Shurequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
In de jungle van Zimbabwe, afgelopen zomer, op zoek naar de langharige kaalpoot kaketoe. Onscherpte wordt veroorzaakt door de extreme luchtvochtigheid icm de hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, daar zat hijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef Michel. het volgende:
Ja ik denk dat hij hem daaro rechtsboven bij het dak heeft gevonden.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
In de jungle van Zimbabwe, afgelopen zomer, op zoek naar de langharige kaalpoot kaketoe. Onscherpte wordt veroorzaakt door de extreme luchtvochtigheid icm de hitte
daar bij dat dak zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, daar zat hijVolg mn ogen maar
Jij lijkt wel een beetje op zon cosplayer typequote:
Ehm, nee. Niet het geld ervoor. Ik ben meer van de myspace whorequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op zon cosplayer type
Hostage handlesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:01 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Vossenjacht; Merel de politieagent wordt gegijzeld door de Welpen
Wat is er met mijn schoenenquote:
Mijn schoenenquote:
Welke van de 2?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:53 schreef Armoed het volgende:![]()
Meisje uit de OP met die krullen lijkt echt fucking sprekend op een vriendin van me
Jasmijn!quote:
Heeft er nou iemand gekotst bij de voeten van die rechtse snorremans?quote:
Zou heel goed kunnen, ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft er nou iemand gekotst bij de voeten van die rechtse snorremans?
Die 2 fotos zijn van dezelfde chickquote:
Ja, zie PIquote:
Raar, ik word wel vaker verward met mensen, denkt iedereen dat ik ergens was maar chagrijnig was omdat ik niet reageerdequote:
Welk zwembad is dat? Komt bekend voor. Heb er wel eens gepoloed volgens mij.quote:
Wehehe, goeie om aan der msn te komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef Armoed het volgende:
@Smijn. ik heb wel foto's van dr (alleen de duidelijke zijn van toen ze 14-15 wasmaar je ziet het ook daarop en op die vage van hoe ze nu is --> PM)
EDIT: je inbox is niet beschikbaar. PM me je MSN
Als haar inbox niet beschikbaar is kan zij jou ook geen PM sturenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef Armoed het volgende:
@Smijn. ik heb wel foto's van dr (alleen de duidelijke zijn van toen ze 14-15 wasmaar je ziet het ook daarop en op die vage van hoe ze nu is --> PM)
EDIT: je inbox is niet beschikbaar. PM me je MSN
de software op dit forum faalt echtquote:Als haar inbox niet beschikbaar is kan zij jou ook geen PM sturen
Gast, doe eens niet zo wanhopig, ze heeft PM's gewoon niet aan staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:53 schreef Armoed het volgende:
[..]
de software op dit forum faalt echt
m'n 2de msn staat nu in m'n profiel
Jouw definitie van wanhopig moet bijgeschaafd wordenquote:Gast, doe eens niet zo wanhopig, ze heeft PM's gewoon niet aan staan
Vandaarquote:Heb je een foto van Sabine?
Als je nou eens aan je eigen verstand gaat twijfelen in plaats van de forumsoftwarequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:33 schreef Armoed het volgende:
[..]
Jouw definitie van wanhopig moet bijgeschaafd worden
[..]
Vandaar
Als je nou ook eens de context van de posts bekijkt ipv het aantal en daar je conclusie uittrekt gaat het een stuk beter.
Dit pad wil je echt niet bewandelenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je nou eens aan je eigen verstand gaat twijfelen in plaats van de forumsoftware
Twello; De Schaek (meen ik, zoietsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:16 schreef MJay1 het volgende:
W
[..]
Welk zwembad is dat? Komt bekend voor. Heb er wel eens gepoloed volgens mij.
Dan heb ik zeker niets te vrezen. Je weet niet tegen wie je het opneemt, hèquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dit pad wil je echt niet bewandelen
ik eet 2-digit IQ'ers for breakfast.
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon en de rest nietquote:
Het was nacht hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon lamp en de rest niet![]()
Voor de rest leuke foto hoor
O ja ... de achtergrond is wel heel donkerquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Het was nacht hoor.En flitsen op een foto vind ik niet mooi.
Ik vind het een hele nette foto! Goed werk van de fotograaf. Je ziet er goed uit!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon en de rest niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een verschil in kleur op je gezicht, zo ongeveer onder je neus bij je wangen zie je dat heel duidelijk. Zo'n lijn. Komt het door de foto of is het normaal ook zo?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Het was nacht hoor.En flitsen op een foto vind ik niet mooi.
Maar dank je!
Dat is denk ik door een lamp die ze gebruikt had die ik voor de zon aanzagquote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Er is een verschil in kleur op je gezicht, zo ongeveer onder je neus bij je wangen zie je dat heel duidelijk. Zo'n lijn. Komt het door de foto of is het normaal ook zo?
Je let ook echt op de belichtingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje vreemd uit met zo de helft van je belicht door de zon en de rest niet![]()
Komt mede door de belichting van onderen. Maar blijft een rare plaat zo ja, denk dat de fotograaf ook wat verkeerds heeft gedaan in de nabewerking, photoshop oid; Hij heeft een beetje met de kleuren lopen klooien.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Er is een verschil in kleur op je gezicht, zo ongeveer onder je neus bij je wangen zie je dat heel duidelijk. Zo'n lijn. Komt het door de foto of is het normaal ook zo?
Je hebt met de kleuren lopen kloten omdat het dan natuurlijker leek???quote:Op maandag 7 juli 2008 00:39 schreef Elvanera het volgende:
Anders wordt m'n foto even geanalyseerd
Die kleurverandering op mn hoofd was me zelf nog geen eens opgevallen!
Ter informatie, die lamp (zo'n lang ding) Zit ongeveer ter hoogte van mn neus ja, een m'n linkerkant op die foto. Die foto heb ik zelf gemaakt en heb zelf met de kleuren lopen kloten, ik had een rood/oranje hoofd en hij was nog wat donkerder.Dit leek me toch iets natuurlijker
![]()
Dus wat is er dan verkeerd aan Loofus?
Ik vind m'n foto wel leuk!dan zeg ik t zelf maar
Schat, ik vind je foto ook heel leuk!quote:Op maandag 7 juli 2008 00:39 schreef Elvanera het volgende:
Anders wordt m'n foto even geanalyseerd
Die kleurverandering op mn hoofd was me zelf nog geen eens opgevallen!
Ter informatie, die lamp (zo'n lang ding) Zit ongeveer ter hoogte van mn neus ja, een m'n linkerkant op die foto. Die foto heb ik zelf gemaakt en heb zelf met de kleuren lopen kloten, ik had een rood/oranje hoofd en hij was nog wat donkerder.Dit leek me toch iets natuurlijker
![]()
Dus wat is er dan verkeerd aan Loofus?
Terecht, je ziet eruit als een godinquote:Op maandag 7 juli 2008 00:39 schreef Elvanera het volgende:
Wat ben jij cutequote:Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef Nass het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond em zwartwit mooier, hihi
Ik vind em in alleen de kleur wit het mooist.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef Nass het volgende:
[ afbeelding ]
Jeugdsentiment...quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jeugdsentiment...
Party Animals
van I need love en van I'll be your only friend...
Zelfde bossie kapsel
Hoop ik toch wel jaquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:24 schreef Nass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel een heel tijdje terug trouwens, maar oke
Oeh cutequote:Op maandag 7 juli 2008 14:02 schreef Nass het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens dat apeldoorner.com rechts onder is een website voor peeps uit Apeldoorn!
www.apeldoorner.com/naS
mijn pro:)
Bang voor een ban ofzo?quote:
Ik zou je doen.quote:
Anders kraak ik ook altijd maar alles af. En het is wel duidelijk dat we hier in de PUB mensen moeten koesteren en niet moetgen wegjagenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:09 schreef Loofus het volgende:
[..]
Anders kraak ik ook altijd maar alles af. En het is wel duidelijk dat we hier in de PUB mensen moeten koesteren en niet moetgen wegjagen.
Hmm, niks van gemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jaaaaaaquote:
denk ik mag weg. Is gewoon compliment, zonder bijbedoeling.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:26 schreef Tuig het volgende:
Dankje ^^ denk ik..
Dankje. :]quote:Op maandag 14 juli 2008 15:35 schreef Tuig het volgende:
Oke, dan nogmaals bedankt![]()
@ Devilswhore : Vette schoenen
Outfit was niet van mij dus een beetje kortquote:Op maandag 14 juli 2008 14:57 schreef lauwert het volgende:
W
[..]
Wat hou je daar verborgen achter het schildje?
Niet lullig bedoelt, maar als je de piercings weghaalt, je wenbrouwen laat groeien en je haar nog ietsje opsteekt zou je echt een verdomd mooie dame zijn. Je hebt op die foto best een lief gezicht.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje. :]
En om de illusie te wekken dat ik tieten heb;
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, tenminste, met het dikgedrukte gedeelte.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar als je de piercings weghaalt, je wenbrouwen laat groeien en je haar nog ietsje opsteekt zou je echt een verdomd mooie dame zijn. Je hebt op die foto best een lief gezicht.
Niet dat je het nu moet doen ofzo, of dat ik je probeer op te naaien. Het is natuurlijk jouw stijl en ik relateer het aan mijn smaak. Viel me alleen op.
Niet dat ik het er niet deels mee eens ben, maar kap alsjeblieft eens met zeiken manquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:43 schreef Loofus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, tenminste, met het dikgedrukte gedeelte.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Niet dat ik het er niet deels mee eens ben, maar kap alsjeblieft eens met zeiken manHet is een foto-show-topic, geen vleeskeuring.
Ja, sorry, maar veel foto's van jou hebben we nog niet gezien. En hoewel smaken verschillen en je meestal echt wel een punt hebt, moet je op bepaalde momenten gewoon even je virtuele smoel houdenquote:
Wat hij zegt, al kan het subtieler.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar veel foto's van jou hebben we nog niet gezien. En hoewel smaken verschillen en je meestal echt wel een punt hebt, moet je op bepaalde momenten gewoon even je virtuele smoel houden
Ik ben niet zo van de subtiliteiten, maar toch bedankt voor de bevestiging.quote:
Mooie foto. Leuk korsetding.quote:Op maandag 14 juli 2008 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje. :]
En om de illusie te wekken dat ik tieten heb;
[ afbeelding ]
Oké, ik zal je, hopelijk, opbouwende kritiek even serieus nemen danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar veel foto's van jou hebben we nog niet gezien. En hoewel smaken verschillen en je meestal echt wel een punt hebt, moet je op bepaalde momenten gewoon even je virtuele smoel houden
Gelukkig mogen we gewoon eerlijk zijn tegen elkaar en hoeven we er niet om heen te draaienquote:
Bedankt, voor je gefundeerde mededeling die natuurlijk op een wezenlijk iets gegrond is. Mooie bijdrage!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wat ben jij een narrow-minded imbeciel zeg.
Er zijn al 2 piercings uit, sinds Waldrock, omdat ze steeds irriteerden.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar als je de piercings weghaalt, je wenbrouwen laat groeien en je haar nog ietsje opsteekt zou je echt een verdomd mooie dame zijn. Je hebt op die foto best een lief gezicht.
Niet dat je het nu moet doen ofzo, of dat ik je probeer op te naaien. Het is natuurlijk jouw stijl en ik relateer het aan mijn smaak. Viel me alleen op.
Ik heb die bivakmuts gemist met Neurotic.quote:
Klopt, maar daar was het veel te fucking warm voor ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb die bivakmuts gemist met Neurotic.
Is die rode hier ook niet ergens actief?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:53 schreef Tuig het volgende:
Euhm, ja ergnes.. :
[ afbeelding ]
Het zwartharge geval
* Paramnesia stemt inquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:33 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow is benieuwd naar meer foto's van Tuig
* MouzurX wilt fotos van T_Cquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
* Terrorizing_Cookie ze gevonden heeft
* MASD is fan van de [me] -functie en loopt als een wigger door een bos tijdens een regenbui.quote:
* MouzurX ziet een wigger door het bos lopen tijdens een regenbui en vertrouwd het zaakje niet, vooral omdat het een wigger isquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:53 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD is fan van de [me] -functie en loopt als een wigger door een bos tijdens een regenbui.
[ afbeelding ]
Hmm true.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Klopt, maar daar was het veel te fucking warm voor ookEn vergeten enzo
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:37 schreef Loofus het volgende:
Goede updates hier zie ik. Over een week kom ik met mijn foto's.
We zullen ons best doen
Noem me maar Majesteit
* nijnja bevestigt ditquote:
Leuke foto tochquote:Op zondag 27 juli 2008 18:38 schreef Mich92 het volgende:
[ afbeelding ]
Gister, m'n zusje was aan 't kloten terwijl we uiteten waren.
Nu pas?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nu weet ik wie je bentVolgens mij zie ik je vaak genoeg lopen in de stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Ik dacht dat narcisme met kwaliteit te maken had ipv kwantiteit?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:57 schreef Armoed het volgende:
Iets met narcisme enzo.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:16 schreef Armoed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat kunnen ze tegenwoordig veel met plastische chirurgie eh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of trek je echt altijd het zelfde hoofd
Ja jij zit er bij meer dingen wel naast volgens mij.quote:Ik dacht dat narcisme met kwaliteit te maken had ipv kwantiteit?
Ik heb geen emoties, dus altijd dezelfde gezichtsuitdrukking ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:41 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat kunnen ze tegenwoordig veel met plastische chirurgie eh?
Of trek je echt altijd het zelfde hoofd
En je bent er nog trots op ook?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:43 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ja jij zit er bij meer dingen wel naast volgens mij.
[..]
Ik heb geen emoties, dus altijd dezelfde gezichtsuitdrukking ja.
Zie PI enzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:43 schreef Armoed het volgende:
[..]
Ja jij zit er bij meer dingen wel naast volgens mij.
Yup!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Loofus het volgende:
Is dat scouting?
(Maar je lijkt wel op een bekende van me)
Verkapte ik-ken-iemand-die-lekker-is post!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:09 schreef Loofus het volgende:
Is dat scouting?
(Maar je lijkt wel op een bekende van me)
Ik ken jouquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Verkapte ik-ken-iemand-die-lekker-is post!
quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:03 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
en weer een nieuw fotootje
OMG..DIE BROEK!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ] Met vader en broertje ;D
Die gast is de man met de broek en de shutter shade.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef MrTycho het volgende:
En halve shuttershades...
Lachen daar doe je niet aan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef Chocolate het volgende:
hmm hier weer es ff posten. Na een gruwlijke coup de soleil.
[ afbeelding ]
Die broek heb ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ] Met vader en broertje ;D
Typisch amerikaanse gezinnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook.
Die foto deed mij meteen denken aan een typisch Amerikaans gezin![]()
Inderdaad, dat is zó on-modieus, ghihihi.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jouw haar Smijn is echt mooi lekker![]()
Meteen denken aan fappen, vies jongetjequote:
Wat stom van me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meteen denken aan fappen, vies jongetje
Eigenlijk..nauwelijksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Jij zal wel veel tijd nodig hebben met het onderhouden van je haarwat een dos zeg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten.![]()
Het is niet wat je denkt. Als je denkt wat ik denk wat jij denkt.quote:
Dat maakt het er niet veel beter opquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt. Als je denkt wat ik denk wat jij denkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet veel beter op
Amen.quote:
Lee Hotti in tha house.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt. Als je denkt wat ik denk wat jij denkt.
[ afbeelding ]
http://www.superdudes.nl/Opa_/fotosquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet veel beter op
Whehequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/Opa_/fotos![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten.![]()
quote:
Dat ben ik dus niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/Opa_/fotos![]()
Het was al opvallend dat je kon spellen en met hoofdletters en interpunctie schreef.quote:
Nah, hij is schoon hoor.quote:
Het ziet er uit alsof hij een plukje schaamhaar aan z'n kin heeft geplakt, net zoals Cartman in Southpark.quote:
Ssst, dat heeft hij nog niet verteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof hij een plukje schaamhaar aan z'n kind heeft geplakt, net zoals Cartman in Southpark.
hmm het had ruiger geweest als je in het Duitse kamp had gespeeld ipv met de Allies,,,, mooiere uniformen enzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:42 schreef De-Sjrien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k*t dronke
[ afbeelding ]
Wat denk jij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Noes... Je rijd toch niet met dat leer op je scootoe?
héeerlijke foto bart!quote:
Ja klopt, hoe weet u dat danquote:Op maandag 1 september 2008 12:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
héeerlijke foto bart!
en nijn, Ponypark slagharen?
als paarden liefhebber weet je die dingenquote:Op maandag 1 september 2008 17:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe weet u dat dan?
[ afbeelding ]
Baardhaar is ook net schaamhaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof hij een plukje schaamhaar aan z'n kin heeft geplakt, net zoals Cartman in Southpark.
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 1 september 2008 23:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
En nee, ik rook niet. Was voor de sfeer van de foto.
Dat magquote:
Haha okquote:Op maandag 1 september 2008 22:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
als paarden liefhebber weet je die dingen
nee, herkende het gewoon
moar jij bent leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2008 21:38 schreef IedeK. het volgende:
[ afbeelding ]
@ introweekend van mijn studievereniging.
Zo zie je er ook wel uitquote:
quote:
Helemaal zelf laten groeienquote:
quote:
Vlindertuin in blijdorp?quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Helderlichtquote:
Ben je spuit 111111111111 of 1111111111111?quote:
Je begint groot te wordenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef Frederiqueske het volgende:
Dan maar weer een paar fotookes hoor![]()
[ afbeelding ]
De achterste![]()
[ afbeelding ]
Huisfeest bij ons, ik de middelste, maar dat wisten jullie al wel onderhand denk ik haha
[ afbeelding ]
Beetje rond aan het biken haha
[ afbeelding ]
lekker een beetje chillen bij ons hehe, ik ben de bovenste in het midden![]()
![]()
lol ja hoeist whaha, ik blijf geen 12 hoor whahaquote:
Goed, ik zal het anders formuleren: Je bent gegroeid :pquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:44 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
lol ja hoeist whaha, ik blijf geen 12 hoor whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |