Met angst en beven vanwege dat brute optreden...........quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Met veel respect.
wat dacht jij dan, viespeuk
Heb je een mooie op?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
We waren even snel. Allebei 16:05. Wat nu?
Die van Noekje staat onder die van jou, je was een milliseconde te laat........quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:06 schreef Smash-it het volgende:
We waren even snel. Allebei 16:05. Wat nu?
Daar begin ik pas aan als ik de enige ben. Maar joh, maakt het uit. We gaan gewoon in deze door!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:08 schreef noekje het volgende:
Heb je een mooie op?
Mijn kinderen lezen echt heeeeeeeeeeeeel veel boeken jaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan heb je zeker ook kinderen die boeken lenen, heel veel boeken en dat zijn hele kleine boekjes die overal kunnen liggen. Op het moment dat je denkt om te verhuizen omdat het huis te klein wordt, lijkt je huis onmeunig groot.
Ik heb jou al toegevoegd een eeeeeeeeeeeuwigheid geleden, ik heb jou mii poppetje bongetje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:15 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed @petraa:
Ik heb MK:Wii dus (zie sig) wat mij betreft kan je me toevoegen met de FC code, stuur de jouwe dan ook ff op dan voeg ik je binnenkort toe en kunnen we eens een potje spelen
Ja hoor, maar ze is niet de énige, Disana is er ook een kei in, en Prospera en nog een aantal mensen.quote:
Ik weet lekker welke AHquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik ALweerKut he ?
Ben halverwege naar huis gekeerd. Voelde me helemaal niet goed om te gaan zitten
borrelen. Ben langs de AH gewipt en nu weer lekker thuis
Daarom noem ik alleen de bestequote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ze is niet de énige, Disana is er ook een kei in, en Prospera en nog een aantal mensen.
Oeps, kan beter geen namen noemen, je vergeet er zo snel een paar.
Nee die niet !quote:
Ben je niet in de war met de consolecode? Die had ik idd maar Mariokart gebruikt weer aparte friendcodes, wellicht heb je me daar nog niet toegevoegd, ik kan me iig niet herinneren dat ik jouw FC code van het spel zelf heb ontvangenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb jou al toegevoegd een eeeeeeeeeeeuwigheid geleden, ik heb jou mii poppetje bongetje!
Je hebt toch iets van 3 AH's om je heen daar?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee die niet !Daar kan ik met mijn fiets niet bij de deur komen. Ik ga nog altijd
trouw naar mijn 'ouwe' AH op de Binnenweg.
Ik had even profiel gekeken, het is een applicatie beheerder uit Groningen, waar kwam Guuuskeee ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:18 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik ALweerKut he ?
Ben halverwege naar huis gekeerd. Voelde me helemaal niet goed om te gaan zitten
borrelen. Ben langs de AH gewipt en nu weer lekker thuis
Is de nep-guuskee al aangehouden ?
Klopt. Vanaf mijn werk pak ik die bij de Goudsesingel. Op HELE drukke momenten rondquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt toch iets van 3 AH's om je heen daar?
Geen idee ? En wat deed Guuskee voor werk ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik had even profiel gekeken, het is een applicatie beheerder uit Groningen, waar kwam Guuuskeee ook alweer vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |