Lekker tegels leggen straksquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Mensen die stoer doen met havo, vwo, hbo, wo, uni. Lekker in een kantoortje zitten straks van 9 tot 5!!!
En vervolgens naar huis rijden in die bmw. Kutpauperquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Mensen die stoer doen met havo, vwo, hbo, wo, uni. Lekker in een kantoortje zitten straks van 9 tot 5!!!
Dan zal ik eens lekker een vliegtuig voor je ontwerpen waar je flink wat aan te doen hebt, dan krijgen we hopelijk een beetje waar voor dat salaris wat je betaald krijgtquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef Sharpeyed het volgende:
Vliegtuig onderhoudsmonteur FTW pennenlikkers
WO en uni is hetzelfde. pauper...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
hey knap dat je zo een lang woord kan typen. Je komt er ooit nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef Sharpeyed het volgende:
Vliegtuig onderhoudsmonteur FTW pennenlikkers
Dan mag jij m'n badkamer of tuin aanleggen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Care... ik houd me niet bezig met die ongein. Leer wat nuttigs ipv die onzin die wordt gegeven op die zogenaamde hogere opleidingen. Ik verdien hier meer dan iedereen die gereageerd heeft in dit paupertopic.quote:
Rot op man, ik trek wel een blik polen open in plaats van mensen als jullie, is nog goedkoper ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Care... ik houd me niet bezig met die ongein. Leer wat nuttigs ipv die onzin die wordt gegeven op die zogenaamde hogere opleidingen. Ik verdien hier meer dan iedereen die gereageerd heeft in dit paupertopic.
Tweede keer: Vliegtuig onderhoudsmonteur FTW pennenlikkers
Hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Care... ik houd me niet bezig met die ongein. Leer wat nuttigs ipv die onzin die wordt gegeven op die zogenaamde hogere opleidingen. Ik verdien hier meer dan iedereen die gereageerd heeft in dit paupertopic.
Ach... ik denk dat je het toch vrij nuttig vind als er over een jaartje of 20 kanker bij je wordt gediagnostiseerd en er zijn hoog opgeleide mensen die je kunnen genezen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Je baas is hoger opgeleid, de mensen die het vliegtuig hebben ontworpen zijn hoger, en de mensen ie op vakanti gaan ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Geweldig, de komende 40 jaar sleutel je dus elke dag aan de machines die jij nooit zult besturenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Tegen die tijd kom ik langs met een uitdraai van dit topic.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik denk dat je het toch vrij nuttig vind als er over een jaartje of 20 kanker bij je wordt gediagnostiseerd en er zijn hoog opgeleide mensen die je kunnen genezen.
Knap hoe krijg ik die optie dat ik meteen kan zien hoeveel iemand verdiend als hij een comment* plaatst? Is dat een firefox* add on*?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enigste die zo denkt en 'verdien ik tonnen' met mijn vakkundigheid.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rot op man, ik trek wel een blik polen open in plaats van mensen als jullie, is nog goedkoper ook
Dus jij zit op het gymnasium? Zou je ook niet zeggen als je jouw posts leest...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Havo en VWO (zonder klassieke talen) zuigt
Als jij op je 35e moet uittreden omdat je rugzo kapot is, ga je de ziektewet in. De paupers van het VWO en Havo zitten dan ongeveer rond hun 2e/3e auto.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enigste die zo denkt en 'verdien ik tonnen' met mijn vakkundigheid.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enigste die zo denkt en 'verdien ik tonnen' met mijn vakkundigheid.
Ja, dit jaar moest ik bijna naar het atheneum. Dus ik ging voor het eerst als de tering werken en nu allemaal 8enquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij zit op het gymnasium? Zou je ook niet zeggen als je jouw posts leest.... Plus: getuige je fotoboek zit je nog maar in de derde. Er kan nog van alles gebeuren dus!
.
De pennenlikker die dit knopje heeft bedacht FTW:quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tegen die tijd kom ik langs met een uitdraai van dit topic.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rot op man, ik trek wel een blik polen open in plaats van mensen als jullie, is nog goedkoper ook
Oef, was je bijna een atheneumpauper geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, dit jaar moest ik bijna naar het atheneum. Dus ik ging voor het eerst als de tering werken en nu allemaal 8en
En ze stellen allemaal geen poep voor zonder een (universitaire) vervolgopleiding...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Mensen die 'epic fail' zeggen omdat dat 'stoer' is op internetquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
TS is een (V)MBO'er! Epic fail!![]()
![]()
![]()
.
"Hoger opgeleiden" niet dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ohja en pauper, ik bedoel TS, je bent dus je hele leven afhankelijk van werkgevers... Nou jippie, en dan huilen als ze je ontslaan of geen loonsverhoging willen geven
Alleen de HBO'ers en degene die het slecht bekeken hebben. Zeg nou zelf, de meeste massa-ontslagen, vakbond-demonstaties en stakingen die je ziet zijn niet van universitair opgeleiden...quote:
Heee oshiro je bent de enigstequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Oke, met jouw opleiding moet dat vast een groot succes wordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:52 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
"Hoger opgeleiden" niet dan?Hoe dan ook, als ik een bedrijfsplan heb ga ik wel naar de KvK
Ik wil er gewoon graag bij horen, je weetsquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Mensen die 'epic fail' zeggen omdat dat 'stoer' is op internet
Jij hebt zojuist ook het epic fail-keurmerk ontvangen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Zonder die WO'ers deed je nu onderhoud aan je berenvelletje, kneus.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Ja schattig hequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:04 schreef martijnve het volgende:
[..]
Heee oshiro je bent de enigsteIk vind je ook heel enig hoor
of zou hij enige bedoelen.
![]()
En welke vliegtuigen ga jij onderhouden als er geen mensen met een fatsoenlijke opleiding zijn om ze te ontwerpen?
En omdat sommige hoogopgeleiden afgeven op (v)mbo'ers ga jij maar op alle hoogopgeleiden afgeven?
Ik vind het prima hoor dat je vliegtuig onderhoudsmonteur bent. Als jij dat graag doet moet je dat lekker doen, iemand moet het doen. Maar mij niet gezien.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja schattig he
Mooie is dat ik dus medeontwerper ben van een zonneboot van 3 ton die mee doet aan de Frisian Solar Challenge, en dat ik hem ook nog eens voor een flink deel zelf heb gebouwd. Dus het VMBO wordt gewoon overbodig. Al is de hulp die ik heb gehad van de MBO-ers wel welkom geweest, vele handen maken nog steeds licht werk. Maar de moeilijkste onderdelen maak ik het liefst zelf, if you want a job done right, you do it yourself...
quote:Beroep Ik vul vakken.
Studierichting Werktuigbouwkunde, THR.
Huilen en staken!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:48 schreef Wheelgunner het volgende:
Ohja en pauper, ik bedoel TS, je bent dus je hele leven afhankelijk van werkgevers... Nou jippie, en dan huilen als ze je ontslaan of geen loonsverhoging willen geven
Klassieke talenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Ja johquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
[..]
Maar ik moet toegeven werktuigbouwkunde is een van de 'hogere opleidingen' die wel nuttig is.
Same here, in de 5e Latijn laten vallen. Wat een graftaal, dat is nou echt iets waar je geen ene flikker aan hebtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef yosander het volgende:
[..]
Klassieke talen, ben blij dat ik er vanaf ben.
Whehe inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Same here, in de 5e Latijn laten vallen. Wat een graftaal, dat is nou echt iets waar je geen ene flikker aan hebt
Ja preciesquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Whehe inderdaad.![]()
In de 1e en begin van de 2de konden ze ons nog overtuigen dat klassieke talen nog enige 'nut' hadden, maar aan het eind van de 2e had 90% van de klas er wel genoeg van.![]()
Tenzij je docent klassieke talen wilt worden, dán heb je er wel degelijk wat aan.
Gelukkig zie je aan je Nederlandse taalvaardigheid meteen dat je een vmbokneus bent.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
en dit dusquote:
probeer nu niet tussen beide te komen, dat lukt je toch nooitquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS noemt het onzin wat hoger opgeleiden leren, maar had zijn werk nooit kunnen uitvoeren als dat niet ontdekt was door een hogeropgeleide![]()
Het omgekeerde is ook waar, iemand moet al die kennis met vakmanschap in de praktijk kunnen brengen, allebei zijn nodig, ik snap dat vmbo-vwo bash daarom nooit zo goed maarja.
Probeer ik ook niet, ik denk er echt zo overquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef Knevelt het volgende:
[..]
probeer nu niet tussen beide te komen, dat lukt je toch nooit
Ach, als de VMBO'ers op een dag plotseling verdwenen zijn straat ik mijn eigen oprit wel hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
TS noemt het onzin wat hoger opgeleiden leren, maar had zijn werk nooit kunnen uitvoeren als dat niet ontdekt was door een hogeropgeleide![]()
Het omgekeerde is ook waar, iemand moet al die kennis met vakmanschap in de praktijk kunnen brengen, allebei zijn nodig, ik snap dat vmbo-vwo bash daarom nooit zo goed maarja.
Natuurlijk verdien jij meer dan ik nu, maar dat komt omdat ik geen zin heb om te werken. En daarnaast omdat de overheid mij toch sponsort om de hele dag niks te doen, en s'avonds met m'n club te gaan chillen. Werken kan later nog, wat maakt mij het nou uit hoeveel ik nu verdien...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Net zo erg als Sherlock.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ja, maar dat is logisch en daar moet je dan weer voor na kunnen denkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Probeer ik ook niet, ik denk er echt zo over
Er moet een spatie tussen hoger en opgeleid. Relatief.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:43 schreef Emimich het volgende:
Mensen die HBO'ers als hogeropgeleid zien
Pleur eens op! Dan huur ik wel een WO'er in hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ach, als de VMBO'ers op een dag plotseling verdwenen zijn straat ik mijn eigen oprit wel hoor.
Over 10 jaar staan al die hoog opgeleiden met hun geschiedenis/nederlandse taal en wat dan ook voor nutteloze studie gewoon broodjes te smeren bij de plaatselijke snackbar omdat er geen werk voor hun isquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:40 schreef TheZapster het volgende:
Helemaal met je eens TS ondanks dat ik zelf ook vwo gedaan heb.
Daarom ben ik zo blij met de re-introductie van de technische scholen, dat roep ik al jarenquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over 10 jaar staan al die hoog opgeleiden met hun geschiedenis/nederlandse taal en wat dan ook voor nutteloze studie gewoon broodjes te smeren bij de plaatselijke snackbar omdat er geen werk voor hun is
-edit- geldt net zo goed voor mijzelf omdat ik niet eens fatsoenlijk kan posten![]()
Je moet natuurlijk zelf weten of je je zoontje al van jongs af aan klaar stoomt voor het VMBO, maar dan moet je ook niet gaan klagen als hij straks op zijn 40e met 2000 bruto en een kapotte rug aan het staken gaat he.quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met de re-introductie van de technische scholen, dat roep ik al jarenKinderen die praktisch aangelegd zijn (zoals mijn zoontje, hij is nu 7) en kanjers zijn met hun handen maar geen rust hebben om uren stil te zitten voor toetsen, examens ed. Geef hem een werkstuk en hij is er uren mee bezig en zal het tot in detail werkend maken, dat is zijn kracht
![]()
En dat is zeer zeker niet minder of beter dan mensen die studeren. Ieder zijn kracht
Fijn dat je zelf dan ook even uitlegt wat het nut isquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die het nut van een klassieke opleiding niet inzien. Ik heb zelf havo gedaan (
) en oh wat had ik graag Latijn gehad
.
Ze zeggen dat het heel goed is als je een medische studie doet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Fijn dat je zelf dan ook even uitlegt wat het nut is
Ik heb 4 jaar Latijn gehad en 3 jaar Grieks en wat was ik blij dat ik er vanaf was. Een gigantische berg leerwerk waren die proefwerken altijd. En waarvoor? Zodat je later kan zeggen dat je klassieke talen gedaan hebt?
Zeg nou eens heel duidelijk wat het nut van Latijn en Oud-Grieks op de middelbare school is.
"Dokter! Dokter! Voordat u in mij begint te snijden wil ik wel weten of u een 7 voor grieks had"quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het heel goed is als je een medische studie doet.
Nog triester: MBO-pauperds die hun roots verradenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef Renesite het volgende:
TS... waarom doe je dit nou!!!
* Renesite is blij dat hij volgend voorjaar aan het HBO begint.
Nog triester: mensen die het triest vinden dat MBO-pauperds hun roots verlatenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog triester: MBO-pauperds die hun roots verraden.
Als ze dat nou kunnen, waarom niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog triester: MBO-pauperds die hun roots verraden.
Ook bullshit natuurlijk en ik kan het wetenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het heel goed is als je een medische studie doet.
Nog triester: mensen die het triest vinden dat mensen het triest vinden dat MBO-pauperds hun roots verlatenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog triester: mensen die het triest vinden dat MBO-pauperds hun roots verlaten
quote:
goeiemorgenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog triester: mensen die het triest vinden dat mensen het triest vinden dat MBO-pauperds hun roots verlaten.
Nog maar kijken of je in de bouw flexuren kan krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
mensen die moeten leren voor VWO zuigenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Oh sorry. True, maar wat ik een beetje treurig vind is dat Renesite nog aan het HBO moet begínnen en nu al zijn neus ophaalt voor MBO'ersquote:
mensen die denken dat klassieke talen+extra cultureel onderwijs nut hebben, als je een alfa bent ja(maar die zijn toch per definitie minderwaardigquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die het nut van een klassieke opleiding niet inzien. Ik heb zelf havo gedaan (
) en oh wat had ik graag Latijn gehad
.
voor Tangerine trouwens
.
Oh, en getuige het taalgebruik van sommige (V)MBO-paupers hier hoef ik niet bang te zijn dat ik, neerlandica, snel zonder werk zal komen te zitten.
Bèta's die denken dat de wereld toch wel door draait zonder alfa'squote:Op donderdag 26 juni 2008 11:30 schreef zquing het volgende:
[..]
mensen die denken dat klassieke talen+extra cultureel onderwijs nut hebben, als je een alfa bent ja(maar die zijn toch per definitie minderwaardig)
wat lul je nouquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bèta's die denken dat de wereld toch wel door draait zonder alfa's.
Euh... Omdat mensen als TS ook voor een groot deel het MBO domineren ben ik blij dat ik er vanaf ben? Is dat zo gek? Jij was zeker niet blij dat je van de middelbare af kon, om die brugwelpen - het kinderachtige gepeupel - achter je te laten...?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh sorry. True, maar wat ik een beetje treurig vind is dat Renesite nog aan het HBO moet begínnen en nu al zijn neus ophaalt voor MBO'ers. Maak het eerst maar eens waar op het HBO
.
waar heb ik dat gezegd? Net zoals alfa's nodig zijn zijn vuilnismannen dat ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En zo werd dit een alfa vs bèta topic ipv een mbo vs hbo/uni topic. Goeie wending
.
Nu niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Zonder al die alfa's konden wij tenminste rustig aan het probleem werken, zonder dat jullie beginnen te emmeren over procedures, deadlines en weet ik wat allemaal meer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En zo werd dit een alfa vs bèta topic ipv een mbo vs hbo/uni topic. Goeie wending
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |