Yup, 400 caloerietjes per bekertje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:54 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar ook echt van die 0.5L bekers met koffie?
Ja ideaal! Grote bekers vol met koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:54 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar ook echt van die 0.5L bekers met koffie?
Ik hoef ook geen halve liters koffie. Maar zoals ik boven al zei, sommige zweren ook bij de McDonalds omdat die zulke ' lekkere' hamburgers heeft en 'fatsoenlijke' 1 liter hoeveelheden cola erbij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:33 schreef WooZ het volgende:
Starbucks rommel
Een keten die tenminste fatsoenlijke koffie serveert in fatsoenlijke hoeveelheden ipv 2,50 euro en zo'n klein bakje krijgen in de NL horeca
Hoe kan een goeie bak drip koffie nu bocht zijnWel de dark kiezen
Ze schenkt inderdaad enorm lekkere koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Starbucks is goddelijk![]()
Daar krijg je betere koffie dan al dat smerige slootwater op stations
Precies! TS is een smakeloze hond!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Starbucks is goddelijk![]()
Daar krijg je betere koffie dan al dat smerige slootwater op stations
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Starbucks wordt alleen maar tof gevonden omdat hoeren als Britney Spears en Paris Hilton heel de dag met zo'n beker in hun klauwen lopen.
"Owwww starbuckskoffie is ZOOOO lekker" Hoe kun je een strawberryvanlillafrapiato nou nog koffie noemen, het smaakt er niet eens naar
Ze hebben daar 200 soorten koffie, je hebt de verkeerde gekozen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Neen, het smaakt naar boter met slappe koffie erin.
Hoe smaakte de KoolAid?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:43 schreef WooZ het volgende:
Het is een keten, maar totaal niet te vergelijken met fastfood. Sterker nog, het is een upscale keten die zelfs nog wat duurder is dan andere koffieketens in noord-amerika, waar mensen koffie afhalen of urenlang onderuit kunnen zitten werken.
En rommel is het dus absoluut niet. Het is voor mij alleen een raadsel waarom Starbucks pas kort geleden een verstiging heeft geopend in NL, ik ben er overigens niet geweest.
leuk boekje
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef karr-1 het volgende:
Starbucks is goddelijk !! Standaard stop op elke vakantietrip, soms wel meerdere malen per dag. Geweldige koffie !!!
Tekenend voor dit topicquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef karr-1 het volgende:
Starbucks is goddelijk !! Standaard stop op elke vakantietrip, soms wel meerdere malen per dag. Geweldige koffie !!!
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steektquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:40 schreef DeWaasheid het volgende:
De mochafellatio daar zuigt
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steekt
Nou iemand anders zn lul in mijn koffie wil je zeggen?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steekt
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen mening maar een feit. Starbucks is overpriced. Dat vind ik zelf niet het ergste. Het ergste vind ik dat een bakje 'koffie' daar rond de 400 calorieën heeft en niet iedereen daarvan op de hoogte is. Starbucks stimuleert fat asses.
Er zit wel meer dan slagroom in hun meeste drankjes. Bovendien heb ik liever gewoon espresso of een cappuccino. Die zijn trouwens te ranzig voor woorden bij Starbucks. Volautomaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Koffie met slagroom nemen en dan boos zijn omdat er calorieën in zitten.
Die vond ik nou net erg lekker, met die witte chocolade erinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef Fakkan het volgende:
Het gerucht ging dat Starbucks hun bonen extra donker brandt zodat zij daar minder van hoeven te gebruiken. De laatste keer dat ik daar koffie haalde ( gewoon een dubbele espresso) was deze idd te bitter. Laat me maar niet beginnen over die witte chocolade moccha frappucino dinges, want daarmee beledig je de echte koffieliefhebbers en barista's.
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen mening maar een feit. Starbucks is overpriced. Dat vind ik zelf niet het ergste. Het ergste vind ik dat een bakje 'koffie' daar rond de 400 calorieën heeft en niet iedereen daarvan op de hoogte is. Starbucks stimuleert fat asses.
Like OMG... Like, you are so like totally American...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:24 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Like OMG... Like, you are so like totally American...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef Fakkan het volgende:
Het gerucht ging dat Starbucks hun bonen extra donker brandt zodat zij daar minder van hoeven te gebruiken. De laatste keer dat ik daar koffie haalde ( gewoon een dubbele espresso) was deze idd te bitter. Laat me maar niet beginnen over die witte chocolade moccha frappucino dinges, want daarmee beledig je de echte koffieliefhebbers en barista's.
Goede koffie begint bij de basis, espresso en cappuccino. Ik ben helemaal voor experimenteren met nieuwe smaken, maar dan moet in ieder geval de basis goed zijn. Neem de proef op de som en bestel een keer een espresso bij Starbucks. Zet je bevindingen hier neer. Opeens ga je je dan realiseren hoeveel suikers en weet ik veel wat voor troep zij erin moeten doen om zoiets walgelijks goed te laten smaken. Ik maak mijn eigen frappucino's en die zijn bij lange na niet zo zoet als die van Starbucks. Overigens is er niks mis met Nespresso, beetje prijzig alleen.quote:
Totaal mee eens!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
De koffie moet ZWART en STERK zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Tristessa het volgende:
Ja lekker hè, koffie met heel veel suiker, vette zooi en andere synthetische smaakstoffen.
.
HEEERLIJK!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:01 schreef Byte_Me het volgende:
starbucks is voor mensen die geen koffie lusten maar wel stoer koffie willen kunnen drinken. dus gaan ze daar aan de moccafrappachinolatteshit
jouw naamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Amerika![]()
Amerikanen![]()
Starbucks
Dat is ook schandalig idd, alleen maakt niet alleen starbucks zich schuldig daaraan. Ik vraag me af wat bijvoorbeeld Douwe Egberts aan de boeren betaalt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:40 schreef Fakkan het volgende:
Yup, en van de 4 euro die betaald wordt voor een bakkie gaat er welgeteld 10 cent naar de koffieboer.
Oeps, toch niet uitgebasht.
Trouw met mij aubquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Tristessa het volgende:
Ja lekker hè, koffie met heel veel suiker, vette zooi en andere synthetische smaakstoffen.
.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Trouw met mij aub
Ik heb morgenvroeg tijd... ?
Pizzahut zit al in rotterdam weet ik....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Weer zo'n agressieve keten erbij. Nee hoor Nederlandse binnensteden hebben nog niet genoeg ketenwinkelsJe kan zo'n beetje elke stad tegen elkaar uit wisselen straks. Wanneer krijgen we Pizzahut (is er al wel geweest dacht ik), Wendy's en Taco Bell in Nederland?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Weer zo'n agressieve keten erbij. Nee hoor Nederlandse binnensteden hebben nog niet genoeg ketenwinkelsJe kan zo'n beetje elke stad tegen elkaar uit wisselen straks. Wanneer krijgen we Pizzahut (is er al wel geweest dacht ik), Wendy's en Taco Bell in Nederland?
Koffie hoort ook warm te zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:35 schreef Roi het volgende:
Starback komt gewoon naar Nederland/Amsterdam hoor, is pas nog bekend gemaakt.
Vandaag de Ice(d?) Late gehaald, gelijk ergens laten staan die smerige troep
Klopt Starbucks wil binnen 5 jaar 100 verstigingen in Nederland exploteren las ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:35 schreef Roi het volgende:
Starback komt gewoon naar Nederland/Amsterdam hoor, is pas nog bekend gemaakt.
Vandaag de Ice(d?) Late gehaald, gelijk ergens laten staan die smerige troep
koffie automaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEEERLIJK!!!Ga jij maar weer naar de koffie automaat toe
Echt jammer. Heb je overal van die koffieshops met precies dezelfde inrichting en concept, hoe lame is dat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Klopt Starbucks wil binnen 5 jaar 100 verstigingen in Nederland exploteren las ik
Hier past een citaat bij uit Fastfood Nation:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Echt jammer. Heb je overal van die koffieshops met precies dezelfde inrichting en concept, hoe lame is dat.
Juist leuk zijn van die wat kleinere zaakjes waar ze lekkere koffie schenken en waar er echt een intiem sfeertje hangt.
Dit zie je met elke keten. Vooral met kledingwinkels is dit opvallend, in elke stad heb je hetzelfde. Loop je bijvoorbeeld door het centrum van Antwerpen zie je daar precies dezelfde die je in Nijmegen ook hebt... nou dat was me de reis wel waard. Gelukkig hebben steden nog wat meer te bieden dan winkels anders hoefde je niet eens meer weg.quote:"The basic thinking behind fast food has become the operating system of today's retail economy, wiping out small businesses, obliterating regional differences, and spreading identical stores throughout the country like a self-replicating code."
het feit dat ze van die troep verkopen neemt niet weg dat de gewone koffie gewoon zwaar goed isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Tristessa het volgende:
.
Je vergeet erbij te vermelden dat die kleine zaakjes ook reteduur zijn om uit de kosten te komen. Geef mij dan maar lekkere koffie bij een megaketen tegen een betaalbare prijs.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Echt jammer. Heb je overal van die koffieshops met precies dezelfde inrichting en concept, hoe lame is dat.
Juist leuk zijn van die wat kleinere zaakjes waar ze lekkere koffie schenken en waar er echt een intiem sfeertje hangt.
5 euro?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef BaronPils het volgende:
Veel te duur (5 euro voor een beker koffie vind ik behoorlijk veel), maar de koffie is wel te drinken. Wat het vooral doet zijn de leren stoelen waardoor het toch wat comfortabeler wordt dan simpelweg koffie te drinken in een cafe of aan een terras. Daar betaal je natuurlijk dan ook wel weer voor. Desondanks heb ik niets tegen Starbucks, en als 'concept' is het wel vrij vernieuwend in Nederland (zover ik weet dan).
5 Euro?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:14 schreef BaronPils het volgende:
Veel te duur (5 euro voor een beker koffie vind ik behoorlijk veel), maar de koffie is wel te drinken.
Je kunt ook verse gemalen koffie bestellen, die kost hier iets van 14$/kopjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:47 schreef maartena het volgende:
[..]
$1.85 voor de grootste maat hier, en dan krijg je dus bijna een halve liter koffie. $3.85 voor een Fruppocino, welke ik zomers nogal eens neem..... Maar ik geloof dat ik dan wel de duurste koffie heb gehad, of ik moet allerlei extras erbij willen zoals een extra shot espresso er doorheen of zoiets.
Waarom moet het allemaal zo groot? Ja natuurlijk op drank zit een hoge winstmarge dus aantrekkelijk om grotere hoeveelheden te verkopen. Maar dat bedoel ik niet, De kleinste is dus 2 x zo groot als wat we in Nederland normaal vinden...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:47 schreef maartena het volgende:
[..]
5 Euro?
$1.85 voor de grootste maat hier, en dan krijg je dus bijna een halve liter koffie. $3.85 voor een Fruppocino, welke ik zomers nogal eens neem..... Maar ik geloof dat ik dan wel de duurste koffie heb gehad, of ik moet allerlei extras erbij willen zoals een extra shot espresso er doorheen of zoiets.
De kleinste koffie, ongeveer twee keer de grootte van een Nederlands "kopje koffie" wat je op een terras kunt bestellen gaat voor $1.15.
5 Euro.....Nogal afzetterij idd als dat echt zo is.
The high cost of low price.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:51 schreef Fakkan het volgende:
Over afzetterij gesproken. Geloof mij goed, ik ben absoluut geen treehugger. Maar de koffieindustrie is één van de markten waarbij kapitalistische grootmachten schandalig misbruik maken van arme boeren. Als je dan over afzetterij wilt spreken, heb het dan over die boeren en niet je eigen portemonnee. Ik wil echt kappen met het bashen, maar dit maakt veel in mij los.
overdaad? Je krijgt tenminste een fatsoenlijke beker/mok koffie en niet van die automaatbocht waar 2 slokken in zitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:59 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waarom moet het allemaal zo groot? Ja natuurlijk op drank zit een hoge winstmarge dus aantrekkelijk om grotere hoeveelheden te verkopen. Maar dat bedoel ik niet, De kleinste is dus 2 x zo groot als wat we in Nederland normaal vinden...nou dat klinkt mij toch als overdaad in de oren.
In het zuinige Nederland is alles klein, het kopje koffie of het miezerige glaasje bier op een terras / kroegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
overdaad? Je krijgt tenminste een fatsoenlijke beker/mok koffie en niet van die automaatbocht waar 2 slokken in zit
inderdaad. Maar een halve liter is het grootste formaat (ik weet trouwens niet hoeveel het precies is), de tall daarentegen is het kleinste formaat en dat is een prima bakje, zo'n anderhalve mok, ik denk net zoveel als een blikje ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:44 schreef edcetera het volgende:
[..]
In het zuinige Nederland is alles klein, het kopje koffie of het miezerige glaasje bier op een terras / kroeg
Maar aan de andere kant: een halve liter koffie is weer teveel van het goede (voor mij tenminste),
een pot bier daarentegen kan niet groot genoeg zijn
Vreemd genoeg heb je in de VS heel veel koffiehuisjes, zo noem ik ze maar even, en die maken betere koffie dan die gehypte meuk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:42 schreef Jakobw het volgende:
Het is echt zo triest, zo NL om te kicken op Starbucks.
In ieder normaal land heb je op iedere straathoek er 1tje.
In de USA zeker.
Waarom naar de SB als je in de VS bent.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:01 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik ben op dit moment op vakantie in de VS, en ben er nu een aantal keren geweest. De frapuccino vind ik erg lekker (ben geen koffie-drinker). Voor de rest is het niet veel bijzonders. Er zitten alleen in elke tent van die laptop-pipo's interessant te doen, da's wel een beetje jammer.
dan heb je geen koffie besteldquote:Op zaterdag 28 juni 2008 05:12 schreef Ringo het volgende:
Teringwas net op Schiphol, dacht, ff zo'n koffie proberen, maar het is ook wel écht zoete meuk.
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef quirina het volgende:
De lekkerste koffie drink ik toch thuis uit mijn espresso pruttelkannetje. Mmmmmmmmm!!
Oh nee! Te laat gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Trouw met mij aub
Ik heb morgenvroeg tijd... ?
Dat is dus geen bakkie. Een bakkie is gewoon een pot zwart en een mok. Dat is starbucks'koffie'.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
het feit dat ze van die troep verkopen neemt niet weg dat de gewone koffie gewoon zwaar goed is
* WooZ heeft net een bakkie tall brewed coffe extra bold op
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom naar de SB als je in de VS bent.![]()
Er zijn zat weinig lokale tenten waar het veel beter is.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat is dus geen bakkie. Een bakkie is gewoon een pot zwart en een mok. Dat is starbucks'koffie'.
En veel te veel betalen voor veel te weinig, nee dank je wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
Starbucksdat ze dat nog koffie noemen
Echte koffiegenieters slaan die meuk over en gaan naar de coffee company of illy ofzo
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En veel te veel betalen voor veel te weinig, nee dank je wel.
echtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Starbucks betere koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:54 schreef speknek het volgende:
[..]Echte koffieliefhebbers
.
Leg het even uit van een![]()
koffieliefhebber aan de ander (alhoewel, ik zal je ook wel diep in je koffie hart
beledigen door Nespresso te drinken); wat is er mis met een grote ijskoffie op een hete zomerdag. Of houd je het dan liever bij een stevige espresso waarna je bloeddruk naar ongekende hoogtes stijgt en het zweet je aan alle kanten uitbreekt. Hmm, lekker hoor echte koffieliefhebber!
Starbucks is niet bepaald de beste koffie, ze zijn gruwelijk over-priced en het is ook minder goed voor de lijn. Maar ze hebben betere koffie dan 90% van de Nederlandse café's
Mijn stamcoffeeshop verkoopt drugs en coffee, en het is allebei van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Orange mocha frappuccino!
Maar goed lang leve kleine coffeeshops (als in waar ze koffie verkopen en geen drugs) want die zijn het beste
Tja, voor sommigen is kwaliteit nu eenmaal belangrijker dan kwantiteit. Dat je grote bekers hebt bij Starbucks weten we nu inmiddels wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kwaliteit bij welke koffietent dan ookquote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Tja, voor sommigen is kwaliteit nu eenmaal belangrijker dan kwantiteit. Dat je grote bekers hebt bij Starbucks weten we nu inmiddels wel.
I know the feelingquote:Op zondag 29 juni 2008 21:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb ooit eens in sydney bij een starbucks een driedubbele espresso gedronken.... Heb daarna de rest van de dag in een caffeine-high door de stad lopen stuiteren.. Dus uhmmm... geen klachten
Dan hebben ze er nog 15.268 filialen over.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef dubidub het volgende:
Vanochtend op de radio hoorde ik dat starbucks 600(!) filialen in de VS gaat sluiten, vanwege tegenvallende resultaten (lees: verliezen). Ik moest wel een beetje grinniken.
Daarnaast: Leesvoor mbt Starbucks Nederland en de haalbaarheid daarvan.
Ja want alleen Starbucks zet verse 'koffie'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEEERLIJK!!!Ga jij maar weer naar de koffie automaat toe
Heb het artikel erbij gevonden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef dubidub het volgende:
Vanochtend op de radio hoorde ik dat starbucks 600(!) filialen in de VS gaat sluiten, vanwege tegenvallende resultaten (lees: verliezen). Ik moest wel een beetje grinniken.
Daarnaast: Leesvoor mbt Starbucks Nederland en de haalbaarheid daarvan.
quote:Wow, 600 stores, that’s like a 10-block radius! Now folks will have to walk *20* feet before they come across another Starbucks…
Kane iemand hier trouwens meer over vertellen? (was ook een van de reacties) :quote:I don’t understand how these places cannot be profitable: They’re getting upwards of three bucks for a paper cup filled with a nickel’s worth of water strained through some coffee beans. Come on!
quote:The Christian boycott of Starbucks did not help… Next time they should think twice before creating offensive statement on their cups regarding our faith. I for one will not step into a Starbucks again.
Starbucks heeft ook 'simpele' frappuccinos. Je hoeft er geen Peppermint Double Chocolate Chip Blended Crème Frappuccino te kopen. Overigens vind ik Coffee company gewoon een mogelijk nog duurdere kopie van de Starbucks, dus om daar nou mee weg te lopen..quote:Op zondag 29 juni 2008 10:19 schreef J.Herrer het volgende:
Starbucks betere koffie![]()
![]()
![]()
Heel veel breezahs en mooiboys gaan juist naar SB voor zo'n frappumoccacappuchococino met zo'n leuke slagroomberg er bovenop
En wie zegt dat je in een koffiebar alleen maar espresso kunt halen![]()
Als ik trek heb in een ijskoffie haal ik bij de coffee company een frozen cappucino met amaretto-smaak
geen fratsen erbij.. gewoon heerlijke koude cappucino met een duidelijke amaretto smaakjeKan geen starcrap tegenop
Hoe sneuquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Oja wat grappig was, beide keren dat ik er kwam zaten er een aantal hippe mensen op hun MacBooks te werken.
Ach, smaken verschillen hequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zo van OMG STARBUCKS KOMT NAAR NEDERLAND YES![]()
![]()
![]()
!!!!11 doet, terwijl er in elke stad in Nederland wel tig koffiehuizen zitten met hetzelfde concept. 'Huiskamer'-sfeer met koffie met een smaakje. Ik noem een moccamore, simply bread en sinds kort zit er in rotterdam aan de Oude Binnenweg ook een zaakje wat meerdere vestigingen heeft in Nederland, met de nadruk op koffie enzo.
Ja maar dat is natuurlijk niet stoe-oerquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zo van OMG STARBUCKS KOMT NAAR NEDERLAND YES![]()
![]()
![]()
!!!!11 doet, terwijl er in elke stad in Nederland wel tig koffiehuizen zitten met hetzelfde concept. 'Huiskamer'-sfeer met koffie met een smaakje. Ik noem een moccamore, simply bread en sinds kort zit er in rotterdam aan de Oude Binnenweg ook een zaakje wat meerdere vestigingen heeft in Nederland, met de nadruk op koffie enzo.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef speknek het volgende:
Peppermint Double Chocolate Chip Blended Crème Frappuccino
En dan probeer je niet eens de espresso van Starbucks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Maar frappucino is nog steeds crap, dat is koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten. Geef mij maar gewoon een versgemalen espresso, in plaats van die ijskoffie crap met smaakjes en andere onzin.
Ben zelf een aantal keer naar starbucks geweest, omdat ik het toch ooit moest proberen. Had eerst een cappuccino besteld, maar daar zat niet echt een uitgesproken koffiesmaak aan. Leek meer op een warme melk met licht koffiearoma. Die tweede keer had ik zon American roast geval, of hoe dat heette, maar ook niet heel bijzonder. De volgende keer neem ik gewoon zo'n zak bonen mee en gooi ik dat thuis in de machine, ben benieuwd of er dan wel smaak aan zit
.
Oja wat grappig was, beide keren dat ik er kwam zaten er een aantal hippe mensen op hun MacBooks te werken.
Nee, eerder aangebrand. Ik heb het eens gehaald, maar ze vragen een aantal euro's voor iets wat zij produceren met één druk op de knop.quote:
Eeek! Een mening!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef LOCALMOTION het volgende:
wat een gezeur---niemand hoeft koffie bij Starbucks of CC te drinken. Blijf gewoon thuis en drink water..Who cares...ophouden met zeiken en drink your soda hahahahaha
Die mensen zullen wel balen als starbucks hier naartoe komt, is het niet meer exclusief om met zo'n beker te staan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
Die falers die met een Starbucksbeker op de foto gaan en die wereldwijd vertonen, die vind ik het nog meest vertederend.. Kleine schrale reclamebordjes die ze er zijn.
.
Dan zoeken ze vast wel weer een andere keten op, die alleen in Amerika bestaat. Gaan ze voor de Wal-Mart poseren oid.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die mensen zullen wel balen als starbucks hier naartoe komt, is het niet meer exclusief om met zo'n beker te staan.
Wat is een frappuchino danquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Maar frappucino is nog steeds crap, dat is koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten. Geef mij maar gewoon een versgemalen espresso, in plaats van die ijskoffie crap met smaakjes en andere onzin.
Ben zelf een aantal keer naar starbucks geweest, omdat ik het toch ooit moest proberen. Had eerst een cappuccino besteld, maar daar zat niet echt een uitgesproken koffiesmaak aan. Leek meer op een warme melk met licht koffiearoma. Die tweede keer had ik zon American roast geval, of hoe dat heette, maar ook niet heel bijzonder. De volgende keer neem ik gewoon zo'n zak bonen mee en gooi ik dat thuis in de machine, ben benieuwd of er dan wel smaak aan zit
.
Aldus Wikipedia is dit:quote:
Ik moet denken aan 2girls1cup. Mental image horrorquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Aldus Wikipedia is dit:
[ afbeelding ]
een Venti Peppermint Java Chip Frappuccino Blended Coffee. Koffie, dus. Naar 't schijnt.
Weapons of mass-destruction voor je maag/darm flora zeg maar?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Aldus Wikipedia is dit:
[ afbeelding ]
een Venti Peppermint Java Chip Frappuccino Blended Coffee. Koffie, dus. Naar 't schijnt.
Ieh! Bekertje tubgirl.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik moet denken aan 2girls1cup. Mental image horror!
Tim Hortons is voor de plebsquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:43 schreef refused. het volgende:
^^
Tim Hortons bijvoorbeeld, Canada only.. net zo walgelijk en zoet.
[ afbeelding ]
Je weet hoe dat gaat met bedrijven die aandelen hebben uitgegeven. Aan aandeelhouders is achteruitgang moeilijk te verkopen, er zal dus weer groei moeten komen. Misschien dat ze het verlies aan filialen in de VS willen compenseren met meer in Europa en NL waar ze nog niet zitten (behalve op Schiphol)...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:51 schreef Wooldoor het volgende:
Wees blij dat het slecht gaat met Starbucks, in Amerika moeten er flinke aantallen gesloten worden omdat zelfs de rijkere jukken starbucks te duur vinden.
Ik heb net nog een gratis bekertje Albert Heijn biologisch op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:37 schreef WooZ het volgende:
he, zit ik toch weer aan m'n bekertje koffie vandaag
grande dark double red eye
C&A maakt ook spijkerbroeken. Toch wil de helft van Nederland liever een merkbroek, terwijl ze die C&A broeken niet eens gepast hebben.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
![]()
![]()
!!!!11 doet, terwijl er in elke stad in Nederland wel tig koffiehuizen zitten met hetzelfde concept.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens mensen die melk in koffie doenof suiker
![]()
![]()
![]()
't verschil is dat een broek van de C&A kwalitatief niet kan tippen aan een van no excess (merk broeken wat ik veel draag) .quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:36 schreef maartena het volgende:
[..]
C&A maakt ook spijkerbroeken. Toch wil de helft van Nederland liever een merkbroek, terwijl ze die C&A broeken niet eens gepast hebben.....
Een merknaam heeft ook wel enigzins invloed op de keuze. Persoonlijk vind ik de blended ice coffees van de Coffee Bean lekkerder dan Starbucks, maar Starbucks zit dichterbij.
Ik loop al jaren in merkloze broeken (o.a. C&A) en die gaan vaak jaren mee. Mijn broer loopt in merkbroeken (Levis enz.) en daar liggen na 2 maanden de gaten in. Ik weet wel wat ik dus neem.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
't verschil is dat een broek van de C&A kwalitatief niet kan tippen aan een van no excess (merk broeken wat ik veel draag) .
ik had dus in die C&A broek draadjes die los begonnen te zitten, en in die no excess-broeken juist niet, die kunnen jaren mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik loop al jaren in merkloze broeken (o.a. C&A) en die gaan vaak jaren mee. Mijn broer loopt in merkbroeken (Levis enz.) en daar liggen na 2 maanden de gaten in. Ik weet wel wat ik dus neem.
levi's is ook een cheap ass broekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik loop al jaren in merkloze broeken (o.a. C&A) en die gaan vaak jaren mee. Mijn broer loopt in merkbroeken (Levis enz.) en daar liggen na 2 maanden de gaten in. Ik weet wel wat ik dus neem.
Stukje van The Simpsons is ook geniaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef 3lmo het volgende:
Ik moet denken aan de Family Guy aflevering met Starbucks.
of The Sopranosquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef 3lmo het volgende:
Ik moet denken aan de Family Guy aflevering met Starbucks.
HOLY FUCKquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
in welke aflevering komt daar starbucks voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |