Wat denk je wat de oorzaak van de slaperigheid isquote:
Cola ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Koffie, veel koffie. Helpt wel een beetje.
quote:En het vooruitzicht dat ik wat eerder wegga vanmiddag ook wel
Ze is dan ook spamgeilquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:10 schreef tripack het volgende:
jij post ook zo een topic vol om zelf een nieuwe te openen
Ik ook, ga straks ook gelijk wegquote:
dat zou ik dan niet durven te zeggenquote:
Ik vind het gewoon niet erg..>En de rest die houdt liever in dan een nieuw topic te openen dus..>En ik viel toevallig net binnenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:10 schreef tripack het volgende:
jij post ook zo een topic vol om zelf een nieuwe te openen
quote:
Koffie, Red Bulletjequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ben moeGisteren veeeeeeeeeeeeel te laat
Ik was mooi optijd voor mijn doen, maar 's nachts elke keer wakkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ben moeGisteren veeeeeeeeeeeeel te laat
Heb ik allaaaang naar gekekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Yesse het volgende:
Krijgen we met deze TT geen last van problemen met stats van Piles?
Narnia draaide in de sneak.. dus we stonden 23:45 buiten. Maar trein ging pas om 00:13 dus half 1 thuis en dan moet je nog tandenpoetsen en in slaap komen enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was mooi optijd voor mijn doen, maar 's nachts elke keer wakker
whehe okeequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet erg..>En de rest die houdt liever in dan een nieuw topic te openen dus..>En ik viel toevallig net binnen
foei PIlesquote:
Lag er om 12 uur in, en viel om een uur of half 2 echt in slaap denk ik. En vanaf half 6 elk half uur wakkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef Yesse het volgende:
Narnia draaide in de sneak.. dus we stonden 23:45 buiten. Maar trein ging pas om 00:13 dus half 1 thuis en dan moet je nog tandenpoetsen en in slaap komen enzo
Komt dat niet door de vele liters colaquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was mooi optijd voor mijn doen, maar 's nachts elke keer wakker
Deze is heel gevat inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe okeeik dacht dat je een gevatte topictitel had die je met ons wou delen
Ik moest er om 6:30 uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Lag er om 12 uur in, en viel om een uur of half 2 echt in slaap denk ik. En vanaf half 6 elk half uur wakker
Het in slaap komen wel denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
Komt dat niet door de vele liters cola
Iets voor half 8quote:
.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lag er om 23.45 in, sliep om 0.30. Lag nog even MIDNR te luisteren en om 8 uur mijn bedje uit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Lag er om 12 uur in, en viel om een uur of half 2 echt in slaap denk ik. En vanaf half 6 elk half uur wakker
Kerel morgen heb ik een dik feest in Nijmegen voor 7,50quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Bravebart het volgende:
Tevens ga ik de UB maar eens onveilig maken [ afbeelding ]
waarquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel morgen heb ik een dik feest in Nijmegen voor 7,50![]()
!
Dat is zo slecht voor je hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Welke?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kerel morgen heb ik een dik feest in Nijmegen voor 7,50![]()
!
Matrixx, Student Partyquote:
quote:
ik denk "de", maar klinkt allebei wel raar eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Is het nou het traineeship of de traineeship
Dat is toch oliequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is zo slecht voor je he! Maar het is wel het zwarte goud
.
ik zeg "het traineeship"quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
Is het nou het traineeship of de traineeship
quote:
want als je het naar het Engels vervormd.. dan is het natuurlijk "the traineeship"quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk "de", maar klinkt allebei wel raar eigenlijk
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk "de", maar klinkt allebei wel raar eigenlijk
Ja, het is dus het traineeship. Nog even opgezochtquote:
Daar zullen wel allemaal hopeloze figuren komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:24 schreef Californium het volgende:
Ik ga misschien na Piecken want daar is blijkbaar 1 of ander flirt feest ofzo
Niet voor mijquote:
Waar is het precies?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Daar zullen wel allemaal hopeloze figuren komen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar zullen wel allemaal hopeloze figuren komen.
quote:
Schuin onder mijn raamquote:
Tofjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]Benny Rodrigues Funkerman Sidney Samson Skitzofrenix
Ohhh, daarquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Schuin onder mijn raamvan mijn kamer
Neem de Trein naar Nijmegen Heyendaal en je bent erquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, daar
Ja, dat weet ik wel te vinden
Goed hèquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Californium het volgende:
Neem de Trein naar Nijmegen Heyendaal en je bent er![]()
Tofquote:
Ligt heel erg aan het feest inderdaad. Morgen zijn er goede mensenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
JahHeerlijk toch... Beetje mee Flirten
![]()
Bij de matrixx komen ook niet echt altijd leuke mensen ofzo
En zn chick die hij versiert heeft ook?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
TofAls je lief bent mag je op de bank in de keuken slapen
Kom ook eens in het Sneakerz topic zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofjes
Heb zelf nog gespinned met Benny![]()
Bank in de keuken, is dat een moderne inrichting?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
TofAls je lief bent mag je op de bank in de keuken slapen
Hoezo, kom jij ook dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Milou__ het volgende:
En zn chick die hij versiert heeft ook?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan het feest inderdaad. Morgen zijn er goede mensen. Ik ga niet als een breezer volgepropt als een legkip in van Buren staan Guus Meeuwis mee te brullen
.
Maar het topic stond na mijn TVP al in mijn ATquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]jah veel beter en je hebt je doel bereikt
dit topic staat nu in je AT
Tuurlijk we hebben 2 banken...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En zn chick die hij versiert heeft ook?
Ben ik wel eens geweest ja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom ook eens in het Sneakerz topic zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bank in de keuken, is dat een moderne inrichting?
Ik zou toch je gezicht wel eens willen zien als ik vanavond in Nijmegen sta
[..]
Hoezo, kom jij ook dan?
whehehe nou en... je was zo gek om naar mij te luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar het topic stond na mijn TVP al in mijn AT
Kga denk ik naar Arnhem, maar als dat saai is pak ik de trein naar Nijmegen welquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bank in de keuken, is dat een moderne inrichting?
Ik zou toch je gezicht wel eens willen zien als ik vanavond in Nijmegen sta
[..]
Hoezo, kom jij ook dan?
Arnhemquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kga denk ik naar Arnhem, maar als dat saai is pak ik de trein naar Nijmegen wel
Laat ik daar nou ff mn mond over houdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
Tis alleen wel behoorlijk koud daar
Anticlimax dat ik gewoon aan mn stageverslag ga werken danquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Milou__ het volgende:
Kga denk ik naar Arnhem, maar als dat saai is pak ik de trein naar Nijmegen wel
Nijmegen 3 gezusters en Boogiewoogie is wel iets voor jouquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
I know, maar Radstake en dtc is ook niks
Neeequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik daar nou ff mn mond over houden
[..]
Anticlimax dat ik gewoon aan mn stageverslag ga werken dan
weet ik nietquote:
WAT IS ER MIS MET GUUS?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan het feest inderdaad. Morgen zijn er goede mensen. Ik ga niet als een breezer volgepropt als een legkip in van Buren staan Guus Meeuwis mee te brullen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja en als ik met de trein ga, hoe vroeg moet ik dan al wel weer niet wegquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen 3 gezusters en Boogiewoogie is wel iets voor jou
Nou je het zegt.quote:
Renessequote:
12 uur ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en als ik met de trein ga, hoe vroeg moet ik dan al wel weer niet weg![]()
Nog een paar maandjes en dan heb ik mn rijbewijs dan gaan we denk ik wel vaker naar Nijmegen
Ik kom er nooitquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
Renesse. Is wel leuk als je op dronken vrouwen valt.
Zal voorlopig ook wel niet gebeuren. Je komt me eerder in Nijmegen tegen denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Milou__ het volgende:
Was ik van de zomer![]()
Speciaal voor jou, kom ik je nog niet tegen
Dat gaan we vrijdag vierenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
Oooooooooooooooooh ik heb bijna 3 jaar mn rijbewijs
Dronken vrouwenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Renesse. Is wel leuk als je op dronken vrouwen valt.
whehe ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
Ja ik denk ook niet dat ik nog vaak in zeeland te vinden benquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:39 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zal voorlopig ook wel niet gebeuren. Je komt me eerder in Nijmegen tegen denk ik
Een keer geweest..quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik ooken hebt sinds drie kwart jaar ook een eigen autootje
die reactie zegt al genoegquote:
Heb me 2 keer over laten halen, en heb me 2 keer afgevraagd waarom in godsnaamquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Een keer geweest..
Precies. Ik dronk vroeger altijd veel bier maar daar is de lol nu ook wel vanaf. Ik stap al bijna twee jaar zonder alcoholquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Dronken vrouwen![]()
Nee hou er niet van om dronken te moeten stappen
Vind het leuk om lekker te dansen enzo en om helder te zijn....Dronken moet je er veels te veel aan denken dat je dronken bent
Paar wijntjes is lekker
Even denken hoor...Bijna 4 jaar en een half jaar zonder gezeten.. omdat ik geen rijbewijs had en ik zat in het buitenland. Nu heb ik zo'n creditcard formaat rijbewijs.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
Ik ga in September Naar schotlandquote:
wat voor 1 heb je??quote:
Hoeveel heb je der ontmaagdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Een keer geweest..
Aja, die postte je ook al in het Sneakerz topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]Benny Rodrigues Funkerman Sidney Samson Skitzofrenix
ahhw... komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga in September Naar schotland![]()
* Heeft nog geen rijbewijs of auto en is jaloers
Preciesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies. Ik dronk vroeger altijd veel bier maar daar is de lol nu ook wel vanaf. Ik stap al bijna twee jaar zonder alcohol. Gaat prima al heb ik soms een uitschieter met drank, maar ach dat hoort erbij he
.
quote:
JIPJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
quote:
* wordt blij van knuffelquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack geeft cali een knuffel
kopje koffie/thee glas fris?
kijk dat is wat we willenquote:
blijquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef tripack het volgende:
[..]
kijk dat is wat we willenblije mensen
Dat ken ik. Nu heb ik maar 2-3 biertjes nodig en ik ben al aangeschoten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies. Ik dronk vroeger altijd veel bier maar daar is de lol nu ook wel vanaf. Ik stap al bijna twee jaar zonder alcohol. Gaat prima al heb ik soms een uitschieter met drank, maar ach dat hoort erbij he
.
En dat is dan wel weer jammerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ken ik. Nu heb ik maar 2-3 biertjes nodig en ik ben al aangeschoten.
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:50 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporten helpt
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
gaat alleen zo lastig op je stagequote:
Even de trap een aantal keer op en afquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
gaat alleen zo lastig op je stageren maar even naar boven om koffie te halen dan
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef tripack het volgende:
[..]
gaat alleen zo lastig op je stageren maar even naar boven om koffie te halen dan
Verleden week dinsdag tijdens Nederland - Roemenie dronk ik 2 biertjes en kwam halflam de tent uit.. maar dat kwam misschien ook omdat ik vlak voor de wedstrijd nog 2 uur getraind had.quote:
kkijkt men me wer heel raar aan:D zo gehorig als de pestquote:
quote:
Vorig jaar op de laatste dag van de nijmeegse vierdaagse kon ik naar binnen gieten wat ik wou...Maar ik werd niet dronken omdat ik de 6 dagen daarvoor hetzelfde had gedaan en gewoon resistent tegen de alcohol was gewordenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Verleden week dinsdag tijdens Nederland - Roemenie dronk ik 2 biertjes en kwam halflam de tent uit.. maar dat kwam misschien ook omdat ik vlak voor de wedstrijd nog 2 uur getraind had.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
kkijkt men me wer heel raar aan:D zo gehorig als de pest
[..]zo en terug
Moet je ook je presentatie nog maken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
ben maar op mijn stage gaan zitten.. hier krijg ik iets meer voor elkaar als thuis
jup.. hoewel ik bij mij vorige presentatie om mijn vorderingen te laten zien al eigenlijk een goede presenatie had, dus een paar aanpassingen is voldoendequote:
Ja dat dacht ik ook.... Maar ik maak er toch iets heel anders van omdat ik nu mn resultaten wil laten zienquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
jup.. hoewel ik bij mij vorige presentatie om mijn vorderingen te laten zien al eigenlijk een goede presenatie had, dus een paar aanpassingen is voldoende
lekker hoor zo'n actief bakkie koffiequote:
ja ik was toen al grotendeels klaar en had eigenlijk al mijn resultaten er ook al in. Alleen het prototype was toen nog niet klaar en nu wel. Dus dat heb ik geschrapt uit de presenatie en een afbeelding erin gepropt van een oude en slechte situatie waar mijn prototype verbetering ik kan aanbrengen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.... Maar ik maak er toch iets heel anders van omdat ik nu mn resultaten wil laten zien
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker hoor zo'n actief bakkie koffie
aaioverdebolgeeftsmiliequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Straks werken van 1300 tm 2200. Geen zin in
.
Geldjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:07 schreef Californium het volgende:
aaioverdebolgeeftsmilieDenk aan het geld dat je verdient
Het is prachtig weer hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
Ik zit hier gewoon met het licht aan....
Als het nou gewoon even snel gaat regenen en daar weer opklaart, kan ik vanmiddag tenminste buiten zitten...
Succesquote:
quote:
Ah okequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:Was met een hele groep, maar in het laagseizoen.. dus er was niemand behalve de groep.
Beetje late reactie, maar toch
hier is het ook echt heeeeerlijk weer. Geen wolkje aan de lucht. Moet je maar niet 'landinwaarts' wonen zoals Piet Paulusma voorspelt heeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:21 schreef Jipje het volgende:
Ik zit hier gewoon met het licht aan....
Als het nou gewoon even snel gaat regenen en daar weer opklaart, kan ik vanmiddag tenminste buiten zitten...![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
Hertentamen vrijdag: 6.0![]()
Niet echt super, maar het is weer 7.5 EC
nicequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
hier is het ook echt heeeeerlijk weer. Geen wolkje aan de lucht. Moet je maar niet 'landinwaarts' wonen zoals Piet Paulusma voorspelt heeft
Wat heeft de politie dan gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd net aangesproken door de eigenaren vd hond die die van mij gebeten heeft.
Ze waren boos dat ik de politie erbij gehaald had. Ze vonden dat het ook wel zo geregeld had kunnen worden.
Toen zei ik, als jullie dat zuo graag gewilt hadden.. waarom heb ik jullie diezelfde avond dan niet voor de deur zien staan? Je weet waar ik woon. Mijn hond had een wond, die van jullie niet. Toen was het stil
dat noemt men UPGquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd net aangesproken door de eigenaren vd hond die die van mij gebeten heeft.
Ze waren boos dat ik de politie erbij gehaald had. Ze vonden dat het ook wel zo geregeld had kunnen worden.
Toen zei ik, als jullie dat zuo graag gewilt hadden.. waarom heb ik jullie diezelfde avond dan niet voor de deur zien staan? Je weet waar ik woon. Mijn hond had een wond, die van jullie niet. Toen was het stil
Foei tegen die hond gezegd....quote:
wattuh?quote:
Nou, dat zal je wel een fijn gevoel geven danquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Politie is niet geweest, alleen de stadswachten en die hebben hun vriendelijk verzocht hun hond vast te leggen. Dit zijn ze niet van plan, zei die mevrouw net. Meer is er niet gebeurd, heb heus geen aangifte of iets gedaan.. ook geen schadeclaim, alleen de stadswachten verzocht er heen te gaan om dat te verzoeken.
Uit Positie Gelultquote:
Tja, als ik de hond daar inderdaad weer dagelijks vast zie liggen zal ik de stadswachten nog eens bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat zal je wel een fijn gevoel geven dan
Kan je er beter zelf heen
tis volgens mij niet echt haags ofzoquote:
Ja, geeft het je een beter gevoel nuquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, als ik de hond daar inderdaad weer dagelijks vast zie liggen zal ik de stadswachten nog eens bellen.
Er staat duidelijk in de APV van Winschoten dat honden vast moeten liggen.. punt. Mevrouw was het daar niet mee eens, want haar hond was niet vals en lag op eigen erf. Dat daarbij de stoep en de weg oook hoort ziet ze blijkbaar niet
Nou dat wat ik als eerste zei was het eind. Vond het wel grappig dat ze stilgevallen was en dat er buren bij stonden die hevig aan het knikken warenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, geeft het je een beter gevoel nu?
Want dat was de vraag
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar uiteindelijk helpt het waarschijnlijk geen flikker, dus echt een goed gevoel niet nee.
Een valse Rottweiler als hond nemen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wat had ik dan moeten doen? Me op zo'n toon laten aanspreken en maar gewoon verder lopen
Verder lopen en een paar uur later langsgaan en er in alle rust met die mensen over praten. Lukt dat niet kan je altijd nog andere wegen zoeken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja wat had ik dan moeten doen? Me op zo'n toon laten aanspreken en maar gewoon verder lopen
even iets heel anders.. verander je UI eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Met duitse vlaggetjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
even iets heel anders.. verander je UI eens
Dat die hond die van mij beet is alweer anderhalve week geleden hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Verder lopen en een paar uur later langsgaan en er in alle rust met die mensen over praten. Lukt dat niet kan je altijd nog andere wegen zoeken.
Nee dan krijg je zelf een bekeuring aan je broek.quote:
Moet je een beetje huilenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef nicomart het volgende:
even iets heel anders.. verander je UI eens
Dan nog liever turksequote:
Nou, dat zeker niet. Die gasten hebben echt voor geen meter gevoebald de laatste wedstrijdenquote:
Ik geloof niet dat die hond echt vals is.. hij is meer heeeeel enthousiast en gaat op alles en iedereen af. Hoe het tot het bijten van mijn hond is gekomen, tja.. dat is iets wat alleen die honden weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee dan krijg je zelf een bekeuring aan je broek.![]()
Ik zou gewoon aangifte doen als die hond niet vast ligt de volgende keer dat je er voorbij loopt. Ik vind dat je die mensen er zeer zeker op aan moet spreken. Nu was het jouw hondje, volgende keer pakt dat beest een kind. Ik weet wel dat ze die hond dan afmaken, maar dat kind is getekend voor het leven. Hij mag dan niet vals zijn tegen zn baas, maar tegen andere wezens is hij dat dus wel...![]()
Goed gedaan Kiwi, keep up the good work
Wat doe je moeilijk... loop ergens anders heen dan. Je lijkt wel zo'n verzuurde 70+ die 50 jaar in de mijnen gewerkt heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat die hond echt vals is.. hij is meer heeeeel enthousiast en gaat op alles en iedereen af. Hoe het tot het bijten van mijn hond is gekomen, tja.. dat is iets wat alleen die honden weten.
Alles wat ik vraag is dat die gewoon aan een lange lijn vast ligt, zodat die niet op de stoep kan komen en ik (en anderen) daar normaal langs kunnen lopen zonder dat we die hond bovenop ons hebben.
In word? Doe je dat niet terwijl je aan het schrijven bent?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:03 schreef Californium het volgende:![]()
lekker gegeten...Nu een inhoudsopgave van me labjournaal maken
190 pagina's
![]()
Kende ik eerst ook niet, maar sinds ik het ken gebruik ik het overal voorquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
Of ben je zo iemand die niet weet hoe je hoofdstukken in moet delen en inhoudsopgaves automatisch kan laten generen?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:04 schreef jackson het volgende:
[..]
In word? Doe je dat niet terwijl je aan het schrijven bent?
Of ben je zo iemand die niet weet hoe je hoofdstukken in moet delen en inhoudsopgaves automatisch kan laten generen?
Snap ik, anders word je gillend gekquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kende ik eerst ook niet, maar sinds ik het ken gebruik ik het overal voor
Okee, genoeg.. ik ga me nog boos zitten maken hier om iemand die er niks van weet iets uit te leggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk... loop ergens anders heen dan. Je lijkt wel zo'n verzuurde 70+ die 50 jaar in de mijnen gewerkt heeft.
Inderdaad.. het was verschrikkelijk om door te krijgen hoe het werkt, maar nu ik het snap is het inderdaad wel ideaal.. Jammergenoeg moet je een halve compunerd zijn voor het luktquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Kende ik eerst ook niet, maar sinds ik het ken gebruik ik het overal voor
Snel editten hèquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, genoeg.. ik ga me nog boos zitten maken hier om iemand die er niks van weet iets uit te leggen
Grande Puntoquote:
Welnee joh, gewoon de opmaak van je Koppen goed instellen, en voor de rest alleen ff aanklikkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. het was verschrikkelijk om door te krijgen hoe het werkt, maar nu ik het snap is het inderdaad wel ideaal.. Jammergenoeg moet je een halve compunerd zijn voor het lukt
Ja maar ik wilde ook de opmaak van de inhoudsopgave aanpassen enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon de opmaak van je Koppen goed instellen, en voor de rest alleen ff aanklikken
Ik heb een Suzuki Alto uit 2003quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je??ik en grijze kia pride uit '95
geweldig ding is het
Ik denk niet dat je het helemaal snaptquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Een labjournal hou je schriftelijk bij dus dat wordt moeilijk in word automatisch bijhouden he
Had het gewoon elke week moeten bijschrijven
wat snap ik dan niet helemaalquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het helemaal snapt. Maakt ook niet uit verder
In mijn beleving hoef je alleen nog maar een inhoudsopgave te maken toch? Dat had je per keer steeds kunnen doen door met koppen te werkenquote:
Een labjournaal hou je bij op papier...Schrijven...Met de hand....En een pen...Jeweetz Ouderwets enzo....Ik denk dat jij mij niet snapte..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
In mijn beleving hoef je alleen nog maar een inhoudsopgave te maken toch? Dat had je per keer steeds kunnen doen door met koppen te werken
Excuses... dat begreep ik niet nee. Overigens kan je dat ook gewoon in word doen heurquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Een labjournaal hou je bij op papier...Schrijven...Met de hand....En een pen...Jeweetz Ouderwets enzo....Ik denk dat jij mij niet snapte..
dat weet ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuses... dat begreep ik niet nee. Overigens kan je dat ook gewoon in word doen heur
Ging over inhoudsopgave die automatisch gemaakt kan worden. Maar dat is jouw ook niet bekend denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ikAlleen niet automatisch helaas
Ook gebeten onderweg of dat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef tripack het volgende:
zo weer terug van een looopje buiten....ik voel me uitgelaten
Je druk het knopje 'inhoudsopgave bijhouden' in en klaar? Tenminste zo heet het volgens mij in 2007quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ging over inhoudsopgave die auto gemaakt kan worden. Maar dat is jouw ook niet bekend denk ik
nee alleen wat geblaftquote:
Nee, er komt wat meer bij kijken maar ik had al door dat je het niet wistquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Je druk het knopje 'inhoudsopgave bijhouden' in en klaar? Tenminste zo heet het volgens mij in 2007Ik ben niet blond of dom hoor
Heel goed, maar niet te hard en niet te ver de straat op anders krijg je de stadswacht op bezoekquote:
Kijk.....Het computers intereseren me nu eenmaal niet en ik ken het, ik weet hoe het werkt en ....SCHRIK NIET...jah ik gebruik het zelfs wel eens....That must be a shock to you! Maar de verslagen die ik maak zijn max. 30 pagina's en dan vind ik het niet erg zelf een inhoudsopgave te makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, er komt wat meer bij kijken maar ik had al door dat je het niet wist
kzit hier op een bedrijven terein... geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel goed, maar niet te hard en niet te ver de straat op anders krijg je de stadswacht op bezoek
ik kan wel wat hebben hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde een opmerking maken, maar ik doe het niet
Rustig maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Kijk.....Het computers intereseren me nu eenmaal niet en ik ken het, ik weet hoe het werkt en ....SCHRIK NIET...jah ik gebruik het zelfs wel eens....That must be a shock to you! Maar de verslagen die ik maak zijn max. 30 pagina's en dan vind ik het niet erg zelf een inhoudsopgave te maken
uhmz niet dat ik weetquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet over jou
Was je niet een woordje vergeten![]()
okee danquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zit je boven mijn niveau op het moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:37 schreef tripack het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn wij![]()
![]()
vol?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, niet over jou
Was je niet een woordje vergeten![]()
roze met witquote:
whaha okee nu snap ik emquote:
PI's PB, PI'squote:Op woensdag 25 juni 2008 13:41 schreef PieterBas het volgende:
Wat zijn we toch weer vriendelijk vandaag?
sorry was nog een beetje aan het werk ookquote:
tis een grote quote dus ons kan je niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha okee nu snap ik em![]()
![]()
wat een smeerpijperij van jullie
duuuuuuuus...quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef PieterBas het volgende:
Krijg je een out of office reply, en 5 minuten later krijg je van het persoon die je emailde een bericht terug
Wie van de 3?quote:
Kreeg maandagmiddag zo'n automatisch antwoord dat diegene er 23 juni weer zou zijnquote:
quote:
Zeker, alleen de koffiezetmachine is weg en de Senseo pads zijn opquote:
eej ik was eerst hequote:
kandidaat nr. 1: waar neem je me me naar toe op de eerste date?quote:
naar Stage SCquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
kandidaat nr. 1: waar neem je me me naar toe op de eerste date?
wie zijn 2 en drie dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:47 schreef Californium het volgende:
[..]
kandidaat nr. 1: waar neem je me me naar toe op de eerste date?
We heten geen Bootjequote:
quote:
Kandidaat nummer 2: Hoe ga je mij verwennenquote:
ahaquote:
quote:
ik maak een heerlijk kopje thee voor jequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Kandidaat nummer 2: Hoe ga je mij verwennen![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef tripack het volgende:
[..]
ik maak een heerlijk kopje thee voor je
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
Goh wel vervelend als de 3 mensen die het meeste weten weg zijn op dit moment. Al die moeilijke vragen
Google is your friendquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
Goh wel vervelend als de 3 mensen die het meeste weten weg zijn op dit moment. Al die moeilijke vragen
kandidaat nummer 3?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:51 schreef Bravebart het volgende:
Hoihoi.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:52 schreef mash_ het volgende:
hallo![]()
iok ben vrolijk
en heb geen idee waarom
Wattuh?quote:
We spelen wie van de 3quote:
Toch wel het hoogtepunt van de Stage SCquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was me toch een actie van die kerel toen![]()
Ohquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
We spelen wie van de 3Door mij aangepast uiteraard richting een date show
![]()
Jij bent nummer 1 lieverdquote:
quote:
Zie boven jequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar is Piles
dan moet hij maar nummer 3 zijn hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nummer 3quote:
quote:
Ja maar jij bent nog jong en onervarenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pili jij bent wel mijn nummer 1 hoor
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Pili jij bent wel mijn nummer 1 hoor
Jong, oke.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog jong en onervaren
quote:
vertelquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jong, oke.
onervaren, dat weet jij helemaal niet
Kandidaat nummer 1 omdat hij reserve wou zijnquote:
tijd voor ronde 2quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Kandidaat nummer 1 omdat hij reserve wou zijn
De 2e ronnnnnnnndeeeeeequote:
Ik wilde net aan het werk gaan, maar het is weer veel te leuk hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |