Bij mij is vandaag de status van de bestelling omgezet:quote:Op maandag 30 juni 2008 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, als ik vandaag niks hoor, bel/mail ik even hoor.
Zoals ik al dacht: kut-wehkamp. Durf te wedden dat ze over 4 weken roepen dat de prijs niet correct is geweest.quote:Levertijd: 4 weken
Ik heb even een behoorlijk boos mailtje gestuurd, als je levert lever je iedereen en niet 1/3e deel.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:02 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Bij mij is vandaag de status van de bestelling omgezet:
[..]
Zoals ik al dacht: kut-wehkamp. Durf te wedden dat ze over 4 weken roepen dat de prijs niet correct is geweest.
Staat hier:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:38 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Nu we het over goedkoop hebben.. Kunnen spellen voor de 360 die ik in Amerika koop gewoon zonder problemen in een Nederlandse/europese Xbox 360??
die is bij ombouwnederland 20 euro ;-)quote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Lange_Lans het volgende:
Voor wie hem nog niet heeft: Halo 3 voor ¤ 25,49. Tevens tvp.
Is er een mogelijkheid om al je shit over te zetten? zoals je content etc?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:57 schreef Sackboy het volgende:
120GB HDD voor ¤75 inclusief verzendkosten op eBay
Is gewoon nieuw, alleen uit de verpakking. Die van mij heb ik ook bij deze verkoper vandaan![]()
Moet je zo'n transfer kit hebben, weet alleen niet waar je die kan kopen. Misschien kan je die bij Microsoft bestellen ofzo.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om al je shit over te zetten? zoals je content etc?
(dacht dat ik zoiets gehoord had maar ff checku)
//off-topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:26 schreef Sackboy het volgende:
Moet je zo'n transfer kit hebben, weet alleen niet waar je die kan kopen. Misschien kan je die bij Microsoft bestellen ofzo.
Ik wacht al 30 dagen op een spel van hun, ik bestel niks meer voor ik dat binnen heb.quote:
Dat is wel heel erg lang. Heb je ze er al over gemailed?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik wacht al 30 dagen op een spel van hun, ik bestel niks meer voor ik dat binnen heb.
Je bent nog geen 18? Want die dingen krijg je tegenwoordig echt al bij een pakje boter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:36 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Voor al die goeie aanbiedingen heb je bijna altijd een cc nodig
Als je een Amerikaans account hebt wel ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:29 schreef jpg97 het volgende:
Werken USA xbox live points ook in Europa?
Ik heb net even gekeken, hij was 1 juni besteld, 9de verzonden..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg lang. Heb je ze er al over gemailed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |