Yup, 400 caloerietjes per bekertje.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:54 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar ook echt van die 0.5L bekers met koffie?
Ja ideaal! Grote bekers vol met koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:54 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze daar ook echt van die 0.5L bekers met koffie?
Ik hoef ook geen halve liters koffie. Maar zoals ik boven al zei, sommige zweren ook bij de McDonalds omdat die zulke ' lekkere' hamburgers heeft en 'fatsoenlijke' 1 liter hoeveelheden cola erbij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:33 schreef WooZ het volgende:
Starbucks rommel
Een keten die tenminste fatsoenlijke koffie serveert in fatsoenlijke hoeveelheden ipv 2,50 euro en zo'n klein bakje krijgen in de NL horeca
Hoe kan een goeie bak drip koffie nu bocht zijnWel de dark kiezen
Ze schenkt inderdaad enorm lekkere koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Starbucks is goddelijk![]()
Daar krijg je betere koffie dan al dat smerige slootwater op stations
Precies! TS is een smakeloze hond!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Starbucks is goddelijk![]()
Daar krijg je betere koffie dan al dat smerige slootwater op stations
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef WHATSHESAID het volgende:
Starbucks wordt alleen maar tof gevonden omdat hoeren als Britney Spears en Paris Hilton heel de dag met zo'n beker in hun klauwen lopen.
"Owwww starbuckskoffie is ZOOOO lekker" Hoe kun je een strawberryvanlillafrapiato nou nog koffie noemen, het smaakt er niet eens naar
Ze hebben daar 200 soorten koffie, je hebt de verkeerde gekozen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Neen, het smaakt naar boter met slappe koffie erin.
Hoe smaakte de KoolAid?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:43 schreef WooZ het volgende:
Het is een keten, maar totaal niet te vergelijken met fastfood. Sterker nog, het is een upscale keten die zelfs nog wat duurder is dan andere koffieketens in noord-amerika, waar mensen koffie afhalen of urenlang onderuit kunnen zitten werken.
En rommel is het dus absoluut niet. Het is voor mij alleen een raadsel waarom Starbucks pas kort geleden een verstiging heeft geopend in NL, ik ben er overigens niet geweest.
leuk boekje
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef karr-1 het volgende:
Starbucks is goddelijk !! Standaard stop op elke vakantietrip, soms wel meerdere malen per dag. Geweldige koffie !!!
Tekenend voor dit topicquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:11 schreef karr-1 het volgende:
Starbucks is goddelijk !! Standaard stop op elke vakantietrip, soms wel meerdere malen per dag. Geweldige koffie !!!
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steektquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:40 schreef DeWaasheid het volgende:
De mochafellatio daar zuigt
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steekt
Nou iemand anders zn lul in mijn koffie wil je zeggen?!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:41 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is niet de bedoeling dat je je lul in de koffie steekt
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen mening maar een feit. Starbucks is overpriced. Dat vind ik zelf niet het ergste. Het ergste vind ik dat een bakje 'koffie' daar rond de 400 calorieën heeft en niet iedereen daarvan op de hoogte is. Starbucks stimuleert fat asses.
Er zit wel meer dan slagroom in hun meeste drankjes. Bovendien heb ik liever gewoon espresso of een cappuccino. Die zijn trouwens te ranzig voor woorden bij Starbucks. Volautomaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:11 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Koffie met slagroom nemen en dan boos zijn omdat er calorieën in zitten.
Die vond ik nou net erg lekker, met die witte chocolade erinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef Fakkan het volgende:
Het gerucht ging dat Starbucks hun bonen extra donker brandt zodat zij daar minder van hoeven te gebruiken. De laatste keer dat ik daar koffie haalde ( gewoon een dubbele espresso) was deze idd te bitter. Laat me maar niet beginnen over die witte chocolade moccha frappucino dinges, want daarmee beledig je de echte koffieliefhebbers en barista's.
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
Dat is geen mening maar een feit. Starbucks is overpriced. Dat vind ik zelf niet het ergste. Het ergste vind ik dat een bakje 'koffie' daar rond de 400 calorieën heeft en niet iedereen daarvan op de hoogte is. Starbucks stimuleert fat asses.
Like OMG... Like, you are so like totally American...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:24 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Like OMG... Like, you are so like totally American...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Like who cares.... Voor een overheerlijke bak koffie betaal ik die prijs graag. En die calorieen erbij. Starbucks is en blijft goddelijk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:04 schreef Fakkan het volgende:
Het gerucht ging dat Starbucks hun bonen extra donker brandt zodat zij daar minder van hoeven te gebruiken. De laatste keer dat ik daar koffie haalde ( gewoon een dubbele espresso) was deze idd te bitter. Laat me maar niet beginnen over die witte chocolade moccha frappucino dinges, want daarmee beledig je de echte koffieliefhebbers en barista's.
Goede koffie begint bij de basis, espresso en cappuccino. Ik ben helemaal voor experimenteren met nieuwe smaken, maar dan moet in ieder geval de basis goed zijn. Neem de proef op de som en bestel een keer een espresso bij Starbucks. Zet je bevindingen hier neer. Opeens ga je je dan realiseren hoeveel suikers en weet ik veel wat voor troep zij erin moeten doen om zoiets walgelijks goed te laten smaken. Ik maak mijn eigen frappucino's en die zijn bij lange na niet zo zoet als die van Starbucks. Overigens is er niks mis met Nespresso, beetje prijzig alleen.quote:
Totaal mee eens!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:10 schreef Fakkan het volgende:
De koffie moet ZWART en STERK zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Tristessa het volgende:
Ja lekker hè, koffie met heel veel suiker, vette zooi en andere synthetische smaakstoffen.
.
HEEERLIJK!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:01 schreef Byte_Me het volgende:
starbucks is voor mensen die geen koffie lusten maar wel stoer koffie willen kunnen drinken. dus gaan ze daar aan de moccafrappachinolatteshit
jouw naamquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:31 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Amerika![]()
Amerikanen![]()
Starbucks
Dat is ook schandalig idd, alleen maakt niet alleen starbucks zich schuldig daaraan. Ik vraag me af wat bijvoorbeeld Douwe Egberts aan de boeren betaalt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:40 schreef Fakkan het volgende:
Yup, en van de 4 euro die betaald wordt voor een bakkie gaat er welgeteld 10 cent naar de koffieboer.
Oeps, toch niet uitgebasht.
Trouw met mij aubquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:46 schreef Tristessa het volgende:
Ja lekker hè, koffie met heel veel suiker, vette zooi en andere synthetische smaakstoffen.
.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Trouw met mij aub
Ik heb morgenvroeg tijd... ?
Pizzahut zit al in rotterdam weet ik....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Weer zo'n agressieve keten erbij. Nee hoor Nederlandse binnensteden hebben nog niet genoeg ketenwinkelsJe kan zo'n beetje elke stad tegen elkaar uit wisselen straks. Wanneer krijgen we Pizzahut (is er al wel geweest dacht ik), Wendy's en Taco Bell in Nederland?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:09 schreef Zero2Nine het volgende:
Weer zo'n agressieve keten erbij. Nee hoor Nederlandse binnensteden hebben nog niet genoeg ketenwinkelsJe kan zo'n beetje elke stad tegen elkaar uit wisselen straks. Wanneer krijgen we Pizzahut (is er al wel geweest dacht ik), Wendy's en Taco Bell in Nederland?
Koffie hoort ook warm te zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:35 schreef Roi het volgende:
Starback komt gewoon naar Nederland/Amsterdam hoor, is pas nog bekend gemaakt.
Vandaag de Ice(d?) Late gehaald, gelijk ergens laten staan die smerige troep
Klopt Starbucks wil binnen 5 jaar 100 verstigingen in Nederland exploteren las ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:35 schreef Roi het volgende:
Starback komt gewoon naar Nederland/Amsterdam hoor, is pas nog bekend gemaakt.
Vandaag de Ice(d?) Late gehaald, gelijk ergens laten staan die smerige troep
koffie automaatquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEEERLIJK!!!Ga jij maar weer naar de koffie automaat toe
Echt jammer. Heb je overal van die koffieshops met precies dezelfde inrichting en concept, hoe lame is dat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:06 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Klopt Starbucks wil binnen 5 jaar 100 verstigingen in Nederland exploteren las ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |