Nee hoor, stond bovenaan de www's!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:07 schreef Juud79 het volgende:
Jij groupie!!
Maak jij daar melding van in opdracht van Sly? Zo ja, laat ie dan fijn zelf contact opnemen met Eric...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:02 schreef sunny16947 het volgende:
Eric of je je ff bij Sly wilt melden!!!!! Je moet nog iets doneren voor kinderdroom.
Save Their Souls, Eric!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef sunny16947 het volgende:
Het was een S.O.S bericht via mijn koptelefoon.
Het is niet persoonlijk bedoelt hoor, dat dat even duidelijk is...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:10 schreef sunny16947 het volgende:
Niks opdracht. Vriendendienst. Alles voor het goede doel. Niet zo aangebrand doen hoor.
Ik moet nog ff bedenken wat... enne..als 't haast heeft...Sly weet me te vindenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:10 schreef sunny16947 het volgende:
Niks opdracht. Vriendendienst. Alles voor het goede doel. Niet zo aangebrand doen hoor.
Eertje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik moet nog ff bedenken wat... enne..als 't haast heeft...Sly weet me te vinden
Tweede pogingquote:
Ga je als de cowboy? Of als de indiaan? "Young men!"quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Mmmmm...dat was HEEEEERLIJK!!Goed gegeten... Was tijden geleden dat ik heb gekookt haha
Wat wil je met shoarmatenten, snackbars, avondwinkels, restaurants, een Eazy, een Mac en een BurgerKing in de straat...
Ik heb Huub gesmst dat het gezellig was op FOKIk ga me ff in m'n party-outfit hijsen
Wat waren die andere drie eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:34 schreef Gert het volgende:
Ga je als de cowboy? Of als de indiaan? "Young men!" [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Ja, we gaan hem houden! Zullen we co-ouderschap doen?
Tis geen alle dagen carnaval!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je als de cowboy? Of als de indiaan? "Young men!" [ afbeelding ][ afbeelding ]
Soldaat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:37 schreef APK het volgende:
Wat waren die andere drie eigenlijk
Een leernicht, een politieman en een
Telefoonverkoper
Mijn moeder is voortijds al genokt met het ouderschap, dus ik doe het mezelf niet aan! Wil niet nog een keer alleen gelaten worden! Mijn vader doet het overigens ook primaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, we gaan hem houden! Zullen we co-ouderschap doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |