oh ok daar las ik ff overheen I guess.. ik zelf had het geen voeding gegeven.(vlek uitwrijven principe). maar ik zeg daar gelijk bij dat als jij je echt gediscrimineerd voelde ik daar niet over kan oordelen aangezien ik zelf niet weet hoe dat voelt..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je antwoord op de vraag hoe jij de situatie met amanda had aangepakt als je in mijn schoenen had gestaan, meneer-die-de-wijsheid-in-pacht-denkt-te-hebben.
Toch gek dat producenten en consumenten zo heel anders denken over wat leuk of interessant is voor TV. De 1e BB was vnl interessant door de gesprekken en discussies over onderwerpen. Die lieten zien hoe ze in het leven stonden en over bepaalde zaken dachten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die normale gesprekken waren ook leuk, maar is meestal geen tv-materiaal. Wél leuk voor de streams!
Helaas werd er nooit zoveel over Amanda heen gepist.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ok daar las ik ff overheen I guess.. ik zelf had het geen voeding gegeven.(vlek uitwrijven principe). maar ik zeg daar gelijk bij dat als jij je echt gediscrimineerd voelde ik daar niet over kan oordelen aangezien ik zelf niet weet hoe dat voelt..
aan de andere kant ben k ook wel iemand van de counter-attack, gewoon er 10 keer zo hard overheen gaan.. het was daar binnen toch een soort van battle.. wie het verst kon pissen van het schoolplein had het meeste respect
Inderdaad heel jammer,daar lagen heel wat gemiste kansen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas werd er nooit zoveel over Amanda heen gepist.
Er was zoveel waar zij op aangesproken kon worden, bijv. de dode cavia op haar hoofd, maar om de één of andere reden gebeurde dat nooit. Ja Claire dan wel een paar keer, maar zij ging er ook niet lekker over door.
Dat blijft toch een raadsel Deisyy, dat Amanda ( en Brian) nooit aangepakt werden. We zullen wel nooit te weten komen waarom dat was.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helaas werd er nooit zoveel over Amanda heen gepist.
Er was zoveel waar zij op aangesproken kon worden, bijv. de dode cavia op haar hoofd, maar om de één of andere reden gebeurde dat nooit. Ja Claire dan wel een paar keer, maar zij ging er ook niet lekker over door.
Bedankt voor je antwoord. Geen voeding geven was niet echt een optie, omdat ik er niet echt omheen kon. Het hele huis was ermee bezig en ik voelde me inderdaad daadwerkelijk gediscrimineerd. En 10x zo hard erover heen is niet mijn ding. Ik had geen zin me te verlagen tot hetzelfde niveau....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ok daar las ik ff overheen I guess.. ik zelf had het geen voeding gegeven.(vlek uitwrijven principe). maar ik zeg daar gelijk bij dat als jij je echt gediscrimineerd voelde ik daar niet over kan oordelen aangezien ik zelf niet weet hoe dat voelt..
aan de andere kant ben ik ook wel iemand van de counter-attack, gewoon er 10 keer zo hard overheen gaan.. het was daar binnen toch een soort van battle.. wie het verst kon pissen van het schoolplein had het meeste respect
Je kunt haar afwisselend Rachel/Ricardo noemen, net hoe haar bui isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
fantastisch!
Het word rachel!
Heb een echte diva in the house
True... maar DGK was geen BB...in heel veel opzichten niet. Gelukkig konden Syl, huub, Claire en ik altijd wel lekker slap ouwehoerenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Toch gek dat producenten en consumenten zo heel anders denken over wat leuk of interessant is voor TV. De 1e BB was vnl interessant door de gesprekken en discussies over onderwerpen. Die lieten zien hoe ze in het leven stonden en over bepaalde zaken dachten.
+1quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je kunt haar afwisselend Rachel/Ricardo noemen, net hoe haar bui is
Er is maar plaats voor één diva en dat ........quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
fantastisch!
Het word rachel!
Heb een echte diva in the house
Tja of meer onmogelijk uit te staan voor je tegenstander!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Geen voeding geven was niet echt een optie, omdat ik er niet echt omheen kon. Het hele huis was ermee bezig en ik voelde me inderdaad daadwerkelijk gediscrimineerd. En 10x zo hard erover heen is niet mijn ding. Ik had geen zin me te verlagen tot hetzelfde niveau....
Maar in jouw laatste optie los je niks op, maar maak je het alleen maar erger...
Ik heb niet zoveel geheimen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die normale gesprekken waren ook leuk, maar is meestal geen tv-materiaal. Wél leuk voor de streams!
Ik ben benieuwd naar wat je dan hebt meegemaakt wat je in mij terug zag. PM me anders ff
Of niet.. zoals die ene keer aan de tafel, Sylvia en Huub erbij, niks te zeggen tot opeens: gezellig he? nouw. Het was zo flauw dat het grappig werdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
True... maar DGK was geen BB...in heel veel opzichten niet. Gelukkig konden Syl, huub, Claire en ik altijd wel lekker slap ouwehoeren
Ben jij ja.....!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Er is maar plaats voor één diva en dat ........
dan zou ik denken, waar ben ik, wat is voor mij belangrijk, wat is goed voor mijn positie etc.. en natuurlijk moet je iemand niet met zn eigen wapens bestrijden want dan verlies je op ervaring.. maar als je inventief genoeg bent liggen er altijd openingen.. en zeg eerlijk als je Amanda zou pakken op een inhoudelijke manier zou ze het geen eens doorhebben omdat ze het niet zou snappen.. je moet je tegenstander natuurlijk wel raken..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Geen voeding geven was niet echt een optie, omdat ik er niet echt omheen kon. Het hele huis was ermee bezig en ik voelde me inderdaad daadwerkelijk gediscrimineerd. En 10x zo hard erover heen is niet mijn ding. Ik had geen zin me te verlagen tot hetzelfde niveau....
Maar in jouw laatste optie los je niks op, maar maak je het alleen maar erger...
Ik heb jou meer dan eens iemand zwaar zien afzeiken volgens mij?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Vermaak je! maar dat zal wel lukkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds!
Het was me weer een waar genoegen! Bedankt voor de mooie, inhoudelijke discussies en al jullie meningen, perspectieven en overtuigingen!
Heb me weer goed vermaakt met jullie!
Ik ga me in m'n party-outfit hijsen voor Lucs verjaardag en wachten tot ik word opgehaald!
Fijne avond, fijn weekend en tot later!!
Dikke kusssss,
Ericcc
Het bellen naar de politie vond ik een zwaktebod. Dat had je veel beter kunnen uitbuiten door gasten uit te nodigen waarvan Amanda misschien wel iets van respect kon opbrengen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dank je wel hiervoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geheimen.
Ach iedereen maakt wel wat mee als ie seksueel volwassen aan het worden is. Een paar vooruitstrevende opdringerige homo's die me hun geaardheid probeerden op te dringen in mijn stamcafé. Wat ik ervaren heb als publiek vernedering. Verder vertrouw ik geen enkel circusgast meer. Sommige van die gasten menen te mogen spelen met een pikkie van een klein kind. Ik vond dat gebeuren van jou en Huub in de masterbedroom dan ook moeilijk te zien. Ik heb iig sterk getwijfeld aan je intenties en hoe vrijwillig dit allemaal was. Snappie?
Ik zie nu ook wel dat het goed zit... maar toen had ik daar moeite mee.
laterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds!
Het was me weer een waar genoegen! Bedankt voor de mooie, inhoudelijke discussies en al jullie meningen, perspectieven en overtuigingen!
Ik ga me in m'n party-outfit hijsen voor Lucs verjaardag en wachten tot ik word opgehaald!
Dikke kusssss,
Ericcc
Een hele fijne avond Eric, veel plezier gewenst en bedankt, het was gezelligquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Lieverds!
Dikke kusssss,
Ericcc
Dat is inderdaad waar, daarom heb ik de Bont voor Dieren ook op haar afgestuurd laterquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het bellen naar de politie vond ik een zwaktebod. Dat had je veel beter kunnen uitbuiten door gasten uit te nodigen waarvan Amanda misschien wel iets van respect kon opbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |