Lekker tegels leggen straksquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Mensen die stoer doen met havo, vwo, hbo, wo, uni. Lekker in een kantoortje zitten straks van 9 tot 5!!!
En vervolgens naar huis rijden in die bmw. Kutpauperquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Mensen die stoer doen met havo, vwo, hbo, wo, uni. Lekker in een kantoortje zitten straks van 9 tot 5!!!
Dan zal ik eens lekker een vliegtuig voor je ontwerpen waar je flink wat aan te doen hebt, dan krijgen we hopelijk een beetje waar voor dat salaris wat je betaald krijgtquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef Sharpeyed het volgende:
Vliegtuig onderhoudsmonteur FTW pennenlikkers
WO en uni is hetzelfde. pauper...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
hey knap dat je zo een lang woord kan typen. Je komt er ooit nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef Sharpeyed het volgende:
Vliegtuig onderhoudsmonteur FTW pennenlikkers
Dan mag jij m'n badkamer of tuin aanleggen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Sharpeyed het volgende:
Care... ik houd me niet bezig met die ongein. Leer wat nuttigs ipv die onzin die wordt gegeven op die zogenaamde hogere opleidingen. Ik verdien hier meer dan iedereen die gereageerd heeft in dit paupertopic.quote:
Rot op man, ik trek wel een blik polen open in plaats van mensen als jullie, is nog goedkoper ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Care... ik houd me niet bezig met die ongein. Leer wat nuttigs ipv die onzin die wordt gegeven op die zogenaamde hogere opleidingen. Ik verdien hier meer dan iedereen die gereageerd heeft in dit paupertopic.
Tweede keer: Vliegtuig onderhoudsmonteur FTW pennenlikkers
Hahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Care... ik houd me niet bezig met die ongein. Leer wat nuttigs ipv die onzin die wordt gegeven op die zogenaamde hogere opleidingen. Ik verdien hier meer dan iedereen die gereageerd heeft in dit paupertopic.
Ach... ik denk dat je het toch vrij nuttig vind als er over een jaartje of 20 kanker bij je wordt gediagnostiseerd en er zijn hoog opgeleide mensen die je kunnen genezen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Je baas is hoger opgeleid, de mensen die het vliegtuig hebben ontworpen zijn hoger, en de mensen ie op vakanti gaan ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Geweldig, de komende 40 jaar sleutel je dus elke dag aan de machines die jij nooit zult besturenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Tegen die tijd kom ik langs met een uitdraai van dit topic.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ach... ik denk dat je het toch vrij nuttig vind als er over een jaartje of 20 kanker bij je wordt gediagnostiseerd en er zijn hoog opgeleide mensen die je kunnen genezen.
Knap hoe krijg ik die optie dat ik meteen kan zien hoeveel iemand verdiend als hij een comment* plaatst? Is dat een firefox* add on*?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enigste die zo denkt en 'verdien ik tonnen' met mijn vakkundigheid.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rot op man, ik trek wel een blik polen open in plaats van mensen als jullie, is nog goedkoper ook
Dus jij zit op het gymnasium? Zou je ook niet zeggen als je jouw posts leest...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Havo en VWO (zonder klassieke talen) zuigt
Als jij op je 35e moet uittreden omdat je rugzo kapot is, ga je de ziektewet in. De paupers van het VWO en Havo zitten dan ongeveer rond hun 2e/3e auto.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enigste die zo denkt en 'verdien ik tonnen' met mijn vakkundigheid.
En toen werd je wakkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Sharpeyed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij de enigste die zo denkt en 'verdien ik tonnen' met mijn vakkundigheid.
Ja, dit jaar moest ik bijna naar het atheneum. Dus ik ging voor het eerst als de tering werken en nu allemaal 8enquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij zit op het gymnasium? Zou je ook niet zeggen als je jouw posts leest.... Plus: getuige je fotoboek zit je nog maar in de derde. Er kan nog van alles gebeuren dus!
.
De pennenlikker die dit knopje heeft bedacht FTW:quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Tegen die tijd kom ik langs met een uitdraai van dit topic.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef oshiro het volgende:
[..]
Rot op man, ik trek wel een blik polen open in plaats van mensen als jullie, is nog goedkoper ook
Oef, was je bijna een atheneumpauper geweestquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Ja, dit jaar moest ik bijna naar het atheneum. Dus ik ging voor het eerst als de tering werken en nu allemaal 8en
En ze stellen allemaal geen poep voor zonder een (universitaire) vervolgopleiding...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:35 schreef Q_Orianka het volgende:
Havo en VWO (zonder klassieke talen) zuigt
Mensen die 'epic fail' zeggen omdat dat 'stoer' is op internetquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
TS is een (V)MBO'er! Epic fail!![]()
![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |