Ik word twee keer sterkte gewenstquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
Fallus! wat naar!!! Terecht of had je zoiets van: mongool!!! Je ziet toch dat ik het kan!?!?
helaasch helaasch, er is een strak schema: een boopdschappenlijst waarvan we de voorradkast eerst moeten checken en evrder aanvullen tot de hoeveelhei op de lisjt met boodschappen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey, dan maak je er een gezonde vrijmibo vanis dat niet een idee? Fruitsalades en alocholvrije coktails enzo.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo. Schrok me kapot.
Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Aaaahw PF![]()
Zo, heb mn diploma nu ook eindelijk op zak, gisteravond was de uitreiking. En voor niets een herexamen gemaakt, met 0,3 verbeterd, dus alsnog een onvoldoende. Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo
. Schrok me kapot.
Ja dat. Ik heb een onvoldoende voor mijn herexamen gehaald, maar alsnog met een 7 afgeslotenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?
Oh, en als jij al niet tot de beste vier van de school zou behoren, dan had ik me echt even flink achter de oren gekrabt.
Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Faithy het volgende:
[ afbeelding ]
foto van mij op een bbq gisteren
ondanks de trui zie ik er toch wel éng slank uiten dat terwijl ik nog steeds 70kg weeg
wat opzich niet heel mager/weinig is...
Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Balen PF, succes voor de volgende keer!
Moet er nog aan beginnen, maar voor m'n gevoel is het nu helemaal niet nuttig om m'n rijbewijs te halen: heb toch nog minstens 2 jaar geen geld voor een auto, ben niet zo vaak bij m'n ouders (dat ik daar zou kunnen 'oefenen') dus als voordeel blijft over b.v. een vakantie. Dus ik zou mn bewijs toch nooit gebruiken.
Zoiets zegt m'n pa inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halen.
maar ik wil zó graag dat mn boven-binnen-benen niet meer langs mekaar schurenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75.
Terechte klacht. Daar heb ik eigenlijk geen last meer van, terwijl ik kleiner ben dan jij en zwaarder dan jij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar ik wil zó graag dat mn boven-binnen-benen niet meer langs mekaar schurenzodat ik eens een rok aan kan doen en daar een dag mee rond kan lopen zonder dat ik er een wielrenbroekje onder hoef te doen
Ssshh!! Wil jij even niet over lekkere dingen gaan praten in een afslanktopic?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Dat vind ik zoooo lekker, geprakte banaan met slagroom. Als ik het één keer per jaar eet is het veel, want ik heb óf bananen óf slagroom in huis, maar nooit tegelijk
.
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijgquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Terechte klacht. Daar heb ik eigenlijk geen last meer van, terwijl ik kleiner ben dan jij en zwaarder dan jij.
Het is niet eerlijk!![]()
.
Kan niet, denk ik. Je moet gewoon dunnere bovenbenen krijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijgmisschien
Hey ik ben 5 kilo minder en iets langer, en heb er ook nog steeds last van. Is ook precies wat ik weg wil hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijgmisschien
ja, dabedoellik.. hoe krjig ik dunnere bovenbenenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan niet, denk ik. Je moet gewoon dunnere bovenbenen krijgen.
mn benen en mn buik zijn echt nog vetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ervaring is dat je dan nog nét iets meer moet afvallen. Dan verdwijnt ook dat vet. Maar het is waarschijnlijk de laatste plek waar je afvalt.
Je hebt zonder rijbewijs gereden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef Vivi het volgende:
Balen PF! Ik heb ook nog geen rijbewijs hoor..en ik ben al 33![]()
(Wel al een auto gehad van mijn ex waarmee ik destijds vrolijk rondreed....maar toen ik zag dat vlak achter mij voortdurend auto's bijna op elkaar knalden ben ik er maar mee gestopt.)
Oh en dat is ook al 5 jaar geleden hoor.
Balen, ik reed ook te dicht langs de kant maar had te weinig afstand waar ik dus geen reet van snap en ze zeiden dat ik taxichauffeur beslissingen nam door de auto af en toe even ergens voor/tussen te proppen... opzich hadden ze daar wel gelijk inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik word twee keer sterkte gewenst
Gaaf!
Even gecopieerd hoor:
Het kwam er op neer dat ik goed reed maar
- Als ik keek dan draaide ik mijn lichaam waardoor de auto soms een beetje verplaatste
- Ik hield te veel afstand op de snelweg
- Ik schakelde te laat naar een hogere versnelling (Doordat het warm was ging de koeler heel hard blazen en hoorde ik de motor niet meer, en ik schakel op de motor..)
- Ik reed dicht langs stoepjes
- Ik had het heel heet, ik heb nog nooit goed gereden als ik het heet had.
- M'n instructrice: Ik ben ZO zenuwachtig. Echt! [bla bla]
Maar voor de rest ging het wel redelijk.. Ze zei dat ze twijfelde om mij te laten zakken/slagen.(Het was een vrouw)
Maar hij smaakt wel mooi naar echte pinda's!quote:
uh huh.. mag zo (yay) papiertjes in dossiertjes gooienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:05 schreef -marz- het volgende:
Hier ook niet ... tijd uitzittengeef mij maar een shitload aan werk.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
WHOAHAHAHAHA!!!!
We zijn eerste voor een huis in NIJMEGEN
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
WHOAHAHAHAHA!!!!
We zijn eerste voor een huis in NIJMEGEN
Hier word ik vrolijk vanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi huisje?
Ik heb eindelijk muesli. Suikervrije, conseerveer/kleur/smaakstofvrije biologische muesli. Van de natuurwinkel. Zitten 7 granen in, supergezond spul en het is nog lekker ook. En maar 2 euro voor een halve kilo. Ik ben weer helemaal gelukkig, nu kan ik weer muesli in mn yoghurt gooien en het als ontbijt eten. Had bijna de halve natuurwinkel leeg willen kopen, maar dat ging mijn budget toch iets te ver
.
http://www.dehalm.nl/html/popup_7koren.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van mn muesli werd ik ook niet vrolijk want de yoghurt is op. Deze dag is gedoemd, nu al.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik denk dat dit voor jou bedoeld wasquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Welkom user met de briljantste username van Fok.
Ik heb een tip voor je: je plan is te drastisch, waardoor de kans groot is dat je het niet volhoudt.
Begin bijvoorbeeld eerst eerst met 'goed' eten, en het fietsen erbij. Later kun je erbij gaan fitnessen.
Meteen aan een crashdieet icm. dat ziekenhusdieet (800 kcal per dag?) en het fietsen lijkt me iets teveel van het goede.
Dankjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Jammer, Viking...maar het moest niet zo zijn denk ik dan maar.
Welkom user met de briljantste username van Fok.
Ik heb een tip voor je: je plan is te drastisch, waardoor de kans groot is dat je het niet volhoudt.
Begin bijvoorbeeld eerst eerst met 'goed' eten, en het fietsen erbij. Later kun je erbij gaan fitnessen.
Meteen aan een crashdieet icm. dat ziekenhusdieet (800 kcal per dag?) en het fietsen lijkt me iets teveel van het goede.
Ja ik was dus te chagarijnig om te reagerenquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja ik was dus te chagarijnig om te reageren. Maar die opmerking van SHE liet me glimlachen (dankje!!
) en nu gaat het wel weer. Ga proberen het negatieve cirkeltje te doorbreken, en vandaag kom ik vast wel aan de beurt bij de kapper, ik heb (net als gister overigens) een afspraak ... en anders ga ik de rest van de dag mezelf onder de dekens verstoppen.
Maargoed, wat ik wilde zeggen, maar niet lief kon, is dat je wel moet oppassen dat sporten en crashen vaak een wat vervelende combinatie is. Ik weet niet zeker, maar dit dieet klinkt niet alsof het de bedoeling is dat je ook nog eens intensief gaat bewegen, kan je behoorlijk beroerd van worden. Hou het dus goed in de gaten. Succes ermee.
Hmm, dat klinkt niet zo prettig inderdaad. Dus wat ik zou kunnen doen is beginnen met het ziekenhuisdieet 3 weken lang, omdat het al eerder effectief is gebleken en ik geen last van bovengenoemde symptonen kreeg. (Zonder sporten) Misschien ook handig dat ik in die tussentijd even de pijn in m'n buik laat oplossen, dat maakt 't op dit moment uberhaupt onmogelijk om voor langere tijd te staan, dus ook lopen/joggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:04 schreef Chicolate het volgende:
Nou, mijn ervaring met weinig eten en veel sporten: duizelingen, hoofdpijn, misselijk, te moe om nog op mn benen te staan en algeheel ziek gevoel. Van alleen een crash kan je al flink beroerd worden, maar de combi met sporten was echt net iets te. En ja, dan wil je er erg graag mee kappen, want je sloopt je lichaam. Het is ook niet echt goed voor je.
En ik had niet naar de weersverwachtingen moeten kijken, ik zou het cirkeltje doorbreken(woensdag op vakantie, tot woensdag mooi weer voorspeld voor Frankrijk, vanaf donderdag regen/onweer/prutweer). Gelukkig kloppen voorspellingen nooit
.
Dankjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:18 schreef -marz- het volgende:
Hoiiii.
Ik dacht nu moet ik weer 6 pagina's bijlezen, maar dat is dus niet het geval.
Koploperkoppert: welkom! Klinkt als een rigoreus plan. Dat fietsen/joggen naar de sportschool moest ik even hartelijk om lachen (het is mij welgeteld 1x gelukt in 2 jaar tijd), maar wie weet schuilt er ergens een stalen discipline in jou. Een crashdieet icm sporten is hel idd, het lukt ook gewoon niet.
's Ochtends en 's middags eet ik vrij netjes. Dat bestond tot voor kort uit een bakje muesli met vanille yoghurt (0% vet), nu vervangen door een beschuit met boter en een glas sinasappelsap. 's Middags zijn het twee boterhammen met X beleg (laatste tijd vooral kaas en mosterd of een tosti zonder ham). 's Avonds en 's nachts is waar het probleem bij mij ligt. Bij het avondeten denk ik, 2 keer een klein beetje, dan lijkt 't meer dan 1 keer, helaas kom ik dan altijd op teveel uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:46 schreef mordradead het volgende:
Hoe zit je nu eigenlijk met eten? Toen ik begon had ik vaak even hier een lekker broodje, daar een bakje chips, glaasje cola erbij, koekje bij de koffie, taartje daar, vreetkick hier je kent het wel.
Toen ben ik dus gewoon op m'n eten gaan letten.... gewoon goed (beter) ontbijten, fruit eten, water drinken en verder gewoon thuis met het middageten/avondeten meegedaan. Alleen tussendoor dus dingen geweigerd of iets in de plaats van die dingen genomen.
Als je er dan bij gaat sporten vliegende de kilo's er ook zo af (althans bij mij) voor mij is dit ook een stuk beter vol te houden hoewel ik nu alweer een tijdje stil sta
En ik weet niet wanneer je denkt te kunnen gaan joggen maar als je dat gaat doen kun je lekker met het schema van evy beginnen, moblo is zelfs al met de 2e bezig/klaar
Hmm, als je het zo uittypt is het wel logisch ja. In eerste instantie dacht ik zelf wel dat 't goed zat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:13 schreef SHE het volgende:
Nee en het is heel dom om zo weinig te eten.
En je hebt niets zinnigs gegeten;
krentenbol : suiker
sinaasappelsap : suiker
bapao: ondefineerbare troep
maaltijdsalade : indien van de AH, vetten, suikers en onnodige toevoegingen.
Dat slaat toch nergens op?
Probeer je lichaam te voeden. In de OP staat een voedingsschema onder mijn naam, ga daar eens mee beginnen.
Ok, dan heb ik 't gewoon verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef SHE het volgende:
Ik bedoel het niet aanvallend hoor, in tegendeel. Ik wilde je gewoon laten weten dat je niet best bezig bent. Dat kan ik het beste zo duidelijk mogelijk doen.
Overigens lijkt mijn schema nergens op het ziekenhuis-dieet. In mijn schema moet je eten. Veel eten.
Alleen je eet dingen die je voeden, die je lichaam sterken en die je stofwisseling stimuleren.
Ik vind persoonlijk het ziekenhuisdieet heel griezelig.
Probeer het eens; het leert je in elk geval kennismaken met gezonde voeding. Dan kun je het gaandeweg aanpassen naar je eigen behoeften en smaak.
Ik hoop in elk geval wel dat je wat liever voor jezelf bent, wat je vandaag hebt gegeten kan echt niet.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb een leren motorpak!!!
foto's volgen morgen wrsch. zit nu on de auto om motor op te halen bij de werkplaats en daarna door naar een feestje...![]()
Maat 40 overigens en textielbroek 38!
Ja, ik reageer weer op jou.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
70 kg wegen is tof![]()
welke serie van 0 tot5 km of van 5 tot 10 km?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja!
Over dat hardlopen.. Morgen ga ik les 2 van evy lopen, gister hebben we les 1 gelopen.
- Met een vriendin
- Beide met evy
Ik heb echt te veel motivatie nodig
van 0 tot 5kmquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:28 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
welke serie van 0 tot5 km of van 5 tot 10 km?
een vrouwenlogoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:25 schreef Clayton1 het volgende:
@ MoBlo.
Wat is dat boven je linker borst in dat witt vlakje?(merkteken).
En ik mis kneepads, zodat je lekker plat kan gaan.
Nee, daar laat je het pak niet voor liggen, ik wel maar ik ben male.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een vrouwenlogobeetje jammer, maargoed. als ik 't pak daarop moet afrekenen..
Dank je! In augustus/september willen we met een 5km wedstrijd meedoen.. Zijn die er dan toevallig?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:32 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Nou, ga ervoor meisje, ik zal voor je duimen.
Sexy.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
70 kg wegen is tof![]()
http://www.de30vanalmere.nl/quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! In augustus/september willen we met een 5km wedstrijd meedoen.. Zijn die er dan toevallig?
-> www.inschrijven.nlquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dank je! In augustus/september willen we met een 5km wedstrijd meedoen.. Zijn die er dan toevallig?
Dat is een mooi doel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wanneer heb ik je ingehaald dan?quote:
mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
70 kg wegen is tof![]()
komt ie weer, maar yoghurt met muesli ( suikervrij ) ; volkoren boterhammen met suikervrije jam of met pindakaas ( sla 1 keer brood over die dag )quote:Op zondag 29 juni 2008 20:10 schreef roooosje het volgende:
SHE, ik ben allergisch voor ei. Wat kan ik i.p.v ei 's ochtends eten?
Nouja, nu hebben we hetzelfde geld uitgegeven aan de overkant (Balloonquote:Op maandag 30 juni 2008 12:30 schreef Vivi het volgende:
Oh Kim, je moet gewoon dreigen dat je voortaan elke dag weer patat gaat eten als je dat jurkje niet mag kopen!
Pijn in de maag nu of is het nog wat je eerder schreef, bij je blindedarm? Je wilde al naar de huisarts ervoor i.i.g.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
Ok ok, ik ben overtuigd.
Als ik weer bij de keuken kan ga ik aan SHE's dieetprogramma beginnen. Tot die tijd eet ik gewoon in berpekte mate, en wacht ik even af wat er uitkomt wat er met mijn maag aan de hand is waardoor ik pijn krijg bij het staan.
Is het trouwens zo dat het per mens verschilt waar vet zich ophoopt?
Nee, wat ik eerder beschreef, bij m'n blindedarm.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Pijn in de maag nu of is het nog wat je eerder schreef, bij je blindedarm? Je wilde al naar de huisarts ervoor i.i.g.
Waar je vet zich ophoopt is helaas verschillend per persoon en waar het er het eerst vanaf gaat is helaas ook verschillend.
haaaaaiquote:
Ik vind dit een heel verontrustend berichtquote:Op maandag 30 juni 2008 17:46 schreef Inderdaad het volgende:
Ik heb in 3 weken 3 keer overgegeven.. Volgens mij is dat niet zo positief?
2 keer tijdens avondeten, 1 keer tijdens het ontbijt. 2 keer waarschijnlijk omdat ik te snel at (let ik nu op).
Waardoor kan dit komen en hoe stop ik het?
(Niet veel gegeten telkens, het is dus ook niet zo dat ik dit expres doe)
Ik vind dat als je al medicijnen gebruikt je heel erg moet uitkijken met diëten, heb je het aan de huisarts voorgelegd dat je wil afvallen?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Huisarts heeft even wat zitten porren en duwen, kon niets ontdekken. Moest maar even ophouden met een medicijn die mogelijk klachten kan veroorzaken in het darmstelsel.
Ben benieuwd.
Leuk is dat als mensen aan je denken! Ik moet echt even in m'n agenda kijken wanneer ik mee kan gaan trainen, of is er nu zomervakantie?quote:Op maandag 30 juni 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
Hey ik ben de eerste. Net ontbeten met een bakje yoghurt + muesli, en klein stukje taart geproefd
. Hadden er gisteren 2 gebakken, kon het niet laten om te kijken of ie nou lekker was.
Gisteravond verjaardag van de oma van mn vriend. Ze had met het avondeten helemaal rekening met mij gehouden, kip gekruid zodat ik het mocht, groentes en rijst enzo. Zij hadden allemaal iets heter Indisch eten. Toch lief dat ze er helemaal een studie van gemaakt had van wat ik allemaal wel mag. En het was lekker. Echt superstoer van die oma.
Ik was er ook!!!!! Woei!quote:Op maandag 30 juni 2008 09:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen
Gisteren parkpop! Het was mooi weer enzo maar het leek me echt niet leuk voor de artiesten, iedereen lag maar wat en niemand kreeg applaus ook...
Eettechnisch gezien was mijn weekend best slecht: meneer vriend heeft me een chocofonduesetje gegeven. Zaterdagnacht hebben we dat gebruikt. Verder was de zaterdag niet slecht, want risotto gemaakt en qua zoetigheid alleen een sorbetijsje op (bij de hema zijn die best lekker).
Zondag echter op parkpop dus friet met mayo op en suikerspinZo veel suiker is echt veeeel te veel.
En, stond er een grote rij?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:48 schreef Razztwizzle het volgende:
verschrikkelijk lekker ijsje gehaalddus vandaag maar weer netjes gedaan.
quote:
MoBlo,quote:Op maandag 30 juni 2008 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
hey
en eigenlijk willen we nog een extra kamer(tje) dus we wachten nog even af![]()
Indische oma's zijn master, die van mij maakte vroeger voor m'n pa altijd aardappelsquote:Op maandag 30 juni 2008 07:26 schreef Chicolate het volgende:
Hey ik ben de eerste. Net ontbeten met een bakje yoghurt + muesli, en klein stukje taart geproefd
. Hadden er gisteren 2 gebakken, kon het niet laten om te kijken of ie nou lekker was.
Gisteravond verjaardag van de oma van mn vriend. Ze had met het avondeten helemaal rekening met mij gehouden, kip gekruid zodat ik het mocht, groentes en rijst enzo. Zij hadden allemaal iets heter Indisch eten. Toch lief dat ze er helemaal een studie van gemaakt had van wat ik allemaal wel mag. En het was lekker. Echt superstoer van die oma.
nee, voor de motorspullen, duhquote:Op maandag 30 juni 2008 21:51 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
MoBlo,
Dit is een inkopper.![]()
Voor de kleine straks.
Deze week niet echt tijd ervoor. Ik ga proberen rustiger te eten, mocht het deze week nogmaals voorkomen dan maak ik er tijd voor. Kan op zich nog niet veel kwaad, telkens niet "veel" van te voren gegeten, dus ook niet veel kwijtgeraakt.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel verontrustend bericht
Mag ik je vragen morgen linea recta richting huisarts te gaan?
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
hahahaha. inkoppertje toch.
enne, een motorpak voor jou lijn heeft niet veel plek nodig.
Shllllrrrrp.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
hahahaha. inkoppertje toch.
enne, een motorpak voor jou lijn heeft niet veel plek nodig.
ja ik, heb net weer 2 uur afgezien in de zandbakquote:
spelbrekerquote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja ik, heb net weer 2 uur afgezien in de zandbak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb aan m'n scriptie gewerktquote:
Tja, moet je maar niet van die idiote opmerkingen maken richting mobloquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb aan m'n scriptie gewerkten aan m'n scriptie gewerkt
en aan m'n scriptie gewerkt
en aan m'n scriptie gewerkt
.
En er ligt nog een mini-magnum in de vriezer.
En hij roept me.
Hij is daar heel eenzaam tussen alle kipfilets en zakjes wokgroenten. Arme magnum.
Zo. Dat waren wel weer genoeg smileys voor het komende half jaar.
welke vind jij idioot dan.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, moet je maar niet van die idiote opmerkingen maken richting moblo.
quote:
Die opmerking is van het kaliber 'Did it hurt, your fall from heaven?'. *Kots* dus. Ik hoop niet dat je dat soort dingen irl ook tegen meisjes zegtquote:enne, een motorpak voor jou lijn heeft niet veel plek nodig.
Je vader is een dief. Hij heeft alle sterren van de hemel gestolen, en ze in jouw mooie ogen gestopt.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[..]
Die opmerking is van het kaliber 'Did it hurt, your fall from heaven?'. *Kots* dus. Ik hoop niet dat je dat soort dingen irl ook tegen meisjes zegt.
* Viking84 valt in katzwijm.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je vader is een dief. Hij heeft alle sterren van de hemel gestolen, en ze in jouw mooie ogen gestopt.
Mja, er is nu vakantie. Er zijn wel trainingen op dinsdag, maar dat is een rommeltje, iedereen door elkaar heen en meer voor mensen die niets beters te doen hebben. Mensen zoals ik dusquote:Op maandag 30 juni 2008 20:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Leuk is dat als mensen aan je denken! Ik moet echt even in m'n agenda kijken wanneer ik mee kan gaan trainen, of is er nu zomervakantie?
Sowieso Indische mensen zijn stoerquote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
Indische oma's zijn master, die van mij maakte vroeger voor m'n pa altijd aardappels
Ja!! Bruiloft, parkpop, vondelpark!! Morgen bloemendaal!!quote:
ik was al misselijkquote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Je vader is een dief. Hij heeft alle sterren van de hemel gestolen, en ze in jouw mooie ogen gestopt.
Daar zit een kern van waarheid in jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
je komt dus alleen maar om te rellen én als 't goed gaat met lijnen![]()
Doe ik ook, doe ik ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:44 schreef SHE het volgende:
Bak je de rijst niet in olie dan?
Dat moet wel hoor, en flink ook.
En van die kidneybonen ga je weer een plofbuik krijgen!
Ik zit je te plagen; tuurlijk mag dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Doe ik ook, doe ik ook.
En ja, ik weet dat ik er een plofbuik van krijg. Maar de Mr vindt het lekker en peulvruchten 'mochten' toch wel?
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef -marz- het volgende:
Jammer is dat ik allemaal suitable for work kleding heb die ook te ruim wordt. In een te ruime broek/rok lijk ik dik
Je moest eens weten hoe blij mijn Mr is met die rijst; hij smult ervan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zit je te plagen; tuurlijk mag dat.
Als je zo gevoelig bent voor de rijst; dan moet je die niet meer eten. Verstopping is nooit een goed idee.
Netjes!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:57 schreef -marz- het volgende:
Conleche hier gaat het goed hoor, -3 kg in 3 weken.
Ik bak altijd in gewone olie (zonnebloem oid) en doe er dan voor de smaak soms wat sesamolie door, dan heb je "een vleugje" sesam, ipv de hele pindafabriek!! En jij ook goed hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had de rijst een keer gebakken in sesamolie (want lekker) maar dat was wel erg overheersend. Arachideolie it is, dus. Of zonnebloem.
Conleche, hier -2 in 2,5 week!
Wow!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:05 schreef k_i_m het volgende:
Nou, het patatje was er weer af vandaag. Nu maar kijken hoe snel het afvallen weer gaat.
Update voor Conleche; -6kg
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:59 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
M'n labbegeleider is er niet vandaag. En er moet echt iets gedaan worden. En ik heb nog 4 weken. Ik wil ook nog op vakantie!
Ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik las labbe-geleider. Ik had geen idee wat dat nu weer was.
Euh ja, dat was ik expres vergeten te vermelden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:19 schreef Aventura het volgende:
Ik woog vanmorgen 66,5 kilo; lang niet meer gewogen. Het gaat de goede kant op. Wel vreemd want ik heb het er afgelopen zaterdag flink van genomen, stuk of 8 glazen bier, een patatje en een pizza...Daarentegen ben ik verder wel al een paar weken goed bezig. Volkoren boterhammen met pindakaas, appelstroop, humus en de avondmaaltijden nagenoeg kh-vrij. Ik eet niet veel fruit meer, maar wel veel groente. Daar voel ik me wel goed bij. Ik merk wel dat mijn darmen gevoelig reageren als ik dan weer uit dit ritme ga. Zo was ik uit eten (allerlei soorten dim sum- met zoete sausjes- door elkaar). Leverde me 2 ritjes toilet op waarbij ik de helft er onverteerd uitgooide (en niet via de bovenkant - sorry voor de vieze praatjes). En mijn eetpatroon van afgelopen zaterdag is me ook slecht bekomen, ik heb nu nog een keiharde buik en een ontregelde stoelgang. Dit zet me wel aan het denken. Suiker en vet is dus echt helemaal niet goed voor me en dat wordt des te duidelijker wanneer je een tijdje 'goed' eet, en dan opeens weer even niet.
Same here, voor mij is het te vet. Maarrrr, calve heeft tegenwoordig light pindakaas. Net zo lekker en veel minder vet.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:10 schreef -marz- het volgende:
Ik merk dat mijn spijsvertering pindakaas niet leuk vindt. Na het eten van pindakaas voel ik me altijd suboptimaal (nu ook).
Maar ik vind pindakaas zo godvergeten LEKKER !!
Maar.. Maar... Daar zit suiker in. Dat hòòrt toch niet in pindakaasquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here, voor mij is het te vet. Maarrrr, calve heeft tegenwoordig light pindakaas. Net zo lekker en veel minder vet.
Normaal ben ik niet voor light; maar dit is een topper. Ik heb er helemaal geen last van.
Ik weet het inmiddels wel: hij heeft een herniaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:36 schreef teigan het volgende:
docenten die spoorloos verdwijnen zijn altijd vervelend viking... Ik had er vorig ook zo'n eentje, ik werd er gek van, hij was echt maanden zoek, ne niemand die wist waar hij was..
Vreemd ik heb precies het tegenovergestelde! Ik vind heel veel light dingen best lekker. Sommige zelfs lekkerder dan de originele variant (chips!) maar die light pindakaas vond ik echt helemaal niks!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here, voor mij is het te vet. Maarrrr, calve heeft tegenwoordig light pindakaas. Net zo lekker en veel minder vet.
Normaal ben ik niet voor light; maar dit is een topper. Ik heb er helemaal geen last van.
Ik houd helemaal niet van pindakaas, maar ik vind dat Skippy wel in een heerlijk Amerikaanse pot zitquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Ik vind 'm heerlijk, want hij is plakkeriger dan gewone pindakaas.
Deed me denken aan Skippy. En Skippy vind ik stiekem echt de hardst heersende pindakaas.
Nah!!!!! Pindakaas ruikt juist enorm gezelligquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:45 schreef Chicolate het volgende:
De geur van pindakaas, 's morgens bij het ontbijt. Dat is een van die dingen waar ik echt misselijk van kan worden, net als de geur van ei. Maar ik hou sowieso niet van pindakaas, het stinkt
![]()
Dat is grappig. Ik kan ook echte HONGER naar pindakaas hebben. Ik dacht dat ik gewoon sneu was, maar ik heb ook daadwerkelijk een vitamine B tekort (gehad).quote:"Pindakaas staat in de top-10 van voedingsmiddelen waarnaar men nogal eens verlangt, en dat is eigenlijk geen wonder. Pindakaas is een rijke bron van B-vitaminen. Wanneer u nogal vaak naar de pindakaaspot grijpt, kan het zijn dat u onder spanning staat en dat u onvoldoende B-vitaminen binnenkrijgt. 50 gram pindakaas bevat echter al gauw een kleine 300 caloriën."(Het Grote Vitaminenboek, Elmar BV Rijswijk)
Ik word er niet goed van. Pot staat naast me (broertje eet het altijd) en moet altijd meteen dicht. Maar ik trap jullie nu op je ziel he, door te zeggen dat ik niet van pindakaas houquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nah!!!!! Pindakaas ruikt juist enorm gezellig.
Precies. Funky potje, lekker kleverig. Leuker dan Skippy wordt het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van pindakaas, maar ik vind dat Skippy wel in een heerlijk Amerikaanse pot zit.
[ afbeelding ]
Jahquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Ik vind 'm heerlijk, want hij is plakkeriger dan gewone pindakaas.
Deed me denken aan Skippy. En Skippy vind ik stiekem echt de hardst heersende pindakaas.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:41 schreef -marz- het volgende:
Ik eet de hemelse biologische pindakaas van Appie.
Klinkt logisch. Nu even kijken hoe ik dit gegeven combineer met 4 dagen Rock Werchterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh ja, dat was ik expres vergeten te vermelden.
Als je dit patroon lang genoeg volgt, dan word je dus steeds harder gestraft als je wel suikers en vetten eet.
Je lichaam heeft de nare neiging om goed voer te omarmen en steeds vervelender te doen als je wel een keer rommel eet.
Net als met sporten eigenlijk; je zit er hoe dan ook aan vast
Dat is altijd een ramp idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Nu even kijken hoe ik dit gegeven combineer met 4 dagen Rock Werchter
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:55 schreef Faithy het volgende:
ow, en nog een kleine update voor conleche:
ik heb mn streef gehaald![]()
hierna kijken we wel waar het scheepje strandt.... mn motorpak heb ik iig al
En weer single. Daten?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:16 schreef -marz- het volgende:
Ahjoh zo was het niet bedoeld, Viking is gewoon een schatje hoor.
En jij ook Mobloquote:
wie doet zoiets nouquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, Viking, doe 's aardig joh! 't Is toch hartstikke knap, zoveel afvallen!
Als ik m'n streefgewicht eindelijk had gehaald zou ik het in elk topic weer opnieuw herhalen. En dan ook andere mensen erop wijzen dat ze nog laaaang niet zoveel zijn afgevallen als ik. En dat het heel makkelijk is, je gewoon moet willen, je moet jezelf er gewoon toe zetten en vooral niet smokkelen. En vervolgens zou ik me dan verbolgen voelen dat niemand uitgebreid op me gaat reageren en vertrekken naar een ander topic....
Kuch.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Zeg, Viking, doe 's aardig joh! 't Is toch hartstikke knap, zoveel afvallen!
Als ik m'n streefgewicht eindelijk had gehaald zou ik het in elk topic weer opnieuw herhalen. En dan ook andere mensen erop wijzen dat ze nog laaaang niet zoveel zijn afgevallen als ik. En dat het heel makkelijk is, je gewoon moet willen, je moet jezelf er gewoon toe zetten en vooral niet smokkelen. En vervolgens zou ik me dan verbolgen voelen dat niemand uitgebreid op me gaat reageren en vertrekken naar een ander topic....
Kuch.
cola, bier en spa rood zijn wel wat heftig voor je buik. Zeker op een festival, waar je wat minder prettig kunt eten dan thuis, is het drinken van water niet onverstandig.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:38 schreef Aventura het volgende:
Drank heb ik zelf in de hand, ik kan kiezen voor bier of ik neem een fles vodka mee voor bij de tent. Op het terrein zelf doe ik het dan met spa rood of cola light. Voeding is moeilijker maar ook daarin kan ik wel keuzes maken. Een bruin broodje tonijnsalade is 'beter' dan een wit broodje braadworst of hamburger. Verder neem ik volkorencrackers mee om de verbranding een beetje op peil te houden.
Bwuh, dat zijn toch van die vreselijke gaarkeukens...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:01 schreef Faithy het volgende:
eet vanavond weer vormloos eten in de Refter (univeriteits-restaurant)
ach.. beter dan patat...
dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bwuh, dat zijn toch van die vreselijke gaarkeukens...
Eén voordeel van de Vlaamse variant; alles is net zo klef, taai en kleurloos, maar aardappels bakken kunnen ze hier wel erg goed! Met een flinke kwak zure mayo
@SHE, ik neem aan dat je verse kruiden gewoon in hoge doseringen kunt eten in jouw dieet? En wat denk je van home-made pesto op brood?
tapenades en pesto zijn prima op brood.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bwuh, dat zijn toch van die vreselijke gaarkeukens...
Eén voordeel van de Vlaamse variant; alles is net zo klef, taai en kleurloos, maar aardappels bakken kunnen ze hier wel erg goed! Met een flinke kwak zure mayo
@SHE, ik neem aan dat je verse kruiden gewoon in hoge doseringen kunt eten in jouw dieet? En wat denk je van home-made pesto op brood?
Dat is waar, bubbels zwel je inderdaad van op. Cola light is echter voor mij een hardnekkige gewoonte. Zodanig dat ik het niet laat staan en een zwelbuik af en toe voor lief neemquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:41 schreef SHE het volgende:
[..]
cola, bier en spa rood zijn wel wat heftig voor je buik. Zeker op een festival, waar je wat minder prettig kunt eten dan thuis, is het drinken van water niet onverstandig.
Daarbij een fles wodka en het moet toch wel te doen zijn om die dagen door te komen zonder buikpijn.
Haal gewoon broodjes hamburger en flikker het brood weg. Kijk of er sate is, of idd een braadworst zonder broodje. Daarbij wat groens zoeken en klaar is klara.
Volkorencrackers voor de vezeltjes en je hebt zowaar heel braaf gegeten.
Festivallen is survivallen mén !
Hummus inderdaad en dan de koriander-limoenvariant van Maza...Echt te lekker. Aanrader!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, lekker!
In feite mag alles wat echt lekker is dus nog wel op brood, behalve kaas. Rosbief, my favourite, hummus, tapenade...
Zit er suiker in mosterd? Inspiratie voor broodje rosbief met augurk en grove mosterd
Hmmm... Ik ben dol op koriander. Maar ik betwijfel of ze dat hier bij de Delhaize verkopen; waar koop jij het?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hummus inderdaad en dan de koriander-limoenvariant van Maza...Echt te lekker. Aanrader!
Nou, als ik zondag weer in de bewoonde wereld ben, zal ik s kijkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:37 schreef Aventura het volgende:
Bij de turkse winkel, en hier ligt het ook bij de Albert Heijn (ik woon in een kansenbuurt)
Ja al ruim een maand heb het nu al wel weer een beetje gehad..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
zonder She, met beachvolleybal: -2 kg in 2 wekenook niet verkeerd
@conleche ; welkom back, gezellig dat je er ook weer bent
@PF, gezellige dingen te doen dus, blijkbaar heb jij wel vakantie???
(moet zelf nog 7 weken werken ofzo)
@AVENTURA, fijn dat je gewicht toch is meegevallen vanmorgen.
vandaag late dienst, dus 2 keer yoghurt met meusli, fruit en een soepje. gezonde balansdag
haha en wanneer moet je weer werken en/ of studeren? en ik heb onwijs veel zin in vakantie, alleen moet nog zo lang wachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja al ruim een maand heb het nu al wel weer een beetje gehad..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |