Want in Spanje regent het nooit?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Wat een hondeweer. Dat is in het voordeel van de russen
Prrrrrrrrreciesquote:
Alleen tegen de Duitsers, dat weet je tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:00 schreef Dos37 het volgende:
Wat een hondeweer. Dat is in het voordeel van de russen
alleen in de regio Barcelona, nou ja, tot twee maanden terugquote:
Ergste was nog wel de 3-1quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:58 schreef TC03 het volgende:
Spanje houdt ook voldoende mensen achter de bal en zitten dicht op de Russen. Bij Nederland liep iedereen ver van z'n man af en was het constant 4 tegen 5 of 5 tegen 6.
Bah, Nederland.![]()
daarom is stadionverlichting geinstalleerd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:04 schreef tong80 het volgende:
'De lucht is donker maar het voetbal gaat gewoon door.'
En die Rus komt niet zo vaak op de helft van de tegenstander..quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:04 schreef Susi het volgende:
Heerlijk, weer even Evert.
Soms heb ik het idee dat ik samen met hem (en jullie) op ontdekkingsreis ben. Dat we helemaal niets weten van wat er om ons heen gebeurt, en dat we allemaal dingen ontdekken over Spanjaarden en Russen. 'Nou, die kan het ook hoor ! Dat wisten we nog niet !'
Ik stop even.quote:
Hij heeft al 2 goede wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:07 schreef L-eon het volgende:
Arshavin loopt zich weer vast, zijn sterke optreden duurde wel 1 wedstrijd!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Sally het volgende:
Gewoon chatten kan in #ek2008
Via irc.fok.nl
Iedereen welkom![]()
Opflikkeren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Sally het volgende:
Gewoon chatten kan i blaat
Via blaat
Iedereen welkom![]()
Hoi!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Sally het volgende:
Via irc.fok.nl
Iedereen welkom![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef Nodachi het volgende:
nou zeg, sally probeert toch ook maar aardig te doen
je bent geliefd hier...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Sally het volgende:
Via irc.fok.nl
Iedereen welkom![]()
Met aardig zijn win je geen wedstrijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef Nodachi het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Sally het volgende:
Via irc.fok.nl
Iedereen welkom![]()
aardige mensenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef Nodachi het volgende:
Nederland was gewoon kut.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef Soul79 het volgende:
En vanavond is Rusland gewoon weer een heel gewone ploeg![]()
Het is een complot
owwquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met aardig zijn win je geen wedstrijden
Nee hoor, alleen maar als ik kijk bij Oranje, dan winnen ze nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:13 schreef Nodachi het volgende:
[..]
oww
sally opkrassen! je heb negatieve karma!
Die bliksem was vrij duidelijk. En het gedonder hoor je ook af en toe.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Ja Evert het is donker......Hahaha die lult over de bliksem!!
Ikke was eerderquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
DIE LUCHT!
royale sadness dit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef Sally het volgende:
Via irc.fok.nl
Iedereen welkom![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:12 schreef fuckbuddy het volgende:
Spanje is meer op de counter aan het loeren dan echt een strategisch spel aan het spelen..
Rusland begint telkens beter te spelen... Ik moet het nog maar zien.
Ik hoop op Rusland (Guus) en moet het nog maar zien allemaal vanavond
Dat zal vast als een mokerslag inslaan!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
je zal zien, 1 speler wordt getroffen door de bliksem
Er zit een Nederlander bij vanavond !quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar als ik kijk bij Oranje, dan winnen ze niet
Ja, idd. Kan me wel wat beelden herinneren nog van bliksem inslagen bij voetbalwedstrijden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef Dos37 het volgende:
Doe dat maar eens, totdat er 1 een paar miljoen volt op de donder krijgt.
commercie
dan moet je voortaan opgesloten worden als Nederland speeltquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar als ik kijk bij Oranje, dan winnen ze niet
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:15 schreef tong80 het volgende:
Jack van Gelder op radio -1 :
'Ik geloof mijn ogen niet. Zie ik daar de Dekselse Evert ten Napel het veld in lopen. Ja idd het is Evert. Hij pakt de bal. Wat een solo van die man. Dit is ongekend, mensen toch dan hebben we het over Robben, maar dit is de man. Wat een souplesse wat een balgevoel. Evert passeert ze één voor één. Evert wat doe je nu ? Nee dit is ongekend hij hakt de bal over zijn hoofd en neemt hem zonder dat de bal de grond heeft geraakt zo maar op zijn slof. In de winkelhaak. Wat een doelpunt van deze invaller. Nooit vertoond. Evert schaart zich bij de grootste voetballers ooit. Wat een dekselse wissel was dit. Het was geen blikseminslag alleen een geniale proeve van bekwaamheid. Evert we zijn je eeuwig dankbaar. Zou het niet de daad van de dag zijn'
En dus moet Sally mooi blijven kijken.quote:
Denk dat timing issue van de bal spelen en persoon raken iets minder kritisch beoordeeld wordenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:16 schreef WeebI het volgende:
Dus als je door de regen iemands been breekt krijg je slechts geel?
Spanje gaat winnenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dus moet Sally mooi blijven kijken.
Omdat je been omhoog gaat door het veld bestequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:16 schreef WeebI het volgende:
Dus als je door de regen iemands been breekt krijg je slechts geel?
Nee Evert. Echt waarquote:
Sally moet gewoon af en toe een toontje lager zingen, het is de eerste avond naar mijn idee , dat ze hier geen zieltjes komt winnen. Sally de jehovagetuigequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:17 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dus moet Sally mooi blijven kijken.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sally moet gewoon af en toe een toontje lager zingen, het is de eerste avond naar mijn idee , dat ze hier geen zieltjes komt winnen. Sally de jehovagetuige
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:19 schreef _Mike_ het volgende:
HOHOHOOHOHOHOO WAT HEB IK TOCH ZIN IN PAELLA, DAT MAKEN DIE DEKSELE SPAANSE ZO GOED !!!
Het is Fàbregas.quote:
Eh nee, van huis uit katholiek, maatr al jaren niet beleidend hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sally moet gewoon af en toe een toontje lager zingen, het is de eerste avond naar mijn idee , dat ze hier geen zieltjes komt winnen. Sally de jehovagetuige
Die ondertitel klopt wel jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Serieus respect voor Rusland, dat team man. Allemaal jonge leden. En spelen gewoon goed.
Weinig routieniers in dat team en spelen gewoon ijzersterk tegen Spanje
Die staat nog altijd onder de lat hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Verreweg de sterkste speler van Spanje is er nu uit namelijk
Ijzersterk vind ik ze nou ook weer niet spelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Serieus respect voor Rusland, dat team man. Allemaal jonge leden. En spelen gewoon goed.
Weinig routieniers in dat team en spelen gewoon ijzersterk tegen Spanje
Cesc past OVERAL inquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:24 schreef ksch het volgende:
Fabregas is goed maar pas hij wel in het spel van Spanje?![]()
volgens mij alleen de lens, maar toch nog zo een paar honderd euro :pquote:
Nouja laat ik het zo zeggen. Verreweg de gevaarlijkste speler is er nu uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Die staat nog altijd onder de lat hoor.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:26 schreef markvanrinsum het volgende:
goed controller tores maar nu maar nu
Vandaag was ie niet zo gevaarlijk. Dus zo'n ramp is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen. Verreweg de gevaarlijkste speler is er nu uit
Vraag anders of Devrim_ en Meki buiten komen spelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef ruud_fr het volgende:
vind dit topic maar saai, niet eens discussies over genocide en oorlogen
Silva ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Susi het volgende:
Dat ziet er zo niet uit he bij Ramos, witte schoenen onder die sokken en broek
Maar dan was Robben "De man van suiker" uit elkaar gevallen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:29 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
shit wedstrijd, daar had Oranje kunnen staan.
Heb je de eerste pot gezien van Rusland tegen Spanje?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:25 schreef ksch het volgende:
[..]
Ijzersterk vind ik ze nou ook weer niet spelen
Al zie je 'm de hele wedstrijd niet maar deze jongen is zo verschrikkelijk dodelijk 1 op1 dat ie negen van de tien keer genoeg heeft aan één kans. Zie tegen Zweden bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vandaag was ie niet zo gevaarlijk. Dus zo'n ramp is het nu ook weer niet.
Vrouwenquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:28 schreef Susi het volgende:
Dat ziet er zo niet uit he bij Ramos, witte schoenen onder die sokken en broek
helemaal niequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:29 schreef L-eon het volgende:
[..]
Maar dan was Robben "De man van suiker" uit elkaar gevallen..
Briljante postquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
nog een paar min. tot de rust...
quote:
Vermoeidheid. Op FM is hij aan het einde van het seizoen ook altijd vermoeidquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:30 schreef WeebI het volgende:
Torres krijgt die bal echt maar zelden onder controle op dit EK. Heel vreemd.
Ja dat het bijna rust isquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zegt toch iets over de wedstrijd
zeg ff als er gescoord wordt danquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:33 schreef tong80 het volgende:
Ik luister ook naar radio-1 is wel lekker die zijn 2 seconden eerder
het is sowieso niet het EK van de zogenaamde sterren. Van Nistelrooy, Luca Toni, Henry, Torres, Cristiano Ronaldo, Ibrahimovic speelden allemaal ruk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:30 schreef WeebI het volgende:
Torres krijgt die bal echt maar zelden onder controle op dit EK. Heel vreemd.
Van Nistelrooij wil ik niet in dit rijtje noemen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:35 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
het is sowieso niet het EK van de zogenaamde sterren. Van Nistelrooy, Luca Toni, Henry, Torres, Cristiano Ronaldo, Ibrahimovic speelden allemaal ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |