Heb het artikel erbij gevonden:quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:16 schreef dubidub het volgende:
Vanochtend op de radio hoorde ik dat starbucks 600(!) filialen in de VS gaat sluiten, vanwege tegenvallende resultaten (lees: verliezen). Ik moest wel een beetje grinniken.
Daarnaast: Leesvoor mbt Starbucks Nederland en de haalbaarheid daarvan.
quote:Wow, 600 stores, that’s like a 10-block radius! Now folks will have to walk *20* feet before they come across another Starbucks…
Kane iemand hier trouwens meer over vertellen? (was ook een van de reacties) :quote:I don’t understand how these places cannot be profitable: They’re getting upwards of three bucks for a paper cup filled with a nickel’s worth of water strained through some coffee beans. Come on!
quote:The Christian boycott of Starbucks did not help… Next time they should think twice before creating offensive statement on their cups regarding our faith. I for one will not step into a Starbucks again.
Starbucks heeft ook 'simpele' frappuccinos. Je hoeft er geen Peppermint Double Chocolate Chip Blended Crème Frappuccino te kopen. Overigens vind ik Coffee company gewoon een mogelijk nog duurdere kopie van de Starbucks, dus om daar nou mee weg te lopen..quote:Op zondag 29 juni 2008 10:19 schreef J.Herrer het volgende:
Starbucks betere koffie![]()
![]()
![]()
Heel veel breezahs en mooiboys gaan juist naar SB voor zo'n frappumoccacappuchococino met zo'n leuke slagroomberg er bovenop
En wie zegt dat je in een koffiebar alleen maar espresso kunt halen![]()
Als ik trek heb in een ijskoffie haal ik bij de coffee company een frozen cappucino met amaretto-smaak
geen fratsen erbij.. gewoon heerlijke koude cappucino met een duidelijke amaretto smaakjeKan geen starcrap tegenop
Hoe sneuquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Oja wat grappig was, beide keren dat ik er kwam zaten er een aantal hippe mensen op hun MacBooks te werken.
Ach, smaken verschillen hequote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zo van OMG STARBUCKS KOMT NAAR NEDERLAND YES![]()
![]()
![]()
!!!!11 doet, terwijl er in elke stad in Nederland wel tig koffiehuizen zitten met hetzelfde concept. 'Huiskamer'-sfeer met koffie met een smaakje. Ik noem een moccamore, simply bread en sinds kort zit er in rotterdam aan de Oude Binnenweg ook een zaakje wat meerdere vestigingen heeft in Nederland, met de nadruk op koffie enzo.
Ja maar dat is natuurlijk niet stoe-oerquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zo van OMG STARBUCKS KOMT NAAR NEDERLAND YES![]()
![]()
![]()
!!!!11 doet, terwijl er in elke stad in Nederland wel tig koffiehuizen zitten met hetzelfde concept. 'Huiskamer'-sfeer met koffie met een smaakje. Ik noem een moccamore, simply bread en sinds kort zit er in rotterdam aan de Oude Binnenweg ook een zaakje wat meerdere vestigingen heeft in Nederland, met de nadruk op koffie enzo.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef speknek het volgende:
Peppermint Double Chocolate Chip Blended Crème Frappuccino
En dan probeer je niet eens de espresso van Starbucks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Maar frappucino is nog steeds crap, dat is koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten. Geef mij maar gewoon een versgemalen espresso, in plaats van die ijskoffie crap met smaakjes en andere onzin.
Ben zelf een aantal keer naar starbucks geweest, omdat ik het toch ooit moest proberen. Had eerst een cappuccino besteld, maar daar zat niet echt een uitgesproken koffiesmaak aan. Leek meer op een warme melk met licht koffiearoma. Die tweede keer had ik zon American roast geval, of hoe dat heette, maar ook niet heel bijzonder. De volgende keer neem ik gewoon zo'n zak bonen mee en gooi ik dat thuis in de machine, ben benieuwd of er dan wel smaak aan zit
.
Oja wat grappig was, beide keren dat ik er kwam zaten er een aantal hippe mensen op hun MacBooks te werken.
Nee, eerder aangebrand. Ik heb het eens gehaald, maar ze vragen een aantal euro's voor iets wat zij produceren met één druk op de knop.quote:
Eeek! Een mening!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef LOCALMOTION het volgende:
wat een gezeur---niemand hoeft koffie bij Starbucks of CC te drinken. Blijf gewoon thuis en drink water..Who cares...ophouden met zeiken en drink your soda hahahahaha
Die mensen zullen wel balen als starbucks hier naartoe komt, is het niet meer exclusief om met zo'n beker te staan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
Die falers die met een Starbucksbeker op de foto gaan en die wereldwijd vertonen, die vind ik het nog meest vertederend.. Kleine schrale reclamebordjes die ze er zijn.
.
Dan zoeken ze vast wel weer een andere keten op, die alleen in Amerika bestaat. Gaan ze voor de Wal-Mart poseren oid.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:26 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die mensen zullen wel balen als starbucks hier naartoe komt, is het niet meer exclusief om met zo'n beker te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |