quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Klacht 2: Geen ruimte in je broek hebben
Net wel in dit geval lijkt me.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:29 schreef kabelhaspel het volgende:
En dan net niet/net wel met de knietjes elkaar raken waardoor je heel verkrampt gaat zitten
Mooie vrouwen met ronde, halfblote tieten én tuxepux in één coupé! Waar?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef tuxepux het volgende:
Ik zit altijd tegenover mooie vrouwen met ronde, half blote tieten! Bij mij durven ze namelijk wel te gaan zitten
In de intercity van Rotterdam naar Groningen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:34 schreef IQM het volgende:
Mooie vrouwen met ronde, halfblote tieten én tuxepux in één coupé! Waar?
Daar ken ik je van! Staar niet zo!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef tuxepux het volgende:
[..]
In de intercity van Rotterdam naar Groningen.
Oké, doe jij je sudo-shirt dan aan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:43 schreef tuxepux het volgende:
[..]
In de intercity van Rotterdam naar Groningen.
Zet je caps eens uit.quote:
Deutsche Bundesbahn?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:49 schreef PusKut het volgende:
66 jaar geleden was het heel normaal als de vrouwen naakt in de trein zaten hoor!
Moet je me maar niet zo vragend aankijken..quote:
Sstquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Moet je me maar niet zo vragend aankijken..
Het was net zo stiekem erotisch enzulks..quote:
Ik ben heel origineel, dank jequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
ORIGINEEL?!
Wie weet ontmoeten we elkaar weer!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:57 schreef Fha het volgende:
Het was net zo stiekem erotisch enzulks..
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
Fha is ook een lekker wijf dat in de intercity Rotterdam-Groningen zit?
Ja daar heb ik altijd stiekem erotische ontmoetingen met tux..quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef IQM het volgende:
Fha is ook een lekker wijf dat in de intercity Rotterdam-Groningen zit?
Ik hoop hetquote:
Nu hebben we wel weer genoeg verklapt. Het moet nog wel een beetje spannend blijven!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:01 schreef Fha het volgende:
Ja daar heb ik altijd stiekem erotische ontmoetingen met tux..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daar heb ik altijd stiekem erotische ontmoetingen met tux..
Dat is zoquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:03 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Nu hebben we wel weer genoeg verklapt. Het moet nog wel een beetje spannend blijven!
We maken je avond goed?quote:
Nietus want hij zegt net dattie m boven zn bed gaan hangen als herinnering aan zn eerste lemming!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:04 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook iemand anders die onder zijn naam post...
Staren werkt beter zonder zonnebrilquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef Mof het volgende:
Zonnebril op en staren?
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Staren werkt beter zonder zonnebril
Dan ben jij vast van het prototype gaylordquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:21 schreef tuxepux het volgende:
Ik zit altijd tegenover mooie vrouwen met ronde, half blote tieten! Bij mij durven ze namelijk wel te gaan zitten
Puik woord is dat ook.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
droeftoeter
Ja, ik ben hartstikke homo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:01 schreef TI_2008 het volgende:
Dan ben jij vast van het prototype gaylord
quote:
tuxepux is een mooi meisje!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:01 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dan ben jij vast van het prototype gaylord
Als je maar wel blijft starenquote:
De volgende keer maak ik een foto van de tieten!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:25 schreef Fakkan het volgende:
Pics or it didn't happen...
You did goodquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
droeftoeter
ja, man! Is dit het woord van de week of zo??quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:49 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom noemt elk bedrijf zich verdomme 'jong en dynamisch'? Wie heeft dat ooit verzonnen, en waarom neemt bijna elk startend bedrijf die zin over?
Het staat werkelijk waar zo belachelijk
Droeftoeters
Leer Engels.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:23 schreef L-eon het volgende:
Pics or it didn't happened.
quote:
Spaar jij Fok! Meisjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:01 schreef IQM het volgende:
Papierversnipperaar, mag ik van jou in de categorie 'FOK!meisjes' Fha?
Kwartet.
Wuppies zijn lief, trouw en goedkoopquote:
Tux is lief, trouw, maar onbetaalbaar.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wuppies zijn lief, trouw en goedkoop
Jij doet aan Spinvis!!!quote:
In alle talen van mijn tongquote:
Met de geniale zin:quote:
"laatst reed ik een fietser dood maar gelukkig heeft geen mens me gezien" doet het ook erg goed!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Met de geniale zin:
"In de auto van de week
zag ik een auto die op Arafat leek"
Euh, ja, dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:26 schreef Fha het volgende:
[..]
"laatst reed ik een fietser dood maar gelukkig heeft geen mens me gezien" doet het ook erg goed!
Het is trouwens een wolk die op arafat leek
Mooie redding hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, ja, dat bedoelde ik.Ik werd een beetje afgeleid door jou.
![]()
600 jaar geleden kon je een vrouw nog dwingen, nu hebben ze allerlei rechten enzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:49 schreef PusKut het volgende:
66 jaar geleden was het heel normaal als de vrouwen naakt in de trein zaten hoor!
Je hoeft nu alleen maar te zoeken naar een vrouw zonder zelfvertrouwen en je moet iets harder slaan.. moet te doen zijn toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
600 jaar geleden kon je een vrouw nog dwingen, nu hebben ze allerlei rechten enzo.
Waarom durf je niks te zeggen? Alleen maar omdat ze vrouw zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat heb ik daar toch een teringhekel aan! Zit je lekker languit in de trein uit het raam te kijken, komt er zo'n droeftoeter aan die ook wil zitten. Maar dan niet schuin tegenover je zodat je allebei lekker beenruimte hebt. Nee, RECHT tegenover je, zodat je de hele treinreis tegen een bloedmooi wijf (het zijn altijd van die super lekkere 20jarige modellentypes met decolletee) zit te kijken terwijl je niks durft te zeggen.![]()
![]()
En voor deze mededeling moest je dit topic na bijna een week omhoog schoppen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:41 schreef Roccultane het volgende:
Waarom durf je niks te zeggen? Alleen maar omdat ze vrouw zijn?
Wat een bullshit.. ik lul gewoon tegen iedereen, ongeacht of ze zwerver of lekker mokkel zijn..
Ik loop er toch echt regelmatig in rond.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:56 schreef RemcoDelft het volgende:
De eerste vrouw-met-sudo-shirt in het wild moet ik nog tegenkomen...
Ook wel eens zonder shirt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:35 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik loop er toch echt regelmatig in rond.
Sommige mensen voelen zich erg snel geintimideerd door andere mensen. Beetje puberaal onzekerachtig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:41 schreef Roccultane het volgende:
[..]
Waarom durf je niks te zeggen? Alleen maar omdat ze vrouw zijn?
Wat een bullshit.. ik lul gewoon tegen iedereen, ongeacht of ze zwerver of lekker mokkel zijn..
Wehehe jij bent echt ergquote:
Nu moet je weer opnieuw uitprinten!quote:
Doe ik niet!quote:
Oke dan!quote:
"Hoi, bij welk station ga ik?"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:52 schreef rakotto het volgende:
Tip: Staar eem paar minuten naar buiten en dan moet je vragen bij welke station of welke richting station je gaat. Als je eenmaal een antwoord hebt gekregen dan moet je gewoon vragen waar ze naartoe gaat.
Gegarandeerd succes.
Ftouje, 2 uur 's nachts enzo .quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |