abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:15:58 #226
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59760821
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dank je wel hiervoor Ik snap waar je het over hebt. En ook ik heb dan weer raakvlakken met jou in dat opzicht....
Stuur die opdringereige vrouwen deze kan maar uit... krijg jij mijn opdringerige homo's...
En kinderzieltjes zijn teer.
Als dat de raakvlakken zijn dan hebben we het er via PM misschien nog wel eens over.
Veel plezier vanavond.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:16:13 #227
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59760830
Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:16:26 #228
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_59760836
[quote]Op zaterdag 28 juni 2008 21:15 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar, maar op dat moment niet mogelijk en ik wilde echt dat het toen METEEN zou stoppen of iig z.s.m. Daarom heb ik later ook de Bont voor Dieren op haar afgestuurd later En met succes, toch?
[/quote
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:17:46 #229
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_59760856
.. ik ben der weg van!!!!

BYE!
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_59760883
feestje bij double l.l..., gaan ze puzzelen met zijn allen
respekt ...
pi_59760903
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:15 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar, daarom heb ik de Bont voor Dieren ook op haar afgestuurd later En met succes, toch?
Je vergat stichting nood cavia gaat dood!
pi_59762493
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 20:19 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Ik ben het deels ook wel met je eens. Een Brian die zich gediscrimineert voelt doordat een IKEA-schilderij van Bonaire wordt gemolesteerd is natuurlijk onzin. We vonden dat ding gewoon lelijk en daarnaast had Brian eerst beweerd dat dat ding speciaal voor hem was gemaakt. Des te groter was ons plezier toen dat ding cadeau was gedaan door de streamers voor ¤20...

Ik denk ook dat mensen beter moeten nadenken over wat ze zeggen. Dat mag ook weleens wat meer politiek correct vind ik. Ik werd vandaag nog tijdens het winkelen hinderlijk achtervolgd door een groepje van 6 jongetjes van ongeveer 15, type schorriemorrie, die me tot in de winkel achterna kwamen en 'kankerhomo' naar mijn hoofd slingerden. Ik zeg ook weleens pisnicht tegen iemand. Tja, niet fraai, maar toch gebeurd het. Ik vind het alleen niet getuigen van enig niveau om bij het aanspreken van iemand zijn geaardheid, ras, kleur, religie of wat dan ook te betrekken. Ik vind 'pisnicht' alleen wat anders dan 'flikker' of 'kankerhomo'. En een ander zal daar weer anders over denken. Daarom denk ik dat het van belang is dat mensen ff 2x nadenken voordat ze iets uit hun mond gooien [b]of het internet opflikkeren [/b]
Je mag de term "het intenet opflikkeren" dus wél gebruiken
  zondag 29 juni 2008 @ 01:17:08 #233
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59765460
Hangplek voor vrije gedachten
  zondag 29 juni 2008 @ 01:22:06 #234
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59766401
tvp
  zondag 29 juni 2008 @ 02:58:52 #236
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59766494
Huub, er is een filmpje waar Nadia op Natasia's schoot gaat zitten en veel mensen toch echt gehoord hebben dat Nathasia tegen Nadia zei..."pas op je lul".. Ik denk echt dat Nadia een kwee is ,wat denk jij..,wat weet jij ...

Respect....maar het intrigeerd mij wel..behoorlijk...
Kwees zijn cool ha ha
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 08:07:30 #237
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59767441
Weet niet of deze hier al gestaan heeft:
quote:
Een hele goede (bijna) middag!

Vrijdag half 12, huub is aan het werk (!) @ oude huisje en ik heb lekker boodschappen gedaan, ben aan het opruimen en heel erg veel muziek aan het draaien. Wat is het lekker om af en toe alleen te zijn.. Niet te lang natuurlijk, over een uur mis ik huub vreselijk, dat weet ik nu al.. Wat een stel zijn we..

Maar goed, leuk nieuws van de Party, ze hebben ons laatst geintervieuwd en het blijkt gewoon een heel leuk stuk te zijn geworden. Heb het net uit en ben er trots op... Wat ook grappig is dat we in de Party zomerspecial staan als pasgetrouwd stel tussen koninklijk huis, échte BN'ers en belangrijke mensen. Moest enorm grijnzen in de supermarkt, want dat is toch wel een bewaarnummer voor ons natuurlijk.. Kijk maar eens als je tijd hebt, je ligt in een scheur.

Heb afgelopen woensdag avond Lesley, het eerste paardenmeisje van de Gouden Kooi, ontmoet. Wat een ontzettend leuke meid is dat. We hebben een wereld idee, daar volgt later wat meer over. We houden je op de hoogte natuurlijk..

Leuk en vooral erg grappig om zoveel mensen te ontmoeten die aan de kooi hebben megwerkt. Huub kent ze allemaal, ik ken er een aantal, en het klikt met haast iedereen. Fijn ook, zij weten precies wat er met je gebeurd na de kooi.. dus hart-lucht-tijd is aangebroken.

Dan, Huub en Claire op vakantie... Ik mag iets uitzoeken, maar sjezus... Er is zoveel! Ergens waar we niet steeds tussen alleen maar hollanders zitten die met je op de foto willen in bikini, dat zou wel relaxed zijn haha. We twijfelen tussen Italie en Griekenland. Denk dat het Griekenland wordt... Maar het is volgende week al! Als je een leuk plaatsje voor me hebtl ik hoor het graag!

Ik ga weer lekker verder! Fijne dag vandaag, liefs claire

PS huub's blog staat voortaan op www.rocketmiljonairs.nl

xx
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59768307
leuk .fandag dus eind july begin aug.in tilburg..pendeldienst aanwezig.
ook dgk-vrienden(wie dit mogen zijn) op de huub-en jaap fandag..
gezellig voor degene die gaan.bananen bootje is er ook, en wie dit te saai vindt, een speedboot
nou, ben er niet, vakantie...ntzd.
pi_59769769
quote:
wat kan dat jong heerlijk lachen als je het hoort doe je van zelf mee
hoor net dat tie vanavond weer belt, als het maar na negenen is dan

edit: das zwaar kut, want wij zijn pas na negenen thuis

@Huub......gaaf dat je achter de schermen gaat werken bij CBML.... je doet zeker de casting van de vrouwen tussen de 24 - 35, zware job lijkt me zo

[ Bericht 8% gewijzigd door Desii op 29-06-2008 12:37:53 ]
pi_59770222
quote:
Op zondag 29 juni 2008 08:07 schreef Manu82 het volgende:
Weet niet of deze hier al gestaan heeft:
[..]
thanks

Claire kan heel gezellig schrijven, altijd leuk om de stukjes van haar te lezen, fijn dat ze het zo goed kan vinden met Lesley, ik ben benieuwd wat het bijzondere plan is van die twee.

En Huub; heel erg leuk voor je dat je een baan achter de schermen van CBML hebt, gefeliciteerd!
pi_59770447
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:30 schreef Desii het volgende:

[..]

wat kan dat jong heerlijk lachen als je het hoort doe je van zelf mee
hoor net dat tie vanavond weer belt, als het maar na negenen is dan

edit: das zwaar kut, want wij zijn pas na negenen thuis

@Huub......gaaf dat je achter de schermen gaat werken bij CBML.... je doet zeker de casting van de vrouwen tussen de 24 - 35, zware job lijkt me zo
Jaap met een koptelefoon op
pi_59770996
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jaap met een koptelefoon op
Enige beeld wat ik erbij krijg.... 2 bigmac,1 mac kroket,een large shake aarbei,2 large frites met saus(dubbel),een family pack kip nuggets,10 donuts,en voor de lol en het gezonde idee een salade! oww en als toetje een emmer sunday ijs!
  Moderator zondag 29 juni 2008 @ 13:54:15 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59771216
Zo, en weer even opgschoond. Zie OP-bericht van Noekje: niet beige en dit is geen SC.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59771241
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:54 schreef Gert het volgende:
Zo, en weer even opgschoond. Zie OP-bericht van Noekje: niet beige en dit is geen SC.
haha, voorspelbaar kind
pi_59771313
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:42 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Enige beeld wat ik erbij krijg.... 2 bigmac,1 mac kroket,een large shake aarbei,2 large frites met saus(dubbel),een family pack kip nuggets,10 donuts,en voor de lol en het gezonde idee een salade! oww en als toetje een emmer sunday ijs!
Oh ik totaal niet.
Ik zie een tevreden jongen achterin de auto zitten die om de minuut lacht en de grootste lol met zijn maten beleeft op weg naar een optreden.
Dat je direct over fastfood begint zegt meer over jou dan over hem.
Wie weet eet Jaap op dit moment wel een stuk gezonder en beweegt hij meer.
pi_59771409
quote:
Op zondag 29 juni 2008 13:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Oh ik totaal niet.
Ik zie een tevreden jongen achterin de auto zitten die om de minuut lacht en de grootste lol met zijn maten beleeft op weg naar een optreden.
Dat je direct over fastfood begint zegt meer over jou dan over hem.
Wie weet eet Jaap op dit moment wel een stuk gezonder en beweegt hij meer.
Eerste gedeelte ben ik het mee eens hoor!
Hij is vast heel gezellie,en heeft lol!
Maar jaap en gezond eten en bewegen....sorry,maar dan was hij niet al moddervet de kooi in gekomen
Iedereen moet en mag zijn zoals hij/zij wil....maar jaap is bijna niet voor te stellen zonder een vreetmanie.
pi_59771466
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:04 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Eerste gedeelte ben ik het mee eens hoor!
Hij is vast heel gezellie,en heeft lol!
Maar jaap en gezond eten en bewegen....sorry,maar dan was hij niet al moddervet de kooi in gekomen
Iedereen moet en mag zijn zoals hij/zij wil....maar jaap is bijna niet voor te stellen zonder een vreetmanie.
Jaap heeft meerdere malen gedurende zijn verblijf in de kooi aangegeven dat hij enorm snel kan wisselen wat betreft zijn gewicht.
Ik sta er niet van te kijken als hij volgend jaar opeens enorm veel gewicht kwijt is.
Maar goed met 958.000 euro is hij de lachende derde.
pi_59771646
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef Dementor het volgende:

[..]

Jaap heeft meerdere malen gedurende zijn verblijf in de kooi aangegeven dat hij enorm snel kan wisselen wat betreft zijn gewicht.
Ik sta er niet van te kijken als hij volgend jaar opeens enorm veel gewicht kwijt is.
Maar goed met 958.000 euro is hij de lachende derde.

dat snelle wisselen van gewicht heeft hij in de kooi dan niet laten zien
Hoewel dat zn zogenaamde binnenkomer was?
Daarbij heeft hij blijkbaar zelf aangegeven niet eens meer te willen afvallen..(imago schade).
Hij kan dus aangeven wat hij wil,maar heeft in de kooi nooit laten zien hoe snel hij kan afvallen.
Maakt op zich niet uit,vind jaap helemaal prima zoals hij is,maar kijk dus niet raar op van mijn reactie op de koptelefoon
Over zn leuke geldbedrag kan ik kort zijn...het is veel geld,maar weinig genieten als je plots bezwijkt onder je gewicht
pi_59771771
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:17 schreef cindy10 het volgende:

[..]

dat snelle wisselen van gewicht heeft hij in de kooi dan niet laten zien
Hoewel dat zn zogenaamde binnenkomer was?
Daarbij heeft hij blijkbaar zelf aangegeven niet eens meer te willen afvallen..(imago schade).
Hij kan dus aangeven wat hij wil,maar heeft in de kooi nooit laten zien hoe snel hij kan afvallen.
Maakt op zich niet uit,vind jaap helemaal prima zoals hij is,maar kijk dus niet raar op van mijn reactie op de koptelefoon
Over zn leuke geldbedrag kan ik kort zijn...het is veel geld,maar weinig genieten als je plots bezwijkt onder je gewicht
Hij viel in het begin 20 kilo af.
pi_59771801
Eric hier op fok
Hoe ist Eric? wanneer gaan we daten
Eric is een aandachtsgiel mannetje, niet meer niet minder.
0,0 respect voor deze gast, let op de manier waarop hij antwoord geeft.
Alsof ie net als de 'diehards' ook ruim een jaar in de kooi heeft gezeten en 1 van de sterkste en beter spelers was.
Na 4 maanden weggepest omdat het een huichelachtige leugenaar was in het spel... Verrot karakter

Enne in het echte leven is het volgens mij ook niet veel soeps, ik kan het weten
Wie wil Erics email adres hehe *grapje*.. Deze mensen kunnen zich melden bij mij en dan zul je merken dat Eric alles doet voor aandacht. Deze gast zou zichzelf verloochenen in ruil voor een beetje publiciteit en aandacht... Best triest

Greetz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')