Wat is je punt?quote:
Leg dat nou eens uit.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Ik vind het gewoon triest om Jaap zo af te rekenen.
Het getuigd van enorme afgunst.
Geen behoefte aan.quote:
Die sprong wel zó in het oog. Je stelling is verder echt de grootste kwatsch natuurlijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:36 schreef Dementor het volgende:
Geen behoefte aan.
Een hoop mensen vatten het niet, een aantal gelukkig wel.
Oh jee een spelfout ik zou zeggen rapporteer het morgenochtend aan je baas
Ik ben hier dan ook niet om anderen te overtuigen van mijn gelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die sprong wel zó in het oog. Je stelling is verder echt de grootste kwatsch natuurlijk.
Wat is er jochie.. heeft ie je afgewezen in de darkroom omdat hij meer dan 11 cm wilde?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:25 schreef BrainView het volgende:
Eric hier op fok![]()
Hoe ist Eric? wanneer gaan we daten![]()
![]()
Eric is een aandachtsgiel mannetje, niet meer niet minder.
0,0 respect voor deze gast, let op de manier waarop hij antwoord geeft.
Alsof ie net als de 'diehards' ook ruim een jaar in de kooi heeft gezeten en 1 van de sterkste en beter spelers was.
Na 4 maanden weggepest omdat het een huichelachtige leugenaar was in het spel... Verrot karakter
Enne in het echte leven is het volgens mij ook niet veel soeps, ik kan het weten![]()
Wie wil Erics email adres hehe *grapje*.. Deze mensen kunnen zich melden bij mij en dan zul je merken dat Eric alles doet voor aandacht. Deze gast zou zichzelf verloochenen in ruil voor een beetje publiciteit en aandacht... Best triest
Greetz
Anderen zijn dan volgens jou wel afgunstig, een enkeling daargelaten. Hoezo ook al weer? (Ik vraag het nog maar een keer)quote:Op zondag 29 juni 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook niet om anderen te overtuigen van mijn gelijk.
Waarom zou ik me daar verder over willen uitweiden?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Anderen zijn dan volgens jou wel wel afgunstig, een enkeling daargelaten. Hoezo ook al weer? (Ik vraag het maar nog een keer)
Waar héb je het over?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:46 schreef Dementor het volgende:
Waarom zou ik me daar verder over willen uitweiden?
Jij bent al 2 dagen bezig met van die zielige steekjes in de hoop dat je een stok vind om mee te slaan.
Vind het nog veel triester dat je deze posting neerzet...quote:Op zondag 29 juni 2008 14:25 schreef BrainView het volgende:
Eric hier op fok![]()
Hoe ist Eric? wanneer gaan we daten![]()
![]()
Eric is een aandachtsgiel mannetje, niet meer niet minder.
0,0 respect voor deze gast, let op de manier waarop hij antwoord geeft.
Alsof ie net als de 'diehards' ook ruim een jaar in de kooi heeft gezeten en 1 van de sterkste en beter spelers was.
Na 4 maanden weggepest omdat het een huichelachtige leugenaar was in het spel... Verrot karakter
Enne in het echte leven is het volgens mij ook niet veel soeps, ik kan het weten![]()
Wie wil Erics email adres hehe *grapje*.. Deze mensen kunnen zich melden bij mij en dan zul je merken dat Eric alles doet voor aandacht. Deze gast zou zichzelf verloochenen in ruil voor een beetje publiciteit en aandacht... Best triest
Greetz
quote:Op zondag 29 juni 2008 14:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Wat is er jochie.. heeft ie je afgewezen in de darkroom omdat hij meer dan 11 cm wilde?
tja het is altijd moeilijk uitleggen,als je maar wat kletst he?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.
Een hoop mensen vatten het niet, een aantal gelukkig wel.
Oh jee een grammaticale fout ik zou zeggen rapporteer het morgenochtend aan je baas
Je maakt er wel een sport van he?quote:Op zondag 29 juni 2008 14:52 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja het is altijd moeilijk uitleggen,als je maar wat kletst he?
Ik ontlok niets... jij kan blijkbaar niet nalaten te reagerenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je maakt er wel een sport van he?
Uitspraken ontlokken.
Het was niet zo'n gekke vraag hoor.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je maakt er wel een sport van he?
Uitspraken ontlokken.
Je zegt daar iets waarvan de logica mij totaal ontgaat. Daarom vroeg ik je om nadere uitleg, die er nog steeds niet is gekomen. Al het overige neem ik voor kennisgeving aan, of zoiets.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:32 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het gewoon triest om Jaap zo af te rekenen.
Het getuigd van enorme afgunst.
Nou cinquote:Op zondag 29 juni 2008 15:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
stemming is opperbest hier![]()
Alleen jammer dat je altijd azijnpissers hebt
Ja, ik dacht was gisteren een dagje weg (Concert at Sea) dus ga eens even fijn bijlezen. Dat was leuk tot de pagina's van vanochtend, wat een drakerij weer zeg... mag de bezem er even doorheen?quote:
Misschien omdat Jaap bijna een miljoen heeft en een ander niet?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:19 schreef cindy10 het volgende:
Je zegt daar iets waarvan de logica mij totaal ontgaat. Daarom vroeg ik je om nadere uitleg, die er nog steeds niet is gekomen. Al het overige neem ik voor kennisgeving aan, of zoiets.
Die opmerking begrijp ik dus ook niet![]()
wrm zou ik of wie dan ook,een opmerking maken uit afgunst?
Het is geen afgunst maar slechts vaststellen van een feit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |