Ik word twee keer sterkte gewenstquote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:16 schreef motorbloempje het volgende:
Fallus! wat naar!!! Terecht of had je zoiets van: mongool!!! Je ziet toch dat ik het kan!?!?
helaasch helaasch, er is een strak schema: een boopdschappenlijst waarvan we de voorradkast eerst moeten checken en evrder aanvullen tot de hoeveelhei op de lisjt met boodschappen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Hey, dan maak je er een gezonde vrijmibo vanis dat niet een idee? Fruitsalades en alocholvrije coktails enzo.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo. Schrok me kapot.
Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:20 schreef Chicolate het volgende:
Aaaahw PF![]()
Zo, heb mn diploma nu ook eindelijk op zak, gisteravond was de uitreiking. En voor niets een herexamen gemaakt, met 0,3 verbeterd, dus alsnog een onvoldoende. Maar ik zat wel bij de beste 4 van de school en moest naar voren komen enzo
. Schrok me kapot.
Ja dat. Ik heb een onvoldoende voor mijn herexamen gehaald, maar alsnog met een 7 afgeslotenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een onvoldoende? Waarvoor? Je bedoelt je herexamen Latijn? Dus dat is het enige vak waarvoor je uiteindelijk een 7 had?
Oh, en als jij al niet tot de beste vier van de school zou behoren, dan had ik me echt even flink achter de oren gekrabt.
Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:39 schreef Faithy het volgende:
[ afbeelding ]
foto van mij op een bbq gisteren
ondanks de trui zie ik er toch wel éng slank uiten dat terwijl ik nog steeds 70kg weeg
wat opzich niet heel mager/weinig is...
Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Balen PF, succes voor de volgende keer!
Moet er nog aan beginnen, maar voor m'n gevoel is het nu helemaal niet nuttig om m'n rijbewijs te halen: heb toch nog minstens 2 jaar geen geld voor een auto, ben niet zo vaak bij m'n ouders (dat ik daar zou kunnen 'oefenen') dus als voordeel blijft over b.v. een vakantie. Dus ik zou mn bewijs toch nooit gebruiken.
Zoiets zegt m'n pa inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daarom kan je hem beter wel nu gaan halen, want straks is het zo duur geworden dat je geen geld hebt om hem te halen.
maar ik wil zó graag dat mn boven-binnen-benen niet meer langs mekaar schurenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blah, niet zeuren! 70 kg is geweldig voor iemand van 1,75.
Terechte klacht. Daar heb ik eigenlijk geen last meer van, terwijl ik kleiner ben dan jij en zwaarder dan jij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
maar ik wil zó graag dat mn boven-binnen-benen niet meer langs mekaar schurenzodat ik eens een rok aan kan doen en daar een dag mee rond kan lopen zonder dat ik er een wielrenbroekje onder hoef te doen
Ssshh!! Wil jij even niet over lekkere dingen gaan praten in een afslanktopic?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef k_i_m het volgende:
Dat vind ik zoooo lekker, geprakte banaan met slagroom. Als ik het één keer per jaar eet is het veel, want ik heb óf bananen óf slagroom in huis, maar nooit tegelijk
.
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijgquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Terechte klacht. Daar heb ik eigenlijk geen last meer van, terwijl ik kleiner ben dan jij en zwaarder dan jij.
Het is niet eerlijk!![]()
.
Kan niet, denk ik. Je moet gewoon dunnere bovenbenen krijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijgmisschien
Hey ik ben 5 kilo minder en iets langer, en heb er ook nog steeds last van. Is ook precies wat ik weg wil hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ga gewoon een topic openen met de vraag hoe ik dat opgelost krijgmisschien
ja, dabedoellik.. hoe krjig ik dunnere bovenbenenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan niet, denk ik. Je moet gewoon dunnere bovenbenen krijgen.
mn benen en mn buik zijn echt nog vetquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef k_i_m het volgende:
Mijn ervaring is dat je dan nog nét iets meer moet afvallen. Dan verdwijnt ook dat vet. Maar het is waarschijnlijk de laatste plek waar je afvalt.
Je hebt zonder rijbewijs gereden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:42 schreef Vivi het volgende:
Balen PF! Ik heb ook nog geen rijbewijs hoor..en ik ben al 33![]()
(Wel al een auto gehad van mijn ex waarmee ik destijds vrolijk rondreed....maar toen ik zag dat vlak achter mij voortdurend auto's bijna op elkaar knalden ben ik er maar mee gestopt.)
Oh en dat is ook al 5 jaar geleden hoor.
Balen, ik reed ook te dicht langs de kant maar had te weinig afstand waar ik dus geen reet van snap en ze zeiden dat ik taxichauffeur beslissingen nam door de auto af en toe even ergens voor/tussen te proppen... opzich hadden ze daar wel gelijk inquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik word twee keer sterkte gewenst
Gaaf!
Even gecopieerd hoor:
Het kwam er op neer dat ik goed reed maar
- Als ik keek dan draaide ik mijn lichaam waardoor de auto soms een beetje verplaatste
- Ik hield te veel afstand op de snelweg
- Ik schakelde te laat naar een hogere versnelling (Doordat het warm was ging de koeler heel hard blazen en hoorde ik de motor niet meer, en ik schakel op de motor..)
- Ik reed dicht langs stoepjes
- Ik had het heel heet, ik heb nog nooit goed gereden als ik het heet had.
- M'n instructrice: Ik ben ZO zenuwachtig. Echt! [bla bla]
Maar voor de rest ging het wel redelijk.. Ze zei dat ze twijfelde om mij te laten zakken/slagen.(Het was een vrouw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |