NOOB!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mijn ervaring met "The Butcher" is volgens mij genoeg om te oordelen. Een minuut lang blijven klikken voor een fucking baas... die uiteindelijk niet doodging, en ik wel. Laat me niet lachen.
Inderdaad. Gewoon dat kreng meelokken naar een deur+muur met ramen, hem opsluiten en prijsschieten.quote:
quote:
Ik denk dat hij liever een spel speelt wat je met 2 vingers in je neus kan uitspelen. Stel je voor dat je een keer dood gaat!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:42 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon dat kreng meelokken naar een deur+muur met ramen, hem opsluiten en prijsschieten.![]()
Toegegeven, het is een taaie; zeker in de eerste paar speler-levels.
Ik heb diablo 1 al bijna 10 jaar niet aangeraakt, maar weet nog precies dat ik 100x opnieuw startte om zo een king's sword of haste te krijgen met beste statsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef senesta het volgende:
Oh boy ik heb tijden gehad dat ik diep in de nacht mijn bed indook en king leorik (of hoe heette dat grote skelet ook alweer?) nog zag als ik mijn ogen dicht deed
Ah, duped items als jah en ber in een enigma en zoquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:10 schreef DarkY.NL het volgende:
Diablo
Plaatje van vriend die net doodging
[ afbeelding ]
En hier een overzichtje van 1.10 seizoen 1.
[ afbeelding ]
Zag het ook al, mensen die trots zijn op cheatitemsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, duped items als jah en ber in een enigma en zo
No respect for that kill.
ach ja als je denkt dat elke enigma een dupe jah en ber bevat...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, duped items als jah en ber in een enigma en zo
No respect for that kill.
Tuurlijk, want ze dropkans is daar 1:10quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:37 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
ach ja als je denkt dat elke enigma een dupe jah en ber bevat...
[ afbeelding ]
Lower kurast en bers![]()
Hier een zelfde pic, zelfde drop andere poppetje.
Haha, idd! roept weer op naar oud spelplezierquote:
Het is Blizzard, het is diablo.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
Lijkt een beetje op Titan Quest, zolang het maar niet zo kut wordt als TQ
Uhm, battlecry doet nu heel wat anders dan in diablo 2 hoor, dus zo oud en vertrouwd is ie niet. Wat ie nu doet klinkt erg als shout in d2....quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:22 schreef Killaht het volgende:
Hier ff wat nieuwe plaatjes, gameplay etc blijft het zelfde volgens blizzard, alleen d.m.v. een nieuwe 3d engine zal het spel naar de nextlevel worden geheven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ouwe vertrouwe spells als battle cry
idd gewoon met angst naar lvl 3 op zoek naar Skeleton King Leoric met z'n groooooootttttte zwaard en een dmg van 6 -16 en hitpoints 60.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef senesta het volgende:
Oh boy ik heb tijden gehad dat ik diep in de nacht mijn bed indook en king leorik (of hoe heette dat grote skelet ook alweer?) nog zag als ik mijn ogen dicht deed
Ik heb D2 + LOD er gisteren weer opgezet want was erg genieuwd of het weer wat drukker is/was geworden op battle.net.quote:
Waar speel je mee en wat voor lvl's heb je???quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we samen even wat quests doen?
Waarschijnlijk niets meer aangezien het alweer een jaartje geleden is ofzo dat ik Diablo 2 voor het laatst heb aangeslingerd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:53 schreef nahoj het volgende:
[..]
Waar speel je mee en wat voor lvl's heb je???
Heb je je savegame dan niet meer?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niets meer aangezien het alweer een jaartje geleden is ofzo dat ik Diablo 2 voor het laatst heb aangeslingerd.
Nope, lvl 90 Barb is vernietigd. Evil me.quote:
Dan heb je weer een paar uur voor de boeg om dat weer te halenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope, lvl 90 Barb is vernietigd. Evil me.
een jaar maar? het heeft mij zo'n 4 jaar en bijna 2 relatie's gekostquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Damn, hoe meer ik over Diablo 3 lees, hoe meer er wat begint te kriebelen bij mij.
Daar gaat straks wellicht weer een jaar van mijn leven.
ik geloof nu dat ik zo oud en volwassen ben dat ik het goed kan plannen en NAAST mijn huidige sociale leven kan doen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:36 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Damn, hoe meer ik over Diablo 3 lees, hoe meer er wat begint te kriebelen bij mij.
Daar gaat straks wellicht weer een jaar van mijn leven.
Titan Quest is THQquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
Nou, bij Duriel liep het me anders aardig dun door de broek. Zoeen kolos die op je af komt stormen en je meteen bevriest. Sta je daar met je lvl 14. En je kunt niet meer terug naar de gang waar je vandaan kwam...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:36 schreef nahoj het volgende:
Dat is wat ik wel gemist heb bij Diablo 2 gewoon een lvl boss die echt angst aanjaagt zeker als je voor het eerst daar komt.
Ik dacht hetzelfde, of als coldsorc in nm er staan. Tof, dat zo goed als immune zijn. Misschien heeft hij altijd rushes gekregen, dan valt dat natuurlijk niet opquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, bij Duriel liep het me anders aardig dun door de broek. Zoeen kolos die op je af komt stormen en je meteen bevriest. Sta je daar met je lvl 14. En je kunt niet meer terug naar de gang waar je vandaan kwam...
idd dat was even slikken.... en daarna volledig afslachten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, bij Duriel liep het me anders aardig dun door de broek. Zoeen kolos die op je af komt stormen en je meteen bevriest. Sta je daar met je lvl 14. En je kunt niet meer terug naar de gang waar je vandaan kwam...
Met level 14, je had zeker een hammerdin level 90 met enigma, hoto en al die crap naast je staanquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd dat was even slikken.... en daarna volledig afslachten!
Oke daar heb je wel gelijk in maar ik had geluk dat ik toen als aardig cold resist was dus het een stuk makkellijker ging en het probleem met D1 was dat je je al spullen verspreidt lagen als je dood ging en zie dan maar alles terug te krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
jij met je negatieve instelling ook altijd. Basil is wel pwnerend hondje btwquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
Het lijkt er gewoon op pikquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:00 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
jij met je negatieve instelling ook altijd. Basil is wel pwnerend hondje btw
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef CasB het volgende:
Godver, ik heb ineens zin om Diablo 1 en 2 te spelen. Helaas ben ik nooit echt ver gekomen met beide spellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |