quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef quirina het volgende:
De lekkerste koffie drink ik toch thuis uit mijn espresso pruttelkannetje. Mmmmmmmmm!!
Oh nee! Te laat gezienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Trouw met mij aub
Ik heb morgenvroeg tijd... ?
Dat is dus geen bakkie. Een bakkie is gewoon een pot zwart en een mok. Dat is starbucks'koffie'.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:42 schreef WooZ het volgende:
[..]
het feit dat ze van die troep verkopen neemt niet weg dat de gewone koffie gewoon zwaar goed is
* WooZ heeft net een bakkie tall brewed coffe extra bold op
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 03:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom naar de SB als je in de VS bent.![]()
Er zijn zat weinig lokale tenten waar het veel beter is.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dat is dus geen bakkie. Een bakkie is gewoon een pot zwart en een mok. Dat is starbucks'koffie'.
En veel te veel betalen voor veel te weinig, nee dank je wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
Starbucksdat ze dat nog koffie noemen
Echte koffiegenieters slaan die meuk over en gaan naar de coffee company of illy ofzo
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En veel te veel betalen voor veel te weinig, nee dank je wel.
echtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Starbucks betere koffiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:54 schreef speknek het volgende:
[..]Echte koffieliefhebbers
.
Leg het even uit van een![]()
koffieliefhebber aan de ander (alhoewel, ik zal je ook wel diep in je koffie hart
beledigen door Nespresso te drinken); wat is er mis met een grote ijskoffie op een hete zomerdag. Of houd je het dan liever bij een stevige espresso waarna je bloeddruk naar ongekende hoogtes stijgt en het zweet je aan alle kanten uitbreekt. Hmm, lekker hoor echte koffieliefhebber!
Starbucks is niet bepaald de beste koffie, ze zijn gruwelijk over-priced en het is ook minder goed voor de lijn. Maar ze hebben betere koffie dan 90% van de Nederlandse café's
Mijn stamcoffeeshop verkoopt drugs en coffee, en het is allebei van goede kwaliteitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:18 schreef DutchErrorist het volgende:
Orange mocha frappuccino!
Maar goed lang leve kleine coffeeshops (als in waar ze koffie verkopen en geen drugs) want die zijn het beste
Tja, voor sommigen is kwaliteit nu eenmaal belangrijker dan kwantiteit. Dat je grote bekers hebt bij Starbucks weten we nu inmiddels wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kwaliteit bij welke koffietent dan ookquote:Op zondag 29 juni 2008 13:47 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Tja, voor sommigen is kwaliteit nu eenmaal belangrijker dan kwantiteit. Dat je grote bekers hebt bij Starbucks weten we nu inmiddels wel.
I know the feelingquote:Op zondag 29 juni 2008 21:11 schreef RedDevil085 het volgende:
Heb ooit eens in sydney bij een starbucks een driedubbele espresso gedronken.... Heb daarna de rest van de dag in een caffeine-high door de stad lopen stuiteren.. Dus uhmmm... geen klachten
Dan hebben ze er nog 15.268 filialen over.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef dubidub het volgende:
Vanochtend op de radio hoorde ik dat starbucks 600(!) filialen in de VS gaat sluiten, vanwege tegenvallende resultaten (lees: verliezen). Ik moest wel een beetje grinniken.
Daarnaast: Leesvoor mbt Starbucks Nederland en de haalbaarheid daarvan.
Ja want alleen Starbucks zet verse 'koffie'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEEERLIJK!!!Ga jij maar weer naar de koffie automaat toe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |