Waar is het precies?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
Daar zullen wel allemaal hopeloze figuren komen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar zullen wel allemaal hopeloze figuren komen.
quote:
Schuin onder mijn raamquote:
Tofjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]Benny Rodrigues Funkerman Sidney Samson Skitzofrenix
Ohhh, daarquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Schuin onder mijn raamvan mijn kamer
Neem de Trein naar Nijmegen Heyendaal en je bent erquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohhh, daar
Ja, dat weet ik wel te vinden
Goed hèquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:28 schreef Californium het volgende:
Neem de Trein naar Nijmegen Heyendaal en je bent er![]()
Tofquote:
Ligt heel erg aan het feest inderdaad. Morgen zijn er goede mensenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
JahHeerlijk toch... Beetje mee Flirten
![]()
Bij de matrixx komen ook niet echt altijd leuke mensen ofzo
En zn chick die hij versiert heeft ook?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
TofAls je lief bent mag je op de bank in de keuken slapen
Kom ook eens in het Sneakerz topic zou ik zeggenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Tofjes
Heb zelf nog gespinned met Benny![]()
Bank in de keuken, is dat een moderne inrichting?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Californium het volgende:
TofAls je lief bent mag je op de bank in de keuken slapen
Hoezo, kom jij ook dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Milou__ het volgende:
En zn chick die hij versiert heeft ook?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan het feest inderdaad. Morgen zijn er goede mensen. Ik ga niet als een breezer volgepropt als een legkip in van Buren staan Guus Meeuwis mee te brullen
.
Maar het topic stond na mijn TVP al in mijn ATquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef tripack het volgende:
[..]jah veel beter en je hebt je doel bereikt
dit topic staat nu in je AT
Tuurlijk we hebben 2 banken...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En zn chick die hij versiert heeft ook?
Ben ik wel eens geweest ja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kom ook eens in het Sneakerz topic zou ik zeggen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bank in de keuken, is dat een moderne inrichting?
Ik zou toch je gezicht wel eens willen zien als ik vanavond in Nijmegen sta
[..]
Hoezo, kom jij ook dan?
whehehe nou en... je was zo gek om naar mij te luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar het topic stond na mijn TVP al in mijn AT
Kga denk ik naar Arnhem, maar als dat saai is pak ik de trein naar Nijmegen welquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bank in de keuken, is dat een moderne inrichting?
Ik zou toch je gezicht wel eens willen zien als ik vanavond in Nijmegen sta
[..]
Hoezo, kom jij ook dan?
Arnhemquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Kga denk ik naar Arnhem, maar als dat saai is pak ik de trein naar Nijmegen wel
Laat ik daar nou ff mn mond over houdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Californium het volgende:
Tis alleen wel behoorlijk koud daar
Anticlimax dat ik gewoon aan mn stageverslag ga werken danquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Milou__ het volgende:
Kga denk ik naar Arnhem, maar als dat saai is pak ik de trein naar Nijmegen wel
Nijmegen 3 gezusters en Boogiewoogie is wel iets voor jouquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
I know, maar Radstake en dtc is ook niks
Neeequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Laat ik daar nou ff mn mond over houden
[..]
Anticlimax dat ik gewoon aan mn stageverslag ga werken dan
weet ik nietquote:
WAT IS ER MIS MET GUUS?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan het feest inderdaad. Morgen zijn er goede mensen. Ik ga niet als een breezer volgepropt als een legkip in van Buren staan Guus Meeuwis mee te brullen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Ja en als ik met de trein ga, hoe vroeg moet ik dan al wel weer niet wegquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Nijmegen 3 gezusters en Boogiewoogie is wel iets voor jou
Nou je het zegt.quote:
Renessequote:
12 uur ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en als ik met de trein ga, hoe vroeg moet ik dan al wel weer niet weg![]()
Nog een paar maandjes en dan heb ik mn rijbewijs dan gaan we denk ik wel vaker naar Nijmegen
Ik kom er nooitquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
Renesse. Is wel leuk als je op dronken vrouwen valt.
Zal voorlopig ook wel niet gebeuren. Je komt me eerder in Nijmegen tegen denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Milou__ het volgende:
Was ik van de zomer![]()
Speciaal voor jou, kom ik je nog niet tegen
Dat gaan we vrijdag vierenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
Oooooooooooooooooh ik heb bijna 3 jaar mn rijbewijs
Dronken vrouwenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Renesse. Is wel leuk als je op dronken vrouwen valt.
whehe ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
Ja ik denk ook niet dat ik nog vaak in zeeland te vinden benquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:39 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zal voorlopig ook wel niet gebeuren. Je komt me eerder in Nijmegen tegen denk ik
Een keer geweest..quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef tripack het volgende:
[..]
whehe ik ooken hebt sinds drie kwart jaar ook een eigen autootje
die reactie zegt al genoegquote:
Heb me 2 keer over laten halen, en heb me 2 keer afgevraagd waarom in godsnaamquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef PieterBas het volgende:
Een keer geweest..
Precies. Ik dronk vroeger altijd veel bier maar daar is de lol nu ook wel vanaf. Ik stap al bijna twee jaar zonder alcoholquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Dronken vrouwen![]()
Nee hou er niet van om dronken te moeten stappen
Vind het leuk om lekker te dansen enzo en om helder te zijn....Dronken moet je er veels te veel aan denken dat je dronken bent
Paar wijntjes is lekker
Even denken hoor...Bijna 4 jaar en een half jaar zonder gezeten.. omdat ik geen rijbewijs had en ik zat in het buitenland. Nu heb ik zo'n creditcard formaat rijbewijs.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Yesse het volgende:
Ik ga in September Naar schotlandquote:
wat voor 1 heb je??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |