Idd, ze houden altijd rond de 5 cent verschilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:11 schreef Maruna het volgende:
jammer dat paypal nog steeds vals speelt met de dollar, dollar nu 1,58. Paypal houd vandaag 1.52 aan
Beetje zonde als je hem gaat schoonmaken om hem helemaal te openen, als je die sticker er niet goed afhaalt ben je je garantie kwijtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, was het eigenlijk niet van plan om zelf te doen, maar zag hem staan en leek me wel handig voor als ik hem een keer wil schoonmaken ofzo.
Maar een linkje naar die SATA meuk mag best![]()
.
Een sap-pak aansteker. Daar maak je echt de blits meequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef RacerDKB het volgende:
Nu net mijn Cree, 2500mah AA batterijen, HDMI kabel, en een ubertoffe sap-pak aansteker!Valt me nog mee, hij is gewoon door de douane gekomen, ook al zijn die regels aangescherpt enzo.
[ afbeelding ]
Tnx, staat in de wishlist...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje zonde als je hem gaat schoonmaken om hem helemaal te openen, als je die sticker er niet goed afhaalt ben je je garantie kwijt
Dit is dat kaartje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7598
Een 200mW rode laser inclusief tripod met klem, noem je dat crap?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:07 schreef neo2000 het volgende:
You think the joke is on the guys at the post office.
But the joke's really on you when you open up the packages and realize you only bought crap you never really needed anyways.
One mans pile of gold is another mans pile of..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een 200mW rode laser inclusief tripod met klem, noem je dat crap?
Die worden toch los van elkaar verscheept als een of meer producten langere levertijd hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Weer bericht gehad. Ze hebben het over uiterlijk 21 dagen, en aangezien het een fikse bestelling was zou het gewoon kunnen dat het langer duurt dan normaal.
Ik wacht het dus nog wel ff een paar dagen af. Wel jammer er zaten wat leuke spulletjes tussen die het morgen in het Vondelpark goed hadden gedaan. Mega externe iPodaccu bijv...
ik had mijn bestelling 10 dagen later in huis.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
In backorder, hoe lang duurt het dan?
Laatste keer dat iets in backorder stond bij een order van me, stond de volgende dag een ETA bij het artikel vermeld. Wel zo handig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij mij nu al ruim een maand.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef Downstar het volgende:
6 mm 100 pack ; 19.99![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13504
jaa dat had ik wel gezien , maaar ik neem aan dat deze ook wel voldoende zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:11 schreef xminator het volgende:
Lezen is wel moeilijk vindt je niet? Dat van 7 mm is MILD STRENGTH. En dus niet zo krachtig als de andere.
okquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
jaa dat had ik wel gezien , maaar ik neem aan dat deze ook wel voldoende zijn?
EDIT :
Sorry ik dacht dat er stond MED( ium)![]()
Kruisbogenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
In Australie is trouwens zo'n beetje al het leuks verboden geworden sinds 1 juli
Ze mogen daar geen lasers die sterker zijn dan 1mW () meer kopen, kruisbogen niet, automatisch uitklappende messen, aanstekers die op wapens lijken, aanstekers die te vol zitten, plantzaadjes, en nog een hele zooi niet.
Kut voor ze.
Zum schiessen..? xDquote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef Zenon het volgende:
[..]
Kruisbogen
Waarom zou je een kruisboog willen hebben?
zo'n heli lijkt me ook wel vetquote:Op zondag 6 juli 2008 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil zo'n helicopter kopen om mijn collega's mee te stangen, maar welke is van een beetje goede kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |