Ze hebben het over de DSTT, dus de TopToy DS. Dat is een flashkaart, dus er zit geen verschil tussen waar je het koopt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:16 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Is het wel dezelfde merk?
Je moet namelijk niet teveel kwaliteit verwachten van DX
Trouwens
Status
Packaging
![]()
En het is een verschrikkelijk goed kaartje. Mijn buurjongen was de eerste en nu staan zijn vriendjes te dringen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze hebben het over de DSTT, dus de TopToy DS. Dat is een flashkaart, dus er zit geen verschil tussen waar je het koopt.
In Nederland voor ¤30 is waarschijnlijk het goedkoopste dat er is, meestal worden ze voor ¤45 verkocht.
Ikzelf heb nog een flashkaartje voor ¤60 euro gekochtDat was toen het goedkoopst. Bij DX is de TTDS gewoon ziekelijk goedkoop.
Ja, een flashkaartje, geheugen, en je bent klaar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:17 schreef HeatWave het volgende:
Met die kaart kan je zonder andere truukjes gewoon "backups" spelen op de DS dus?
Klinkt goed, heb nog geen DS (ben aan het zoeken voor een betaalbare 2dehands) maar das goed om te wetenquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, een flashkaartje, geheugen, en je bent klaar.
Je zet spellen op het geheugenkaartje, wat liedjes, filmpjes, homebrew, je steekt het geheugen in je flashkaart, en doet de flashkaart gewoon in je DS waar je normaal ook spellen doet.
ZIe ook:quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt goed, heb nog geen DS (ben aan het zoeken voor een betaalbare 2dehands) maar das goed om te weten.
Vandaar dat ik het macrofilter besteld en de CPL aangevraagd heb.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef Impry het volgende:
Mja, productiekwaliteit zal opzich wel goed zijn, kan niet heel veel mee fout gaan. Alleen de vraag is hoe goed werkt het filter. UV-filter wordt toch vaak alleen als beschermfiltertje gebruikt, maar Pol. Circ of Macro-filters heb je natuurlijk ook verschil in werking/beeldkwaliteit die er doorheen komt.
Product aanvragen, ga naar Forums en dan links Request Product ofzo. Link:quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:42 schreef Daantke het volgende:
Wat doet zo'n macrofilter precies?
En waar kun je producten aanvragen? Ik mis jack-jacks en minijack-jacks
Die had ik ook al gevonden (sterker nog: al eens besteld) maar ik zocht eigenlijk ook jackjacks (dit is een minijackminijack) en zo'n convertertje waarmee je een minijack in een jack input kan stekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Product aanvragen, ga naar Forums en dan links Request Product ofzo. Link:
http://www.dealextreme.com/feedbacks/productrequest.dx
1.5 meter 3.5mm jack male naar 3.5mm jack male:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5115
zelfde als boven maar dan male - female:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5157
Ze hebben er eigenlijk heel veelKijk maar:
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.312
Wat zoek je precies? Male naar female, malemale, adapter of kabel, lengte?
quote:I'm still trying but not been able to pop baloons or light matches with it yet (Maybe its because the light is too much in the room so will wait till dark)
Vanwege de batterijen die je om de haverklap moet vervangen en omdat ik deze module wil inbouwen in een lissajouz-opstelling en een losse diode makkelijker te handlen is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Waarom kies je voor zo'n module en niet voor een complete pen?
quote:Internetaankopen in Amerika en andere niet EU-landen worden vanaf 1 december voordeliger. Het drempelbedrag voor onder andere aankopen via internet wordt met de toepassing van de desbetreffende Europese richtlijn officieel verhoogd naar 150 euro, nu is dat nog 22 euro.
Het voordeel van het niet heffen van invoerrechten, accijnzen of btw op aankopen onder de drempelbedragen kan voor een iPod (160Gb) al oplopen tot zo'n 85 euro. Uiteraard moeten voor aankopen boven het drempelbedrag wel gewoon de heffingen worden afgedragen. Al kan er bij aankopen in Amerika nog wel worden geprofiteerd van de 'lage' dollarkoers.
De wijzigingen van de douanevrijstellingen zijn door de Europese Unie al eerder gepubliceerd, maar nog weinig instanties en consumenten blijken van deze wijziging op de hoogte te zijn. Op de website van de douane zelf staat nog niets over de aanpassing van het drempelbedrag vermeld. Wel lijkt de douane nu al het drempelbedrag van 150 euro te hanteren, al wordt dit door de douane zelf officieel ontkend.
Het drempelbedrag voor lucht- en zeereizigers naar een zogenaamd derde land wordt met de toepassing van de nieuwe richtlijn verhoogd naar 430 euro. Voor reizigers over land wordt het bedrag gewijzigd naar 300 euro. Eerder was het drempelbedrag voor alle reizigers vastgesteld op 175 euro.
21 dagenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Weer bericht gehad. Ze hebben het over uiterlijk 21 dagen, en aangezien het een fikse bestelling was zou het gewoon kunnen dat het langer duurt dan normaal.
Ik wacht het dus nog wel ff een paar dagen af. Wel jammer er zaten wat leuke spulletjes tussen die het morgen in het Vondelpark goed hadden gedaan. Mega externe iPodaccu bijv...
Dit dusquote:00566 Screen Protector for PSP x 1 Shipped $1.93 -
00572 Battery for iPod 3G x 1 Shipped $6.10 -
01311 Digital UV Index and Temperature Tester x 1 Shipped $6.97 -
02246 2.5in to 3.5in Harddisk Convertor x 1 Shipped $1.98 -
02538 USB to 2.5mm DC Charging Cable x 1 Shipped $1.62 -
02649 USB 5.0V to 6.0V Voltage Step Up Dongle x 1 Shipped $2.64 -
03172 LCD Digital Clock Thermometer and Humidity Meter x 1 Shipped $10.90 -
03373 Replacement PSP Analog Switch Button Module Black x 1 Shipped $3.67 -
03399 Cigarette- shaped Butane Lighter x 1 Shipped $1.50 -
03523 2.8-inch Screen Protector for O2 Mini/P800/D600/818/828/838/6828 PDA x 1 Shipped $1.40 -
03603 Vacuum Sucker Pen for Electronics DIY x 1 Shipped $7.42 -
04284 Direct AC Recharge USB Backup Power Pack with Cell Phone Adapters (3600mAh) x 1 Shipped $19.48 -
04581 Memory Stick Duo Keychain Case x 1 Shipped $4.37 -
05167 1-to-3 PC Internal Power Supply Cable Splitter x 1 Shipped $1.66 -
05614 Premium 3-Fan Cooling Bar for XBox 360 x 1 Shipped $13.76 -
06004 CH Remote Contol Headset Cable for iPod x 1 Shipped $5.79 -
06116 XBox 360 Opening Tool x 1 Shipped $3.80 -
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) x 1 Shipped $1.98 -
07157 Saucer USB Plug Converter with Retractable USB Extension x 1 Shipped $3.56 -
09813 VGA to S-video and 3RCA F Cable x 1 Shipped $2.81 -
10274 1.8-inch IDE to ATA Interface Converter Card x 1 Shipped $2.81 -
12167 i-SmartSim 2008 SIM Card Unlock Attachment for Nokia and Most Other Cell Phones x 1 Shipped $7.45 -
12316 Torx Key Screw Driver for Disassembling PSP 1000/2000 x 1 Shipped $0.99 -
12425 2008-Edition 6-Number-in-1 Multi-Operator Magic-SIM with Card Cloning Software and USB Reader x 1 Shipped $18.18 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Shipped $2.98 -
2 02149 1800mAh Replacement Battery for PSP x 1 Shipped $6.95 -
02552 USB to 3.5mm DC Charging and Data Cable x 1 Shipped $1.76 -
3 00591 USB Phone Charger 5 Connectors x 1 Shipped $3.10 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Shipped $0.01 -
12212 Precision Digital Scale (500g Max / 0.1g Resolution) x 1 Shipped $15.33 -
Doe je goedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef Zenon het volgende:
op 21-07 besteld, en nu binnen: Mijn firesteel
Ik zag een 360 opening tool, je weet dat als je hem gaat flashen je ook een SATA poort met een bepaalde chipset nodig hebt hè? DX verkoopt ze ookquote:
110 dollarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:59 schreef Daantke het volgende:
Nu voor totaal 110 dollar daar besteld
Mwah, was het eigenlijk niet van plan om zelf te doen, maar zag hem staan en leek me wel handig voor als ik hem een keer wil schoonmaken ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zag een 360 opening tool, je weet dat als je hem gaat flashen je ook een SATA poort met een bepaalde chipset nodig hebt hè? DX verkoopt ze ook
[..]
Idd, ze houden altijd rond de 5 cent verschilquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:11 schreef Maruna het volgende:
jammer dat paypal nog steeds vals speelt met de dollar, dollar nu 1,58. Paypal houd vandaag 1.52 aan
Beetje zonde als je hem gaat schoonmaken om hem helemaal te openen, als je die sticker er niet goed afhaalt ben je je garantie kwijtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, was het eigenlijk niet van plan om zelf te doen, maar zag hem staan en leek me wel handig voor als ik hem een keer wil schoonmaken ofzo.
Maar een linkje naar die SATA meuk mag best![]()
.
Een sap-pak aansteker. Daar maak je echt de blits meequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef RacerDKB het volgende:
Nu net mijn Cree, 2500mah AA batterijen, HDMI kabel, en een ubertoffe sap-pak aansteker!Valt me nog mee, hij is gewoon door de douane gekomen, ook al zijn die regels aangescherpt enzo.
[ afbeelding ]
Tnx, staat in de wishlist...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Beetje zonde als je hem gaat schoonmaken om hem helemaal te openen, als je die sticker er niet goed afhaalt ben je je garantie kwijt
Dit is dat kaartje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7598
Een 200mW rode laser inclusief tripod met klem, noem je dat crap?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:07 schreef neo2000 het volgende:
You think the joke is on the guys at the post office.
But the joke's really on you when you open up the packages and realize you only bought crap you never really needed anyways.
One mans pile of gold is another mans pile of..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Een 200mW rode laser inclusief tripod met klem, noem je dat crap?
Die worden toch los van elkaar verscheept als een of meer producten langere levertijd hebben?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Weer bericht gehad. Ze hebben het over uiterlijk 21 dagen, en aangezien het een fikse bestelling was zou het gewoon kunnen dat het langer duurt dan normaal.
Ik wacht het dus nog wel ff een paar dagen af. Wel jammer er zaten wat leuke spulletjes tussen die het morgen in het Vondelpark goed hadden gedaan. Mega externe iPodaccu bijv...
ik had mijn bestelling 10 dagen later in huis.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
In backorder, hoe lang duurt het dan?
Laatste keer dat iets in backorder stond bij een order van me, stond de volgende dag een ETA bij het artikel vermeld. Wel zo handig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bij mij nu al ruim een maand.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef Downstar het volgende:
6 mm 100 pack ; 19.99![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13504
jaa dat had ik wel gezien , maaar ik neem aan dat deze ook wel voldoende zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:11 schreef xminator het volgende:
Lezen is wel moeilijk vindt je niet? Dat van 7 mm is MILD STRENGTH. En dus niet zo krachtig als de andere.
okquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
jaa dat had ik wel gezien , maaar ik neem aan dat deze ook wel voldoende zijn?
EDIT :
Sorry ik dacht dat er stond MED( ium)![]()
Kruisbogenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:31 schreef RacerDKB het volgende:
In Australie is trouwens zo'n beetje al het leuks verboden geworden sinds 1 juli
Ze mogen daar geen lasers die sterker zijn dan 1mW () meer kopen, kruisbogen niet, automatisch uitklappende messen, aanstekers die op wapens lijken, aanstekers die te vol zitten, plantzaadjes, en nog een hele zooi niet.
Kut voor ze.
Zum schiessen..? xDquote:Op zondag 6 juli 2008 16:27 schreef Zenon het volgende:
[..]
Kruisbogen
Waarom zou je een kruisboog willen hebben?
zo'n heli lijkt me ook wel vetquote:Op zondag 6 juli 2008 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wil zo'n helicopter kopen om mijn collega's mee te stangen, maar welke is van een beetje goede kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |