quote:
of je bent te langzaamquote:
Waarschijnlijk ga je er wel in vervoerd worden als je dood bent. Stations zijn ideaal, prive hiervoor reed ik ook station. Altijd humor een 2,5 zits bank in je auto proppenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een station wagen
Heb je tenminste wel een beetje ruimte... als je achterin de kofferbak van een smart wordt gepropt, dan heb je toch een flinke dood gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:46 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een station wagen
Ik heb het altijd wel tof gevonden die stations.... met name van volvo en audi kan ik ze erg goed hebben. Het is voor mij ook gewoon praktisch. Belangrijkste voor mij is de wielbasis van de auto, die moet zo groot mogelijk zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb je tenminste wel een beetje ruimte... als je achterin de kofferbak van een smart wordt gepropt, dan heb je toch een flinke dood gehad.
Ik vind het praktischer dan een SUV.. 90% van alle SUV's in Nederland kan niet eens off-road worden gebruikt.
allang aangekleedquote:
Ik vind de nieuwe Toyota Yaris van mijn zusje ook wel lekker rijden en is ruimer dan gedacht, maar een ikea PAX kast kan je er niet in kwijt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga je er wel in vervoerd worden als je dood bent. Stations zijn ideaal, prive hiervoor reed ik ook station. Altijd humor een 2,5 zits bank in je auto proppen.
Maar ik wens je veel prettige kilometers in je fiat. Ik zou alleen snelwegen vermijden
Uuhm, heb ik wat gemist?quote:
Te langzaam dusquote:
True, het comfort laat alleen wat te wensen over bij 130-150 is mijn mening. Je kan je afvragen wanneer je dat rijdt natuurlijk, ik zit 90% van de kilometers op de snelweg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef G.Fawkes het volgende:
Er zit ook nog wat tussen een Smart en een Astra station. Bijvoorbeeld een grande punto.
Daar gaat mijn fantasiequote:
Volvo station zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb het altijd wel tof gevonden die stations.... met name van volvo en audi kan ik ze erg goed hebben. Het is voor mij ook gewoon praktisch. Belangrijkste voor mij is de wielbasis van de auto, die moet zo groot mogelijk zijn
quote:
Mijn vader reed het vorige model met alles erop en eraan.... heel erg dik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volvo station zijn![]()
De nieuwe V70.
Idd jaquote:
Vorige model S80 heeft mijn vader ook nog gereden.... Volvo-man was het tot voor kort, nu least hij helaasquote:
Doeitje doei!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja
Nou ik gaat.. succes nog iedereen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef PieterBas het volgende:
een Koenigsegg, maar wel diegene op biogas
Whehehe... en als je ergens nog een paar ton over hebtquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef PieterBas het volgende:
S80 zou ik ook niet erg vinden...
Als ik ooit in Zweden ga wonen, ga ik ook Volvo rijden.. en als ik eventueel kan betalen.. een Koenigsegg, maar wel diegene op biogas
Dan krijg je zo'n mooie sticker met "mileu-auto"quote:
Een ton is daar maar €10.000quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe... en als je ergens nog een paar ton over hebt
Dan een paar miljoenquote:
Ga aan je verslagquote:
Koffie, veel koffie. Helpt wel een beetje.quote:
Dat dus ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Koffie, veel koffie. Helpt wel een beetje.
En het vooruitzicht dat ik wat eerder wegga vanmiddag ook wel
Moggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |