NOOB!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met "The Butcher" is volgens mij genoeg om te oordelen. Een minuut lang blijven klikken voor een fucking baas... die uiteindelijk niet doodging, en ik wel. Laat me niet lachen.
Inderdaad. Gewoon dat kreng meelokken naar een deur+muur met ramen, hem opsluiten en prijsschieten.quote:
quote:
Ik denk dat hij liever een spel speelt wat je met 2 vingers in je neus kan uitspelen. Stel je voor dat je een keer dood gaat!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon dat kreng meelokken naar een deur+muur met ramen, hem opsluiten en prijsschieten.![]()
Toegegeven, het is een taaie; zeker in de eerste paar speler-levels.
Ik heb diablo 1 al bijna 10 jaar niet aangeraakt, maar weet nog precies dat ik 100x opnieuw startte om zo een king's sword of haste te krijgen met beste statsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef senesta het volgende:
Oh boy ik heb tijden gehad dat ik diep in de nacht mijn bed indook en king leorik (of hoe heette dat grote skelet ook alweer?) nog zag als ik mijn ogen dicht deed
Ah, duped items als jah en ber in een enigma en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:10 schreef DarkY.NL het volgende:
Diablo
Plaatje van vriend die net doodging
[ afbeelding ]
En hier een overzichtje van 1.10 seizoen 1.
[ afbeelding ]
Zag het ook al, mensen die trots zijn op cheatitemsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, duped items als jah en ber in een enigma en zo
No respect for that kill.
ach ja als je denkt dat elke enigma een dupe jah en ber bevat...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, duped items als jah en ber in een enigma en zo
No respect for that kill.
Tuurlijk, want ze dropkans is daar 1:10quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ach ja als je denkt dat elke enigma een dupe jah en ber bevat...
[ afbeelding ]
Lower kurast en bers![]()
Hier een zelfde pic, zelfde drop andere poppetje.
Haha, idd! roept weer op naar oud spelplezierquote:
Het is Blizzard, het is diablo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt een beetje op Titan Quest, zolang het maar niet zo kut wordt als TQ
Uhm, battlecry doet nu heel wat anders dan in diablo 2 hoor, dus zo oud en vertrouwd is ie niet. Wat ie nu doet klinkt erg als shout in d2....quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:22 schreef Killaht het volgende:
Hier ff wat nieuwe plaatjes, gameplay etc blijft het zelfde volgens blizzard, alleen d.m.v. een nieuwe 3d engine zal het spel naar de nextlevel worden geheven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ouwe vertrouwe spells als battle cry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |