Shurequote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
In de jungle van Zimbabwe, afgelopen zomer, op zoek naar de langharige kaalpoot kaketoe. Onscherpte wordt veroorzaakt door de extreme luchtvochtigheid icm de hitte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, daar zat hijquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef Michel. het volgende:
Ja ik denk dat hij hem daaro rechtsboven bij het dak heeft gevonden.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
In de jungle van Zimbabwe, afgelopen zomer, op zoek naar de langharige kaalpoot kaketoe. Onscherpte wordt veroorzaakt door de extreme luchtvochtigheid icm de hitte
daar bij dat dak zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, daar zat hijVolg mn ogen maar
Jij lijkt wel een beetje op zon cosplayer typequote:
Ehm, nee. Niet het geld ervoor. Ik ben meer van de myspace whorequote:Op donderdag 26 juni 2008 19:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op zon cosplayer type
Hostage handlesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:01 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Vossenjacht; Merel de politieagent wordt gegijzeld door de Welpen
Wat is er met mijn schoenenquote:
Mijn schoenenquote:
Welke van de 2?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:53 schreef Armoed het volgende:![]()
Meisje uit de OP met die krullen lijkt echt fucking sprekend op een vriendin van me
Jasmijn!quote:
Heeft er nou iemand gekotst bij de voeten van die rechtse snorremans?quote:
Zou heel goed kunnen, ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heeft er nou iemand gekotst bij de voeten van die rechtse snorremans?
Die 2 fotos zijn van dezelfde chickquote:
Ja, zie PIquote:
Raar, ik word wel vaker verward met mensen, denkt iedereen dat ik ergens was maar chagrijnig was omdat ik niet reageerdequote:
Welk zwembad is dat? Komt bekend voor. Heb er wel eens gepoloed volgens mij.quote:
Wehehe, goeie om aan der msn te komenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef Armoed het volgende:
@Smijn. ik heb wel foto's van dr (alleen de duidelijke zijn van toen ze 14-15 wasmaar je ziet het ook daarop en op die vage van hoe ze nu is --> PM)
EDIT: je inbox is niet beschikbaar. PM me je MSN
Als haar inbox niet beschikbaar is kan zij jou ook geen PM sturenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:55 schreef Armoed het volgende:
@Smijn. ik heb wel foto's van dr (alleen de duidelijke zijn van toen ze 14-15 wasmaar je ziet het ook daarop en op die vage van hoe ze nu is --> PM)
EDIT: je inbox is niet beschikbaar. PM me je MSN
de software op dit forum faalt echtquote:Als haar inbox niet beschikbaar is kan zij jou ook geen PM sturen
Gast, doe eens niet zo wanhopig, ze heeft PM's gewoon niet aan staanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:53 schreef Armoed het volgende:
[..]
de software op dit forum faalt echt
m'n 2de msn staat nu in m'n profiel
Jouw definitie van wanhopig moet bijgeschaafd wordenquote:Gast, doe eens niet zo wanhopig, ze heeft PM's gewoon niet aan staan
Vandaarquote:Heb je een foto van Sabine?
Als je nou eens aan je eigen verstand gaat twijfelen in plaats van de forumsoftwarequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:33 schreef Armoed het volgende:
[..]
Jouw definitie van wanhopig moet bijgeschaafd worden
[..]
Vandaar
Als je nou ook eens de context van de posts bekijkt ipv het aantal en daar je conclusie uittrekt gaat het een stuk beter.
Dit pad wil je echt niet bewandelenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:34 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als je nou eens aan je eigen verstand gaat twijfelen in plaats van de forumsoftware
Twello; De Schaek (meen ik, zoietsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:16 schreef MJay1 het volgende:
W
[..]
Welk zwembad is dat? Komt bekend voor. Heb er wel eens gepoloed volgens mij.
Dan heb ik zeker niets te vrezen. Je weet niet tegen wie je het opneemt, hèquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:20 schreef Armoed het volgende:
[..]
Dit pad wil je echt niet bewandelen
ik eet 2-digit IQ'ers for breakfast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |