abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59738947
Hey ik vroeg me af he, met dit weer lopen de chickies rond in rokjes.
En ikzelf heb zin om een nieuwe moderage te ontketenen door op een bepaalde hoek blitse spiegeltjes op m'n schoenen te monteren.

Ziet er tof uit denk ik wel.

Enige bijeffect dat het kan hebben is, als ik naar de grond kijk, om niet in de poep te trappen met m'n blitse schoenen, is dat ik een spiegelbeeld zie van een aanbeeld vanaf de onderkant.

m.a.w. het kan zijn dat ik een slipje of blote poes zie.

nu is dit natuurlijk niet m'n intentie, zoals ik boven al uitlegde. Ik wil gewoon blitste bling bling schoenen.

Maar kan ik juridisch gezien nu in de problemen komen? Kan het bestempeld worden als gluurgedrag, of kan ik gewoon met bovenstaande gezegde een plausibele verdediging voeren voor het gerecht, mocht ik opgepakt worden?

Wat zijn julie standpunten hierover?

Mag je gewoon spiegels voeren op je lijf waar je maar wil of moeten hier restricties aan worden gemaakt?

Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als een vrouw gewoon een normale onderbroek aanheeft dan valt er niks te zien. Als je zonder slip rondloop in een rokje dan wil je blijkbaar gezien worden, zo redeneer ik dan.

alvast bedankt voor de repliek!
pi_59738996
.
pi_59739009
Ofwel op slot, ofwel naar een andere rubriek dan WGR, dunkt me.

Sukkel....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_59739041
pi_59739063
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:15 schreef JumpingJacky het volgende:
Ofwel op slot, ofwel naar een andere rubriek dan WGR, dunkt me.

Sukkel....
nou nee ik wil graag de juridische implicaties weten van het dragen van spiegels op m'n schoenen.

stel ik sta in't kleedhokje en ik ga me uitkleden en ik zie per ongeluk iemand via m'n schoenen in't andere kleedhokje?

Daar heb ik niet om gevraagd maar het is een natuurlijke bijwerking van m'n schoenen.
  Moderator vrijdag 27 juni 2008 @ 20:17:06 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_59739064
Erg origineel ben je niet he?
Waarom zijn voetpaden geen spiegels?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_59739067
Kneus
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_59739403
Dit deed me denken aan die goeie ouwe topics van Henkzijlstra.

Strafbaar?
pi_59739515
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:12 schreef voetballeh het volgende:
Hey ik vroeg me af he, met dit weer lopen de chickies rond in rokjes.
Ja het is lekker weer, dus geef ze eens ongelijk.
quote:
En ikzelf heb zin om een nieuwe moderage te ontketenen door op een bepaalde hoek blitse spiegeltjes op m'n schoenen te monteren.
Hele kleine spiegeltjes of toch van een behoorlijk formaat?
In een spiegeltje van 1cm2 zie je niets of je moet gaan staren, maar in een spiegel van meerdere cm2 zie je natuurlijk wel wat.
quote:
Ziet er tof uit denk ik wel.
Ach de èèn vindt het tof, de ander vind je er dan als een idioot uitzien, maar ieder zijn smaak zeg ik maar.
quote:
Enige bijeffect dat het kan hebben is, als ik naar de grond kijk, om niet in de poep te trappen met m'n blitse schoenen, is dat ik een spiegelbeeld zie van een aanbeeld vanaf de onderkant.
Ah dus toch grotere spiegeltjes erop, ja dan zie je er wel als een idioot uit.
quote:
m.a.w. het kan zijn dat ik een slipje of blote poes zie.
Geef het nou gewoon toe dat het je daarom te doen is, heb tenslotte nog nooit iemand meegemaakt die constant naar zijn schoenen aan het staren is.
quote:
nu is dit natuurlijk niet m'n intentie, zoals ik boven al uitlegde. Ik wil gewoon blitste bling bling schoenen.
Natuurlijk is dit wel je intentie, immers met hele kleine spiegeltjes zie je niets, dus als je weet dat je mogelijk onder rokjes kunt gluren ben je er wel degelijk bewust mee bezig.
quote:
Maar kan ik juridisch gezien nu in de problemen komen?
Ik ga ervan uit van wel, maar wie weet heb je geluk, hoewel ik dat niet gelooft.
quote:
Kan het bestempeld worden als gluurgedrag,
Niet alleen als gluurgedrag hoor, ook als viezerik.
quote:
of kan ik gewoon met bovenstaande gezegde een plausibele verdediging voeren voor het gerecht, mocht ik opgepakt worden?
Lijkt me niet, je weet tenslotte wat de eventuele gevolgen zijn, dus je kan je ook niet beroepen op het feit dat je een of andere stoornis hebt.
quote:
Wat zijn julie standpunten hierover?
Dat je een enorme viezerik bent, die ze beter een spuitje kunnen geven dan jaren lang behandelen op kosten van de staat.
quote:
Mag je gewoon spiegels voeren op je lijf waar je maar wil of moeten hier restricties aan worden gemaakt?

Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Als een vrouw gewoon een normale onderbroek aanheeft dan valt er niks te zien. Als je zonder slip rondloop in een rokje dan wil je blijkbaar gezien worden, zo redeneer ik dan.

alvast bedankt voor de repliek!
Graag gedaan
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:49:21 #10
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_59739753
Wat denk je nou zelf? Denk niet dat men het kan waarderen
Tics van je petten.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:58:00 #11
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59739958
Moet dit een lemming van mijn (serieus) topic voorstellen?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59739978
_!
pi_59746152
kloon van Oversight?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 01:48:45 #14
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59746386
Mag lijen dat je in een lift vol 80+ers staat, die geen van allen een onderbroek dragen. En dat die lift dan drie dagen tussen twee verdiepingen blijft hangen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')