Mooie redding hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, ja, dat bedoelde ik.Ik werd een beetje afgeleid door jou.
![]()
600 jaar geleden kon je een vrouw nog dwingen, nu hebben ze allerlei rechten enzo.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:49 schreef PusKut het volgende:
66 jaar geleden was het heel normaal als de vrouwen naakt in de trein zaten hoor!
Je hoeft nu alleen maar te zoeken naar een vrouw zonder zelfvertrouwen en je moet iets harder slaan.. moet te doen zijn toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
600 jaar geleden kon je een vrouw nog dwingen, nu hebben ze allerlei rechten enzo.
Waarom durf je niks te zeggen? Alleen maar omdat ze vrouw zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat heb ik daar toch een teringhekel aan! Zit je lekker languit in de trein uit het raam te kijken, komt er zo'n droeftoeter aan die ook wil zitten. Maar dan niet schuin tegenover je zodat je allebei lekker beenruimte hebt. Nee, RECHT tegenover je, zodat je de hele treinreis tegen een bloedmooi wijf (het zijn altijd van die super lekkere 20jarige modellentypes met decolletee) zit te kijken terwijl je niks durft te zeggen.![]()
![]()
En voor deze mededeling moest je dit topic na bijna een week omhoog schoppen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:41 schreef Roccultane het volgende:
Waarom durf je niks te zeggen? Alleen maar omdat ze vrouw zijn?
Wat een bullshit.. ik lul gewoon tegen iedereen, ongeacht of ze zwerver of lekker mokkel zijn..
Ik loop er toch echt regelmatig in rond.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:56 schreef RemcoDelft het volgende:
De eerste vrouw-met-sudo-shirt in het wild moet ik nog tegenkomen...
Ook wel eens zonder shirt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:35 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik loop er toch echt regelmatig in rond.
Sommige mensen voelen zich erg snel geintimideerd door andere mensen. Beetje puberaal onzekerachtig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:41 schreef Roccultane het volgende:
[..]
Waarom durf je niks te zeggen? Alleen maar omdat ze vrouw zijn?
Wat een bullshit.. ik lul gewoon tegen iedereen, ongeacht of ze zwerver of lekker mokkel zijn..
Wehehe jij bent echt ergquote:
Nu moet je weer opnieuw uitprinten!quote:
Doe ik niet!quote:
Oke dan!quote:
"Hoi, bij welk station ga ik?"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:52 schreef rakotto het volgende:
Tip: Staar eem paar minuten naar buiten en dan moet je vragen bij welke station of welke richting station je gaat. Als je eenmaal een antwoord hebt gekregen dan moet je gewoon vragen waar ze naartoe gaat.
Gegarandeerd succes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |