waarom zou je dan een ban krijgen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan krijg ik een banbeter van niet
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kijk dat vind ik nou tof, Eric die met zijn bezopen kop toch nog effe de moeite neemt een berichtje te plaatsen
ik ze: ik hou d'r van ERic
omdat ik geen goed woord over heb voor die jongen dus dan wordt het moeilijk, hoewel ik zeldenquote:
boeije... doen we het samenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dan krijg ik een banbeter van niet
ja, je hoeft natuurlijk geen Einstijn te zijn om te weten dat ik hier niet op in ga, sorryquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:14 schreef plutarchus het volgende:
He Huub
Ik heb alle topics met plezier meegelezen (soms post voor post, soms een beetje doorscrollend naar jouw reacties) maar volgens mij heb ik deze nog niet voorbij zien komen ...... Hoe zat dat nu met al die oliebollen in december ? En dan bedoel ik natuurlijk de diverse oliebolreferenties en niet de heerlijkheid (of niet) op zich zelf
fokking bizar!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Margo37 het volgende:
Hoe was het Huub om gisteren in je "oude huis" te werken?
Ik denk dat de die-hardstreamers wel een idee hebben maar daar laten wij ons niet over uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:19 schreef Huubdgk het volgende:
ja, je hoeft natuurlijk geen Einstijn te zijn om te weten dat ik hier niet op in ga, sorry
Je werkt aan dat programma mee achter de schermen? Zo ja, als wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk gaan mensen het vergelijken met De Gouden Kooi maar het is een totaal ander format,
het zal wel weer livestreams hebben....
kan ik mee discussieren!
Ze hadden het gewoon niet moeten doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:31 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk gaan mensen het vergelijken met De Gouden Kooi maar het is een totaal ander format,
het zal wel weer livestreams hebben....
kan ik mee discussieren!
Als poolboy natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je werkt aan dat programma mee achter de schermen? Zo ja, als wat?
Nee joh, das te saai voor Huubjequote:
hahahaha Eric, je moet niet zoveel uhm drinken!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen, GOEDEMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Feestjes waren top, I LOVE kissing straight guys!!![]()
Palma ook weer vanouds aan 't werk in de Mix, Huub is ook nog ff langsgeweest hier: ik zeg: ik HOU d'r van!!![]()
![]()
![]()
Commotie om Huub nr #19...ik moet het nog zien
Trusten (of dus Goedemorgen!!)
xxxxx![]()
Eensch. Maar je weet dat Ome Sjon een site geopend heeft waar je nieuwe formats kunt indienen en wel ¤ 50.000 kunt verdienen als je wint.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:36 schreef Dementor het volgende:
Ze hadden het gewoon niet moeten doen.
Even een half jaar rust en dan met een echt goed formaat komen.
kijk dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
let the battle begin..........
Hij mag lekker het gras in Eemnes gaan maaien en de pomp van de fontein fixen zodat er gewoon 24/7 een fontein kan draaien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Maar je weet dat Ome Sjon een site geopend heeft waar je nieuwe formats kunt indienen en wel ¤ 50.000 kunt verdienen als je wint.![]()
Het blijft een krent, dat is toch pocket money voor die gast.
Als het daadwerkelijk wordt uitgezonden krijg je toch ook een percentage?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Maar je weet dat Ome Sjon een site geopend heeft waar je nieuwe formats kunt indienen en wel ¤ 50.000 kunt verdienen als je wint.![]()
Het blijft een krent, dat is toch pocket money voor die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |