abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59721946

Het vorige deel: Slank de zomer in #179 - On topic met pastrami

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  vrijdag 27 juni 2008 @ 01:28:04 #2
219792 Slaapkamermug-
negeren is geen voorruit zien
pi_59722039
als je zoveel typt op een dag val je ook af bedoel je?
- ik wil rapper worden, hoe doe ik dat zo snel mogelijk? - UIT EIGEN WERK, deel 5, 2004, door Steve T. Slaapkamermug. Mensen lekker kleineren, lekker de grond in trappen, hun plaats weer wijzen. Heeerrlijk!!!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 06:59:43 #3
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59723113
goedemorgen allemaal eindelijk eens een nachtje fatsoenlijk (lees 7,5 uur) geslapen
en voel me aardig fit..
zo maar weer aan het werk, laatste dagje en dan lekker weekend!
morgen of zondag maar eens even wegen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59723183
Fallus! wat naar!!! Terecht of had je zoiets van: mongool!!! Je ziet toch dat ik het kan!?!?

Ja doei.
pi_59723742
ja, Fallus! Wat stom!!!!!

wat ik ook heel stom vind, is dat mijn achterband plat, lek, naar de tering is

duur grapje
Doei.
pi_59723969
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59724139
Mogge!
O wat ben ik er vroeg uit voor een vrije dag! En ik heb niet eens iets nuttigs te doen
Het mooi kotsende meisje.
pi_59724394
ga lekker een goddelijke lunch voor jezelf bedenken en klaarmaken..
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:49:42 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59724741
morgennnnn.... straks naar de tandarts...voor de laatste van 4 boorafspraken oh oh oh wat ben ik blij als dat allemaal achter de rug is....

en daarna naar werk, waar ik hard wil doorwerken, maar waar ik een vrijmibo moet organiseren en dus met mn kantoorgenoot boodschappen meot doen, en allemaal dngn kopen die i zelf niet wil eten. ik voel een moeilijke middag aankomen... *ademt in ademt uit*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59724926
Hey, dan maak je er een gezonde vrijmibo van is dat niet een idee? Fruitsalades en alocholvrije coktails enzo.
pi_59725053
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
Fallus! wat naar!!! Terecht of had je zoiets van: mongool!!! Je ziet toch dat ik het kan!?!?

Ik word twee keer sterkte gewenst

Gaaf!

Even gecopieerd hoor:

Het kwam er op neer dat ik goed reed maar
- Als ik keek dan draaide ik mijn lichaam waardoor de auto soms een beetje verplaatste
- Ik hield te veel afstand op de snelweg
- Ik schakelde te laat naar een hogere versnelling (Doordat het warm was ging de koeler heel hard blazen en hoorde ik de motor niet meer, en ik schakel op de motor..)
- Ik reed dicht langs stoepjes
- Ik had het heel heet, ik heb nog nooit goed gereden als ik het heet had.
- M'n instructrice: Ik ben ZO zenuwachtig. Echt! [bla bla]

Maar voor de rest ging het wel redelijk.. Ze zei dat ze twijfelde om mij te laten zakken/slagen. (Het was een vrouw)
pi_59725150
te veel afstand.. het is ook NOOIT goed

evengoed balen.. weet hoe je je voelt (ben 3 keer gezakt met de auto )
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:07:26 #13
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59725168
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey, dan maak je er een gezonde vrijmibo van is dat niet een idee? Fruitsalades en alocholvrije coktails enzo.
helaasch helaasch, er is een strak schema: een boopdschappenlijst waarvan we de voorradkast eerst moeten checken en evrder aanvullen tot de hoeveelhei op de lisjt met boodschappen.

er staat ook wel rauwkost op hoor, dus da ga ik wel eten, en ik neem wel een glaasje appelsap en verder water (kraan zit naast de hal) . maar als er chips op tafel staat wil je mij gewoon eigenlijk daar ver vandaan houden.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:07:45 #14
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59725180
oh en balen farfallus! jammer!
pi_59725513
Aaaahw PF

Zo, heb mn diploma nu ook eindelijk op zak, gisteravond was de uitreiking. En voor niets een herexamen gemaakt, met 0,3 verbeterd, dus alsnog een onvoldoende . Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo . Schrok me kapot.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_59725567
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo . Schrok me kapot.
Wat leuk!

PF kut voor je ! Maar het zijn wel duidelijke verbeterpunten dus volgende keer slaag je wel. De besten doen het in 2 keer
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:26:00 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59725630
Even een voor PF posten . Ik roep altijd heel trots dat ik het in één keer gehaald heb, maar echt, mijn examen was zó dóódsimpel: in Heerenveen, grotendeels op een industrieterrein waar geen hond te bekennen was, snelweg op en meteen bij de eerstvolgende afslag er weer af... Echt, een kind kan de was doen. Als ik examen had moeten doen in een grote stad had ik het ook niet in één keer gehaald hoor .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:26:37 #18
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59725649
Klote Principessa . Ik heb ook drie keer moeten afrijden voordat ik eindelijk een keer geslaagd was. Maar wel ondertussen elke keer het examengeld verhogen . Ik wens de medewerkers van het CBR dan ook nare jeuk op moeilijke plaatsen toe!

Chicolate . Goed man, bij de de 4 beste leerlingen van de school!

Ik was vandaag ein-de-lijk weer wat gewicht kwijt. Zeg maar zo ongeveer bijna een kilo . Rot menstruatie! Morgen weeg ik 78 kilo, ik weet het zeker! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:27:14 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59725663
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Aaaahw PF

Zo, heb mn diploma nu ook eindelijk op zak, gisteravond was de uitreiking. En voor niets een herexamen gemaakt, met 0,3 verbeterd, dus alsnog een onvoldoende . Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo . Schrok me kapot.
Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?

Oh, en als jij al niet tot de beste vier van de school zou behoren, dan had ik me echt even flink achter de oren gekrabt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59725752
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?

Oh, en als jij al niet tot de beste vier van de school zou behoren, dan had ik me echt even flink achter de oren gekrabt .
Ja dat. Ik heb een onvoldoende voor mijn herexamen gehaald, maar alsnog met een 7 afgesloten . Gelukkig had ik ook nog een 10 op mn lijst rondzwerven, die het mooi kon compenseren voor het gemiddelde.

Ik schrok . We hebben 6 eindexamenklassen, dus meer dan honderd leerlingen, en ik wist niet eens dat er mensen naar voren geroepen konden worden. Had ook niet echt verwacht dat ik erbij zou zitten . Moet ik er wel bij zeggen: ik was gedeelde 3e plaats .
pi_59725780
Balen PF, succes voor de volgende keer!
Moet er nog aan beginnen, maar voor m'n gevoel is het nu helemaal niet nuttig om m'n rijbewijs te halen: heb toch nog minstens 2 jaar geen geld voor een auto, ben niet zo vaak bij m'n ouders (dat ik daar zou kunnen 'oefenen') dus als voordeel blijft over b.v. een vakantie. Dus ik zou mn bewijs toch nooit gebruiken.
pi_59725963

foto van mij op een bbq gisteren

ondanks de trui zie ik er toch wel éng slank uit en dat terwijl ik nog steeds 70kg weeg wat opzich niet heel mager/weinig is...
Doei.
pi_59725990
Ik ben maar meteen begonnen toen ik 18 werd, ik wist toen al dat ik er later absoluut geen trek meer in zou hebben. Rijles
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:41:00 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59726004
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Faithy het volgende:
[ afbeelding ]

foto van mij op een bbq gisteren

ondanks de trui zie ik er toch wel éng slank uit en dat terwijl ik nog steeds 70kg weeg wat opzich niet heel mager/weinig is...
Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75 .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:48:15 #25
14746 k_i_m
pi_59726184
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Balen PF, succes voor de volgende keer!
Moet er nog aan beginnen, maar voor m'n gevoel is het nu helemaal niet nuttig om m'n rijbewijs te halen: heb toch nog minstens 2 jaar geen geld voor een auto, ben niet zo vaak bij m'n ouders (dat ik daar zou kunnen 'oefenen') dus als voordeel blijft over b.v. een vakantie. Dus ik zou mn bewijs toch nooit gebruiken.
Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halen .
In my life
Why do I smile
pi_59726277
Jammer, PF! Ik dacht ook dat ik hopeloos (ik deed spookrijden tijdens het afrijden ) was, maar ben de tweede keer geslaagd

Ik zeg altijd tegen iedereen die ermee bezig is: 'als ik het kan, dan kun jij het zeker'.
Rijd nu al 11 jaar schadevrij...

Ik heb net hummus ontdekt, nog nooit gehad! Heerlijk spul. Niet ongezond maar ik gok wel calorierijk.
pi_59726325
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halen .
Zoiets zegt m'n pa inderdaad
Maar deze maand heb ik geen tijd, daarna wil ik vakantie, dan nog een maand niet veel te doen maar daarna ben ik alweer co dus dan heb ik helemáál geen tijd.
Heb er gewoon geen zin in, maar ja nu heb ik nog een OV-kaart, die hou ik ook niet altijd natuurlijk
pi_59726355
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75 .
maar ik wil zó graag dat mn boven-binnen-benen niet meer langs mekaar schuren zodat ik eens een rok aan kan doen en daar een dag mee rond kan lopen zonder dat ik er een wielrenbroekje onder hoef te doen
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:54:45 #29
14746 k_i_m
pi_59726359
Je kan ook 's avonds rijden, en volgens mij zelfs in het weekend. En wat is nou één uurtje in de week? .
In my life
Why do I smile
pi_59726360
Doe je zo'n 10daagse rijopleiding in die maand waarin je niet veel te doen hebt.

Die trui is één van de minst flatterende die ik ooit gezien heb MB
pi_59726473
Ik heb wel rijles gehad, maar nog niet afgereden. Moet nu in België verder lessen

Maar jammer, PF!
pi_59726486
Ik heb hongerrrrr !
pi_59726671
ik heb net een banaan op
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:07:18 #34
14746 k_i_m
pi_59726703
Met slagroom? .
In my life
Why do I smile
pi_59726708
Ik ben na een avond bier altijd bodemloos. Ik heb 1 boterham op en dat heeft mijn honger alleen maar aangewakkerd.
pi_59726907
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:07 schreef k_i_m het volgende:
Met slagroom? .
en chocoladesaus en vanille-roomijs

nee.... gewoon een banaan...
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:18:09 #37
14746 k_i_m
pi_59727044
Dat vind ik zoooo lekker, geprakte banaan met slagroom . Als ik het één keer per jaar eet is het veel, want ik heb óf bananen óf slagroom in huis, maar nooit tegelijk .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:21:36 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59727139
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:54 schreef Faithy het volgende:

[..]

maar ik wil zó graag dat mn boven-binnen-benen niet meer langs mekaar schuren zodat ik eens een rok aan kan doen en daar een dag mee rond kan lopen zonder dat ik er een wielrenbroekje onder hoef te doen
Terechte klacht. Daar heb ik eigenlijk geen last meer van, terwijl ik kleiner ben dan jij en zwaarder dan jij.
Het is niet eerlijk! .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:22:12 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59727158
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Dat vind ik zoooo lekker, geprakte banaan met slagroom . Als ik het één keer per jaar eet is het veel, want ik heb óf bananen óf slagroom in huis, maar nooit tegelijk .
Ssshh!! Wil jij even niet over lekkere dingen gaan praten in een afslanktopic? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59727197
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Terechte klacht. Daar heb ik eigenlijk geen last meer van, terwijl ik kleiner ben dan jij en zwaarder dan jij.
Het is niet eerlijk! .
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijg misschien
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:27:24 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59727330
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

[..]

Kan niet, denk ik. Je moet gewoon dunnere bovenbenen krijgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_59727336
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:

[..]

Hey ik ben 5 kilo minder en iets langer, en heb er ook nog steeds last van. Is ook precies wat ik weg wil hebben . Die benen ... niet ontmoedigd zijn en open er een topic over, misschien krijg ik dan ook wel tips .
pi_59727607
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Kan niet, denk ik. Je moet gewoon dunnere bovenbenen krijgen .
ja, dabedoellik.. hoe krjig ik dunnere bovenbenen
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:38:02 #44
14746 k_i_m
pi_59727631
Mijn ervaring is dat je dan nog nét iets meer moet afvallen. Dan verdwijnt ook dat vet. Maar het is waarschijnlijk de laatste plek waar je afvalt .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:38:22 #45
14746 k_i_m
pi_59727634
En fietsen .
In my life
Why do I smile
pi_59727678
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ervaring is dat je dan nog nét iets meer moet afvallen. Dan verdwijnt ook dat vet. Maar het is waarschijnlijk de laatste plek waar je afvalt .
mn benen en mn buik zijn echt nog vet
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:42:33 #47
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59727737
Balen PF! Ik heb ook nog geen rijbewijs hoor..en ik ben al 33
(Wel al een auto gehad van mijn ex waarmee ik destijds vrolijk rondreed....maar toen ik zag dat vlak achter mij voortdurend auto's bijna op elkaar knalden ben ik er maar mee gestopt .)

Oh en dat is ook al 5 jaar geleden hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 11:50:45 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59727940
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef Vivi het volgende:
Balen PF! Ik heb ook nog geen rijbewijs hoor..en ik ben al 33
(Wel al een auto gehad van mijn ex waarmee ik destijds vrolijk rondreed....maar toen ik zag dat vlak achter mij voortdurend auto's bijna op elkaar knalden ben ik er maar mee gestopt .)

Oh en dat is ook al 5 jaar geleden hoor .
Je hebt zonder rijbewijs gereden? . Foei!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_59728217
open een KLB topic

relluh!
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:35:36 #50
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59729086
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik word twee keer sterkte gewenst

Gaaf!

Even gecopieerd hoor:

Het kwam er op neer dat ik goed reed maar
- Als ik keek dan draaide ik mijn lichaam waardoor de auto soms een beetje verplaatste
- Ik hield te veel afstand op de snelweg
- Ik schakelde te laat naar een hogere versnelling (Doordat het warm was ging de koeler heel hard blazen en hoorde ik de motor niet meer, en ik schakel op de motor..)
- Ik reed dicht langs stoepjes
- Ik had het heel heet, ik heb nog nooit goed gereden als ik het heet had.
- M'n instructrice: Ik ben ZO zenuwachtig. Echt! [bla bla]

Maar voor de rest ging het wel redelijk.. Ze zei dat ze twijfelde om mij te laten zakken/slagen. (Het was een vrouw)
Balen, ik reed ook te dicht langs de kant maar had te weinig afstand waar ik dus geen reet van snap en ze zeiden dat ik taxichauffeur beslissingen nam door de auto af en toe even ergens voor/tussen te proppen... opzich hadden ze daar wel gelijk in
Ook al een nieuwe afrijdatum? Ik nog niet dus dan wordt het pas in Augustus ja, het cbr regelt het allemaal zo fantastisch.
Bernie en ik zijn tof.
pi_59729179
Moeten jullie nou ook doen dat de examinator zegt rijd maar daarheen en dan moet je het zelf uitvogelen?

Ontopic: vandaag weer even bammetjes pindakaas
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:43:01 #52
14746 k_i_m
pi_59729282
Ooooh, vers waldkornbrood met een beetje echte boter en pindakaas met stukjes noot. Maar dan wel deze pindakaas .

In my life
Why do I smile
pi_59729287
wat ziet dat er fout uit !
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:43:26 #54
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59729291
Er zijn 3 mogelijkheden.
Coordinatiepunt - gewoon 3 "bekende" punten in de stad en daar moet je dan naartoe rijden
Navigatie - met navigatie rijden dus
Clusteropdracht - Dan zegt die examinator van... 3e links dan rotonde 3e afslag dan door tot de stoplichten bla bla bla

En je krijgt nog een stop/parkeer/keer opdracht.
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:45:01 #55
14746 k_i_m
pi_59729325
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:43 schreef Faithy het volgende:
wat ziet dat er fout uit !
Maar hij smaakt wel mooi naar echte pinda's! .
In my life
Why do I smile
pi_59729550
pi_59729606
Oja clusteropdrachten. Lijkt me handiger dan "links" "rechts" etc.
pi_59729619
ik eet één keer per jaar pindakaas, en één keer per jaar vind ik het lekker, de rest van het jaar niet
Doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:04:01 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59729800
bah pindakaas....dat vind ik alleen lekker als het in van die gevulde pesils zit

mn wang is nog dik van de tandartsverdoving dus ik zit nu kleine stukjes brood te kauwen zo goed en kwaad als t gaat
pi_59729835
Ik eet al sinds ik kan kruipen minstens 5x per week pindakaas. Nu probeer ik het af te leren, maar zodra die pot open gaat is er geen houden aan.
pi_59731120
zooow, net van al de sheets voor Opslaan en Terugvinden uitgeprint (iig deel B en C, deel A ligt nog wel ergens denk ik) en ingebonden moet wat in de pauze! Dus nu kan ik overzichtelijk leren, zonder dat ik de hele tijd blaadjes kwijt ben
Doei.
pi_59731176
Waarom is werken op vrijdag zo moeiiljk
pi_59731187
hier is het idd moeilijk: geen fuck te doen
Doei.
pi_59731291
Hier ook niet ... tijd uitzitten geef mij maar een shitload aan werk.
pi_59731355
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:05 schreef -marz- het volgende:
Hier ook niet ... tijd uitzitten geef mij maar een shitload aan werk.
uh huh.. mag zo (yay) papiertjes in dossiertjes gooien

het is wat, maar ben er ook zó weer klaar mee dus tsja.. hè...

zo maar beginnen met leren voor tentamen van volgende week donderdag
Doei.
pi_59732446
Nu ben ik officieel een kind van gescheiden ouders. Het voelt niet eens anders. Maar dat komt vast wel als ze niet meer in een huis wonen.
Kan beter genieten van het zonnetje nu
pi_59732539

Doei.
pi_59732657
Heb hier nog wel 's gepost omdat ik een paar kilo kwijt wou. Heb ondertussen wel door dat ik teveel van eten houd om moeilijk te doen over die paar kilootjes.

Maar wil alleen even zeggen dat ik het onzettend knap vind van iedereen!

Dat dieet van SHE bijvoorbeeld. Horror! Maar ik geloof gelijk dat het werkt.
Sweet and innocent...
pi_59736253
WHOAHAHAHAHA!!!!

We zijn eerste voor een huis in NIJMEGEN
Ja doei.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 19:30:34 #70
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59737926
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
WHOAHAHAHAHA!!!!

Gefeli!!

Ik wil ook een ander huis. Ik moet een tuin.

Oh nee. [secret] Ik heb al een tuin...ik moet hem alleen nog ontvangen[/secret]
pi_59738532
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
WHOAHAHAHAHA!!!!

Mooi huisje?

Ik heb eindelijk muesli. Suikervrije, conseerveer/kleur/smaakstofvrije biologische muesli. Van de natuurwinkel. Zitten 7 granen in, supergezond spul en het is nog lekker ook. En maar 2 euro voor een halve kilo . Ik ben weer helemaal gelukkig, nu kan ik weer muesli in mn yoghurt gooien en het als ontbijt eten. Had bijna de halve natuurwinkel leeg willen kopen, maar dat ging mijn budget toch iets te ver .

http://www.dehalm.nl/html/popup_7koren.htm
pi_59738607
Ik zou wel een baan willen waarin ik weinig te doen had, nu ik deeltijd erbij studeer....helaas is het hier altijd druk.
pi_59739460
we gaan zo even kijken, stiekem.. en wie weet even brutaal zijn en bij de buren aanbellen

verslag volgt
Ja doei.
pi_59741283
F*ck it.

Als ik het nu niet doe, doe ik het nooit. Nu heb ik de tijd, nu ga ik ervoor. Ik heb nu een stimulans nodig om door te zetten, ik hoop dat jullie die kunnen leveren.

Ik moet afvallen, en wel zo'n 15-20kg. Over niet al te lange tijd word ik 20, gecombineerd met mijn lengte (1.88) en vrij brede bouw lijkt een BMI van 24 (85kg) mij een mooie richtlijn.

Het plan van aanpak is voor mij als volgt, ik heb hier een streng ziekenhuisdieet gevonden die ik wil gaan volgen. Deze is al eerder zeer effectief bij mij gebleken, nu wil ik het alleen combineren met sporten, en doorzetten. Dit ziekenhuisdieet duurt 3 weken, daarna een week rust, daarna kun je gerust weer 3 weken de boel volgen, ik wil dit zolang gaan doen als nodig is, iedere keer combineren beweging.

Ik was mij dus van plan op te gaan geven bij een fitness zo'n 10 minuten hier vandaan, expres niet dichterbij (1 omdat het niet echt goede zijn ), 2 zodat ik een stukje te fietsen/wandelen/later joggen heb ernaartoe.

In eerste instantie wilde ik beginnen met veel fietsen, 5 dagen per week een uurtje ofzo, heel consistent. (Meer kan ik op dit moment ook even niet, er zit een rare pijn in mijn buik waar vroeger m'n blindedarm zat, als ik sta doet het zeer, ga ik maandag even naar laten kijken ) Als ik dan wat kilo's kwijt ben wil ik conditietraining gaan doen (tips?) zodat ik daarna kan gaan joggen.

Tevens wilde ik een goede fiets kopen zodat ik in het weekend lekker door de duinen kan fietsen.

Hebben jullie tips voor mij of enige aanmerkingen op mijn plan van aanpak? Morgen ga ik even mijn precieze gewicht wegen en het streefgewicht precies bepalen, en mij dan aanmelden op de site die genoemd staat in de OP.

Zo, dat lucht op.

Edit: Oh ja, ik doe niet aan alcohol, dus dat scheelt ook al lekker. En is het mogelijk dat door mijn leeftijd mijn huid nog vanzelf strak wordt nadat ik op mijn streefgewicht zit?

[ Bericht 3% gewijzigd door Koploperkopper op 27-06-2008 22:21:17 ]
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 28 juni 2008 @ 02:06:49 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59746562
Voor wie het interesseert: het is voorbij met mevrouw Date. Om een lang verhaal kort te maken: we zagen elkaar vanavond weer en ik had zóveel moeite iets uit haar te krijgen, het was onbegonnen werk. Ik moest voortdurend het gesprek op gang houden en het was net alsof ik iemand anders voor me had dan de vorige keren. Jammer, maar helaas. Even een paar dagen en en dan gaan we weer vrolijk verder . Nu slapen iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_59746580
Ahw Viking, wat jammer!

Welterusten!
pi_59747933
Jammer, Viking...maar het moest niet zo zijn denk ik dan maar.
Welkom user met de briljantste username van Fok.
Ik heb een tip voor je: je plan is te drastisch, waardoor de kans groot is dat je het niet volhoudt.
Begin bijvoorbeeld eerst eerst met 'goed' eten, en het fietsen erbij. Later kun je erbij gaan fitnessen.
Meteen aan een crashdieet icm. dat ziekenhusdieet (800 kcal per dag?) en het fietsen lijkt me iets teveel van het goede.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:18:01 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59748037
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mooi huisje?

Ik heb eindelijk muesli. Suikervrije, conseerveer/kleur/smaakstofvrije biologische muesli. Van de natuurwinkel. Zitten 7 granen in, supergezond spul en het is nog lekker ook. En maar 2 euro voor een halve kilo . Ik ben weer helemaal gelukkig, nu kan ik weer muesli in mn yoghurt gooien en het als ontbijt eten. Had bijna de halve natuurwinkel leeg willen kopen, maar dat ging mijn budget toch iets te ver .

http://www.dehalm.nl/html/popup_7koren.htm
Hier word ik vrolijk van

Ik ga vandaag en morgen heeeeeeeeeel hard recepten uit typen.
Kunnen we volgende week lekker koken allemaal

@ Viking: Als de stille momenten niet door genieten komen, dan kan ik me voorstellen dat je er doodmoe van wordt.

Hoe gaat het verder met iedereen?
pi_59748282
Ik ben strontchagarijnig .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van mn muesli werd ik ook niet vrolijk want de yoghurt is op . Deze dag is gedoemd, nu al.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 09:56:43 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59748339
Ik word al chagerijnig bij het lezen van je ochtend!.

Arme jij, dit is ook wel heel erg. Maar zo werkt dat met rotdagen, dan gaat niets zoals het hoort.
pi_59748662
Joehoe?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 10:29:53 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59748689
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Joehoe?
Ik denk dat dit voor jou bedoeld was :
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb een tip voor je: je plan is te drastisch, waardoor de kans groot is dat je het niet volhoudt.
Begin bijvoorbeeld eerst eerst met 'goed' eten, en het fietsen erbij. Later kun je erbij gaan fitnessen.
Meteen aan een crashdieet icm. dat ziekenhusdieet (800 kcal per dag?) en het fietsen lijkt me iets teveel van het goede.
Niet meer actief op Fok!
pi_59748768
Woeps, ben zo gewend aan quotes.

Toch een reply, ik ga 'em meteen lezen.
pi_59748897
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Jammer, Viking...maar het moest niet zo zijn denk ik dan maar.
Dankje

Ik ervaar dat ziekenhuisdieet altijd best positief eigenlijk. De eerste paar dagen is het even vechten tegen jezelf maar het verbaasde me eigenlijk enorm hoe snel je maag krimpt als je weinig eet. Heeft bij mij echt maar iets van 3 dagen geduurd, daarna was 1 stuk toast gewoon genoeg. Verder vond ik 't wel prettig dat je moet volgen wat er op dat briefje staat, dus geen gestress over wat ik vanavond moet gaan eten, en weer creatief worden. Zelfs als ik op m'n luie reet blijf zitten vliegen met dat dieet de kilo's eraf.

Als ik het combineer met sporten vliegen er teveel (? ) kilo's af? Met het dieet is namelijk wel rekening gehouden met dagelijkse behoeftes aan vitamines.

Als ik heel eerlijk ben denk ik trouwens dat het voor mij makkelijker wordt om snel af te vallen, over hoe langere tijd ik het rek, hoe moeilijker 't wordt. Dan heb ik zin in dit, en dan weer dat. (Weekenden zijn eten naar keuze in beperkte mate) Maar goed, ik ben nooit serieus begonnen met afvallen dus ik weet 't niet precies (ziekenhuisdieet al wel eens eerder 3 weken volgehouden).
pi_59748999
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:27 schreef Koploperkopper het volgende:
Joehoe?
Ja ik was dus te chagarijnig om te reageren . Maar die opmerking van SHE liet me glimlachen (dankje!! ) en nu gaat het wel weer. Ga proberen het negatieve cirkeltje te doorbreken, en vandaag kom ik vast wel aan de beurt bij de kapper, ik heb (net als gister overigens) een afspraak ... en anders ga ik de rest van de dag mezelf onder de dekens verstoppen.

Maargoed, wat ik wilde zeggen, maar niet lief kon, is dat je wel moet oppassen dat sporten en crashen vaak een wat vervelende combinatie is. Ik weet niet zeker, maar dit dieet klinkt niet alsof het de bedoeling is dat je ook nog eens intensief gaat bewegen, kan je behoorlijk beroerd van worden. Hou het dus goed in de gaten . Succes ermee.
pi_59749033
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 10:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja ik was dus te chagarijnig om te reageren . Maar die opmerking van SHE liet me glimlachen (dankje!! ) en nu gaat het wel weer. Ga proberen het negatieve cirkeltje te doorbreken, en vandaag kom ik vast wel aan de beurt bij de kapper, ik heb (net als gister overigens) een afspraak ... en anders ga ik de rest van de dag mezelf onder de dekens verstoppen.

Maargoed, wat ik wilde zeggen, maar niet lief kon, is dat je wel moet oppassen dat sporten en crashen vaak een wat vervelende combinatie is. Ik weet niet zeker, maar dit dieet klinkt niet alsof het de bedoeling is dat je ook nog eens intensief gaat bewegen, kan je behoorlijk beroerd van worden. Hou het dus goed in de gaten . Succes ermee.
Geeft niet

Hmm, cinnamon zei dat ook, maar hoe moet ik dat beroerd worden zien? Een wil om ermee te kappen? Of echt gewoon fysiek ziek? Een crashdieet klinkt namelijk wel heel aanlonkelijk.
pi_59749106
Nou, mijn ervaring met weinig eten en veel sporten: duizelingen, hoofdpijn, misselijk, te moe om nog op mn benen te staan en algeheel ziek gevoel. Van alleen een crash kan je al flink beroerd worden, maar de combi met sporten was echt net iets te. En ja, dan wil je er erg graag mee kappen, want je sloopt je lichaam. Het is ook niet echt goed voor je .

En ik had niet naar de weersverwachtingen moeten kijken, ik zou het cirkeltje doorbreken (woensdag op vakantie, tot woensdag mooi weer voorspeld voor Frankrijk, vanaf donderdag regen/onweer/prutweer). Gelukkig kloppen voorspellingen nooit .
pi_59749163
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:04 schreef Chicolate het volgende:
Nou, mijn ervaring met weinig eten en veel sporten: duizelingen, hoofdpijn, misselijk, te moe om nog op mn benen te staan en algeheel ziek gevoel. Van alleen een crash kan je al flink beroerd worden, maar de combi met sporten was echt net iets te. En ja, dan wil je er erg graag mee kappen, want je sloopt je lichaam. Het is ook niet echt goed voor je .

En ik had niet naar de weersverwachtingen moeten kijken, ik zou het cirkeltje doorbreken (woensdag op vakantie, tot woensdag mooi weer voorspeld voor Frankrijk, vanaf donderdag regen/onweer/prutweer). Gelukkig kloppen voorspellingen nooit .
Hmm, dat klinkt niet zo prettig inderdaad. Dus wat ik zou kunnen doen is beginnen met het ziekenhuisdieet 3 weken lang, omdat het al eerder effectief is gebleken en ik geen last van bovengenoemde symptonen kreeg. (Zonder sporten) Misschien ook handig dat ik in die tussentijd even de pijn in m'n buik laat oplossen, dat maakt 't op dit moment uberhaupt onmogelijk om voor langere tijd te staan, dus ook lopen/joggen.
pi_59749323
Hoiiii.

Ik dacht nu moet ik weer 6 pagina's bijlezen, maar dat is dus niet het geval.

Koploperkoppert: welkom! Klinkt als een rigoreus plan. Dat fietsen/joggen naar de sportschool moest ik even hartelijk om lachen (het is mij welgeteld 1x gelukt in 2 jaar tijd), maar wie weet schuilt er ergens een stalen discipline in jou. Een crashdieet icm sporten is hel idd, het lukt ook gewoon niet.

Viking: klote, maar misschien ook wel goed dat het dan nu echt over is (er waren toch al twijfels?).

Chico: te herkenbaar dat krantenverhaal
mijn eerste ochtend was in november: fucking vroeg, winderig, glad en vooral erg nat, door de regen kon ik de huisnummers op m'n lijstje niet meer lezen, fiets viel uit elkaar ... tot op heden nog altijd de ergste ochtend in mijn leven. Toch nog 3 jaar volgehouden die onzin, 6x per week om 5 uur op de fiets.
pi_59749384
Oja over mij: gaat goed! Ik sta werkelijk te kijken van mijn discipline. Ik wist niet dat ik het in me had aanvankelijk zag ik het lijstje van SHE somber in omdat ik naar SB hiermee wil ik NIET SHE met Sonja vergelijken ook niet wilde luisteren, maar ik ben best braaf.

Gisteravond bij een collega gegeten en omdat zij enkel hamburgers en magnetronhap eet, heb ik maar gekookt. Ze wist niet wat haar overkwam, verse groente waar geen vet vanaf druipt wel zou ik gaan sporten, dat heb ik maar verplaatst naar vandaag. Ook wel eens goed een extra rustdag.
pi_59749454
Oja en vandaag was ik veel te vroeg uit de veren, 2 poezen zaten me te pesten

Schone was die zich de afgelopen 3 weken had opgestapeld maar eens opgeruimd ik ben zo trots op mijzelf dat ik tegenwoordig gewoon ergens een gigantische teringzooi van kan maken ! Vroeger moest ik huilen als de handdoeken niet op kleur gesorteerd lagen.
pi_59749485
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:18 schreef -marz- het volgende:
Hoiiii.

Ik dacht nu moet ik weer 6 pagina's bijlezen, maar dat is dus niet het geval.

Koploperkoppert: welkom! Klinkt als een rigoreus plan. Dat fietsen/joggen naar de sportschool moest ik even hartelijk om lachen (het is mij welgeteld 1x gelukt in 2 jaar tijd), maar wie weet schuilt er ergens een stalen discipline in jou. Een crashdieet icm sporten is hel idd, het lukt ook gewoon niet.
Dankje

Oei. Ik heb echter wel een duidelijk doel voor ogen. De schoolloop, een parkoers van ongeveer 2km, te doen in 8 minuten. Dat is mijn uiteindelijke doel en hopelijk draagt het bij aan mijn discipline. Ik wil niet stoppen voordat mij dat lukt.

En dat ik eindelijk de dingen kan doen die ik leuk vind is voor mij al genoeg in feite, ik wil weer lekker baantjes kunnen trekken, lekker fietsen door de duinen etc.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:46:26 #93
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59749854
Hoe zit je nu eigenlijk met eten? Toen ik begon had ik vaak even hier een lekker broodje, daar een bakje chips, glaasje cola erbij, koekje bij de koffie, taartje daar, vreetkick hier je kent het wel.
Toen ben ik dus gewoon op m'n eten gaan letten.... gewoon goed (beter) ontbijten, fruit eten, water drinken en verder gewoon thuis met het middageten/avondeten meegedaan. Alleen tussendoor dus dingen geweigerd of iets in de plaats van die dingen genomen.
Als je er dan bij gaat sporten vliegende de kilo's er ook zo af (althans bij mij) voor mij is dit ook een stuk beter vol te houden hoewel ik nu alweer een tijdje stil sta

En ik weet niet wanneer je denkt te kunnen gaan joggen maar als je dat gaat doen kun je lekker met het schema van evy beginnen, moblo is zelfs al met de 2e bezig/klaar
Bernie en ik zijn tof.
pi_59749953
Je moet er wel van houden die Evy. Wat een zeik vind ik dat
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:53:14 #95
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59749992
Ik vind het ook maar niks hoor waardeloze muziek en verschrikkelijk irritante belgen stem.

Bah.
Bernie en ik zijn tof.
pi_59750077
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:46 schreef mordradead het volgende:
Hoe zit je nu eigenlijk met eten? Toen ik begon had ik vaak even hier een lekker broodje, daar een bakje chips, glaasje cola erbij, koekje bij de koffie, taartje daar, vreetkick hier je kent het wel.
Toen ben ik dus gewoon op m'n eten gaan letten.... gewoon goed (beter) ontbijten, fruit eten, water drinken en verder gewoon thuis met het middageten/avondeten meegedaan. Alleen tussendoor dus dingen geweigerd of iets in de plaats van die dingen genomen.
Als je er dan bij gaat sporten vliegende de kilo's er ook zo af (althans bij mij) voor mij is dit ook een stuk beter vol te houden hoewel ik nu alweer een tijdje stil sta

En ik weet niet wanneer je denkt te kunnen gaan joggen maar als je dat gaat doen kun je lekker met het schema van evy beginnen, moblo is zelfs al met de 2e bezig/klaar
's Ochtends en 's middags eet ik vrij netjes. Dat bestond tot voor kort uit een bakje muesli met vanille yoghurt (0% vet), nu vervangen door een beschuit met boter en een glas sinasappelsap. 's Middags zijn het twee boterhammen met X beleg (laatste tijd vooral kaas en mosterd of een tosti zonder ham). 's Avonds en 's nachts is waar het probleem bij mij ligt. Bij het avondeten denk ik, 2 keer een klein beetje, dan lijkt 't meer dan 1 keer, helaas kom ik dan altijd op teveel uit.

's Nachts is vooral het probleem omdat ik laat opblijf, dan begint om 00:00/01:00 mijn maag toch nog te knorren. Gisteravond weer, maar ik heb 't weg kunnen krijgen door even een glas water te drinken. (normaal gaan er dan wel een paar koekjes of een halve zak chips (wel light ) doorheen)

Is dat Evy van de Nike Sportband trouwens? Was al wel van plan er een te gaan kopen als ik ging joggen, ik hou van gadgets.
pi_59750121
Goed, net even op de weegschaal gestaan. 104,9kg.

Aan de ene kant positief, want de vorige keer dat ik op de weegschaal stond (2 jaar terug ) was het ook rond de 105.

104,9kg -> 85kg, account is aangemaakt op dieetweb.
pi_59752307
Halloo ..... *echo*

De undies zijn in de aanbieding bij HEMA !!

* -marz- eet kwark en gaat zo ff met de auto naar de sportschool
pi_59752423
Hallo *echo terug*

Kapper is gelukt . Voor de rest ben ik nog steeds chagarijnig, weer een regenbui op mn dak (kom een tante tegen en ga vooral met dr kletsen, totdat het donker genoeg ziet en zij al bijna thuis is, maar ik nog een kwartier moet) en mn band was weer binnen 15 min plat . En nog steeds geklooi met vakantiewerk, kan niet naar vriendje (zie het geen fiets verhaal) en ben moe. Moet denk ik alsnog maar mezelf onder de dekens verstoppen . Ben geen aanwist voor de maatschappij op deze manier.

Ik eet chocolade. Ik kan helemaal niet tegen chocolade, krijg ik buikpijn van. Maar toch eet ik het.
pi_59752614
Ik moet ehm ook maar weer eens beginnen voor de tiende keer dit jaar. Ahem .

Stomme Oreo's. En Maltesers. En de Swirl.
Tap tap tap
pi_59753413
Ik heb een leren motorpak!!!

foto's volgen morgen wrsch. zit nu on de auto om motor op te halen bij de werkplaats en daarna door naar een feestje...

Maat 40 overigens en textielbroek 38!
Ja doei.
pi_59755312
Ik ga zo wel reageren. Ben nu brakkig
pi_59760738
Vandaag

Ontbijt: Krentenbol, sinasappelsap
Middag: Bapao ( )
Avond: Maaltijdsalade, 0% vet/geen toegevoegde suikers luchtig toetje

Straks nog een glas cola light en water.

Kom ik aan zo'n 1100 calorieen, zou zoiets wel te combineren zijn met sporten?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 21:13:57 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59760776
Nee en het is heel dom om zo weinig te eten.
En je hebt niets zinnigs gegeten;

krentenbol : suiker
sinaasappelsap : suiker
bapao: ondefineerbare troep
maaltijdsalade : indien van de AH, vetten, suikers en onnodige toevoegingen.

Dat slaat toch nergens op?
Probeer je lichaam te voeden. In de OP staat een voedingsschema onder mijn naam, ga daar eens mee beginnen.
pi_59761010
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef SHE het volgende:
Nee en het is heel dom om zo weinig te eten.
En je hebt niets zinnigs gegeten;

krentenbol : suiker
sinaasappelsap : suiker
bapao: ondefineerbare troep
maaltijdsalade : indien van de AH, vetten, suikers en onnodige toevoegingen.

Dat slaat toch nergens op?
Probeer je lichaam te voeden. In de OP staat een voedingsschema onder mijn naam, ga daar eens mee beginnen.
Hmm, als je het zo uittypt is het wel logisch ja. In eerste instantie dacht ik zelf wel dat 't goed zat.

Verder even bij jouw voedingsschema gekeken. Qua 'ingredienten' heeft 't best veel weg van het eerder genoemde ziekenhuis dieet. Dan blijf ik dat gewoon maar volgen.

Gelukkig is het weekend vrije keuze, dus veel kwaad kan 't niet gedaan hebben gedaan.

P.S. Iets minder aanvallend mag ook, ik snap eigenlijk de ballen van voedsel namelijk.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 22:00:09 #106
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59761666
Ik bedoel het niet aanvallend hoor, in tegendeel. Ik wilde je gewoon laten weten dat je niet best bezig bent. Dat kan ik het beste zo duidelijk mogelijk doen.
Overigens lijkt mijn schema nergens op het ziekenhuis-dieet. In mijn schema moet je eten. Veel eten.
Alleen je eet dingen die je voeden, die je lichaam sterken en die je stofwisseling stimuleren.
Ik vind persoonlijk het ziekenhuisdieet heel griezelig.

Probeer het eens; het leert je in elk geval kennismaken met gezonde voeding. Dan kun je het gaandeweg aanpassen naar je eigen behoeften en smaak.
Ik hoop in elk geval wel dat je wat liever voor jezelf bent, wat je vandaag hebt gegeten kan echt niet.
pi_59761799
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
Ik bedoel het niet aanvallend hoor, in tegendeel. Ik wilde je gewoon laten weten dat je niet best bezig bent. Dat kan ik het beste zo duidelijk mogelijk doen.
Overigens lijkt mijn schema nergens op het ziekenhuis-dieet. In mijn schema moet je eten. Veel eten.
Alleen je eet dingen die je voeden, die je lichaam sterken en die je stofwisseling stimuleren.
Ik vind persoonlijk het ziekenhuisdieet heel griezelig.

Probeer het eens; het leert je in elk geval kennismaken met gezonde voeding. Dan kun je het gaandeweg aanpassen naar je eigen behoeften en smaak.
Ik hoop in elk geval wel dat je wat liever voor jezelf bent, wat je vandaag hebt gegeten kan echt niet.
Ok, dan heb ik 't gewoon verkeerd geïnterpreteerd.

Wat ik bedoelde is de goed en slecht dingen die je hebt genoemd, die komen redelijk overeen met wat er op het ziekenhuisdieetlijstje staat.

Ik ga eens een menuutje aan de hand van jouw post proberen samen te stellen voor een hele week.

Geen idee dat wat ik vandaag heb gegeten zo slecht was, dank voor het wakkerschudden.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 22:09:43 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59761820
Graag gedaan. Good health 2 U
pi_59762912
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een leren motorpak!!!

foto's volgen morgen wrsch. zit nu on de auto om motor op te halen bij de werkplaats en daarna door naar een feestje...

Maat 40 overigens en textielbroek 38!

70 kg wegen is tof
Ja doei.
pi_59762986
Ik pas het motorpak van m'n mama (bmi van 27 en ik heb een bmi van 21 oid)
Dus kg zegt ook niet alles
pi_59763014
wel als die mijlpaal je dit cadeau op levert
Ja doei.
pi_59763036
Ja !

Over dat hardlopen.. Morgen ga ik les 2 van evy lopen, gister hebben we les 1 gelopen.
- Met een vriendin
- Beide met evy

Ik heb echt te veel motivatie nodig
pi_59763219
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

70 kg wegen is tof
Ja, ik reageer weer op jou.
Gaaf pak MoBlo. Staat je goed en nog feli met je 70 Kg.
#35.
pi_59763340
@ MoBlo.
Wat is dat boven je linker borst in dat witt vlakje?(merkteken).
En ik mis kneepads, zodat je lekker plat kan gaan.
#35.
pi_59763400
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja !

Over dat hardlopen.. Morgen ga ik les 2 van evy lopen, gister hebben we les 1 gelopen.
- Met een vriendin
- Beide met evy

Ik heb echt te veel motivatie nodig
welke serie van 0 tot5 km of van 5 tot 10 km?
#35.
pi_59763419
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:28 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

welke serie van 0 tot5 km of van 5 tot 10 km?
van 0 tot 5km
pi_59763486
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:25 schreef Clayton1 het volgende:
@ MoBlo.
Wat is dat boven je linker borst in dat witt vlakje?(merkteken).
En ik mis kneepads, zodat je lekker plat kan gaan.
een vrouwenlogo beetje jammer, maargoed. als ik 't pak daarop moet afrekenen..

en sliders komen er ooit wel eens voor de sier, 'lekker plat' ga ik niet, ik rijd gewoon lekker

en nu slapen en dromen over leuke dingen!

Ja doei.
pi_59763495
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

van 0 tot 5km
Nou, ga ervoor meisje, ik zal voor je duimen.
#35.
pi_59763546
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

een vrouwenlogo beetje jammer, maargoed. als ik 't pak daarop moet afrekenen..

Nee, daar laat je het pak niet voor liggen, ik wel maar ik ben male.
wel een mooi degelijk pak zo te zien.
#35.
pi_59763569
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:32 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Nou, ga ervoor meisje, ik zal voor je duimen.
Dank je! In augustus/september willen we met een 5km wedstrijd meedoen.. Zijn die er dan toevallig?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 23:44:56 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59763697
quote:

[..]

[ afbeelding ]

70 kg wegen is tof
Sexy.
Punt!
pi_59763788
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dank je! In augustus/september willen we met een 5km wedstrijd meedoen.. Zijn die er dan toevallig?
http://www.de30vanalmere.nl/

Ja, die zijn er .

Mooi pak Moblo! Je ziet er super uit .
pi_59767476
quote:

[..]

-> www.inschrijven.nl
pi_59767500
super, dank je wel beide!
pi_59767567
quote:

[..]

Dat is een mooi doel.
#35.
  zondag 29 juni 2008 @ 09:44:06 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59767765
Waar is Principessa.Farfalla gebleven?
Niet meer actief op Fok!
pi_59768063
quote:
Op zondag 29 juni 2008 09:44 schreef Viking84 het volgende:
Waar is Principessa.Farfalla gebleven?
Die was vol
pi_59768308
danks all voor de complimenten

vandaag helaas niet rijden, maar morgen ga ik de koe (RIP aan de nabestaanden) even uitlaten op de dijk
Ja doei.
  zondag 29 juni 2008 @ 11:14:09 #129
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59768716
Groningen heb je de 4 mijl... 6,5 kilometer ofzo. Is al vol maar er komen wel startnummers op marktplaats... m'n zus wil weer meedoen met wat neven/nichten aantal jaar terug ook gedaan wel geinig heur.
Ik heb ook heel slecht gedaan, ik voel me klote en ik heb m'n handen niet eens in m'n broek nee dat bier dat vind ik maar niks.
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 29 juni 2008 @ 11:43:17 #130
14746 k_i_m
pi_59769085
78 . De 75 komt in de buurt .
In my life
Why do I smile
  zondag 29 juni 2008 @ 12:46:13 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59770020
quote:
Op zondag 29 juni 2008 11:43 schreef k_i_m het volgende:
78 . De 75 komt in de buurt .
Hey! je gaat me niet inhalen hoor!
  zondag 29 juni 2008 @ 14:16:51 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59771624
81,4 gister, op naar de 80
heb gister mijn dagje zondigen weer gehad en er van genoten, heb de hele dag geshopt met vriendinnnen en toen een heerlijk broodje eiersalade gegeten en gisteravond hebben we bij de mexicaan gegeten:
dus tortillachips met warme kaasdip, een enchilade en quesadilla en als toetje een punt home-made chocoladetaart (met slagroom en een bollete kaneelijs), verder de hele dag geen tussendoortjes gehad en caloriearm drinken..
was heeeeeerlijk, maar vandaag weer gezond doen
(en morgen lekker weer beachvolleybaltraining)
  zondag 29 juni 2008 @ 15:02:21 #133
14746 k_i_m
pi_59772432
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hey! je gaat me niet inhalen hoor!
Wanneer heb ik je ingehaald dan? .

mijn wederhelft zei gisteren, kom laten we even bij de Chique binnenlopen. Zie ik een jurkje, belachelijk duur natuurlijk, mag ik hem niet kopen . Ik zeg; waarom neem je me mee naar binnen dan . bohhh
In my life
Why do I smile
  zondag 29 juni 2008 @ 16:46:16 #134
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59774067
argh dat snappen mannen gewoon niet zeker....das echt de kat op t spek binden!

ik heb mijn slechte vreetwekend op t dieettopic uit de doeken gedaan en ik word te gedeprimeerd van mn eigen gedrag om t nog eens geheel te herhalen, maar de korte samenvatting is: vet. en dat is na een poosje helemaal niet lekker meer.

na t weekend neem ik de schade op en ga vrolijk weer verder waar ik gebleven was, want het ging net zo goed!

note to self: weekendjes bij ouders en bruiloften en vrijmibo's zijn de duivel, en ik moet leren nee zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwakveense op 29-06-2008 16:48:00 (ik had typtyfus....) ]
pi_59776587
Jeutje kwak, heftig vreetweekend met jouw stofwisseling is het nu vast weer helemaal in orde!

Het blijft ontzettend moeilijk, verleidingen weerstaan.

Ik ben heel erg aan het opruimen geweest, staan nu in de gang 4 volle vuilniszakken die graag naar de vuilstort willen

Eerst ff eten; gegrilde groente met een soja-based stuk nepvlees.

Qua eten heb ik weinig verleidingen te weerstaan, maar ik vind het moeilijk om niet (te veel) te drinken kansloos ook te weinig eten is een valkuil.
  zondag 29 juni 2008 @ 19:46:35 #136
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59777177
Zo, ik lees ook weer even bij

Vanmiddag gewinkeld: een shirtje en een roze satijnen kokerrok gekocht (staat leuk bij de roze schoenen!). Vanavond eet ik vegetarisch, want ik heb vanmiddag al zalmsalade op met heel veel zalm
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59777644

SHE, ik ben allergisch voor ei. Wat kan ik i.p.v ei 's ochtends eten?
Pretentieus geneuzel.
pi_59783366
quote:

[..]

[ afbeelding ]

70 kg wegen is tof
mooi
  zondag 29 juni 2008 @ 23:49:38 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59783816
quote:
Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef roooosje het volgende:

SHE, ik ben allergisch voor ei. Wat kan ik i.p.v ei 's ochtends eten?
komt ie weer, maar yoghurt met muesli ( suikervrij ) ; volkoren boterhammen met suikervrije jam of met pindakaas ( sla 1 keer brood over die dag )
vers fruit
smoothie

Het aller, aller, allerbeste ontbijt is een smoothie van magere yoghurt en veel bessen. Zwaar ontbijten is niet zo best voor je; dus licht ontbijten heeft de voorkeur. Zeker gezien het feit dat je 2 uur later weer moet eten.
Blauwe bessen of bosbessen zijn zo'n beetje de heersers in de fruit en ontbijt fruit. Een goede shake met yoghurt, blauwe bessen, bosbessen en aalbessen, een schepje zoetstof en wat zemelen is ABSOLUUT de kickstart from heaven.

Natuurlijk kun je elk gewenst fruit gebruiken; maar doe jezelf eens dat plezier.
Zemelen kun je bij de reformzaak kopen. Smaakt nergens naar; doet een hoop.
pi_59786201
Hey ik ben de eerste . Net ontbeten met een bakje yoghurt + muesli, en klein stukje taart geproefd . Hadden er gisteren 2 gebakken, kon het niet laten om te kijken of ie nou lekker was.

Gisteravond verjaardag van de oma van mn vriend. Ze had met het avondeten helemaal rekening met mij gehouden, kip gekruid zodat ik het mocht, groentes en rijst enzo. Zij hadden allemaal iets heter Indisch eten. Toch lief dat ze er helemaal een studie van gemaakt had van wat ik allemaal wel mag. En het was lekker . Echt superstoer van die oma.
pi_59786758
Goeiemorgen!

* -marz- maakt smoothie met yoghurt en bosvruchten
pi_59787043
Goedemorgen
Gisteren parkpop! Het was mooi weer enzo maar het leek me echt niet leuk voor de artiesten, iedereen lag maar wat en niemand kreeg applaus ook...
Eettechnisch gezien was mijn weekend best slecht: meneer vriend heeft me een chocofonduesetje gegeven. Zaterdagnacht hebben we dat gebruikt. Verder was de zaterdag niet slecht, want risotto gemaakt en qua zoetigheid alleen een sorbetijsje op (bij de hema zijn die best lekker).
Zondag echter op parkpop dus friet met mayo op en suikerspin Zo veel suiker is echt veeeel te veel.
  maandag 30 juni 2008 @ 09:39:19 #143
14746 k_i_m
pi_59787227
Nou SHE, ik heb de test gedaan gisteren. Een heel patatje gegeten . Ben benieuwd of het nu sneller gaat .
In my life
Why do I smile
  maandag 30 juni 2008 @ 12:19:31 #144
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59790916
Ik ga maar niet zeggen wat ik allemaal heb gegeten van het weekend , maar vanaf vandaag ben ik weer braaf bezig met de Vitalinea, eitjes en broodjes pindakaas. Oh ja, en ik heb een fles Stoli gekocht .

Het sporten ging trouwens voor geen meter vanochtend, bagger gegeten van het weekend en verleden week heb ik helemaal overgeslagen qua sporten wegens omstandigheden. Ik was na een kwartier al verzuurd en ook de sauna hield ik niet goed vol .
  maandag 30 juni 2008 @ 12:22:31 #145
14746 k_i_m
pi_59791003
Ik fiets altijd naar mijn werk, maar ik heb dat dus 3 maanden niet gedaan door mijn zwangerschapsverlof. Nu ben ik dus alweer 3 weken aan het fietsen en ik red het weer zonder half out te gaan . Grappig dat dat soort inspanning zo snel weer went.
In my life
Why do I smile
pi_59791072
Koploperkopper: om even in te haken op waarom crashdiëten slecht zijn: als je te weinig eet gaat je lichaam structureel minder verbranden en val je dus minder af én kom je aan als je weer normaal gaat eten. Ziekenhuisdieet slaat dus nergens op. Je moet je verbranding juist op gang houden door veel en/of regelmatig te eten van gezonde dingen (dus ook tussendoortjes) en eventueel door te sporten. Maar dat sporten doe je dus niet op 800kcal per dag. Sterker nog, zelfs zonder sporten is dat ongeveer een garantie dat je lichaam denkt dat het in de hongerwinter beland is en in de spaarstand springt.
Voor vrouwen adviseert men geloof ik een minimuminname van 1200kcal per dag, voor een man mag dat waarschijnlijk nog wel wat meer zijn. Als je gaat sporten, zou ik nog wat extra eten. Spieren verbranden namelijk in rust al meer, maar dan moet je lichaam wel iets hebben om die extra spiermassa van op te bouwen.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 30 juni 2008 @ 12:26:54 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59791096
@ Marz :

@ Kim : Ik hoop wel dat je er echt van hebt genoten

Ik heb zaterdag ook een junkdag ingelast omdat ik zoals eerder gezegd de granen e.d. er uit had gegooid voor mezelf. Dus dan gaat het nogal hard.
Ik had mezelf helemaal verheugd op een ordinaire pizza, met tonijn en ui. Mijn favoriet.

Overdag kreeg ik weinig weg, behalve wat appels en yoghurt met noten Tegen de avond wilde het ook niet zo met de eetlust en pas tegen 11 uur s'avonds heb ik met pijn en moeite een paar stukken pizza weggewerkt.
Dramatisch
Zo werkt dat dus; als het niet mag dan wil ik het. Als het wel mag, dan heb ik er geen zin in. Ik ben ook zo'n vreselijke kleuter
Volgende keer sla ik de junkdag gewoon over tot ik een dag tref dat ik wel zin heb in iets stouts, want zo schiet het niet op.

Ik ga zo maar eens ruzie maken met de vogeltjes voor wat bessen. Ik heb ontzettend zin in een shake.
Happy health allemaal
  maandag 30 juni 2008 @ 12:29:08 #148
14746 k_i_m
pi_59791150
Ik heb er enorm van genoten. Zelfs zó, dat ik denk dat ik de helft niet eens gekauwd heb . Toen ik mijn bakje leeg had was de rest nog niet eens op de helft .
In my life
Why do I smile
  maandag 30 juni 2008 @ 12:30:42 #149
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59791192
Oh Kim, je moet gewoon dreigen dat je voortaan elke dag weer patat gaat eten als je dat jurkje niet mag kopen!
pi_59791200
Plus dat je sowieso wat extra moet eten om door het sporten niet van je stokkie te gaan. Met een crashdieet voel je je slecht en het is vaak geen duurzaam gewichtsverlies. Ook komen de zgn. ziekenhuisdieeten lang niet altijd van een ziekenhuis of andere zorginstantie af en als ze dat wel zijn, zijn ze niet toegespitst op jouw situatie maar bv. voor iemand die flink moet afvallen om een operatie te kunnen ondergaan.

Ik had honger dus m'n brood is al op. Nu heb ik nog een kaki en een appel bij.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:32:20 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59791234
goedemiddag dames wat is het hier de laatste dagen rustig!
ik heb eigenlijk ook maar weinig te melden. Ben niet echt zwaarder geworden van mijn snackdagje zaterdag, en ga de komende dagen werken aan een gewicht onder de 81 kg... dus lekker gezond eten en vanavond weer flink los in de zandbak
helaas heb ik as woensdag late dienst, dus moet ik een training missen (nog geprobeerd te ruilen, maar niet gelukt....)
  maandag 30 juni 2008 @ 12:35:39 #152
14746 k_i_m
pi_59791314
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:30 schreef Vivi het volgende:
Oh Kim, je moet gewoon dreigen dat je voortaan elke dag weer patat gaat eten als je dat jurkje niet mag kopen!
Nouja, nu hebben we hetzelfde geld uitgegeven aan de overkant (Balloon . ) en daar kwamen we met een tas vol weer naar buiten. Dus ik was uiteindelijk toch nog wel tevreden .
In my life
Why do I smile
pi_59791407
Ik heb voor vandaag als afternoon-snack een bakje auberginesalade bij me: geroosterde aubergine met granaatappelmelasse en een klodder yoghurt/tahinmengsel met knoflook erover geserveerd met pijnboompitten en granaatappelpitten.

Mag wel, toch?
pi_59791578
Ok ok, ik ben overtuigd.

Als ik weer bij de keuken kan ga ik aan SHE's dieetprogramma beginnen. Tot die tijd eet ik gewoon in berpekte mate, en wacht ik even af wat er uitkomt wat er met mijn maag aan de hand is waardoor ik pijn krijg bij het staan.

Is het trouwens zo dat het per mens verschilt waar vet zich ophoopt?
pi_59791859
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Ok ok, ik ben overtuigd.

Als ik weer bij de keuken kan ga ik aan SHE's dieetprogramma beginnen. Tot die tijd eet ik gewoon in berpekte mate, en wacht ik even af wat er uitkomt wat er met mijn maag aan de hand is waardoor ik pijn krijg bij het staan.

Is het trouwens zo dat het per mens verschilt waar vet zich ophoopt?
Pijn in de maag nu of is het nog wat je eerder schreef, bij je blindedarm? Je wilde al naar de huisarts ervoor i.i.g.
Waar je vet zich ophoopt is helaas verschillend per persoon en waar het er het eerst vanaf gaat is helaas ook verschillend.
pi_59792000
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Pijn in de maag nu of is het nog wat je eerder schreef, bij je blindedarm? Je wilde al naar de huisarts ervoor i.i.g.
Waar je vet zich ophoopt is helaas verschillend per persoon en waar het er het eerst vanaf gaat is helaas ook verschillend.
Nee, wat ik eerder beschreef, bij m'n blindedarm. Rare is alleen dus dat ik die niet meer heb. Heb vanmiddag in iedergeval een afspraak bij de huisarts.

Ah, bij mij is het vooral in mijn bovenbenen en achterwerk. Zou dus met fietsen makkelijk te verbranden zijn, of werkt dat zo niet?
pi_59792069
Helaas! Het is niet zo dat vet sneller verbrandt op de plaatsen waar je je spieren meer gebruikt. Is een bekend misverstand wel. Vet gaat weg als het daar zelf zin in heeft en dat heeft vooral te maken met je aanleg vrees ik. Uiteindelijk zal je wel overal vet kwijtraken, maar het is niet persé zo dat je het het eerste kwijt gaat raken waar je dat het liefste wil.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:23:53 #158
14746 k_i_m
pi_59792481
Vet verdwijnt toch het eerst op de plaats waar het het laatst is bijgekomen?

wat een rare zin .
In my life
Why do I smile
pi_59792509
Da's jammer.

't Begint bij mij altijd in m'n gezicht volgens mij, wat minder plofferige wangen enzo.

Straks ook op de weg terug meteen langs een fietswinkel, beetje orienteren, kan ik de auto weer wat vaker laten staan.
pi_59796691
Bij mij gaat overal een laagje af lijkt het wel. Zo gaat het ook als ik aankom, overal een beetje bij. Zo worden mijn benen (bovenbenen en kuiten) dik, bovenarmen dik, heupen en buik wordt iets zwemband-achtigs en m'n kont wordt groter. Krijg ook een bolle toet.

Het voordeel is dat het vet goed verdeeld is. Het nadeel is dat het vet goed verdeeld is, waardoor ik minder snel in de gaten heb hoe vadsig ik word. Soms wou ik dat ik gewoon heel slank was met een dikke pens, zodat ik die kon zien slinken met het afvallen
pi_59798520
Ik heb in 3 weken 3 keer overgegeven.. Volgens mij is dat niet zo positief?
2 keer tijdens avondeten, 1 keer tijdens het ontbijt. 2 keer waarschijnlijk omdat ik te snel at (let ik nu op).
Waardoor kan dit komen en hoe stop ik het?
(Niet veel gegeten telkens, het is dus ook niet zo dat ik dit expres doe)
pi_59798974
goedenavond
Ja doei.
  maandag 30 juni 2008 @ 18:19:33 #163
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59799152
quote:
Op maandag 30 juni 2008 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
goedenavond
haaaaai

ben je nog bij dat huisje wezen kijken? ben benieuwd of het wat was??
pi_59801151
Wat is het stil hier! MoBlo, ik ben ook benieuwd naar 't huisje - al heb ik het gevoel dat als 't wat was geworden je het hier wel had verteld .

Mijn weekend was matig qua eten (qua gezond dan hè, niet qua lekker .. ). Zaterdag feestje gehad waar iedereen iets meenam, dus overal wat van gesnoept: pastasalade, kippenboutjes, lekker brood, tonijnsalade, brownies, baklava, geitenkaas/bietensalade (aanrader!).. heerlijk! Gisteren nasi, en gisteravond een verschrikkelijk lekker ijsje gehaald dus vandaag maar weer netjes gedaan.

M'n scriptie begint nu wel in goede zin te veranderen, maar het blijft stom om met zulk mooi weer hele dagen achter een laptop te zitten .
  maandag 30 juni 2008 @ 19:50:59 #165
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59801190
quote:
Op maandag 30 juni 2008 17:46 schreef Inderdaad het volgende:
Ik heb in 3 weken 3 keer overgegeven.. Volgens mij is dat niet zo positief?
2 keer tijdens avondeten, 1 keer tijdens het ontbijt. 2 keer waarschijnlijk omdat ik te snel at (let ik nu op).
Waardoor kan dit komen en hoe stop ik het?
(Niet veel gegeten telkens, het is dus ook niet zo dat ik dit expres doe)
Ik vind dit een heel verontrustend bericht
Mag ik je vragen morgen linea recta richting huisarts te gaan?
pi_59801314
Huisarts heeft even wat zitten porren en duwen, kon niets ontdekken. Moest maar even ophouden met een medicijn die mogelijk klachten kan veroorzaken in het darmstelsel.

Ben benieuwd.
pi_59801428
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Huisarts heeft even wat zitten porren en duwen, kon niets ontdekken. Moest maar even ophouden met een medicijn die mogelijk klachten kan veroorzaken in het darmstelsel.

Ben benieuwd.
Ik vind dat als je al medicijnen gebruikt je heel erg moet uitkijken met diëten, heb je het aan de huisarts voorgelegd dat je wil afvallen?
pi_59802755
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
Hey ik ben de eerste . Net ontbeten met een bakje yoghurt + muesli, en klein stukje taart geproefd . Hadden er gisteren 2 gebakken, kon het niet laten om te kijken of ie nou lekker was.

Gisteravond verjaardag van de oma van mn vriend. Ze had met het avondeten helemaal rekening met mij gehouden, kip gekruid zodat ik het mocht, groentes en rijst enzo. Zij hadden allemaal iets heter Indisch eten. Toch lief dat ze er helemaal een studie van gemaakt had van wat ik allemaal wel mag. En het was lekker . Echt superstoer van die oma.
Leuk is dat als mensen aan je denken! Ik moet echt even in m'n agenda kijken wanneer ik mee kan gaan trainen, of is er nu zomervakantie?
pi_59802763
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Gisteren parkpop! Het was mooi weer enzo maar het leek me echt niet leuk voor de artiesten, iedereen lag maar wat en niemand kreeg applaus ook...
Eettechnisch gezien was mijn weekend best slecht: meneer vriend heeft me een chocofonduesetje gegeven. Zaterdagnacht hebben we dat gebruikt. Verder was de zaterdag niet slecht, want risotto gemaakt en qua zoetigheid alleen een sorbetijsje op (bij de hema zijn die best lekker).
Zondag echter op parkpop dus friet met mayo op en suikerspin Zo veel suiker is echt veeeel te veel.
Ik was er ook!!!!! Woei!
  maandag 30 juni 2008 @ 20:54:57 #170
14746 k_i_m
pi_59803146
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:
verschrikkelijk lekker ijsje gehaald dus vandaag maar weer netjes gedaan.
En, stond er een grote rij? .
In my life
Why do I smile
pi_59803206
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:54 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En, stond er een grote rij? .
Tot ver om de hoek, ja. Maar het was het waard .
Kon ik mooi vast de papa's en mama's van de kinderen die ik straks in de klas krijg bespieden .
pi_59804546
hey

huisje gaan we niet doen nee...

is het gewoon net niet:

slaapkamer veeeeel te klein
motoren staan niet veilig
buurt is beetje shabby

en eigenlijk willen we nog een extra kamer(tje) dus we wachten nog even af
Ja doei.
pi_59804778
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
hey

en eigenlijk willen we nog een extra kamer(tje) dus we wachten nog even af
MoBlo,
Dit is een inkopper.
Voor de kleine straks.
#35.
  maandag 30 juni 2008 @ 21:53:06 #174
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_59804825
quote:
Op maandag 30 juni 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:

Indische oma's zijn master, die van mij maakte vroeger voor m'n pa altijd aardappels

Ik heb vandaag toch lekker gegeten en dan het ijs erna, superlekker o.a. aspergeijs enzo gehad niet echt op de kcal gelet maar dat maakte niet uit, was afscheidsdiner van m'n tante. Ze had alles zelf geregelt, apart en mooi
Bernie en ik zijn tof.
pi_59805106
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

MoBlo,
Dit is een inkopper.
Voor de kleine straks.
nee, voor de motorspullen, duh

Ja doei.
pi_59805369
quote:
Op maandag 30 juni 2008 19:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik vind dit een heel verontrustend bericht
Mag ik je vragen morgen linea recta richting huisarts te gaan?
Deze week niet echt tijd ervoor. Ik ga proberen rustiger te eten, mocht het deze week nogmaals voorkomen dan maak ik er tijd voor. Kan op zich nog niet veel kwaad, telkens niet "veel" van te voren gegeten, dus ook niet veel kwijtgeraakt.

Zaterdag nog een project en dan klaar met school. <3 Zien of het dan makkelijker is een eetschema vol te houden, lol.
pi_59805417
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, voor de motorspullen, duh

hahahaha. inkoppertje toch.
enne, een motorpak voor jou lijn heeft niet veel plek nodig.
#35.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:23:11 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59805698
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

_!!!
Niet meer actief op Fok!
pi_59805765
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Shllllrrrrp.
pi_59805822
zo, iemand nog wat leuks gedaan?
Ja doei.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:28:10 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59805843
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, Clayton uitgelachen!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 juni 2008 @ 22:28:29 #182
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59805856
quote:
ja ik, heb net weer 2 uur afgezien in de zandbak
pi_59805858
das niet lief!
Ja doei.
pi_59805873
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ja ik, heb net weer 2 uur afgezien in de zandbak
spelbreker
Ja doei.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:31:10 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59805932
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

spelbreker
ik heb niet eens gelezen waar het over ging haha
maar was wel trots op mezelf
pi_59805992
en dat is het belangrijkste
Ja doei.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:34:41 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59806045
en ow ja ff over dat huisje, jammer dat het het net niet was. Maar een huisje moet wel goed 'voelen' inderdaad.
En sta je dan nu voor het volgende huisje ook al eerste of hoe gaat dat?
ik heb er geen ervaring mee...
heb een flat gekocht (in mijn eentje) en later een huis met vriendlief (en dat is ook alweer 4 jaar geleden)

en over het volleyballen in de zandbak; het ging al wel beter. kan het beter volhouden. En mijn kuiten zijn nu wel vermoeid, maar heb geen kramp gehad.
Loop zelfs niet achteraan met het rondjes lopen... gaat de goede kant op dus.
Ik was trouwens net op de weegschaal net zo zwaar als vorige week toen ik er nuchter opstond ben benieuwd hoe zich dat ontwikkelt
pi_59806054
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, Clayton uitgelachen!
Das niet aardig.
#35.
pi_59806110
quote:
Ik heb aan m'n scriptie gewerkt en aan m'n scriptie gewerkt en aan m'n scriptie gewerkt en aan m'n scriptie gewerkt .

En er ligt nog een mini-magnum in de vriezer .
En hij roept me .
Hij is daar heel eenzaam tussen alle kipfilets en zakjes wokgroenten . Arme magnum.

Zo. Dat waren wel weer genoeg smileys voor het komende half jaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2008 22:37:41 ]
  maandag 30 juni 2008 @ 22:37:15 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59806111
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Das niet aardig.
Tja, moet je maar niet van die idiote opmerkingen maken richting moblo .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 30 juni 2008 @ 22:38:56 #191
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59806157
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik heb aan m'n scriptie gewerkt en aan m'n scriptie gewerkt en aan m'n scriptie gewerkt en aan m'n scriptie gewerkt .

En er ligt nog een mini-magnum in de vriezer .
En hij roept me .
Hij is daar heel eenzaam tussen alle kipfilets en zakjes wokgroenten . Arme magnum.

Zo. Dat waren wel weer genoeg smileys voor het komende half jaar.
evil die magnum .....
je kan nog beter die kipfilet in de pan gooien

pi_59806162
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tja, moet je maar niet van die idiote opmerkingen maken richting moblo .
welke vind jij idioot dan.
#35.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:49:55 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59806532
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:39 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

welke vind jij idioot dan.
quote:
Die opmerking is van het kaliber 'Did it hurt, your fall from heaven?'. *Kots* dus. Ik hoop niet dat je dat soort dingen irl ook tegen meisjes zegt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59806596
Het was meer bedoelt van, eerst ff pesten en dan weer goedmaken.

Ik ben Miss_S niet.
#35.
pi_59806617
mini-magnum.. hier wassie al opgeweest
Ja doei.
pi_59806623
truste dames!!!
Ja doei.
pi_59806713
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

Die opmerking is van het kaliber 'Did it hurt, your fall from heaven?'. *Kots* dus. Ik hoop niet dat je dat soort dingen irl ook tegen meisjes zegt .
Je vader is een dief. Hij heeft alle sterren van de hemel gestolen, en ze in jouw mooie ogen gestopt.
  maandag 30 juni 2008 @ 22:56:19 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59806749
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Je vader is een dief. Hij heeft alle sterren van de hemel gestolen, en ze in jouw mooie ogen gestopt.
* Viking84 valt in katzwijm.
Niet meer actief op Fok!
pi_59808460
quote:
Op maandag 30 juni 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Leuk is dat als mensen aan je denken! Ik moet echt even in m'n agenda kijken wanneer ik mee kan gaan trainen, of is er nu zomervakantie?
Mja, er is nu vakantie. Er zijn wel trainingen op dinsdag, maar dat is een rommeltje, iedereen door elkaar heen en meer voor mensen die niets beters te doen hebben. Mensen zoals ik dus . Denk dat het na de vakantie leuker is. Oh, en ik ben zelf vanaf woensdag weg
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef mordradead het volgende:

[..]

Indische oma's zijn master, die van mij maakte vroeger voor m'n pa altijd aardappels
Sowieso Indische mensen zijn stoer . Altijd heel lief waarschuwen als iets heet is, en die tantes waren helemaal door het dolle toen ze erachter kwamen dat ik van rijst/heet eten hou, niet alle Hollanders lusten dus rijst . Maar dat hete mag nu even niet meer . Wel van aantal dingen wat geproefd, shit he, Indisch eten is echt lekker.
pi_59809790
quote:
Ja!! Bruiloft, parkpop, vondelpark!! Morgen bloemendaal!!
Ik hou van Indonesisch en alles daar in de buurt!!
pi_59811597
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

ik was al misselijk
Ja doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:37:35 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59811616
Zo, vanochtend voor het eerst sinds een week weer op de weegschaal gestaan en hoewel het nog niet helemaal is wat in het lijstje staat (als ik er nog in sta dan...), ben ik blij verrast, want ik heb echt een kloteweek gehad qua eten. Slecht gegeten, maar ook weinig, dus dat zal mijn redding geweest zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_59811633
je komt dus alleen maar om te rellen én als 't goed gaat met lijnen

Ja doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:43:41 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59811675
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
je komt dus alleen maar om te rellen én als 't goed gaat met lijnen

Daar zit een kern van waarheid in ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_59811699
en dat op de vroege dinsdagochtend..

was al om kwart voor 5 wakker

echt héél naar...

Ja doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:13:31 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59812044
Ik heb geslapen als een roosje . Heb eindelijk een beetje een vakantiegevoel .
Niet meer actief op Fok!
pi_59812091
vakantie

nog iets meer dan anderhalve week
Ja doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:25:19 #208
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59812249
ik was ook om kwart over vijf al wakkeer...bizar... maar lag er pas om 2 uur in dus weer gaan slapen en me daarna natuurlijk verslapen...
pi_59812296
Ik was ook om 5 uur wakker daarna weer gaan slapen en nu ben ik nog steeds niet helemaal wakker. Terwijl ik geacht word druk aan het werk te zijn

Eerst maar even zo'n vitalinea erin knallen
pi_59812316
Goedemorgen!
Ik heb een opgezette buik, bah en het is warm hier. En ik wil gewoon op m'n balkonnetje een beetje dingen doen en niet hier binnen (het is warm).
pi_59812380
Look who's back!! Niet bijgelezen want daar is geen beginnen aan! Zou iemand mij op de hoogte kunnen brengen van de belangrijkste gebeurtenissen? (Dat ik niet de persoon ben van Kwakveense kan je onvermeld laten, dahak al gezien. Das ook niet erg hoor, ik kan niet iedereens persoon zijn, hoewel, hoewel, hoewel, ik ben nu wél lekker bruin! Als ik nú niet je persoon ben, dan komt het er ook niet meer van... )

On topic: ik heb me niet gewogen vanwege een plotselinge interesse in de struisvogelpolitiek, maar nogmaals: ik ben bruin. Bruine vetjes zijn best appetijtelijk en vanaf vandaag ga ik weer opletten. Niet dat ik hele idioten dingen heb gegeten hoor, maar heb ook niet gekeken op een roseetje meer of minder....
pi_59812542
Conleche, you're back

SHE, ik ben na een weekend rijst eten elke keer finaal verstopt Ik ga nu maar straffe middelen in de strijd gooien: lijnzaad, koffie, olijfolie... En vanavond kip met kidneybonen en veel paprika en ui en knof als avondeten

Als dat niet helpt....

... heb ik in ieder geval om me te troosten voor vanmiddag een bakje frambozen en een bakje bramen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:44:17 #213
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59812583
Bak je de rijst niet in olie dan?
Dat moet wel hoor, en flink ook.

En van die kidneybonen ga je weer een plofbuik krijgen!
pi_59812625
welcome back Colette !!!

Ik dacht dat je ons voorgoed verlaten had was je zo lang op vakantie meid ? Je bent vast niet dik geworden hoor, er was al zo veel af !
pi_59812639
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:44 schreef SHE het volgende:
Bak je de rijst niet in olie dan?
Dat moet wel hoor, en flink ook.

En van die kidneybonen ga je weer een plofbuik krijgen!
Doe ik ook, doe ik ook.

En ja, ik weet dat ik er een plofbuik van krijg. Maar de Mr vindt het lekker en peulvruchten 'mochten' toch wel?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:50:11 #216
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59812681
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Doe ik ook, doe ik ook.

En ja, ik weet dat ik er een plofbuik van krijg. Maar de Mr vindt het lekker en peulvruchten 'mochten' toch wel?
Ik zit je te plagen; tuurlijk mag dat.

Als je zo gevoelig bent voor de rijst; dan moet je die niet meer eten. Verstopping is nooit een goed idee.
pi_59812756
Ik schat dat ik wel een kilo of 2 ben aangekomen, terwijl ik toch netjes om de dag heb gerend, wat een soort masochisme was met die 30+ temperaturen. Het rare was dat je daar ook wel weer aan wende. Het is daar ook een meer droge warmte. Niet zo broeierig.

Hoe gaat het met de mensen die het SHE dieet volgen, zijn er al resultaten bekend? En afvallers? Of moet ik me dan toch door alle topics heenworstelen?
pi_59812828
Ik ben dit weekend ook ff gekapt met de rijst ik sport veel en ben actief in het weekend, dan trek ik het gewoon niet op dat licht verteerbare spul.
Wel aardig braaf gegeten hoor; veel eiwitten, langzame KH en weinig suiker.

Nieuwe sportbroeken gekocht (bij Scapino ) want de huidige hangen op half 7. Jammer is dat ik allemaal suitable for work kleding heb die ook te ruim wordt. In een te ruime broek/rok lijk ik dik

Conleche hier gaat het goed hoor, -3 kg in 3 weken.
pi_59812873
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef -marz- het volgende:

Jammer is dat ik allemaal suitable for work kleding heb die ook te ruim wordt. In een te ruime broek/rok lijk ik dik

heel herkenbaar

heb eergisteren mn kast even opgeruimd, en heb nog maar heel weinig over wat ik aankan, iig op mn werk

welkom terug conleche
Ja doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:02:05 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59812907
Voor de rijsthaters; je kunt de weekenden ook in plaats daarvan veel eiwit, veel complexe KH eten.
Dus vlees met groenten, salades met kip, yoghurt met noten , vis, etc.
Het omgekeerde van de rijstmaaltijden dus.

Je kunt hetvolgende riedeltje onthouden:
Veel (snelle )KH + weinig vet = ok
Weinig ( snelle )KH + veel eiwit = ok

Beiden methoden werken snel.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:03:37 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59812945
WB Conleche .

Ik heb net een zak vol Jonagold appels gehaald . Heb zin in een week gezond doen, zeker nu ik vanochtend zag dat ik lichter ben dan ik had gedacht, terwijl ik me de hele week vies en vet voelde en dacht dat ik wel 5 kg aangekomen zou zijn .
Donderdag rijd ik met m'n zus mee naar Schoorl, want daar staan mijn ouders op een camping (zo'n 3 uur rijden). Zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_59812959
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zit je te plagen; tuurlijk mag dat.

Als je zo gevoelig bent voor de rijst; dan moet je die niet meer eten. Verstopping is nooit een goed idee.
Je moest eens weten hoe blij mijn Mr is met die rijst; hij smult ervan.
Nah, de volgende keer zal ik nog meer olie gebruiken en tussendoor een stronk rauwe bleekselderij wegknagen.

Ik had de rijst een keer gebakken in sesamolie (want lekker) maar dat was wel erg overheersend. Arachideolie it is, dus. Of zonnebloem.

Conleche, hier -2 in 2,5 week!
pi_59812972
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef -marz- het volgende:

Conleche hier gaat het goed hoor, -3 kg in 3 weken.
Netjes!!

Ik moet zeggen dat ik het doordeweekse SHE-dieet er ook beter vind uitzien dan dat rijstgedoe, ik snap eigenlijk de bedoeling daar niet van.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:05:16 #224
14746 k_i_m
pi_59812984
Nou, het patatje was er weer af vandaag. Nu maar kijken hoe snel het afvallen weer gaat .

Update voor Conleche; -6kg
In my life
Why do I smile
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:08:03 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59813029
Sesamolie is ook lekkerder als je het koud gebruikt.
Wel een goede keuze trouwens; misschien handig voor de sporters. In sesamolie zitten veel aminozuren.
Ik gebruik voor de rijst altijd milde olijfolie; die proef je nauwelijks.
pi_59813032
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:04 schreef ColdFeet het volgende:

Ik had de rijst een keer gebakken in sesamolie (want lekker) maar dat was wel erg overheersend. Arachideolie it is, dus. Of zonnebloem.

Conleche, hier -2 in 2,5 week!
Ik bak altijd in gewone olie (zonnebloem oid) en doe er dan voor de smaak soms wat sesamolie door, dan heb je "een vleugje" sesam, ipv de hele pindafabriek!! En jij ook goed hoor!
pi_59813062
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Nou, het patatje was er weer af vandaag. Nu maar kijken hoe snel het afvallen weer gaat .

Update voor Conleche; -6kg
Wow!
pi_59814508
met melkje
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:19:06 #229
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59814606
Ik woog vanmorgen 66,5 kilo; lang niet meer gewogen. Het gaat de goede kant op. Wel vreemd want ik heb het er afgelopen zaterdag flink van genomen, stuk of 8 glazen bier, een patatje en een pizza...Daarentegen ben ik verder wel al een paar weken goed bezig. Volkoren boterhammen met pindakaas, appelstroop, humus en de avondmaaltijden nagenoeg kh-vrij. Ik eet niet veel fruit meer, maar wel veel groente. Daar voel ik me wel goed bij. Ik merk wel dat mijn darmen gevoelig reageren als ik dan weer uit dit ritme ga. Zo was ik uit eten (allerlei soorten dim sum- met zoete sausjes- door elkaar). Leverde me 2 ritjes toilet op waarbij ik de helft er onverteerd uitgooide (en niet via de bovenkant - sorry voor de vieze praatjes). En mijn eetpatroon van afgelopen zaterdag is me ook slecht bekomen, ik heb nu nog een keiharde buik en een ontregelde stoelgang. Dit zet me wel aan het denken. Suiker en vet is dus echt helemaal niet goed voor me en dat wordt des te duidelijker wanneer je een tijdje 'goed' eet, en dan opeens weer even niet.
pi_59815370
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
met melkje
Farfallus
  dinsdag 1 juli 2008 @ 11:50:39 #231
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59815371
zonder She, met beachvolleybal: -2 kg in 2 weken ook niet verkeerd
@conleche ; welkom back, gezellig dat je er ook weer bent
@PF, gezellige dingen te doen dus, blijkbaar heb jij wel vakantie???
(moet zelf nog 7 weken werken ofzo)
@AVENTURA, fijn dat je gewicht toch is meegevallen vanmorgen.

vandaag late dienst, dus 2 keer yoghurt met meusli, fruit en een soepje. gezonde balansdag
pi_59815610
M'n lab.begeleider is er niet vandaag. En er moet echt iets gedaan worden. En ik heb nog 4 weken. Ik wil ook nog op vakantie!
Zo dan

[ Bericht 4% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 01-07-2008 12:23:05 ]
pi_59816042
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n labbegeleider is er niet vandaag. En er moet echt iets gedaan worden. En ik heb nog 4 weken. Ik wil ook nog op vakantie!
Ik las labbe-geleider. Ik had geen idee wat dat nu weer was.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:34:15 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59816331
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik las labbe-geleider. Ik had geen idee wat dat nu weer was.
Ik ook .

Ik ben mijn prof nog steeds kwijt en zo heel veel maakt het eigenlijk ook niet uit. Als ik alles maar voor september kan afronden. Hij zal nu wel (bijna) op vakantie gaan, dus dat wordt dan augustus, maar ik schrijf me deze week gewoon al in bij het CWI en ga op zoek naar werk. Wacht niet op hem . Ga straks nog even kijken of hij er is en dan ook even vragen bij de infobalie waar hij uithangt.
Niet meer actief op Fok!
pi_59816383
docenten die spoorloos verdwijnen zijn altijd vervelend viking... Ik had er vorig ook zo'n eentje, ik werd er gek van, hij was echt maanden zoek, ne niemand die wist waar hij was..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:04:47 #236
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59817009
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef Aventura het volgende:
Ik woog vanmorgen 66,5 kilo; lang niet meer gewogen. Het gaat de goede kant op. Wel vreemd want ik heb het er afgelopen zaterdag flink van genomen, stuk of 8 glazen bier, een patatje en een pizza...Daarentegen ben ik verder wel al een paar weken goed bezig. Volkoren boterhammen met pindakaas, appelstroop, humus en de avondmaaltijden nagenoeg kh-vrij. Ik eet niet veel fruit meer, maar wel veel groente. Daar voel ik me wel goed bij. Ik merk wel dat mijn darmen gevoelig reageren als ik dan weer uit dit ritme ga. Zo was ik uit eten (allerlei soorten dim sum- met zoete sausjes- door elkaar). Leverde me 2 ritjes toilet op waarbij ik de helft er onverteerd uitgooide (en niet via de bovenkant - sorry voor de vieze praatjes). En mijn eetpatroon van afgelopen zaterdag is me ook slecht bekomen, ik heb nu nog een keiharde buik en een ontregelde stoelgang. Dit zet me wel aan het denken. Suiker en vet is dus echt helemaal niet goed voor me en dat wordt des te duidelijker wanneer je een tijdje 'goed' eet, en dan opeens weer even niet.
Euh ja, dat was ik expres vergeten te vermelden.
Als je dit patroon lang genoeg volgt, dan word je dus steeds harder gestraft als je wel suikers en vetten eet.
Je lichaam heeft de nare neiging om goed voer te omarmen en steeds vervelender te doen als je wel een keer rommel eet.

Net als met sporten eigenlijk; je zit er hoe dan ook aan vast
pi_59817118
Ik merk dat mijn spijsvertering pindakaas niet leuk vindt. Na het eten van pindakaas voel ik me altijd suboptimaal (nu ook).

Maar ik vind pindakaas zo godvergeten LEKKER !!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:21:43 #238
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59817330
Vanavond zelf koken, samen met broertje besloten 2 (fruit)salades te maken en de aardappelen/rijst/pasta te laten voor wat ze zijn. Ik krijg er al trek in als ik alleen al denk aan al dat verse fruit in mijn koelkast . Gewoonlijk was het patat halen of broodje vlees geworden, maar we hebben toevallig allebei al een paar dagen geen fruit op en fruit is lekker. En een grote zak rucola erbij .

http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?view=simple&rq=fruit+salade&id=312392
en
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?view=simple&rq=fruit+salade&id=442458

Aangepast op wat ik mag/tegen kan .
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:21:47 #239
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59817332
net lekker mijn slalade op:

rucola met stukjes appel en geitenkaas met honing-azijndressing

wat is dat godvergeten lekker!

Kan er weer tegenaan.. denk ik.. ben wel stronchago
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:26:23 #240
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59817418
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef -marz- het volgende:
Ik merk dat mijn spijsvertering pindakaas niet leuk vindt. Na het eten van pindakaas voel ik me altijd suboptimaal (nu ook).

Maar ik vind pindakaas zo godvergeten LEKKER !!
Same here, voor mij is het te vet. Maarrrr, calve heeft tegenwoordig light pindakaas. Net zo lekker en veel minder vet.
Normaal ben ik niet voor light; maar dit is een topper. Ik heb er helemaal geen last van.
pi_59817502
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Same here, voor mij is het te vet. Maarrrr, calve heeft tegenwoordig light pindakaas. Net zo lekker en veel minder vet.
Normaal ben ik niet voor light; maar dit is een topper. Ik heb er helemaal geen last van.
Maar.. Maar... Daar zit suiker in. Dat hòòrt toch niet in pindakaas

Ik eet een khaki nu, daar zit ook suiker in, maar dat hoort
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:38:56 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59817650
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 12:36 schreef teigan het volgende:
docenten die spoorloos verdwijnen zijn altijd vervelend viking... Ik had er vorig ook zo'n eentje, ik werd er gek van, hij was echt maanden zoek, ne niemand die wist waar hij was..
Ik weet het inmiddels wel: hij heeft een hernia . Gelukkig is het niet súperdringend en ik beschouw mezelf nu wel al gewoon als afgestudeerd (hooguit nog een paar dagen werk te doen), maar ik wil me niet ook voor 2008/2009 nog moeten inschrijven, omdat hij een fucking hernia heeft... Ze hebben bij de administratie een briefje ingevuld met daarop de vraag of hij contact met mij wil opnemen. Zij zorgen dat dat briefje bij hem terecht komt. Dat hoop ik dan maar .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:39:58 #243
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59817672
I know, suikervrije light pindakaas heb ik dus niet kunnen vinden
Maar aangezien ik de pindakaas met selderij eet ( want ik eet geen brood ) kom ik op hetzelfde uit als het eten met brood.

In brood zit namelijk óók suiker
pi_59817683
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Vreemd ik heb precies het tegenovergestelde! Ik vind heel veel light dingen best lekker. Sommige zelfs lekkerder dan de originele variant (chips!) maar die light pindakaas vond ik echt helemaal niks!
pi_59817710
Ik eet de hemelse biologische pindakaas van Appie. Echt het allerlekkerst is Jori pindakaas maar die is amper weg te krijgen, zo kleverig.
Pindakaas light had een collega een keer meegenomen, maar die vond ik beduidend minder lekker.

De meeste pindakaas zit wel suiker in, helaas.

Lees hier iets interessants over pindakaas.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:42:11 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59817724
Ik vind 'm heerlijk, want hij is plakkeriger dan gewone pindakaas.
Deed me denken aan Skippy. En Skippy vind ik stiekem echt de hardst heersende pindakaas.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:43:21 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59817744
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Deed me denken aan Skippy. En Skippy vind ik stiekem echt de hardst heersende pindakaas.
Ik houd helemaal niet van pindakaas, maar ik vind dat Skippy wel in een heerlijk Amerikaanse pot zit .

Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:45:10 #248
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59817797
De geur van pindakaas, 's morgens bij het ontbijt . Dat is een van die dingen waar ik echt misselijk van kan worden, net als de geur van ei. Maar ik hou sowieso niet van pindakaas, het stinkt .
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:46:40 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59817830
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:45 schreef Chicolate het volgende:
De geur van pindakaas, 's morgens bij het ontbijt . Dat is een van die dingen waar ik echt misselijk van kan worden, net als de geur van ei. Maar ik hou sowieso niet van pindakaas, het stinkt
Nah!!!!! Pindakaas ruikt juist enorm gezellig .
Niet meer actief op Fok!
pi_59817877
quote:
"Pindakaas staat in de top-10 van voedingsmiddelen waarnaar men nogal eens verlangt, en dat is eigenlijk geen wonder. Pindakaas is een rijke bron van B-vitaminen. Wanneer u nogal vaak naar de pindakaaspot grijpt, kan het zijn dat u onder spanning staat en dat u onvoldoende B-vitaminen binnenkrijgt. 50 gram pindakaas bevat echter al gauw een kleine 300 caloriën."(Het Grote Vitaminenboek, Elmar BV Rijswijk)
Dat is grappig. Ik kan ook echte HONGER naar pindakaas hebben. Ik dacht dat ik gewoon sneu was, maar ik heb ook daadwerkelijk een vitamine B tekort (gehad).

Waar sommige vrouwen chocolate cravings hebben, heb ik pindakaas cravings
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:49:07 #251
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59817925
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nah!!!!! Pindakaas ruikt juist enorm gezellig .
Ik word er niet goed van. Pot staat naast me (broertje eet het altijd) en moet altijd meteen dicht. Maar ik trap jullie nu op je ziel he, door te zeggen dat ik niet van pindakaas hou . Ik stop al.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:50:42 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59817969
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik houd helemaal niet van pindakaas, maar ik vind dat Skippy wel in een heerlijk Amerikaanse pot zit .

[ afbeelding ]
Precies. Funky potje, lekker kleverig. Leuker dan Skippy wordt het niet
pi_59817997

De 2e van links en die notenpasta rechts is ook jum.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:53:51 #254
14746 k_i_m
pi_59818047
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Jah . Gewoon bij Albert Heyn .
In my life
Why do I smile
pi_59818081
Haha, die geitenwollensokkenpotjes van marz
Skippy hadden we altijd op vakantie, vaak de enige die je kan vinden (op de importafdeling )
Iemand trouwens ooit de cashew (of andere) pastadingen geprobeerd die bv. de ah heeft? (en of dat lekker is?)
Light jam vind ik wèl een goede uitvinding trouwens
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:58:09 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59818156
Ik vind de cashewpasta persoonlijk echt smerig.
Zal wel aan mij liggen, want ik vind gewone cashews lekker, heerlijk zelfs. In een pasta ronduit vies.
Bij pindakaas heb ik dat andersom; ik lust geen pinda's, maar wel de pindakaas.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:59:55 #257
14746 k_i_m
pi_59818205
"Vroegah" had de AH potjes pindakaas met sesamzaadjes . Dat was echt te goed gewoon .
In my life
Why do I smile
pi_59818604
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef -marz- het volgende:
Ik eet de hemelse biologische pindakaas van Appie.

Volgens mij zit in de calvepindakaas wel minder suiker dan in die van de Appie trouwens...

Ik heb vandaag gegeten tot nog toe:

Plak ham en een gekookt eitje

Gehaktbrood met sla. (uit eigen tuin)

Als tussendoortje geplanned: 1 wodka met sashimi van zalm.

Voor vanavond peultjes uit eigen tuin en vlees dat ik nog moet kopen.

Ik ben weer back on track en tot nog toe zonder moeite. Ik ga pas donderdagochtend weer op de weegschaal staan, want dan zie ik m'n officiele exemplaar pas weer en wie weet, dat de vakantie-ellende er dan al weer af is!
pi_59818849
Klinkt allemaal weer culinair verantwoord conleche.

Ik vandaag:
ei
vitalinea
boterham rosbief, boterham pindakaas

En nu vergeet ik zowaar een tussendoortje te eten heb kersen in de koelkast staan!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:28:03 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59818923
zooo ben ik weer. Zo richting werk. Heb net lekker vanille yoghurt met special K op, voor vanavond neem ik ook optimel kersenyoghurt en allbrann mee. en een meuslireep en fruit. Nu nog ff op het werk een soepje scoren en dan heb ik weer een gezond dagje.

ow ja gewicht vanmorgen 80,7 op naar de magische 80 grens
(geloof dat het wel al 10 jaar geleden is dat ik zo licht was....)

dinsdag 1 juli 2008 @ 14:28:58 #261
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59818946
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 13:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Euh ja, dat was ik expres vergeten te vermelden.
Als je dit patroon lang genoeg volgt, dan word je dus steeds harder gestraft als je wel suikers en vetten eet.
Je lichaam heeft de nare neiging om goed voer te omarmen en steeds vervelender te doen als je wel een keer rommel eet.

Net als met sporten eigenlijk; je zit er hoe dan ook aan vast
Klinkt logisch. Nu even kijken hoe ik dit gegeven combineer met 4 dagen Rock Werchter
pi_59819079
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef Aventura het volgende:

[..]

Klinkt logisch. Nu even kijken hoe ik dit gegeven combineer met 4 dagen Rock Werchter
Dat is altijd een ramp idd.
Ik weet niet hoe makkelijk je bij werchter van het terrein af kan, maar bij pukkelpop is dat best makkelijk en langs de weg verkopen ze tenminste broodjes en fruit, allicht beter dan de festivalmeuk (of watermeloen voor 2 euro).
Heel gezond zijn ze niet, maar ik neem vaak ook een zak krentenbollen mee.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:38:18 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59819185
Drank heb ik zelf in de hand, ik kan kiezen voor bier of ik neem een fles vodka mee voor bij de tent. Op het terrein zelf doe ik het dan met spa rood of cola light. Voeding is moeilijker maar ook daarin kan ik wel keuzes maken. Een bruin broodje tonijnsalade is 'beter' dan een wit broodje braadworst of hamburger. Verder neem ik volkorencrackers mee om de verbranding een beetje op peil te houden.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:55:37 #264
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59819574
ow, en nog een kleine update voor conleche:

ik heb mn streef gehaald

hierna kijken we wel waar het scheepje strandt.... mn motorpak heb ik iig al
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:09:16 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59819868
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:55 schreef Faithy het volgende:
ow, en nog een kleine update voor conleche:

ik heb mn streef gehaald

hierna kijken we wel waar het scheepje strandt.... mn motorpak heb ik iig al
Niet meer actief op Fok!
pi_59820005
Zeg, Viking, doe 's aardig joh! 't Is toch hartstikke knap, zoveel afvallen!

Als ik m'n streefgewicht eindelijk had gehaald zou ik het in elk topic weer opnieuw herhalen. En dan ook andere mensen erop wijzen dat ze nog laaaang niet zoveel zijn afgevallen als ik. En dat het heel makkelijk is, je gewoon moet willen, je moet jezelf er gewoon toe zetten en vooral niet smokkelen. En vervolgens zou ik me dan verbolgen voelen dat niemand uitgebreid op me gaat reageren en vertrekken naar een ander topic....

Kuch.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:16:06 #267
14746 k_i_m
pi_59820048
.
In my life
Why do I smile
pi_59820058
Ahjoh zo was het niet bedoeld, Viking is gewoon een schatje hoor.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:19:32 #269
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59820119
op mn werk kan ik die foto niet zien misschien maar goed ook Viking

Doei.
pi_59820130
Wat een wijvennijd.
In dat kader kan ik mijn 3 kledingmaten minder en 15 kilo minder ook wel van stal halen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:20:30 #271
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59820149
wat goed veiligheidsspeldje
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:23:46 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59820230
Het was ook bedoeld als een grapje (@ Faithy: het is de attention whore-foto ).
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef -marz- het volgende:
Ahjoh zo was het niet bedoeld, Viking is gewoon een schatje hoor.
En weer single. Daten? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59820243
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:20 schreef Faithy het volgende:
wat goed veiligheidsspeldje
En jij ook Moblo

Zo kan het ook viking!

Wat een walgelijk topic wordt het als we alleen zo doen
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:27:05 #274
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59820302
als we doen ook al is het wel goed voor de weegschaal
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:28:14 #275
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59820327
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:

Als ik m'n streefgewicht eindelijk had gehaald zou ik het in elk topic weer opnieuw herhalen. En dan ook andere mensen erop wijzen dat ze nog laaaang niet zoveel zijn afgevallen als ik. En dat het heel makkelijk is, je gewoon moet willen, je moet jezelf er gewoon toe zetten en vooral niet smokkelen. En vervolgens zou ik me dan verbolgen voelen dat niemand uitgebreid op me gaat reageren en vertrekken naar een ander topic....

Kuch.
wie doet zoiets nou

kinderachtig
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:31:33 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59820411
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:

Kuch.

Dacht ik toch even een serieuze rel gevonden te hebben, is het weer niets . Doen veel te lief hier .
pi_59820419
Had ik jullie al trouwens al eens verteld dat ik in een hofje vol begeleid wonende ex-psychiatrische patienten woon?

Eentje heeft het in z'n hoofd gehaald dat niemand meer vuilnis weg mag gooien en heeft een enorm hangslot op de buurtkliko gehangen . Het irriteerde hem dat er zoveel oude spullen om de kliko heen werden gestald (voor 't grofvuil), hij stond er laatst al met een bijl ( ) op in te hakken en nu mogen we blijkbaar ons afval helemaal niet meer kwijt.

Ik ga maar eens even met de begeleiders praten waarom zo'n man uberhaupt een bijl heeft en dat als 't niet wordt opgelost ik m'n vuilniszakken wel bij hun voor de deur zal deponeren .
pi_59820666
Oei, dat is niet relaxt
Maar het gaat niet zo bij alle begeleid wonen projecten hoor. Bij m'n broer is er nooit wat aan de hand in de buurt (hij woont zelf begeleid, dat wel). En tja, ze moeten ook èrgens wonen toch...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 15:45:20 #279
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59820778
klinkt als een doorsnee huurder van ons

balen zeg
Doei.
pi_59821034
Oh, 't geeft ook niets dat ze hier wonen, dat bedoelde ik ook niet. Meestal is het enorm gezellig hier. Maar zodra er eentje een maffe bui heeft gebeuren er gekke dingen . Vorig jaar stond er midden in de nacht de buurvrouw voor de deur voor een kopje suiker, twee uur later zat ze krijsend in haar achtertuin te schreeuwen dat ze dood wilde en dat wij een taxi voor haar moesten bellen. Verder is onze kat een paar keer naar binnen gelokt met stukken vlees en binnen gehouden en zeurt een meneer met een opruimmanie altijd over onze fietsen die zo slordig voor het huis staan. En nu het kliko-geval dus. Ik vind 't wel grappig, eigenlijk, alleen die bijl en het gehak op het grofvuil vond ik wat naar.

En nu weer ontopic! Ik eet een sinaasappel. En straks eet ik wraps met spinazie en champignons. Morgen ga ik met m'n stageschool naar Walibi, ben benieuwd of ze daar nog een beetje aan gezond eten doen..
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:01:00 #281
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59821161
eet vanavond weer vormloos eten in de Refter (univeriteits-restaurant)

ach.. beter dan patat...
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:41:16 #282
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59822160
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 14:38 schreef Aventura het volgende:
Drank heb ik zelf in de hand, ik kan kiezen voor bier of ik neem een fles vodka mee voor bij de tent. Op het terrein zelf doe ik het dan met spa rood of cola light. Voeding is moeilijker maar ook daarin kan ik wel keuzes maken. Een bruin broodje tonijnsalade is 'beter' dan een wit broodje braadworst of hamburger. Verder neem ik volkorencrackers mee om de verbranding een beetje op peil te houden.
cola, bier en spa rood zijn wel wat heftig voor je buik. Zeker op een festival, waar je wat minder prettig kunt eten dan thuis, is het drinken van water niet onverstandig.
Daarbij een fles wodka en het moet toch wel te doen zijn om die dagen door te komen zonder buikpijn.

Haal gewoon broodjes hamburger en flikker het brood weg. Kijk of er sate is, of idd een braadworst zonder broodje. Daarbij wat groens zoeken en klaar is klara.
Volkorencrackers voor de vezeltjes en je hebt zowaar heel braaf gegeten.
Festivallen is survivallen mén !
pi_59822241
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:01 schreef Faithy het volgende:
eet vanavond weer vormloos eten in de Refter (univeriteits-restaurant)

ach.. beter dan patat...
Bwuh, dat zijn toch van die vreselijke gaarkeukens...
Eén voordeel van de Vlaamse variant; alles is net zo klef, taai en kleurloos, maar aardappels bakken kunnen ze hier wel erg goed! Met een flinke kwak zure mayo

@SHE, ik neem aan dat je verse kruiden gewoon in hoge doseringen kunt eten in jouw dieet? En wat denk je van home-made pesto op brood?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:46:21 #284
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59822283
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Eén voordeel van de Vlaamse variant; alles is net zo klef, taai en kleurloos, maar aardappels bakken kunnen ze hier wel erg goed! Met een flinke kwak zure mayo

@SHE, ik neem aan dat je verse kruiden gewoon in hoge doseringen kunt eten in jouw dieet? En wat denk je van home-made pesto op brood?
dat klinkt al een stuk beter

vorige keer was het smaak- en vormloos, de keer ervoor was het nog wel eetbaar. Meestal is het vegetarische nog het aantrekkelijkst
Doei.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 16:51:12 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59822382
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

tapenades en pesto zijn prima op brood.
pi_59822886
Woei, lekker!
In feite mag alles wat echt lekker is dus nog wel op brood, behalve kaas. Rosbief, my favourite, hummus, tapenade...

Zit er suiker in mosterd? Inspiratie voor broodje rosbief met augurk en grove mosterd
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:25:22 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59823007
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef SHE het volgende:

[..]

cola, bier en spa rood zijn wel wat heftig voor je buik. Zeker op een festival, waar je wat minder prettig kunt eten dan thuis, is het drinken van water niet onverstandig.
Daarbij een fles wodka en het moet toch wel te doen zijn om die dagen door te komen zonder buikpijn.

Haal gewoon broodjes hamburger en flikker het brood weg. Kijk of er sate is, of idd een braadworst zonder broodje. Daarbij wat groens zoeken en klaar is klara.
Volkorencrackers voor de vezeltjes en je hebt zowaar heel braaf gegeten.
Festivallen is survivallen mén !
Dat is waar, bubbels zwel je inderdaad van op. Cola light is echter voor mij een hardnekkige gewoonte. Zodanig dat ik het niet laat staan en een zwelbuik af en toe voor lief neem Bovendien mixt het wel met vodka of rum. Maar ik kan het beperken en afwisselen met water. Sate is ook een goed idee, dat hebben ze overal wel. Of ik ga voor een 'frietje stoof' zonder friet
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:26:25 #288
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59823026
Ja, maar in dijonaise zit GEEN suiker...lekkerder ook nog met rosbief.

Ps; heb je hulp nodig @ BBQ topic in Cul.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:34:05 #289
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59823152
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, lekker!
In feite mag alles wat echt lekker is dus nog wel op brood, behalve kaas. Rosbief, my favourite, hummus, tapenade...

Zit er suiker in mosterd? Inspiratie voor broodje rosbief met augurk en grove mosterd
Hummus inderdaad en dan de koriander-limoenvariant van Maza...Echt te lekker. Aanrader!
pi_59823196
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:34 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hummus inderdaad en dan de koriander-limoenvariant van Maza...Echt te lekker. Aanrader!
Hmmm... Ik ben dol op koriander. Maar ik betwijfel of ze dat hier bij de Delhaize verkopen; waar koop jij het?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 17:37:51 #291
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59823224
Bij de turkse winkel, en hier ligt het ook bij de Albert Heijn (ik woon in een kansenbuurt )
pi_59823355
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 17:37 schreef Aventura het volgende:
Bij de turkse winkel, en hier ligt het ook bij de Albert Heijn (ik woon in een kansenbuurt )
Nou, als ik zondag weer in de bewoonde wereld ben, zal ik s kijken
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:31:57 #293
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59824115
Ik heb zo ongelooflijk lekker gegeten

mango/nectarine/appel salade met pittige suiker/olie/citroen/rode peperdressing en:

Rucolamix met gerookte kipreepjes, witlof, witte+rode grapefruit en sinaasappel, met een dressing van olie/azijn/citroensap/zout/peper/zoetstof.

Allemaal verse ingredienten .
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:40:15 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59824244
Wat een vrolijkheid op bordjes, en zomers ook.

Hulde
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:57:52 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59824559
*zwaait* hoi conleche.... ik was alweer vergeten dat ik zo van leer was getrokken tegen je... hou t maar op hormonen, want t was behoorlijk overtrokken allemaal, sorry...

op de vorige pagina ging t over cravings... mijn laastte echte craving had ik toen ik onder de morning after pill zat het was een kip-craving....ik kwam uit t winkelcentrum, keek in mijn tas en bleek de halve poelier leeggekocht te hebben. heb n hele avond kip gegeten...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 19:29:39 #296
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59825168
@Chico
ziet er heerlijk uit

ik heb ook net mijn eten op.
Een klein kommetje heldere ossenstaartsoep, 500 ml optimel kers (= 200 cal) en meusli (kellogs all brann)
en dat was weer heerlijk...
en nu lekker genieten van een bakje koffie en een paar glazen water

vind het echt heel erg jammer dat ik morgen niet kan volleyballen, maja... moet werken, dus kan dr weinig aan veranderen...
pi_59825679
Ik heb lekker tijgergarnalen in goeie olijfolie gebakken met stukjes paprika, veel knof, peterselie en bosui, sojasaus erdoor. Heerlijk.

Maar nu wil ik ijs. Liefst Ben & Jerry's.
Maar ik ben ook lui en ik heb het niet in huis, dat is mijn redding.
pi_59826321
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Farfallus
Leuk dat je er weer bent !
pi_59826331
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
zonder She, met beachvolleybal: -2 kg in 2 weken ook niet verkeerd
@conleche ; welkom back, gezellig dat je er ook weer bent
@PF, gezellige dingen te doen dus, blijkbaar heb jij wel vakantie???
(moet zelf nog 7 weken werken ofzo)
@AVENTURA, fijn dat je gewicht toch is meegevallen vanmorgen.

vandaag late dienst, dus 2 keer yoghurt met meusli, fruit en een soepje. gezonde balansdag
Ja al ruim een maand heb het nu al wel weer een beetje gehad..
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:37:39 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59826786
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja al ruim een maand heb het nu al wel weer een beetje gehad..
haha en wanneer moet je weer werken en/ of studeren? en ik heb onwijs veel zin in vakantie, alleen moet nog zo lang wachten
(heb net even gekeken en nog 6 weken werken.....)
pi_59827343
Half augustus/begin september

Slank de zomer in #181 Vakantie!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')