OMG..DIE BROEK!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ] Met vader en broertje ;D
Die gast is de man met de broek en de shutter shade.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 02:06 schreef MrTycho het volgende:
En halve shuttershades...
Lachen daar doe je niet aan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef Chocolate het volgende:
hmm hier weer es ff posten. Na een gruwlijke coup de soleil.
[ afbeelding ]
Die broek heb ik ookquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:32 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ] Met vader en broertje ;D
Typisch amerikaanse gezinnenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die broek heb ik ook.
Die foto deed mij meteen denken aan een typisch Amerikaans gezin![]()
Inderdaad, dat is zó on-modieus, ghihihi.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:32 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jouw haar Smijn is echt mooi lekker![]()
Meteen denken aan fappen, vies jongetjequote:
Wat stom van me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meteen denken aan fappen, vies jongetje
Eigenlijk..nauwelijksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Jij zal wel veel tijd nodig hebben met het onderhouden van je haarwat een dos zeg
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten.![]()
Het is niet wat je denkt. Als je denkt wat ik denk wat jij denkt.quote:
Dat maakt het er niet veel beter opquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt. Als je denkt wat ik denk wat jij denkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet veel beter op
Amen.quote:
Lee Hotti in tha house.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is niet wat je denkt. Als je denkt wat ik denk wat jij denkt.
[ afbeelding ]
http://www.superdudes.nl/Opa_/fotosquote:Op zondag 24 augustus 2008 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet veel beter op
Whehequote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/Opa_/fotos![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:02 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kon het niet laten.![]()
quote:
Dat ben ik dus niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:32 schreef Blaxje het volgende:
[..]
http://www.superdudes.nl/Opa_/fotos![]()
Het was al opvallend dat je kon spellen en met hoofdletters en interpunctie schreef.quote:
Nah, hij is schoon hoor.quote:
Het ziet er uit alsof hij een plukje schaamhaar aan z'n kin heeft geplakt, net zoals Cartman in Southpark.quote:
Ssst, dat heeft hij nog niet verteldquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het ziet er uit alsof hij een plukje schaamhaar aan z'n kind heeft geplakt, net zoals Cartman in Southpark.
hmm het had ruiger geweest als je in het Duitse kamp had gespeeld ipv met de Allies,,,, mooiere uniformen enzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:42 schreef De-Sjrien het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
k*t dronke
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |