Is dat het hartje bij de TT? Vond ik ook al zo lief!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:22 schreef Copycat het volgende:
Mét TT IP.
WTF is een TT ip?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:22 schreef beequeen het volgende:
Thanks Noekje, maar Eric zal inmiddels wel aan zijn wokmaaltijd begonnen zijn.
Mooie TT.![]()
Ja. Slechts een select groepje benut deze optie. Eric is incrowd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:23 schreef Smash-it het volgende:
Is dat het hartje bij de TT? Vond ik ook al zo lief!
Nee want dan komt er een wijziging in te staan met mijn naam. Ik wil dat die all yours blijft. Ik heb hem wel in het 3e bericht gezet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WTF is een TT ip?!
Maar goeeeeNoekje, wil je ff link erin plakken naar vorigE? dat lukte me niet
quote:
Hahaha... ja joh..why not.. Hopelijk vindt Huubje hem dan nog terugquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee want dan komt er een wijziging in te staan met mijn naam. Ik wil dat die all yours blijft. Ik heb hem wel in het 3e bericht gezet.
Huub heeft de 1e geopend, die weet de weg inmiddels. zelfs als er Eric staat in de TTquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Hahaha... ja joh..why not.. Hopelijk vindt Huubje hem dan nog terugGoeie
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog even filmpje voor Huub
heb ik meteen een tvpwant ik ga ook eten
Flauw..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:30 schreef petraa het volgende:
Ik zocht me rot! Commotie om Eric! pffff
Slimme jongen als hij is, zoekt die het maar mooi zelf uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor ik gedachte een aantal posters vloeken, omdat ze het topic 'Commotie om Huub 18' niet kunnen vinden, hahaha...
Stuurt er iemand even een PM naar Huub of laten we het hem zelf uitzoeken?
Laat ie het maar lekker zelluf uitzoeken moest ik ook!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor ik gedachte een aantal posters vloeken, omdat ze het topic 'Commotie om Huub 18' niet kunnen vinden, hahaha...
Stuurt er iemand even een PM naar Huub of laten we het hem zelf uitzoeken?
Als ie #17 uitleest, vindt ie hem zo!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
Slimme jongen als hij is, zoekt die het maar mooi zelf uit.
Dat moeten we dan maar even aanpassenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Als ie #17 uitleest, vindt ie hem zo!
Is ook moelijk, met je mond vol.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben ff aan het cockerellen tussendoor als je je afvraagt waarom ik ff wat stiller ben
Ik weet niet of ik dat soort dingen wel wil wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben ff aan het cockerellen tussendoor als je je afvraagt waarom ik ff wat stiller ben
Hoelang bkijft die DGK-Fok nog online?! of gaat ie later offline?! Hoe werkt dat hier?! Vind het namelijk erg leuk om jullie cossen regelmatig terug te lezen... Ook in de toekomst!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric, dit is jouw topic: Commotie om Eric#18
even een filmpje van Claire en Huub,
ik kan het nergens anders posten, DGK-fok is dicht.
Cockerellen, mmm, klinkt goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:49 schreef DGK-Eric het volgende:
Alles blijft hier staan in de archieven. Alle COSsen blijven ook gewoon bestaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:53 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hoelang bkijft die DGK-Fok nog online?! of gaat ie later offline?! Hoe werkt dat hier?! Vind het namelijk erg leuk om jullie cossen regelmatig terug te lezen... Ook in de toekomst!
Filmpjes van Huub en Claire mogen ook in mijn topic, ik ben de rotste niet
Is het ook: ik maak echt iets heerlijks klaar!quote:
thx Noekjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Alles blijft hier staan in de archieven. Alle COSsen blijven ook gewoon bestaan.
Well hello! Kan Sly niet mailen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef sunny16947 het volgende:
Eric of je je ff bij Sly wilt melden!!!!! Je moet nog iets doneren voor kinderdroom.
Was hij al een tijdje. Moet zich eerst door al die stapels post en wannabee vrienden worstelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:03 schreef Smash-it het volgende:
Huub is klaar met werken zie ik op Hyves.. Kijken hoe lang het duurt eer hij hier is!
Jij groupie!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:03 schreef Smash-it het volgende:
Huub is klaar met werken zie ik op Hyves.. Kijken hoe lang het duurt eer hij hier is!
Nee hoor, stond bovenaan de www's!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:07 schreef Juud79 het volgende:
Jij groupie!!
Maak jij daar melding van in opdracht van Sly? Zo ja, laat ie dan fijn zelf contact opnemen met Eric...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef sunny16947 het volgende:
Eric of je je ff bij Sly wilt melden!!!!! Je moet nog iets doneren voor kinderdroom.
Save Their Souls, Eric!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef sunny16947 het volgende:
Het was een S.O.S bericht via mijn koptelefoon.
Het is niet persoonlijk bedoelt hoor, dat dat even duidelijk is...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:10 schreef sunny16947 het volgende:
Niks opdracht. Vriendendienst. Alles voor het goede doel. Niet zo aangebrand doen hoor.
Ik moet nog ff bedenken wat... enne..als 't haast heeft...Sly weet me te vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:10 schreef sunny16947 het volgende:
Niks opdracht. Vriendendienst. Alles voor het goede doel. Niet zo aangebrand doen hoor.
Eertje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik moet nog ff bedenken wat... enne..als 't haast heeft...Sly weet me te vinden
Tweede pogingquote:
Ga je als de cowboy? Of als de indiaan? "Young men!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Mmmmm...dat was HEEEEERLIJK!!Goed gegeten... Was tijden geleden dat ik heb gekookt haha
Wat wil je met shoarmatenten, snackbars, avondwinkels, restaurants, een Eazy, een Mac en een BurgerKing in de straat...
Ik heb Huub gesmst dat het gezellig was op FOKIk ga me ff in m'n party-outfit hijsen
Wat waren die andere drie eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:34 schreef Gert het volgende:
Ga je als de cowboy? Of als de indiaan? "Young men!" [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Ja, we gaan hem houden! Zullen we co-ouderschap doen?
Tis geen alle dagen carnaval!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je als de cowboy? Of als de indiaan? "Young men!" [ afbeelding ][ afbeelding ]
Soldaat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef APK het volgende:
Wat waren die andere drie eigenlijk
Een leernicht, een politieman en een
Telefoonverkoper
Mijn moeder is voortijds al genokt met het ouderschap, dus ik doe het mezelf niet aan! Wil niet nog een keer alleen gelaten worden! Mijn vader doet het overigens ook primaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, we gaan hem houden! Zullen we co-ouderschap doen?
Zie ik eruit als een Rico?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:40 schreef Copycat het volgende:
't Is T-shirt. De T geeft de vorm aan.
Of is 't zo'n off shoulder gevalletje?
Whahahaha ..echt hè!!!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:38 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jij mag 's morgens zijn bips afvegen en dan doe ik het nachtwerk wel, met drank en pillen enzo.
Aw! Dan moet ik weer aan de kooi denken, hoe je vol liefde over je moeder sprak. Heel ontroerend vond ik dat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mijn moeder is voortijds al genokt met het ouderschap, dus ik doe het mezelf niet aan! Wil niet nog een keer alleen gelaten worden! Mijn vader doet het overigens ook prima
Nee! En daar mag je God voor danken. Op je blote knietjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:41 schreef DGK-Eric het volgende:
Zie ik eruit als een Rico?!
Hou 'em heel!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou lieve FOK'ers, het was me weer een waar genoegen.. ik ga sprintje richting trein trekken, dus ik ben d'r weg van!
Dikke kussss !!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:41 schreef DGK-Eric het volgende:
Wil niet nog een keer alleen gelaten worden!
Mijn vader doet het overigens ook prima
commotie moet nog beginnen, veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Nou lieve FOK'ers, het was me weer een waar genoegen.. ik ga sprintje richting trein trekken, dus ik ben d'r weg van!
Dikke kussss !!!
Je bent net te laat Blomst, jammerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:56 schreef blomst het volgende:
oh de
[..]
comotie moet nog beginnen, veel plezier dan maar
jammer, maar helaasquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:57 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bent net te laat Blomst, jammer![]()
Maar Eric komt vast wel terug .
Hopelijk totaal van zijn padje om hier effe de boel op stelten te zetten!quote:
quote:
Volgens mij zou Jaap dat nog doen ookquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:04 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor Huub:
Met je Terror neefjes
Nadat de snoepjes op de grond waren gevallen zei een neefje "de rest mag Jaap opeten"
Die kerel at toch de mcdonalds rommel dat in het grind had gelegen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Volgens mij zou Jaap dat nog doen ook
Maakt Jaap niets uit, het is éten toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die kerel at toch de mcdonalds rommel dat in het grind had gelegen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maakt Jaap niets uit, het is éten toch?
Negatieve filmpjes over Brian zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar is iedereen?
[ afbeelding ]
Haha, llachen filmpje! Huubquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:20 schreef Dementor het volgende:
Deze is ook leuk, vooral de reacties van Huub.
leuke filmpjes van brian , hé,hé,héquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:54 schreef hondjes het volgende:
misschien zoeken ze leuke filmpjes...duurt zo lang
12 miljoen hadden ze het over toch ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, llachen filmpje! Huub![]()
Nienke Disco: Nee, het is een principekwestie.
Huub: Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooociaal wenselijke prietpraat!
Kicke cover!quote:
Ze is ontslagen bij 100% NL dus mikey moet eens contact met haar opnemenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, llachen filmpje! Huub![]()
Nienke Disco: Nee, het is een principekwestie.
Huub: Sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooociaal wenselijke prietpraat!
Misschien dit keer wel om die rel te voorkomen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef APK het volgende:
Wat ik overigens bizar vind is dat Huub de preciese cijfers van de SMS-stemmen kon geven.
Na die hele rel met BB3-Gert Jan werd één ding mij duidelijk: Ze willen absoluut geen inzage geven in dat soort gegevens.![]()
Vraagje aan Huub: Heb jij die cijfers op papier en ondertekend door een notaris?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze is ontslagen bij 100% NL dus mikey moet eens contact met haar opnemen
12 miljoen euro is een behoorlijk bedrag, de rente die je daarop kunt pakken is kickass.
Zou kunnen, laten we het antwoord van Huub afwachten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien dit keer wel om die rel te voorkomen?
Het programma moet immers nog verkocht worden, bij BB3 was dat al gebeurd.
Wat moet ik eruit opmaken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
concreter dan dit kan niet
nee man gewoon dat ik fan ben van Hans Teeuwen en hier ondertussen met een koptelefoon op mijn kop mee te zitten lezen en toevallig iets over onslagen las, en dat filmpje net had gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat moet ik eruit opmaken?
Je kunt beter geen 12 miljoen euro op de bank hebben en rente trekken omdat je dan niet hoeft te werken?
eh.....fan........doe maar liefhebber ofzo........anders ben ik straks nog fan van iedereen ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee man gewoon dat ik fan ben van Hans Teeuwen en hier ondertussen met een koptelefoon op mijn kop mee te zitten lezen en toevallig iets over onslagen las, en dat filmpje net had gezien
concreet genoeg ?
Yesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee man gewoon dat ik fan ben van Hans Teeuwen en hier ondertussen met een koptelefoon op mijn kop mee te zitten lezen en toevallig iets over onslagen las, en dat filmpje net had gezien
concreet genoeg ?
Fan van Hans kan nog wel hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh.....fan........doe maar liefhebber ofzo........anders ben ik straks nog fan van iedereen ofzo
Ja... 2001... toen was er nog geen wifi.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Zou kunnen, laten we het antwoord van Huub afwachten.
Ik heb overigens de cijfers van BB3 -en dat klopte niet- plus de tape waar te zien is dat de notaris tijdens de stemming achter een laptop zit zonder verbinding.
ga ik zo even zoeken op youtubequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Fan van Hans kan nog wel hoor![]()
Ik ben fan van baby Terrence en beertje Porc. Al gezien? Gaan zo verschrikkelijk nergens over, heerlijk!
Arme baby Terrencequote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:39 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Fan van Hans kan nog wel hoor![]()
Ik ben fan van baby Terrence en beertje Porc. Al gezien? Gaan zo verschrikkelijk nergens over, heerlijk!
o bedoeld ze diequote:
quote:
Kunnen jullie niet even gewoon in DGK #28 Waar CarO ... doorneuzelen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o bedoeld ze die![]()
zit ik baby Terrence en beertje Porc in te tikken bij zoeken
geen resultaten.........
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Arme baby Terrence
"Tot volgende week dan gaan we baby terrence doodschieten".
uhuh, er zijn ook áchterlijk veel filmpjes van Brian die zich als een gluiperige valse hond gedraagt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht nog even het antwoord van Huub af, al kan dat een paar topics duren
Shit, zit nu natuurlijk heel je Erik topic te verneukenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even gewoon in DGK #28 Waar CarO ... doorneuzelen?![]()
nah.....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:51 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even gewoon in DGK #28 Waar CarO ... doorneuzelen?![]()
gevonden, maar ben ook meteen weer weg, Lange werkdag gehad en besloten om vnvnd thuis te blijven en ben martini's aan het drinken met mijn lieve vrouw.... Eric ik zie je morgen (als je er nog bent) vandaag eerste werkdag gehad, was vreemd maar des te leuker! Jullie weten binnenkort wel waar ik werk, hou mijn sites goed in de gaten,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Slimme jongen als hij is, zoekt die het maar mooi zelf uit.
DAT WAS 'T?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
gevonden, maar ben ook meteen weer weg, Lange werkdag gehad en besloten om vnvnd thuis te blijven en ben martini's aan het drinken met mijn lieve vrouw.... Eric ik zie je morgen (als je er nog bent) vandaag eerste werkdag gehad, was vreemd maar des te leuker! Jullie weten binnenkort wel waar ik werk, hou mijn sites goed in de gaten,
heel veel liefs
Huub
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
gevonden, maar ben ook meteen weer weg, Lange werkdag gehad en besloten om vnvnd thuis te blijven en ben martini's aan het drinken met mijn lieve vrouw.... Eric ik zie je morgen (als je er nog bent) vandaag eerste werkdag gehad, was vreemd maar des te leuker! Jullie weten binnenkort wel waar ik werk, hou mijn sites goed in de gaten,
heel veel liefs
Huub
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
ben je niet eens fokking over de kankerzeik dat je topic nu Eric heet.
heeft 'ie waarschijnlijk niet eens door.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:00 schreef Gert het volgende:
ben je niet eens fokking over de kankerzeik dat je topic nu Eric heet.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Waarvoor denk je dattie meteen weer weg is
je vrouw.....je vrouw......quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef Huubdgk het volgende:
jaaa! dus hoop dat dat in nummer negentien weer terugkomt! want was wel blij met dit topic, kon dan namelijk ff ouwehoeren met dgk fans en hoefde niet heel veel te zoeken, dus nummer 19 heet gewoon weer Huub.
Daarnaast die sms cijfers zijn zelfs nog opvraagbaar bij de kpn, ga maar eens checken, maar ga er nu echt af, want wil even aandacht geven aan mijn vrouw... vandaag 1e werkdag gehad sinds 2 jaar :d en er komt een enorme drukke tijd aan... misschien dat ik vncht nog ff online kom en anders later weer...
wat vonden jullie van mijn akveor post?
laters
Dat mogen wij dus allemaal gewoon opvragen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:02 schreef Huubdgk het volgende:
Daarnaast die sms cijfers zijn zelfs nog opvraagbaar bij de kpn, ga maar eens checken
quote:
Zien jullie dat? Dat ben ik. Ik glim van trots!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
gevonden, maar ben ook meteen weer weg,
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Zien jullie dat? Dat ben ik. Ik glim van trots!
Hoe durven jullie te twijfelen aan zijn intelligentie. Basterds!![]()
Ja, niemand twijfelde maar basterds is gewoon leuk om te tikken.
Ja, er komt wel weer een Commotie om HUUB topic, al kan ik niet wachten op de Commotie om Natasia.
Ach, een beetje leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:27 schreef hondjes het volgende:
wordt het dan niet een beetje veel commotie,,,
Ai... Dat worden nachtmerries vannacht.quote:
Flaconnetje met bloed van hoeheetie.. hijdiealhaargeldheeftgejathahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:35 schreef Dementor het volgende:
Horror
Wat heeft ze om haar nek?
Zo'n katten identificatie kokertje?
Wat een giller!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:38 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Flaconnetje met bloed van hoeheetie.. hijdiealhaargeldheeftgejathaha
Heb je nog materiaal van het moment dat "mevrouw" Blank met een snijplank (zoiets) op Lieke's hoofd sloeg terwijl ze de trap op of afliep?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, een beetje leven in de brouwerij
[ afbeelding ]
Ja, absoluut mee eensquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef APK het volgende:
Eric.![]()
De enige exbewoner die gewoon antwoord geeft.
Ja! Die zocht ik. Kon er echt niet opkomen..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef sunny16947 het volgende:
De vriend die er met het geld vandoor ging was Wilgo ..
Ja en er waren toch een hoop moeilijke vragen over de kooi voor hem.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef APK het volgende:
Eric.![]()
zou je ook niet echt willen hoor denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja! Die zocht ik. Kon er echt niet opkomen..
Ook niet zo raar natuurlijk. Eric is al een lange tijd uit de villa. Dgk is helemaal afgesloten, zijn dgk-karakter is historie. Huub zit er volgens mij nog middenin. Die heeft ook heel lang in de snelkookpan gezeten en dat zit die nu nog steeds. Nog steeds allerlei dingen waar hij niks over kan zeggen etc. Hij heeft meer tijd en lucht nodig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:43 schreef APK het volgende:
Eric.![]()
Maat wat heeft hij dan eerlijk geantwoord,heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ook niet zo raar natuurlijk. Eric is al een lange tijd uit de villa. Dgk is helemaal afgesloten, zijn dgk-karakter is historie. Huub zit er volgens mij nog middenin. Die heeft ook heel lang in de snelkookpan gezeten en dat zit die nu nog steeds. Nog steeds allerlei dingen waar hij niks over kan zeggen etc. Hij heeft meer tijd en lucht nodig.
Dat weet ik ook niet, hoor. Dat hoor je me ook niet zeggen. Eric is wel losser en meer aan het fladderen hier. Huub heeft het druk met dingen doen achter de schermen, voor de schermen en laat daardoor denk ik niet het achterste van zijn tong zien. Is ook zijn goed recht, hoor. Hij is aan niemand verantwoording schuldig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maat wat heeft hij dan eerlijk geantwoord,heb ik iets gemist.
Eric heeft ook niet zo,n grote druk als Huub.Volgens mij zit Huub nog erg aan ome John vast.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, hoor. Dat hoor je me ook niet zeggen. Eric is wel losser en meer aan het fladderen hier. Huub heeft het druk met dingen doen achter de schermen, voor de schermen en laat daardoor denk ik niet het achterste van zijn tong zien. Is ook zijn goed recht, hoor. Hij is aan niemand verantwoording schuldig.
Dat bedoelde ik dan ook te zeggen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric heeft ook niet zo,n grote druk als Huub.Volgens mij zit Huub nog erg aan ome John vast.
En hij heeft de pilot nog en hij doet denk ik ook iets aan die nieuwe show achter de schermen.
Kan dit dan gewoon vanaf nu de 'Eric' reeks worden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef noekje het volgende:
Eric is wel losser en meer aan het fladderen hier. Huub heeft het druk met dingen doen achter de schermen, voor de schermen en laat daardoor denk ik niet het achterste van zijn tong zien. Is ook zijn goed recht, hoor. Hij is aan niemand verantwoording schuldig.
Het geld van Natasiaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou je ook niet echt willen hoor denk ik![]()
hoewel hij had wel wat........ weet alleen niet meer zo gauw wat precies
Eric heeft het dus minder druk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Kan dit dan gewoon vanaf nu de 'Eric' reeks worden?
Die jongen is veel eerlijker en geeft veel meer antwoorden aan fans.
Geef eens een voorbeeld van een toekomstige TT dan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric heeft het dus minder druk.![]()
Maar als Eric hier zo vaak blijft verschijnen: tuurlijk! We breiden de TT uit met ex DGK-ers die hier regelmatig komen.![]()
Ook als het Brian is.
Nou Brian onze Held op sokken durft geen eens hier te komen.Zou wel lachen zijn,denk dat zijn tweede post al hou je kutschmoellllllllllllllllllllllll is._O-quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric heeft het dus minder druk.![]()
Maar als Eric hier zo vaak blijft verschijnen: tuurlijk! We breiden de TT uit met ex DGK-ers die hier regelmatig komen.![]()
Ook als het Brian is.
Ik had hem wel, maar kan het zo gauw niet meer vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heb je nog materiaal van het moment dat "mevrouw" Blank met een snijplank (zoiets) op Lieke's hoofd sloeg terwijl ze de trap op of afliep?
Maak je niet druk, je hebt tijdens de kooi zoveel materiaal laten zien hierquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had hem wel, maar kan het zo gauw niet meer vinden.
"Commotie om Brian" lijkt me niet zo ver gezochtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een toekomstige TT dan.
Heb jij Ilona nog op de radio gehoord.Ik heb het gemist en kan er ook niks over terug vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:31 schreef sunny16947 het volgende:
Denk niet dat Brian en/of Amanda hier zullen komen. Het schijnt dat Palma ze even heeft gesproken op de mirrorball van Mayday en ze gezegd hebben niet meer zo met dgk te maken/geassocieerd willen worden whuaaaa.
Waar zou dat nu vandaan komen?????????
ja heb ik gehoord en het is opgenomen. Staat bij filmpjes op NLquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb jij Ilona nog op de radio gehoord.Ik heb het gemist en kan er ook niks over terug vinden.
Ik schrik er weer van...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, een beetje leven in de brouwerij
[ afbeelding ]
kan je dat filmpje hier ook neerzetten? niet iedereen kan op die site komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ja heb ik gehoord en het is opgenomen. Staat bij filmpjes op NL
Je moet gewoon de url in de adresbalk kopieren en plakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:00 schreef sunny16947 het volgende:
op hoop van zege dan maar
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wjakqcZdJx0&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wjakqcZdJx0&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/O6ehMrDxjfw&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/O6ehMrDxjfw&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BcnmDcNNSDE&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BcnmDcNNSDE&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U_6K5Kb9Bpg&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U_6K5Kb9Bpg&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hLNIjKqAhH8&hl=en"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hLNIjKqAhH8&hl=en" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>
is het een clipser filmpje? kan je niet dubbelkillen dat je de link krijgt?quote:
gewoon de url van het filmpje?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
vraagje, je mag hier geen links neerknallen, dat begrijb ik maar hoe zet ik hier een filmpje neer?
Ik begrijp er geen fuck vanquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
vraagje, je mag hier geen links neerknallen, dat begrijp ik maar hoe zet ik hier een filmpje neer?
Dacht dat jij zo slim was.Ze denkt dat er geen links van andere forums mag,dus wil ze gewoon het filmpje hier plaatsen.Dat was moeilijk hequote:
??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:34 schreef Suikeroom het volgende:
Is Lady-night een soort van bot die hier alleen maar dgk gerelateerde messages neerzet, of kan het ook praten?
ik zie daar in je reacties dat je toen toch nog wat ongenuanceerder d8 over Huubquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in: http://forum.headliner.nl/topic-7660/?/
Waar jij al die wijsheid vandaan haalt is me een raadselquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo slim was.Ze denkt dat er geen links van andere forums mag,dus wil ze gewoon het filmpje hier plaatsen.Dat was moeilijk he
En nog steeds ontkennen dat hier een ware liefde groupie aan het onstaan isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Kan dit dan gewoon vanaf nu de 'Eric' reeks worden?
Die jongen is veel eerlijker en geeft veel meer antwoorden aan fans.
nog steeds een city fan na die thaise overname?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En nog steeds ontkennen dat hier een ware liefde groupie aan het onstaan is
huub is een héle nette jongenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
LOL, zoals ik al zei was ik niet echt Huubfan, als nog steeds aflkickende streamer zie ik Huub inimiddels genuanceerder, ik vind het echt op van hem dat hij zijn verlies zo neemt, en nog veel leuker dat hij ingaat op zowel positive alswel negatieve reacties hier, en dat is netjes
quote:Ik zie een dronken Amanda die eventueel suggestief iets wilt bewrkstelligen, en ik trek mn had er op.
Ik wil iets kapot breken.
Je vraagt me de vraag.
Ik was in Carlos met gesprek.
Qua geld kost dat financieel niet duur.
Ik heb de suiker ingeschonken.
Informatie is kennis, snap je?
Waarom denk je dat die mensen kwaad op je zullen nemen.
En dat is weer het moeilijke dat je eventueel suggesties zou kunnen bedenken.
Laat de liefde niet te snel oppoppen, laat de liefde niet snel de overgang nemen.
Ik confronteer meteen de mensen erbij.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nog steeds een city fan na die thaise overname?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen, GOEDEMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Feestjes waren top, I LOVE kissing straight guys!!![]()
Palma ook weer vanouds aan 't werk in de Mix, Huub is ook nog ff langsgeweest hier: ik zeg: ik HOU d'r van!!![]()
![]()
![]()
Commotie om Huub nr #19...ik moet het nog zien
Trusten (of dus Goedemorgen!!)
xxxxx![]()
dan krijg ik een banquote:Op zaterdag 28 juni 2008 04:17 schreef Carlaa het volgende:
ik zit met smart te wachten op een "commotie om Brian"... die zou ik GRAAAAAG mijn mening willen geven
waarom zou je dan een ban krijgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan krijg ik een banbeter van niet
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kijk dat vind ik nou tof, Eric die met zijn bezopen kop toch nog effe de moeite neemt een berichtje te plaatsen
ik ze: ik hou d'r van ERic
omdat ik geen goed woord over heb voor die jongen dus dan wordt het moeilijk, hoewel ik zeldenquote:
boeije... doen we het samenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan krijg ik een banbeter van niet
ja, je hoeft natuurlijk geen Einstijn te zijn om te weten dat ik hier niet op in ga, sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:14 schreef plutarchus het volgende:
He Huub
Ik heb alle topics met plezier meegelezen (soms post voor post, soms een beetje doorscrollend naar jouw reacties) maar volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen ...... Hoe zat dat nu met al die oliebollen in december ? En dan bedoel ik natuurlijk de diverse oliebolreferenties en niet de heerlijkheid (of niet) op zich zelf
fokking bizar!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Margo37 het volgende:
Hoe was het Huub om gisteren in je "oude huis" te werken?
Ik denk dat de die-hardstreamers wel een idee hebben maar daar laten wij ons niet over uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:19 schreef Huubdgk het volgende:
ja, je hoeft natuurlijk geen Einstijn te zijn om te weten dat ik hier niet op in ga, sorry
Je werkt aan dat programma mee achter de schermen? Zo ja, als wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk gaan mensen het vergelijken met De Gouden Kooi maar het is een totaal ander format,
het zal wel weer livestreams hebben....
kan ik mee discussieren!
Ze hadden het gewoon niet moeten doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk gaan mensen het vergelijken met De Gouden Kooi maar het is een totaal ander format,
kan ik mee discussieren!
Als poolboy natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je werkt aan dat programma mee achter de schermen? Zo ja, als wat?
Nee joh, das te saai voor Huubjequote:
hahahaha Eric, je moet niet zoveel uhm drinken!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen, GOEDEMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Feestjes waren top, I LOVE kissing straight guys!!![]()
Palma ook weer vanouds aan 't werk in de Mix, Huub is ook nog ff langsgeweest hier: ik zeg: ik HOU d'r van!!![]()
![]()
![]()
Commotie om Huub nr #19...ik moet het nog zien
Trusten (of dus Goedemorgen!!)
xxxxx![]()
Eensch. Maar je weet dat Ome Sjon een site geopend heeft waar je nieuwe formats kunt indienen en wel ¤ 50.000 kunt verdienen als je wint.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden het gewoon niet moeten doen.
Even een half jaar rust en dan met een echt goed formaat komen.
kijk dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
let the battle begin..........
Hij mag lekker het gras in Eemnes gaan maaien en de pomp van de fontein fixen zodat er gewoon 24/7 een fontein kan draaien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Maar je weet dat Ome Sjon een site geopend heeft waar je nieuwe formats kunt indienen en wel ¤ 50.000 kunt verdienen als je wint.![]()
Het blijft een krent, dat is toch pocket money voor die gast.
Als het daadwerkelijk wordt uitgezonden krijg je toch ook een percentage?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Maar je weet dat Ome Sjon een site geopend heeft waar je nieuwe formats kunt indienen en wel ¤ 50.000 kunt verdienen als je wint.![]()
Het blijft een krent, dat is toch pocket money voor die gast.
lekker die senseo héquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef Huubdgk het volgende:
ik denk dat Cant Buy Me Love een heel erg goed format is! Maar de tjid zal dat uitwijzen! daarnaast begrijp ik uit het beter lezen van Eric zijn post dat hij bedoelde dat ik op FOK was langsgeweest en niet in de mix..hahahhaa, moet wat beter lezen (maar ja nog maar 1 kop koffie gehad!)
Die zuiplap moet gewoon duidelijker zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef Huubdgk het volgende:
ik denk dat Cant Buy Me Love een heel erg goed format is! Maar de tjid zal dat uitwijzen! daarnaast begrijp ik uit het beter lezen van Eric zijn post dat hij bedoelde dat ik op FOK was langsgeweest en niet in de mix..hahahhaa, moet wat beter lezen (maar ja nog maar 1 kop koffie gehad!)
Nou ja, we zien het wel maar ik heb er een hard hoofd in. Dat jij gaat meewerken achter de schermen maakt het misschien een beetje goedquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef Huubdgk het volgende:
Hebben ze Brian al aangesteld om advies te geven aan de deelnemers?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef Huubdgk het volgende:
Wat zeg je nu....niet miljonair genoeg?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:48 schreef Huubdgk het volgende:
ben zo fokking blij met die senseo, heb hem zo vaak besteld in de kooi maar kreeg hem nooit (niet miljonair genoeg), heb die roast shit geloof ik..... lekker!
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Van mij mag Jaap hoofd huishouding worden in Can't Buy Me Love.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom het DGK concept is zwaar verneukt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu....niet miljonair genoeg?Boodschappen van de Appie en dan nog wel Euroshopperzooi, wat nou.
![]()
Nu ben ik echt weg.
'Abracadabra SCHOOOOOOON!!!!'quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:57 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Abracadabra SCHOOOOOOON!!!!'
Kunnen we op de streams polls houden wanneer de eerste ratten en ander ongedierte de villa betreden.
Getver. Die jacuzzi zal dan helemaal smerig worden, ja. Ook jammer dat je met zo'n programma ook andere deelnemers aantrekt dan met het gouden kooi concept. Ik bedoel, heb je ooit normale leuke mensen gezien bij Temptation Island? Nee. Voornamelijk dellen en simpele mooiboysquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:58 schreef rooie3 het volgende:
Krijgen we weer drie maanden het badje in de hoofdrol.
Liefde is zeker weten te koop, het is alleen de vraag bij wie wel en bij wie niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:01 schreef sunny16947 het volgende:
Liefde is niet te koop??? Ik ben benieuwd hoeveel wannabee Lieke's zich erin n.....n via een deelnemer of via het hokje zoals werd beweerd.
Bij B en A thuis?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
zou r-tex al bij Brian en Amanda op de stoep staan, ze hebben vandaag hub fandag.
geen idee waar ze de fandag houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij B en A thuis?
Dat Alex voor de deur staat en Amanda gilt om postini zodat Alex een envelop door de brievenbus moet duwen?
Nee joh, dat staat al op zijn zelfgemaakte T-shirt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef blomst het volgende:
Alex zal de hele tijd wel roepen liefde is Brian en Amanda.
Had je dat niet even eerder kunnen zeggenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:04 schreef blomst het volgende:
zou r-tex al bij Brian en Amanda op de stoep staan, ze hebben vandaag hub fandag.
wilde je er graag naar toe danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had je dat niet even eerder kunnen zeggen![]()
Door het onzorgvuldig bannen op die site heb ik een levenslange ban daar
Ha ik weet nu al waarom jij daar achter gaat zittenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:18 schreef Huubdgk het volgende:
oke leuk dat ze een fandag hebben,
CBML wordt, denk ik, een super programma met een aantal nieuwe dingen, maar let wel. Het is geen Gouden Kooi 2! Het is gewoon een ander programma! dusse als je interesse hebt, zeker als je vrouw tussen 24 en 35 bent.... geef je dan op
quote:
Heb je Lieke al opgegeven?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:18 schreef Huubdgk het volgende:
zeker als je vrouw tussen 24 en 35 bent.... geef je dan op
Je vergeet erbij te zeggen,je moet tieten hebben,topless in het badje willen en het liefst elke dag 4 keer omkleden voor de camera.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:18 schreef Huubdgk het volgende:
CBML wordt, denk ik, een super programma met een aantal nieuwe dingen, maar let wel. Het is geen Gouden Kooi 2! Het is gewoon een ander programma! dusse als je interesse hebt, zeker als je vrouw tussen 24 en 35 bent.... geef je dan op
en de streams, jezus ik krijg er al pijn in mijn kop van als ik denk aan die eindeloze discussies van julliequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:23 schreef Huubdgk het volgende:
hahahahahhaha, lijkt mij niet echt verstandig...
verziekt de werksfeer een beetje....toch? lol
dat lijkt me gaafquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Huubdgk het volgende:
kan ik mee discussieren!
Je hebt al genoeg met politiek correct bullshit moeten dealen toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:23 schreef Huubdgk het volgende:
hahahahahhaha, lijkt mij niet echt verstandig...
verziekt de werksfeer een beetje....toch? lol
Gaat lekker daar,was dan de tweede die eruit moest.Wie was het deze keer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:27 schreef Desii het volgende:
[..]
dat lijkt me gaaf![]()
wat betreft CBML, ben ik bang dat ik alles ga vergelijken met DGK en dus tegen gaat vallen.
Op softe, politiek correcte types zit ik niet te wachten ... reltypes, maar op een leuke manier
Als je nu naar BB Engeland kijkt, er is gisteren iemand uitgezet omdat tie spoog tijdens een ruzie... kom op, dat toch nix (of ben ik nu zo vertieft)
Je moet er wel rekening mee houden dat Engeland vrij conservatief is en toch alles wordt uitvergroot in de Tabloids. BB is daar ook vele malen groter dan DGK hier en toen ik er was, was er elke avond een live show en daarna gewoon op normale tv een uur streamsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:27 schreef Desii het volgende:
[..]
Als je nu naar BB Engeland kijkt, er is gisteren iemand uitgezet omdat tie spoog tijdens een ruzie... kom op, dat toch nix (of ben ik nu zo vertieft)
weet je wat de aller-allerlekkerste is Senseo cappuccino (met de losse poederzakjes)quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:48 schreef Huubdgk het volgende:
ben zo fokking blij met die senseo, heb hem zo vaak besteld in de kooi maar kreeg hem nooit (niet miljonair genoeg), heb die roast shit geloof ik..... lekker!
TerrorClairequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:28 schreef sunny16947 het volgende:
Er geingen geruchten dat ze regelmatig onder een bureau bij de buurtjes zat. Niet te hopen dat ze straks onder jouw bureau zit. Surprise surprise!!!!! Zien we denk ik een andere Claire hahahaha
geweldig... heb ze gelijk opgeslagenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga ik proberenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:31 schreef Desii het volgende:
[..]
weet je wat de aller-allerlekkerste is Senseo cappuccino (met de losse poederzakjes)![]()
Hier ( In Deventer) net ook en nu is het weer stralendquote:(heb geen zin, kelere weer hier in amsterdam, bah )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |