Ik weet het, maar ik heb er geen geduld voor.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:29 schreef Killaht het volgende:
[..]
De Quest voor jou is om alsnog na je falen als persoon 1 en 2 op te pakken en uit te spelen!, wil je een voorwaardige diablonerd zijn!
![]()
Echte spelers hebben 1 en 2 met alle chars en op elk niveau het spel uitgespeeld!
ik speelde idd nooit alleenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met level 14, je had zeker een hammerdin level 90 met enigma, hoto en al die crap naast je staan
Zelfs van beide Diablo's de easy en normal mode niet uitgespeeld?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:12 schreef CasB het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb er geen geduld voor.
Neequote:Op donderdag 3 juli 2008 15:53 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Zelfs van beide Diablo's de easy en normal mode niet uitgespeeld?
Ik speel gewoon op een dikke 22", niks mis meequote:Op donderdag 3 juli 2008 16:15 schreef Dlocks het volgende:
Ik had Diablo II een paar weken geleden weer eens op mijn compie gezet. Echter op 16:9 scherm met een resolutie van 1920x1200 was het echt geen doen omdat het DII in 800x600 is. Ook in -een voor mijn scherm minuscuul- windowed mode schempje was het niet te spelen.
Hoe verhelpen de mensen die het nu noch spelen dit probleem? Op een oude 14" spelen o.i.d?
Gewoon fullscreen (wel aspect ratio behouden natuurlijk, dus zwarte balken links en rechts). Dan zie je maar wat pixels, so what.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:15 schreef Dlocks het volgende:
Ik had Diablo II een paar weken geleden weer eens op mijn compie gezet. Echter op 16:9 scherm met een resolutie van 1920x1200 was het echt geen doen omdat het DII in 800x600 is. Ook in -een voor mijn scherm minuscuul- windowed mode schempje was het niet te spelen.
Hoe verhelpen de mensen die het nu noch spelen dit probleem? Op een oude 14" spelen o.i.d?
Volgende week.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef dgbw het volgende:
Wanneer ligt ie in de winkels dan, is dat al bekend?
Die zijn juist het leukst.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwoah ik twijfel nog of ik opnieuw zal gaan beginnen, heb eigenlijk geen zin meer om de gehele eerst 4 acts te doen
Begin is altijd saai ja maar als je eenmaal uniques enzo vindt dan is het coolquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mwoah ik twijfel nog of ik opnieuw zal gaan beginnen, heb eigenlijk geen zin meer om de gehele eerst 4 acts te doen
Die trailer is ook geshowed op WWI toch? Je ziet Arraet volledig weggevaagd, dus iig geen ancients meerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:00 schreef Killaht het volgende:
Hier nog wat screenshots , eveneens van een boss.... EN een trailer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer DIII
http://www.maxfreak.com/diablo3/archives/diablo-3-trailer/
Als ik die trailer zo zie dan is heel de wereld verziekt door de vernietiging van de worldstone...:s Lijkt tevens een beetje op LOTR...Denk dat de wereld hell is geworden.
Jep, ik denk ook dat het verhaal heel anders is dan voorgaande delen. Mede omdat op het einde tyreal zegt dat hiermee de wereld drastisch zal veranderen. Ik hoop ook dat het een goed verhaal is, vind dat overigens zeer belangrijk bij zulk soort spellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die trailer is ook geshowed op WWI toch? Je ziet Arraet volledig weggevaagd, dus iig geen ancients meer
Hopelijk wordt het verhaal tof, Inarius mag zich wel eens laten zien na al die aandacht die hij kreeg.
Mja, Tyrael weet niet hoe het de boel gaat veranderen, maar als ik de Lord of Terror new style zie (trailer) dan lijkt me het weer tof worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:28 schreef Killaht het volgende:
[..]
Jep, ik denk ook dat het verhaal heel anders is dan voorgaande delen. Mede omdat op het einde tyreal zegt dat hiermee de wereld drastisch zal veranderen. Ik hoop ook dat het een goed verhaal is, vind dat overigens zeer belangrijk bij zulk soort spellen.
[ afbeelding ]
Wordt trouwens niet blij als ik hier tegen moet vechten
En daarna kwam blizzard met een vervolg Blizzard reageert op petitie tegen Diablo III en nu eindigen we met een heleboel gamende nerds die het contrast knopje van de monitor niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:52 schreef nahoj het volgende:
Er is een petitie opgestart om blizzard te vragen om de grafische style te veranderen.
Je kan het hier lezen:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1640181&c=210&rss
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:41 schreef Killaht het volgende:
De gameplay veranderd trouwens ook, blizzard wil minder hack en slash (wat ik jammer vindt) en meer hacken voor het doden van een demon. De kleuren zijn idd wat blijer, ik denk ook dat ze veel afleiden van WoW. Ik snap die petitie best. In de voorgaande versies had je die donkere kerkers en gebouwen en dan hoorde je slechts geluid en dan opeens kwamen ze uit het niets. Hoop wel dat ze dit ook doorzetten in bepaalde levels.
En nog blijven mensen meer en meer excusesn vinden dat blizzard en een kutspel van gaat maken. Als je dat vind ga je toch lekker mythos spelen en negeer je toch het hele blizzardquote:
Ik heb tot de laatste reset gespeeld (juni). Het boeit me niet hoe de kleurtjes zijn. Het is Blizzard, dus het is goed. Anderhalf jaar van te voren gaan zeuren over bloedspetters lijkt me allicht wat overdreven. Het komt goed.quote:De mensen die zeuren over gamma of contrast laagzetten zijn duidelijk degenen die praten over iets waar ze niets vanafweten.
Zo duidelijk is dat niet. Ik heb vroeger zowel DI als DII gespeeld toen ze uitkwamen. Schijnbaar heb ik nu dus recht van spreken?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:01 schreef Dibble het volgende:
De mensen die zeuren over gamma of contrast laagzetten zijn duidelijk degenen die praten over iets waar ze niets vanafweten. Als je vroeger toen het spel uitkwam niet meteen gespeeld hebt en daarvoor D1 ooknie heb je geen recht van spreken.
[..]
Euh, wat is het nou?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:41 schreef Killaht het volgende:
...blizzard wil minder hack en slash (wat ik jammer vindt) en meer hacken...
Bij Diablo zit niet voor niks een gammainsteller bij natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:01 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Zo duidelijk is dat niet. Ik heb vroeger zowel DI als DII gespeeld toen ze uitkwamen. Schijnbaar heb ik nu dus recht van spreken?
Bij DI en DII moest ik altijd mijn gamma e.d juist hoger zetten om nog wat te zien. Bij DIII moeten dit keer de zeikerds die zogenaamd heel veel vestand hebben van Diablo o.a de gamma maar wat lager zetten. Of als je daar geen zin hebt dan doe je zet je een zonnebril met donekere glazen op je kop.
En daarnaast, wat zit je te zeuren over 'verstand' e.d
Heb jij niet het verstand om te snappen dat het niets met kennis heeft te maken maar alles met smaak. En helaas voor jou, over smaak valt niet te twisten.
dat dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:38 schreef De_Ananas het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Blizzard die verneukte 5 erin houdt!!!
Ik sluit me hier bij aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb tot de laatste reset gespeeld (juni). Het boeit me niet hoe de kleurtjes zijn. Het is Blizzard, dus het is goed. Anderhalf jaar van te voren gaan zeuren over bloedspetters lijkt me allicht wat overdreven. Het komt goed.
BELIEVE!!!!
Stelletje mafkezen... het is nog niet eens af! en btw in wow vind je ook (humoristische) verwijzingen naar diablo 1, 2 , starcraft etc.. Voordat je een hands on ervaring hebt gehad al klagen zeg. je weet nog niet eens hoe het speelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:01 schreef Dibble het volgende:
De mensen die zeuren over gamma of contrast laagzetten zijn duidelijk degenen die praten over iets waar ze niets vanafweten. Als je vroeger toen het spel uitkwam niet meteen gespeeld hebt en daarvoor D1 ooknie heb je geen recht van spreken. Begin me zorgen te makn over dit project, zoals in de petitie aangegeven wordt er maar weinig DIablo gevoel meegegeven en als dit het resultaat is van 4 jaar ontwikkeling vraag ik me toch af wat er allemaal mis is gegaan daar bij de designafdeling want dit is echt niet acceptabel.
Diablo was altijd messscherpe grove randen en texturen plus dat er meer gore bij kwam kijken. Heb ook bar weinig bloed gezien, alleen de leuke zacht kleurijke spells kwamen als special effect naar voren. Ik weet nog bij D2 dat na een minuutje maaien 3/4 van het scherm al rood was gekleurd.
Leuk dat ze naar de mainstream kijken (zie users hierboven die verstand lijken te hebben van de ontwerp evolutie van het spel) en denken het zelfde klusje te kunnen flikken met WoW maar laat de warmmakerij dan maar achter.
http://i99.photobucket.com/albums/l318/frostwake/Diablo31.jpg
De onderste is beduidend meer in de goede richting met de juiste filters, en dit gaat echt niet met contrast en gamma dus doe je gehandicapte uitspraken ergens anders.
Kijk maar ens naar de plaatjes, bij eentje zul je een WoW Human aantreffenveel kopieerwerk, WoW heeft ze lui gemaakt denk ik.
Tot aan LOD kon je de resolutie niet eens wijzigenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij Diablo zit niet voor niks een gammainsteller bij natuurlijk![]()
Op de achterkant van LOD staat ''with a stunning 800*600 resolution''quote:Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef existenz het volgende:
[..]
Tot aan LOD kon je de resolutie niet eens wijzigen... De gamma instellingen waren het meest belangrijk!
zoals die summon in Dungeon Siege, wat een uitvinding was dat zegquote:Op maandag 7 juli 2008 18:26 schreef nahoj het volgende:
En ik zal het ook wel erg handig vinden dat je eventuele hulpje in diablo 3ook het geld en items voor je oppikt.
ik begon heel snel op dat plaatje te klikken, is een reflex geworden denk ik..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:10 schreef DarkY.NL het volgende:
Diablo
Plaatje van vriend die net doodging
[ afbeelding ]
En hier een overzichtje van 1.10 seizoen 1.
[ afbeelding ]
Daar heb je plugins voor.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:26 schreef nahoj het volgende:
En ik zal het ook wel erg handig vinden dat je eventuele hulpje in diablo 3ook het geld en items voor je oppikt.
Ik mag aannemen dat het een gemis was in D2. Wat het dus niet is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef Dlocks het volgende:
Grappig dat er voor D3 al plugins zijn.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
En nog blijven mensen meer en meer excusesn vinden dat blizzard en een kutspel van gaat maken. Als je dat vind ga je toch lekker mythos spelen en negeer je toch het hele blizzardHoe ingewikkeld is dat. Scheelt je ook weer kosten en hoofdpijn.
Hoe ingewiklkeld is het. Niet elk vervolg is een kopie van zijn voorganger, live with it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |