abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63933489

[ Bericht 100% gewijzigd door Chell op 11-12-2008 16:19:42 (niet nodig) ]
pi_63933566

[ Bericht 100% gewijzigd door Chell op 11-12-2008 16:19:55 (Niet nodig) ]
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 december 2008 @ 16:12:56 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_63936097
Opruimslotje.
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 december 2008 @ 16:20:30 #54
95752 crew  Chell
Kluns
pi_63936306
En weer open! Gaarne nu weer gewoon on topic verder, discussies over bepaalde uitspraken uit het verleden voeren jullie maar in een ander subforum.
pi_63936671
Ik vond mijn aanvankelijk opmerking best ontopic. Maar goed.
Din jävla kuk!
pi_63937690
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:33 schreef superfunk het volgende:
Iets anders. Als je 7 bent , heb je dan het recht op studiefinanciering niet allang verbruikt? of heb je een aantal jaar niet gestudeerd?
Iedereen heeft recht op stufi zolang de studie (officieel) duurt (dus niet hoe lang jij erover doet). Ik snap trouwens di efelle recaties niet, wat is er mis met iemand die op zijn 27e nog studeert? Niet iedereen weet na de middelbare gelijk wat hij of zij met zijn leven wil, en sommigen kiezen pas later in de 20 een studie, so what? Zolang ze niet op 'ons belastinggeld' teren, doen ze er toch geen vlieg kwaad mee?

TS, lekker leven zoals jij wilt leven en veel geluk in je appartementje!
I had a signature once. It was awful.
pi_63937950
quote:
Op donderdag 11 december 2008 17:16 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht op stufi zolang de studie (officieel) duurt (dus niet hoe lang jij erover doet). Ik snap trouwens di efelle recaties niet, wat is er mis met iemand die op zijn 27e nog studeert? Niet iedereen weet na de middelbare gelijk wat hij of zij met zijn leven wil, en sommigen kiezen pas later in de 20 een studie, so what? Zolang ze niet op 'ons belastinggeld' teren, doen ze er toch geen vlieg kwaad mee?

TS, lekker leven zoals jij wilt leven en veel geluk in je appartementje!
Daarheen wilde ik dus ook Je hebt recht op maximaal 4 jaar prestatiebeurs plus 3 jaar aanvullend recht op lening. Daarna is het over (uit ervaring). Dus; het is geen veroordeling maar een vraag
  vrijdag 12 december 2008 @ 02:35:42 #58
47608 CaptainM
Nocturnal Metamorper
pi_63951617
quote:
Op donderdag 11 december 2008 09:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

! Gelukkig kan ik het je niet kwalijk nemen, je bent limbo .
OK op de man af spelen right?

Jij afgunstige verzuurde bitch!

On Topic:
Dit wordt de salontafel (verkrijgbaar bij montèl.nl)

Vind hem zelf heel mooi (duh) en ik denk dat ik voor antreciet kleur behang ga, of verf. Morgen lekker sjoppe!!
The Basic Foundations of House Music: The Club... The People... The Music
pi_63951758
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef CaptainM het volgende:

[..]

On Topic:
[ afbeelding ]
Vind hem zelf heel mooi (duh) en ik denk dat ik voor antreciet kleur behang ga, of verf. Morgen lekker sjoppe!!
Hoe lang stond je al ingeschreven bij woningbouwvereniging in Heerlen?
Antwoord staat in het topic.
Een half jaar wachten is erg kort. Weet iemand vergelijkbare stadsdorpen/dorpen waar het zo snel gaat?
I HATE MUSIC
pi_63981037
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef CaptainM het volgende:
Eindelijk is het dan zover. Vrijdag kan ik de sleutel ophalen bij de woningbouwvereniging in Heerlen. Kost me 480euro per maand en ik krijg 220euro huursubsidie. Het betreft een 2kamer appartement. Hier zie je de lay-out:
[ afbeelding ]

En hier zie je de foto van de buitenkant:
[ afbeelding ]

Ik heb verder alleen onderburen want mijn appartement ligt op de bovenste laag. Ik ga alle meubels nieuw kopen, er moeten allemaal nieuwe deuren in aan de binnekant, er moet veel geverft worden zoals de kozijnen van de binnendeuren. Ik heb inmiddels 7000euro gespaard. Kan niet wachten tot ik de sleutel heb. Ik stond overigens een half jaar ingeschreven en nadat ik een aantal keren langs geweest was bij de woningbouwvereniging kon ik naar deze woning gaan kijken.
Gefeliciteerd met je woning en geniet ervan!
Na een half jaar inschrijvingsduur, petje af

en laat je niet kisten door die VVD'ers...

[ Bericht 1% gewijzigd door sempron2400 op 13-12-2008 09:54:13 ]
pi_63981333
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:41 schreef CaptainM het volgende:
Eindelijk is het dan zover. Vrijdag kan ik de sleutel ophalen bij de woningbouwvereniging in Heerlen. Kost me 480euro per maand en ik krijg 220euro huursubsidie. Het betreft een 2kamer appartement. Hier zie je de lay-out:
[ afbeelding ]

En hier zie je de foto van de buitenkant:
[ afbeelding ]

Ik heb verder alleen onderburen want mijn appartement ligt op de bovenste laag. Ik ga alle meubels nieuw kopen, er moeten allemaal nieuwe deuren in aan de binnekant, er moet veel geverft worden zoals de kozijnen van de binnendeuren. Ik heb inmiddels 7000euro gespaard. Kan niet wachten tot ik de sleutel heb. Ik stond overigens een half jaar ingeschreven en nadat ik een aantal keren langs geweest was bij de woningbouwvereniging kon ik naar deze woning gaan kijken.
Zijn die 480 euro inclusief of exclusief GWL? Als het inclusief is lijkt je huurtoeslag mij te hoog, je moet bij de belastingdienst de kale huur opgeven en niet je huur inclusief GWL.
Klussen deel 1 en 2
pi_63981599
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:58 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Een half jaar wachten is erg kort. Weet iemand vergelijkbare stadsdorpen/dorpen waar het zo snel gaat?
In Roermond waar ik woon gaat het ook zo snel!
pi_63984138
Ben 23, studeer nog en woon op mezelf in een huurappartementje (50m2).
Huur dit van een particulier, 550 inclusief, en krijg een behoorlijk deel huurtoeslag (258). Mijn ouders betalen mijn studie en geven mij 150 per maand. Teer verder nog op mijn spaarrekening. Als ik tekort ga komen ga ik waarschijnlijk lenen van mijn ouders of het IBG, hoef nog hooguit 1,5 tot 2 jaar te studeren. Hoewel ik in de zomervakantie in korte tijd altijd wat centjes verdien, dus het hoeft niet veel te zijn. Eenmaal een baan, dan betaal ik dat weer terug. Met boodschapjes doe ik rustig aan, goed op de prijzen per kilo letten en geen frisdrank maar siroop. Verder ook digitenne en heb mijn ADSL verbinding gedeeld met de buurman.

Ik geniet gewoon van de vrijheid en betaal daar graag wat extra's voor. Ik zit niet te wachten op een studentenhuis met vele anderen. Ieder zijn keuze natuurlijk, begrijp me niet verkeerd
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zaterdag 13 december 2008 @ 14:50:21 #64
236733 Marmex
Currently travelling
pi_63985470
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 02:35 schreef CaptainM het volgende:

[..]

On Topic:
[ afbeelding ]
Mooi ding
Hier heb ik bij boodschap al geen voorbaat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')