dat opzicht....
Stuur die opdringereige vrouwen deze kan maar uit... krijg jij mijn opdringerige homo's...
En kinderzieltjes zijn teer.
Als dat de raakvlakken zijn dan hebben we het er via PM misschien nog wel eens over.
Veel plezier vanavond.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:16:13 #227
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59760830
Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:16:26 #228
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_59760836
[quote]Op zaterdag 28 juni 2008 21:15 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar, maar op dat moment niet mogelijk en ik wilde echt dat het toen METEEN zou stoppen of iig z.s.m. Daarom heb ik later ook de Bont voor Dieren op haar afgestuurd later En met succes, toch?
[/quote
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:17:46 #229
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_59760856
.. ik ben der weg van!!!!

BYE!
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_59760883
feestje bij double l.l..., gaan ze puzzelen met zijn allen
respekt ...
pi_59760903
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:15 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar, daarom heb ik de Bont voor Dieren ook op haar afgestuurd later En met succes, toch?
Je vergat stichting nood cavia gaat dood!
pi_59762493
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:19 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik ben het deels ook wel met je eens. Een Brian die zich gediscrimineert voelt doordat een IKEA-schilderij van Bonaire wordt gemolesteerd is natuurlijk onzin. We vonden dat ding gewoon lelijk en daarnaast had Brian eerst beweerd dat dat ding speciaal voor hem was gemaakt. Des te groter was ons plezier toen dat ding cadeau was gedaan door de streamers voor ¤20...

Ik denk ook dat mensen beter moeten nadenken over wat ze zeggen. Dat mag ook weleens wat meer politiek correct vind ik. Ik werd vandaag nog tijdens het winkelen hinderlijk achtervolgd door een groepje van 6 jongetjes van ongeveer 15, type schorriemorrie, die me tot in de winkel achterna kwamen en 'kankerhomo' naar mijn hoofd slingerden. Ik zeg ook weleens pisnicht tegen iemand. Tja, niet fraai, maar toch gebeurd het. Ik vind het alleen niet getuigen van enig niveau om bij het aanspreken van iemand zijn geaardheid, ras, kleur, religie of wat dan ook te betrekken. Ik vind 'pisnicht' alleen wat anders dan 'flikker' of 'kankerhomo'. En een ander zal daar weer anders over denken. Daarom denk ik dat het van belang is dat mensen ff 2x nadenken voordat ze iets uit hun mond gooien [b]of het internet opflikkeren [/b]
Je mag de term "het intenet opflikkeren" dus wél gebruiken
  zondag 29 juni 2008 @ 01:17:08 #233
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59765460
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 29 juni 2008 @ 01:22:06 #234
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59766401
tvp
  zondag 29 juni 2008 @ 02:58:52 #236
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59766494
Huub, er is een filmpje waar Nadia op Natasia's schoot gaat zitten en veel mensen toch echt gehoord hebben dat Nathasia tegen Nadia zei..."pas op je lul".. Ik denk echt dat Nadia een kwee is ,wat denk jij..,wat weet jij ...

Respect....maar het intrigeerd mij wel..behoorlijk...
Kwees zijn cool ha ha
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 08:07:30 #237
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59767441
Weet niet of deze hier al gestaan heeft:
quote:
Een hele goede (bijna) middag!

Vrijdag half 12, huub is aan het werk (!) @ oude huisje en ik heb lekker boodschappen gedaan, ben aan het opruimen en heel erg veel muziek aan het draaien. Wat is het lekker om af en toe alleen te zijn.. Niet te lang natuurlijk, over een uur mis ik huub vreselijk, dat weet ik nu al.. Wat een stel zijn we..

Maar goed, leuk nieuws van de Party, ze hebben ons laatst geintervieuwd en het blijkt gewoon een heel leuk stuk te zijn geworden. Heb het net uit en ben er trots op... Wat ook grappig is dat we in de Party zomerspecial staan als pasgetrouwd stel tussen koninklijk huis, échte BN'ers en belangrijke mensen. Moest enorm grijnzen in de supermarkt, want dat is toch wel een bewaarnummer voor ons natuurlijk.. Kijk maar eens als je tijd hebt, je ligt in een scheur.

Heb afgelopen woensdag avond Lesley, het eerste paardenmeisje van de Gouden Kooi, ontmoet. Wat een ontzettend leuke meid is dat. We hebben een wereld idee, daar volgt later wat meer over. We houden je op de hoogte natuurlijk..

Leuk en vooral erg grappig om zoveel mensen te ontmoeten die aan de kooi hebben megwerkt. Huub kent ze allemaal, ik ken er een aantal, en het klikt met haast iedereen. Fijn ook, zij weten precies wat er met je gebeurd na de kooi.. dus hart-lucht-tijd is aangebroken.

Dan, Huub en Claire op vakantie... Ik mag iets uitzoeken, maar sjezus... Er is zoveel! Ergens waar we niet steeds tussen alleen maar hollanders zitten die met je op de foto willen in bikini, dat zou wel relaxed zijn haha. We twijfelen tussen Italie en Griekenland. Denk dat het Griekenland wordt... Maar het is volgende week al! Als je een leuk plaatsje voor me hebtl ik hoor het graag!

Ik ga weer lekker verder! Fijne dag vandaag, liefs claire

PS huub's blog staat voortaan op www.rocketmiljonairs.nl

xx
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59768307
leuk .fandag dus eind july begin aug.in tilburg..pendeldienst aanwezig.
ook dgk-vrienden(wie dit mogen zijn) op de huub-en jaap fandag..
gezellig voor degene die gaan.bananen bootje is er ook, en wie dit te saai vindt, een speedboot
nou, ben er niet, vakantie...ntzd.
pi_59769769
quote:
wat kan dat jong heerlijk lachen als je het hoort doe je van zelf mee
hoor net dat tie vanavond weer belt, als het maar na negenen is dan

edit: das zwaar kut, want wij zijn pas na negenen thuis

@Huub......gaaf dat je achter de schermen gaat werken bij CBML.... je doet zeker de casting van de vrouwen tussen de 24 - 35, zware job lijkt me zo

[ Bericht 8% gewijzigd door Desii op 29-06-2008 12:37:53 ]
pi_59770222
quote:
Op zondag 29 juni 2008 08:07 schreef Manu82 het volgende:
Weet niet of deze hier al gestaan heeft:
[..]
thanks

Claire kan heel gezellig schrijven, altijd leuk om de stukjes van haar te lezen, fijn dat ze het zo goed kan vinden met Lesley, ik ben benieuwd wat het bijzondere plan is van die twee.

En Huub; heel erg leuk voor je dat je een baan achter de schermen van CBML hebt, gefeliciteerd!
pi_59770447
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:30 schreef Desii het volgende:

[..]

wat kan dat jong heerlijk lachen als je het hoort doe je van zelf mee
hoor net dat tie vanavond weer belt, als het maar na negenen is dan

edit: das zwaar kut, want wij zijn pas na negenen thuis

@Huub......gaaf dat je achter de schermen gaat werken bij CBML.... je doet zeker de casting van de vrouwen tussen de 24 - 35, zware job lijkt me zo
Jaap met een koptelefoon op
pi_59770996
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jaap met een koptelefoon op
Enige beeld wat ik erbij krijg.... 2 bigmac,1 mac kroket,een large shake aarbei,2 large frites met saus(dubbel),een family pack kip nuggets,10 donuts,en voor de lol en het gezonde idee een salade! oww en als toetje een emmer sunday ijs!
  Moderator zondag 29 juni 2008 @ 13:54:15 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59771216
Zo, en weer even opgschoond. Zie OP-bericht van Noekje: niet beige en dit is geen SC.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59771241
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef Gert het volgende:
Zo, en weer even opgschoond. Zie OP-bericht van Noekje: niet beige en dit is geen SC.
haha, voorspelbaar kind
pi_59771313
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Enige beeld wat ik erbij krijg.... 2 bigmac,1 mac kroket,een large shake aarbei,2 large frites met saus(dubbel),een family pack kip nuggets,10 donuts,en voor de lol en het gezonde idee een salade! oww en als toetje een emmer sunday ijs!
Oh ik totaal niet.
Ik zie een tevreden jongen achterin de auto zitten die om de minuut lacht en de grootste lol met zijn maten beleeft op weg naar een optreden.
Dat je direct over fastfood begint zegt meer over jou dan over hem.
Wie weet eet Jaap op dit moment wel een stuk gezonder en beweegt hij meer.
pi_59771409
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Oh ik totaal niet.
Ik zie een tevreden jongen achterin de auto zitten die om de minuut lacht en de grootste lol met zijn maten beleeft op weg naar een optreden.
Dat je direct over fastfood begint zegt meer over jou dan over hem.
Wie weet eet Jaap op dit moment wel een stuk gezonder en beweegt hij meer.
Eerste gedeelte ben ik het mee eens hoor!
Hij is vast heel gezellie,en heeft lol!
Maar jaap en gezond eten en bewegen....sorry,maar dan was hij niet al moddervet de kooi in gekomen
Iedereen moet en mag zijn zoals hij/zij wil....maar jaap is bijna niet voor te stellen zonder een vreetmanie.
pi_59771466
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:04 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Eerste gedeelte ben ik het mee eens hoor!
Hij is vast heel gezellie,en heeft lol!
Maar jaap en gezond eten en bewegen....sorry,maar dan was hij niet al moddervet de kooi in gekomen
Iedereen moet en mag zijn zoals hij/zij wil....maar jaap is bijna niet voor te stellen zonder een vreetmanie.
Jaap heeft meerdere malen gedurende zijn verblijf in de kooi aangegeven dat hij enorm snel kan wisselen wat betreft zijn gewicht.
Ik sta er niet van te kijken als hij volgend jaar opeens enorm veel gewicht kwijt is.
Maar goed met 958.000 euro is hij de lachende derde.
pi_59771646
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jaap heeft meerdere malen gedurende zijn verblijf in de kooi aangegeven dat hij enorm snel kan wisselen wat betreft zijn gewicht.
Ik sta er niet van te kijken als hij volgend jaar opeens enorm veel gewicht kwijt is.
Maar goed met 958.000 euro is hij de lachende derde.

dat snelle wisselen van gewicht heeft hij in de kooi dan niet laten zien
Hoewel dat zn zogenaamde binnenkomer was?
Daarbij heeft hij blijkbaar zelf aangegeven niet eens meer te willen afvallen..(imago schade).
Hij kan dus aangeven wat hij wil,maar heeft in de kooi nooit laten zien hoe snel hij kan afvallen.
Maakt op zich niet uit,vind jaap helemaal prima zoals hij is,maar kijk dus niet raar op van mijn reactie op de koptelefoon
Over zn leuke geldbedrag kan ik kort zijn...het is veel geld,maar weinig genieten als je plots bezwijkt onder je gewicht
pi_59771771
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:17 schreef cindy10 het volgende:

[..]

dat snelle wisselen van gewicht heeft hij in de kooi dan niet laten zien
Hoewel dat zn zogenaamde binnenkomer was?
Daarbij heeft hij blijkbaar zelf aangegeven niet eens meer te willen afvallen..(imago schade).
Hij kan dus aangeven wat hij wil,maar heeft in de kooi nooit laten zien hoe snel hij kan afvallen.
Maakt op zich niet uit,vind jaap helemaal prima zoals hij is,maar kijk dus niet raar op van mijn reactie op de koptelefoon
Over zn leuke geldbedrag kan ik kort zijn...het is veel geld,maar weinig genieten als je plots bezwijkt onder je gewicht
Hij viel in het begin 20 kilo af.
pi_59771801
Eric hier op fok
Hoe ist Eric? wanneer gaan we daten
Eric is een aandachtsgiel mannetje, niet meer niet minder.
0,0 respect voor deze gast, let op de manier waarop hij antwoord geeft.
Alsof ie net als de 'diehards' ook ruim een jaar in de kooi heeft gezeten en 1 van de sterkste en beter spelers was.
Na 4 maanden weggepest omdat het een huichelachtige leugenaar was in het spel... Verrot karakter

Enne in het echte leven is het volgens mij ook niet veel soeps, ik kan het weten
Wie wil Erics email adres hehe *grapje*.. Deze mensen kunnen zich melden bij mij en dan zul je merken dat Eric alles doet voor aandacht. Deze gast zou zichzelf verloochenen in ruil voor een beetje publiciteit en aandacht... Best triest

Greetz
pi_59771841
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:23 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hij viel in het begin 20 kilo af.
In het begin ja....maar daarna?
pi_59771930
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:27 schreef cindy10 het volgende:

[..]

In het begin ja....maar daarna?
Wat is je punt?
Ik vind het gewoon triest om Jaap zo af te rekenen.
Het getuigt van enorme afgunst.

Met dank aan Tipsch!

[ Bericht 4% gewijzigd door Dementor op 29-06-2008 15:11:27 ]
pi_59771970
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Het getuigd van enorme afgunst.
Leg dat nou eens uit.
pi_59771999
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Leg dat nou eens uit.
Geen behoefte aan.
Een hoop mensen vatten het niet, een aantal gelukkig wel.
Oh jee een grammaticale fout ik zou zeggen rapporteer het morgenochtend aan je baas
pi_59772074
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:36 schreef Dementor het volgende:
Geen behoefte aan.
Oh jee een spelfout ik zou zeggen rapporteer het morgenochtend aan je baas
Die sprong wel zó in het oog. Je stelling is verder echt de grootste kwatsch natuurlijk.
pi_59772086
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:40 schreef tipsch het volgende:

[..]

Die sprong wel zó in het oog. Je stelling is verder echt de grootste kwatsch natuurlijk.
Ik ben hier dan ook niet om anderen te overtuigen van mijn gelijk.
pi_59772104
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:25 schreef BrainView het volgende:
Eric hier op fok
Alsof ie net als de 'diehards' ook ruim een jaar in de kooi heeft gezeten en 1 van de sterkste en beter spelers was.
Na 4 maanden weggepest omdat het een huichelachtige leugenaar was in het spel... Verrot karakter

Enne in het echte leven is het volgens mij ook niet veel soeps, ik kan het weten
Wie wil Erics email adres hehe *grapje*.. Deze mensen kunnen zich melden bij mij en dan zul je merken dat Eric alles doet voor aandacht. Deze gast zou zichzelf verloochenen in ruil voor een beetje publiciteit en aandacht... Best triest

Greetz
Wat is er jochie.. heeft ie je afgewezen in de darkroom omdat hij meer dan 11 cm wilde?
pi_59772129
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik ben hier dan ook niet om anderen te overtuigen van mijn gelijk.
Anderen zijn dan volgens jou wel afgunstig, een enkeling daargelaten. Hoezo ook al weer? (Ik vraag het nog maar een keer)
pi_59772164
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

Anderen zijn dan volgens jou wel wel afgunstig, een enkeling daargelaten. Hoezo ook al weer? (Ik vraag het maar nog een keer)
Waarom zou ik me daar verder over willen uitweiden?
Jij bent al 2 dagen bezig met van die zielige steekjes in de hoop dat je een stok vind om mee te slaan.

Het lijkt me beter om ontopic te gaan voordat er een modje langskomt.
pi_59772207
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou ik me daar verder over willen uitweiden?
Jij bent al 2 dagen bezig met van die zielige steekjes in de hoop dat je een stok vind om mee te slaan.

Waar héb je het over?
pi_59772219
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:25 schreef BrainView het volgende:
Eric hier op fok

Greetz
Vind het nog veel triester dat je deze posting neerzet...
Ben je soms een teleurgestelde date van eric? (hoewel ik me niet kan voorstellen dat hij opgewonden raakt van dit soort wanhopige typjes)
Maar je had wel even een minuutje fame he?
pi_59772236
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Wat is er jochie.. heeft ie je afgewezen in de darkroom omdat hij meer dan 11 cm wilde?
pi_59772245
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:35 schreef tipsch het volgende:

[..]

Leg dat nou eens uit.
precies mijn vraag
pi_59772260
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:36 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geen behoefte aan.
Oh jee een grammaticale fout ik zou zeggen rapporteer het morgenochtend aan je baas

tja het is altijd moeilijk uitleggen,als je maar wat kletst he?
pi_59772320
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef cindy10 het volgende:

[..]

tja het is altijd moeilijk uitleggen,als je maar wat kletst he?
Je maakt er wel een sport van he?
Uitspraken ontlokken.
pi_59772329
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:49 schreef tipsch het volgende:

[..]

Waar héb je het over?
JIJ,JIJ,JIJ bent fout!!! Hij weet zelf niet wrm,maar tis wel zo!
pi_59772355
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Uitspraken ontlokken.
Ik ontlok niets... jij kan blijkbaar niet nalaten te reageren
Deed je dat nou nog inhoudelijk oke,maar je geeft alleen loze commentaren...
pi_59772482
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:

[..]

Uitspraken ontlokken.
Het was niet zo'n gekke vraag hoor.
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
Het getuigd van enorme afgunst.
Je zegt daar iets waarvan de logica mij totaal ontgaat. Daarom vroeg ik je om nadere uitleg, die er nog steeds niet is gekomen. Al het overige neem ik voor kennisgeving aan, of zoiets.
  zondag 29 juni 2008 @ 15:17:35 #269
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59772694
De stemming zit er weer lekker in
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59772729
Je zegt daar iets waarvan de logica mij totaal ontgaat. Daarom vroeg ik je om nadere uitleg, die er nog steeds niet is gekomen. Al het overige neem ik voor kennisgeving aan, of zoiets.

Die opmerking begrijp ik dus ook niet
wrm zou ik of wie dan ook,een opmerking maken uit afgunst?
Het is geen afgunst maar slechts vaststellen van een feit
pi_59772746
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:17 schreef mazaru het volgende:
stemming is opperbest hier
Alleen jammer dat je altijd azijnpissers hebt
pi_59772773
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:20 schreef cindy10 het volgende:

[..]

stemming is opperbest hier
Alleen jammer dat je altijd azijnpissers hebt
Nou cin Niet zo wrijven!
  zondag 29 juni 2008 @ 15:22:32 #273
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59772781
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:17 schreef mazaru het volgende:
Ja, ik dacht was gisteren een dagje weg (Concert at Sea) dus ga eens even fijn bijlezen. Dat was leuk tot de pagina's van vanochtend, wat een drakerij weer zeg... mag de bezem er even doorheen?

Ow, en bij de weg, ik zat toch helemaal op het juiste spoor met mijn opmerking van vrijdag dat Huub bij CBML werkt. Maar Huub vertel, wat doe je nu precies, selecteren van kandidaten en daarna redactiewerk, lijkt me toch het meest voor de hand liggend?
pi_59772868
Wat zijn jullie stekelig vandaag
Goedemorgen :W
  zondag 29 juni 2008 @ 15:30:27 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_59772884
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:19 schreef cindy10 het volgende:

Die opmerking begrijp ik dus ook niet
wrm zou ik of wie dan ook,een opmerking maken uit afgunst?
Het is geen afgunst maar slechts vaststellen van een feit
Misschien omdat Jaap bijna een miljoen heeft en een ander niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59772899
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:21 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nou cin Niet zo wrijven!
oke,ik aai het erin
  zondag 29 juni 2008 @ 15:34:44 #277
38396 mazaru
pi_59772967
Hebben jullie die ruzie gezien in BB UK?
Het leek de gouden kooi wel
pi_59772983
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef APK het volgende:

[..]

Misschien omdat Jaap bijna een miljoen heeft en een ander niet?
Simpele wedervraag,maakt een miljoen gelukkiger?
Ik heb daar totaal geen afgunst bij
pi_59773006
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:34 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie die ruzie gezien in BB UK?
Het leek de gouden kooi wel
Nee!?? Vertel!! CAPS, filmpjes?
pi_59773022
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:35 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Simpele wedervraag,maakt een miljoen gelukkiger?
Ik heb daar totaal geen afgunst bij
Ja geld maakt een stuk gelukkiger, je zult maar een slechte gezondheid hebben en geen geld.
pi_59773070
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:38 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja geld maakt een stuk gelukkiger, je zult maar een slechte gezondheid hebben en geen geld.
tja,je zult maar een hartklap krijgen en hebt wel geld...desondanks helpt dat geld ook niet?
pi_59773102
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef cindy10 het volgende:

[..]

tja,je zult maar een hartklap krijgen en hebt wel geld...desondanks helpt dat geld ook niet?
een hartklap zonder geld werkt ook niet, dus waar hebben we het over.

Het voordeel dat met een hartklap en veel geld, ik mijn kinderen zonder geldzorgen achterlaat
pi_59773134
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Deze discussie lijkt me redelijk zinloos.. of je dit nou mét of zónder geld krijgt.. het resultaat is hetzelfde. Dus wat heeft geld er mee te maken?
pi_59773204
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:45 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Deze discussie lijkt me redelijk zinloos.. of je dit nou mét of zónder geld krijgt.. het resultaat is hetzelfde. Dus wat heeft geld er mee te maken?
precies mijn punt...ik begon niet over geld ergens...
geef wel reactie aan degene die over geld begonnen is
pi_59773206
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:43 schreef blomst het volgende:

[..]

een hartklap zonder geld werkt ook niet, dus waar hebben we het over.
Iemand vindt het triest om Jaap 'zo af te rekenen' (Dit heeft betrekking op de veelvraat van Jaap). Het getuigt van enorme afgunst, aldus diegene. (Dit heeft betrekking op het miljoen, aldus APK)
Dit verband is wat mij betreft achterlijk.

Laten we wel wezen, dat miljoen is Jaap gegund.
Wat betreft Jaap's eetgewoonten: Hij heeft zich in DGK laten zien als een emotioneel veelvreter.
pi_59773259
Ach, als je je dan toch volvreet kan je dat beter met biefstuk doen dan met frikandellen
  zondag 29 juni 2008 @ 16:37:59 #287
6941 APK
Factual, I think.
pi_59773946
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:50 schreef tipsch het volgende:

Het getuigt van enorme afgunst, aldus diegene. (Dit heeft betrekking op het miljoen, aldus APK)
Dit verband is wat mij betreft achterlijk.
Er stond een vraagteken achter, omgekeerd libidoverhogende pillenslikker.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59774200
quote:
Op zondag 29 juni 2008 16:37 schreef APK het volgende:

[..]

Er stond een vraagteken achter, omgekeerd libidoverhogende pillenslikker.
Beveiligingggggg,Beveiliginggggggg
  zondag 29 juni 2008 @ 17:31:43 #289
38396 mazaru
pi_59774772
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef tipsch het volgende:

[..]

Nee!?? Vertel!! CAPS, filmpjes?
Nou let op

Jen had een tekening gemaakt van Stuart. Rex was een beetje dronken, en heeft met zijn vingers aan die tekening gezeten.
Grote paniek!! Jen huilt alsof er iemand is overleden.
Rex helemaal perplexed, bied zo'n vijf minuten achter elkaar zijn excuses aan, aan een grienende Jen.
Hier onder zie je de tekening van Jen, en de omcirkelde plekken zijn de zogenaamde vandalismestreken van Rex

Rex gaat naar bed.
Dale, de koene ridder stormt de slaapkamer binnen, en eist dat Rex zijn excuses gaat aanbieden. Rex zegt dat die dat al gedaan heeft. Dale zegt dat dat niet waar is.
Dale terug naar de andere slaapkamer om de diepverdrietige Jen te troosten.

Stuart de koene ridder stormt ook de slaapkamer binnen, scheldt Rex uit, en eist dat die excuses aan Jen gaat aanbieden.
Rex zegt weer dat die dat al gedaan heeft. Stuart zegt dat Rex een leugenaar is, en stormt weer terug naar een nog steeds hartstochtelijk huilende Jen.

Rex komt zuchtend zijn bed uit. Mohammed komt ook zijn bed uit, en met zijn tweeen gaan ze naar de andere slaapkamer waar Rex nog een keer zijn excuses aan biedt
aan de nog altijd huilende Jen.

Dale, Stuart, Dennis, Luke, Rebecca, Rachel en Jen gaan tegen Rex te keer dat hij een lafaard is, en dat hij niet moet denken dat het afgelopen is omdat hij nu zijn excuses
aan biedt. En excuses doen het hem niet, waar haalt die het lef vandaan om te denken dat het hiermee opgelost is.

Mohammed wil de boel sussen, en zegt: "It's just a painting, ........."
Verder komt hij niet, want nu gilt ineens iedereen tegen Mohammed.
Dennis spuugt Mohammed in zijn gezicht!

GAME ON!!

pi_59775051
Zijn er op youtube ook afleveringen te vinden van BB UK?
  zondag 29 juni 2008 @ 17:52:13 #291
38396 mazaru
pi_59775133
quote:
Op zondag 29 juni 2008 17:48 schreef joep.t het volgende:
Zijn er op youtube ook afleveringen te vinden van BB UK?
Hele afleveringen niet geloof ik.
Wel via Torrent: http://isohunt.com/torrents.php?ihq=big+brother&ts
pi_59775444
quote:
Hele afleveringen niet geloof ik.
Wel via Torrent: [url=http://isohunt.com/torrents.php?ihq=big+brother&ts
]http://isohunt.com/torrents.php?ihq=big+brother&ts[/quote][/url]

Dat torrent wil mij maar niet lukken,Is dat zo moeilijk?
  zondag 29 juni 2008 @ 18:16:02 #293
38396 mazaru
pi_59775543
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef joep.t het volgende:

[..]

Welnee, dat is hartstikke simpel
Stap voor stap uitleg
http://www.duken.nl/content/view/14/29/
  zondag 29 juni 2008 @ 18:30:14 #294
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59775753
quote:
Op zondag 29 juni 2008 18:10 schreef joep.t het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik uTorrent.... het is vrij simpel de truc is dus om torrents te vinden...
Geweldig! Wat een superupdate mazaru, bedankt.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 19:10:22 #296
135305 beequeen
Lost.
pi_59776459
quote:
Op zondag 29 juni 2008 19:01 schreef tipsch het volgende:

Geweldig! Wat een superupdate mazaru, bedankt.
Goed hè?
Thanks @Mazaru. En het is allemaal de schuld van die kut Jen, wat een dramaqueen zeg.

Ben benieuwd of Huub en Eer nog binnenkomen vanavond, altijd gezellig en nog On Topic ook.

[ Bericht 12% gewijzigd door beequeen op 29-06-2008 19:16:53 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59776575
good old times..heavy man....
waarom liep die trut te janken.en spugen, mag niet, zullen de regels ook aangepast worden.
dagelijkse kost in dgk,zeker te horen gekregen, het mag wel wat wilder.
pi_59777237
quote:
Op zondag 29 juni 2008 19:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goed hè?
Thanks @Mazaru. En het is allemaal de schuld van die kut Jen, wat een dramaqueen zeg.

Ben benieuwd of Huub en Eer nog binnenkomen vanavond, altijd gezellig en nog On Topic ook.
Weinig kans, weekend, schnabbels... Maar wie weet
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_59777262
Bijna vol, iemand een nieuwe in de maak?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  zondag 29 juni 2008 @ 19:52:44 #300
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59777289
Ja , mag ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')