ik heb er al 1 gevonden dit weekend, voor 25 euro bij de plaatselijke gameshopquote:Op donderdag 11 september 2008 21:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb er eventueel ook nog een, nieuw in doos en inclusief Uno. Voor 25 euro exclusief eventuele verzendkosten mag je hem hebben. PM me maar als je interesse hebt.
http://www.splashdamage.c(...)f6bc42435046c9038267quote:Op maandag 15 september 2008 10:08 schreef emokid het volgende:
Wordt dat nog gespeeld online?
Same here. De enige optie voor mij was steeds de Elite, maar dat was geen optie door de belachelijk hoge prijs ivm de Pro en Arcade etc.quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Daar heb ik op zitten wachten
Er zullen vrij snel wel mooie aanbiedingen komen bij webwinkels.
???????????????????????quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Same here. De enige optie voor mij was steeds de Elite, maar dat was geen optie door de belachelijk hoge prijs ivm de Pro en Arcade etc.
Wat een verschrikkelijke zuurpruim blijf je tochquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:37 schreef Yi-Long het volgende:
Vooral de Elite is natuurlijk nu een mooi koopje geworden, alhoewel het jammer blijft dat er geen games bijgeleverd worden.
Bij de Pro en Arcade zaten steeds extra games, terwijl bij de Elite verder weinig 'extra' waarde heeft, behalve de HDMI kabel, de kleur, en 60GB extra HD ruimte. Vandaar dat ik het verschil in prijs te groot vond. Voor 300 euro had je een Pro, inclusief 2 controllers, 2 games, en een afstandsbediening, terwijl je voor een Elite 370 moest betalen, en dat was enkel met 1 joypad en geen games.quote:
Niets met 'zuurpruim' te maken, maar gewoon 'bedachtzaam'.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke zuurpruim blijf je toch
Geen inderdaad. Hij wacht totdat je er gratis een pak blue band bij krijgt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:18 schreef emokid het volgende:
Wat voor next-gen console heb je Yi-Long? Geen?
Welnee. Ik wachte voornamelijk totdat de prijzen onder de 300 euro kwamen, EN dat ik er een fatsoenlijke TV bij kon kopen, FullHD en plasma, voor rond de 1500. Dat is dus pas zo'n beetje rond deze zomer het geval.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geen inderdaad. Hij wacht totdat je er gratis een pak blue band bij krijgt.
Ik kan het me wel voorstellen dat mensen dat willen... maar IK heb die behoefte niet. Dus vandaar dat IK wacht. Sowieso zijn er bij de launch vaak toch nog niet veel echte must-haves, dus dan wacht je vaak sowieso nog even totdat die er wel zijn. Ik moet er niet aan denken dat ik een 360 of PS3 bij de launch zou hebben gekocht: PS3 veels te duur en de 360 veels te brak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:42 schreef Wessiej het volgende:
Stel je voor dat mensen gewoon lekker een launch console willen hebben, omdat dat gewoon smokin hot is
quote:In dit topic dus geen slowchat of discussie, wel aanbiedingen posten.
Jij en ik, hier verder [Xbox 360 #358 ] Waar Conan zijn 5 euro waard isquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Welnee. Ik wachte voornamelijk totdat de prijzen onder de 300 euro kwamen, EN dat ik er een fatsoenlijke TV bij kon kopen, FullHD en plasma, voor rond de 1500. Dat is dus pas zo'n beetje rond deze zomer het geval.
Als ik eerder de stap naar next-gen had gemaakt, dan had ik teveel betaald voor te weinig (dus dan had ik een FullHD LCD moeten kopen, welke gewoon minder goed is voor gaming en films enzo... en dan had ik teveel betaald voor de consoles)
Dus ik wacht iets langer, en spaar op die manier honderden euro's uit terwijl ik tegelijkertijd betere deals/kwaliteit krijg. Niets vreemds aan.
Intussen wel gewoon dagelijks al het nieuws gevolgd voor de meeste systemen, en goede aanbiedingen alvast aangeschaft (zoals games en controllers in Hong Kong), dus zodra ik over 2 weken ofzo hier een nieuwe plasma en 360 Elite heb staan, dan heb ik meteen aardig wat games om mee te spelen. Zelfde geldt voor de PS3 btw.
Als je alles meteen koopt zodra het uitkomt, dan ben je gewoon een idioot. De kwaliteit wordt echt niet minder als je even een paar maandjes wacht (vaak zelfs beter, aangezien bugs etc dan weggewerkt zijn)
Ja, want dat is idd het SC topic jaquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef emokid het volgende:
[..]
Jij en ik, hier verder [Xbox 360 #358 ] Waar Conan zijn 5 euro waard is
Besteld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:02 schreef GokuSFE het volgende:
Viva Piņata: TIP nu 26eu bij Gamehubs
Is goed. En nu?quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:46 schreef PP. het volgende:
[..]
Besteld.
En doe jij eens je xbox aanzetten met de netwerkkabel erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |