quote:[b]Op woensdag 25 juni 2008 10:18 zon dikke reet in een broekje gepropt.
heb jij ook zo een hendig sjiek vlot kapsel?quote:
Zo'n beetje alles. Ze nemen de ruimte in van 5, draag dat kreng maar gewoonquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef SevenWonders het volgende:
Wat is er mis met vrouwen met een kinderwagen?
schijnt wel dat vrouwen bij 30+ hun sexuele piek bereiken, maar zie maar eens een gewillige man te vinden met dat vlotte kapsel en de verschillende lichaamsdelen die de strijd tegen de zwaartekracht aan het verliezen zijn...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
30 is nog te doen hoor... na de 35 verleppen ze pas!
dat las ik. Moet ik toch weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef controlaltdelete het volgende:
...en vergeet niet de penis die over de broekriem hangt!)
Of blijf thuis met die larf.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n beetje alles. Ze nemen de ruimte in van 5, draag dat kreng maar gewoon
quote:
Ik vind het ook erg jammer als vrouwen hun lange haar omruilen voor zo'n zogenaamd vlot kapsel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Over dat kapsel.
Paar jaar terug had een vriendinnetje van me ook opeens het idee zo'n kapsel te nemen, kort en "vlot". Vrijdagavond gingen we wat drinken en ze was helemaal excited, die jongen van vorige week waar ze mee had gezoend zou ze weer zien de dag erna. Die zou het worden, alles was zo leuk en gezellig etc. Die gast had dr dus alleen met lang haar gezien.
Zondag was ze iig weer single. Toeval, ik denk het niet...
ja die denken ... weer concurentie minder!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef katerwater het volgende:
En met hun nieuwe coupe krijgen ze ook gigantisch veel schouderklopjes van vriendinnen.
"Je ziet er eeeeeeeeeenig uit! Lekker vlot"
Alleen andere vrouwen vinden het leuk, volgens mij zit geen kerel erop te wachten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef katerwater het volgende:
En met hun nieuwe coupe krijgen ze ook gigantisch veel schouderklopjes van vriendinnen.
"Je ziet er eeeeeeeeeenig uit! Lekker vlot"
Getekend schaamhaar is pas om droevig van te worden!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef Wheelgunner het volgende:
En de ergste hebben dan ook nog van die getekende wenkbrauwen
Dan spuit je het er toch gewoon af.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Getekend schaamhaar is pas om droevig van te worden!
nee mannen van 30 met bierbuik zijn sexyquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens schijnt dit een typisch Nederlands verschijnsel te zijn. Oplossing = Simpel: trap die teef de deur uit. Kom maar weer terug als je haar lang is
Niks, mits MILF!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef SevenWonders het volgende:
Niks mis met een bierbuikquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee mannen van 30 met bierbuik zijn sexy![]()
de deur uittrappen, kom maar weer terug als die bierbuik weg is
Ook groot gelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ook nog echtquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...en haar moeder hetzelfde kapsel.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:
"Kort" "vlot" "Lekker pittig" "zooo makkelijk!"
Right, een borstel door je lange haar halen en Klaar! Is moeilijker dan zo'n afschuwelij kort koppie te stylen enzo
eh, nee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb jij ook zo een hendig sjiek vlot kapsel?
vrouwen van boven de 30 zijn pas superquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
30 is nog te doen hoor... na de 35 verleppen ze pas!
Ik bedenk me in een keer wat:quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
...en haar moeder hetzelfde kapsel.
Mooi gesproken langharig elfje van mequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Right, een borstel door je lange haar halen en Klaar! Is moeilijker dan zo'n afschuwelij kort koppie te stylen enzo
Kort haar ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef nagel72 het volgende:
[..]
vrouwen van boven de 30 zijn pas super
die weten wat ze willen ...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi gesproken langharig elfje van me.
Het zal haar IQ zijn geweest.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Alsof die vrouw in de OP echt 22 is.
http://onskabouterhuisje.(...)nus_thuis/index.htmlquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef Tommeke het volgende:
http://images.google.nl/images?um=1&hl=nl&q=pittig+kapsel
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Campingmensen
Pittig kapsel
Dikke reet
kort haar nemen omdat makkelijker isquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:45 schreef Syrena het volgende:
Hm. Ik ben nu 31 en heb mijn korte, pittige kapsel inmiddels laten aangroeien tot lang![]()
Maar het is ECHT wel meer werk. Langer fohnen, langer gefrot tot het eindelijk een beetje toonbaar zitMaar zo lang ik nog als jongste wordt geschat van de vriendinnen heb ik er dat wel voor over
(jongste is 25
als we mensen laten kiezen wie jonger is, dan wijzen ze mij altijd aan HA).
En nu wil ik goeddoeme een baby zodat ik dat kuthaar kan afknippen ("Jaaaa keidun geworden door de zwangerschap) en weer gewoon rood kan verven en dat ik er dan alleen even met mijn handen door hoef te raggen en dan de baby gaan voeden. Ofzo.
True.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Het is in mijn geval toch echt waar. Als mijn korte haar aan 1 kant omhoog stond 's morgens na het slapen hoefde ik dat maar even nat te maken, ff fohnen, gel erin klaar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kort haar nemen omdat makkelijker is_!
wat een betoogquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het is in mijn geval toch echt waar. Als mijn korte haar aan 1 kant omhoog stond 's morgens na het slapen hoefde ik dat maar even nat te maken, ff fohnen, gel erin klaar.
Nu moet ik het ondersteboven kammen (volume!) dan de scheiding bepalen, dan in een staart frotten, weer loshalen omdat het net iets te vettig is voor een staart, opsteken, opnieuw opsteken omdat de eerste keer aan de linkerkant plukken zijn ontsnapt, speldjes zoeken om de losse lagen vast te maken, spiegel kijken, kreunen, bedenken dat kort haar zoveel sneller was, alles platspuiten met haarlak, nog aan m'n plukken voor frotten, bedenken dat ik eruitzie als een ...&***^^%%$$$%$$%^.
En lang haar wassen en dan stylenEn dat moet, want doe ik dat niet, dan heb ik een hoofd vol lang, superzacht, statisch haar. Dus eerst 1x wassen om alle meuk eruit te krijgen. Uitspoelen. Alle lange, gore haren die hebben losgelaten van m'n vingers afpulken, weer wassen en uitspoelen. Haren lospulken. Conditioner erin doen. Uitspoelen. Haren lospulken van vingers en uit bilspleet vissen (als ik douche en haarwas).
Uit douche, haar omwikkelen met handdoek. Afdrogen. 30x keer die kuthanddoek weer om m'n kop frottendan anti-klitspray in haar doen. Borstelen. Haar overal vanaf pulken. Aankleden. Schuim in haar doen. Haar van vingers pulken. Fohnen. Lang fohnen, want achter blijft het nat
Met rolborstel fohnen. Rolborstel uit mijn haar proberen te trekken, vloeken. Dan 16 velcrorollers in mijn haar doen om volume te krijgen en de slag eruit te halen. 30 minuten rondlopen als ma Flodder.
Dan de krullers eruithalen en.....Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwww, wat zit m'n haar mooi!
Haarlak erop. Klaar.
2 uur later. GODVER! Het zakt UIT! Het gaat in strengen hangen! Waar zijn m'n elastiekjes??!!
ja hoi, ik las het in zijn geheelquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Heb jij hem helemaal gelezen?.
Hoi trouwens![]()
.
Dan was je nog sneller klaar dan ik met m'n haarquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:53 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
De dader!
[ afbeelding ]
De dader aan het werk!
ik heb geen haarquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan was je nog sneller klaar dan ik met m'n haar
Hahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat soort wijven boeien toch niet meer, laat ze lekker nutteloos en slonzig zijn.
Het is juist zonde van vrouwen die er nog wel leuk uitzien en hun best doen, en dit dus als leuk opgedrongen krijgen door dat soort relnichten.
Echt, als je een telegraaf van vandaag hebt liggen moet je even zoeken naar dat artikeltje hoe wij mannen er van de zomer bij zouden moeten lopen als het aan "Milaan" ligt. De eerste die dat aantrekt, met zo'n homo sjaal etc gaat de gracht in, subiet!
mensen die zich door een ander laten vertellen wat hip is en het dan ook aandoen. Shaderspecs anyone?
Mode.
*edit* http://www.telegraaf.nl/telegraafi/ hier kan je een klein plaatje, links in het midden zien.... grote versie is betaald.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend is verliefd op me geworden toen ik echt kort haar had....quote:Ik wil zien dat het een vrouw is, geen verkapte kerel.
hoi.quote:
Neequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:53 schreef roze-meisje het volgende:
al kan een kort kapsel soms uitermate sexy zijn
het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
Snotaapjes die de buitenkant belangrijker vinden dan een karakter
Gaat hij 's avonds vaak even de deur uit?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend is verliefd op me geworden toen ik echt kort haar had....
Ik begrijp het nogsteeds niet!
pics of je bent lelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef _Arual_ het volgende:
Wat een flauwekul dat kort haar per definitie niet leuk staat. Mij staat lang haar juist van geen kanten, krijg er een heel sloom, breed hoofd van, en lijk dan vreemd genoeg mannelijker dan met kort haar.
Karakter is leuk maar je moet er ook mee over straat kunnen hè.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gaat hij 's avonds vaak even de deur uit?
dat zeg ik... vrouwen van 30 kunnen nog best vaak lekker zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Ik hou van mijn 30; ik word er alleen maar cuter op![]()
Overigens is de chick in de OP 22, en dat zie je goed..het nesthaar zit nog over haar oren.
Mijn haar heeft 9 jaar de tijd gehad om te groeien....quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En met de auto weg?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
lees mijn eerdere post evenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet nu gelijk wat voor kapsel jij hebt.
Parkinghomo - Youp van't Hek ftwquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En met de auto weg?
En stap jij wel eens de auto in waarna je denkt:"Hè, wat plakt dat stuur weer."?
Misschien ben je net naar de kapper geweest om je een lekker vlot kapsel te laten aanmeten (en daarna naar de Scapino voor een unisex trainingspakquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
lees mijn eerdere post even![]()
ik heb heul geen kort mannenkapsel![]()
dat kunnen een aantal fokkers beamen
quote:
Hij is gayquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Mijn huidige vriend is verliefd op me geworden toen ik echt kort haar had....
Ik begrijp het nogsteeds niet!
Heel uitzonderlijke gevallen als Halle Berry buiten beschouwing gelaten, maar die is met lang haar mooier... Dusquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien ben je net naar de kapper geweest om je een lekker vlot kapsel te laten aanmeten (en daarna naar de Scapino voor een unisex trainingspak)
Voor een kortharige tuinbroek draagsterquote:
die ook maar meteen gestopt is benen en oxels te scheren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Voor een kortharige tuinbroek draagster.
nee klopt ik scheer m'n benen niet ik epileer zequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
die ook maar meteen gestopt is benen en oxels te scheren.
Als je twaalf jaar oud bent is dat natuurlijk ook eng! Heel begrijpelijk maar als jij straks 55 bent geil je op die wijven!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef dagdag het volgende:
gisteren kwam ik er weer een tegen, zon vrouw van denk ik 30 jaar
kan gebeuren maar wat is er nou leuk, aan om je haar af te knippen en dan knalrood te verven en het liefst ook nog zon dikke reet in een broekje gepropt.
soms staat kort haar leuk
klacht vrouwen met kort haar
klacht vrouwen van 30 die dik zijn
klacht vrouwen met kinderwages
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
maar rihanna is toch best sexy met haar nieuwe hairstyle of vinden jullie niet?
[ afbeelding ]
Ik heb de foto's gezien en sorry, maar ik vind het helemaal niet prima. ik vond het gewoon zonde.Een doodzonde.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef Logician het volgende:
mwah ik ben 30 en heb kort haar, en niet omdat het makkelijk is, gewoon omdat het me eens leuk leek, en het staat prima
regels en uitzonderingen en bevestigingen enzo. De stelling staat nog steeds.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef Logician het volgende:
mwah ik ben 30 en heb kort haar, en niet omdat het makkelijk is, gewoon omdat het me eens leuk leek, en het staat prima
Ik hou ook niet van kort haar en vind vrouwen met kort haar er vaak niet uitzien.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gezien en sorry, maar ik vind het helemaal niet prima. ik vond het gewoon zonde.Een doodzonde.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nu de realiteit: een overgrote meerderheid van de mannen, van 10 tot 100, vindt lang haar vrouwelijker en mooier. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar jouw opmerking dat het iets infantiels is raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef mazaru het volgende:
Maar als je ouder wordt neemt de kwaliteit van je haar af en zien lange droge sprieten op je kop er ook niet echt mooi uit.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dan nu de realiteit: een overgrote meerderheid van de mannen, van 10 tot 100, vindt lang haar vrouwelijker en mooier. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar jouw opmerking dat het iets infantiels is raakt kant noch wal.
Het oog wil ook wat. Bovendien is het ronduit stupide om een mooi uiterlijk om te ruilen voor iets wat 3 keer niets is, uit gemak. Dat trekken een hoop mannen slecht, en gelijk hebben ze.
Geen karakter op de wereld dat daar iets aan verandert. Je kunt wel heel hard roepen "ze moeten je maar nemen zoals je bent"
Maar dat is in dit geval dus aan die kerels.
dat jij een vrouw met lang haar er leuk vindt uitzien betekend toch ook niet gelijk dat jij je haar langer laat groeien?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Je overweegt om een vlot kapsel te nemen, hè?
als je een lekker wijf neemt maakt het niet uit wat voor kapsel je hebt... voor de normale mensen telt dat nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef nagel72 het volgende:
[..]
vrouwen van boven de 30 zijn pas super
die weten wat ze willen ...
Mijn eerste keer weer kort was idd ook om een permanent kwijt te rakenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was altijd de eerste die zei hoe vreselijk die ''pittige kapsels'' waren, idd roodgeverfd en met van die plukjes, vaak 100 kilo schoon aan de haak en dan hebben ze er ook nog zo'n strakke driekwart broek erbij aan met van de lompe platte lange laarzen en als je geluk hebt een spijkerjas in een andere kleur dan hun broek![]()
Maaarrr toen heb ik 2 weken geleden ook mijn haar geknipt, niet omdat het makkelijker was maar omdat mijn permanent eruit moest worden geknipt. En eigenlijk vind ik het best leuk (al laat ik het nu wel groeien), en ja, het is makkelijker
Niet doen!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mijn eerste keer weer kort was idd ook om een permanent kwijt te rakenEn ik had 't toen geverfd
Echt een pluizenrampdrama was dat. Na het knippen was ik net een elfje
(21 zucht, wat een tijd geleden...)
Ik heb mezelf een paar weken geleden weer het woord permanent horen uitspreken (in de hoop dat ik dan dat gekloot met die krullers kan laten) maar nu ik weer bedenk hoe m'n haar er toen aan toe was
Je kunt natuurlijk ook even in mijn fotoboek kijken voordat je zulke onzin uitkraamtquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hoi.
Jij bent pot hè, jij werd natuurlijk standaard af-fabriek geleverd met kort haar.
Vooral die woorden kort vlot en lekker pittig jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef dagdag het volgende:
en het liefst ook nog zon dikke reet
Wat heb jij dan voor fluthaar..?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef Syrena het volgende:
Nu moet ik het ondersteboven kammen (volume!) dan de scheiding bepalen....
...
<lang verhaal>
...
2 uur later. GODVER! Het zakt UIT! Het gaat in strengen hangen! Waar zijn m'n elastiekjes??!!
Ik heb nooit zin om zo lang te wachten tot het droog is. Wassen, fohnen, 10 minuten klaar. De rest van de dag met blije frisse flapperende haartjes rondlopenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
föhnen sucks, droogt je haar uit enzo...
gewoon lekker aan de lucht laten drogen, henna plus erin tegen pluis en kam erdoorheen met grove tanden en klaar...
poehpoeh wat een wérk!
ze moederquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef SevenWonders het volgende:
Gelijk hebben ze, maar het staat wel graflelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:36 schreef Gluckskafer het volgende:
wijven van 22 die al 8 jaar dezelfde vriend hebben, zich ineens volwassen voelen, en dan hun haar kortknippen en verven onder het motto 'IK BEN TOCH AL ONDER DE PANNEN'
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, maar het staat wel graflelijk.
Wat een body heeft zequote:
zo is dat........ je leeft tenslotte niet 24 uur per dag met een bos haar maar met een mens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:01 schreef nagel72 het volgende:
Wat maakt het allemaal uit kort of lang haar .... als ze maar lief zijn
( ooit zelf ook een opel manta matje gehad in de jaren 80 )
Nee, ik vind haar goed uit zien met redelijk lang haar. Nu vind ik haar erg mannelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BEELDSCHOON !
dat kan toch geen man (of vrouw) hier ontkennen ?
Ja hallo, die zal er met lang haar ook niet echt smakelijk uitzienquote:Op donderdag 26 juni 2008 06:53 schreef apestaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ook weer een fijne creatie.
Die Yes-haarlijn (zie ook de openingspost) blijkt opgezet te zijn in samenwerking met het gelijknamige blad. En de vele andere Yes-haarlijn-foto's die ik op die site gevonden heb zien er al niet veel beter uit. Goede reclame voor je blad, joh!
Heel fijn & dun rothaar heb ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:50 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor fluthaar..?
Zo doen we dat:haar wassen haar fohnen borstel erdoor klaar.
Zoals ik al eerder zei: daar is het gat van de deur. Echt oprotten met die ongein.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, maar het staat wel graflelijk.
En een paar weken later met een nieuw wijf aan komen zetten thuis die en slanker en lang haar heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: daar is het gat van de deur. Echt oprotten met die ongein.
En het aller, aller, allermooiste! Als je lekker een weekie weg bent en je komt terug en: VERRASSSIIIIIIIIIING
Sommige vrouwen zien er ok uit met kort haar, maar ze zouden er stuk voor stuk beter uit zien met lang haar!quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BEELDSCHOON !
neequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:44 schreef roze-meisje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Met lang haar is ze nog hotterquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
BEELDSCHOON !
quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:31 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En een paar weken later met een nieuw wijf aan komen zetten thuis die en slanker en lang haar heeft.
VERRASSSIIIIIIIIIING
Oeh, mooie haarkleurquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef hoerezooi het volgende:
MILF![]()
vrouwen dienen op geen enkele leeftijd stekelhaar te hebben maar een minimale lengte tot voorbij de schouders
Zo dus[ afbeelding ]
allesquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef SevenWonders het volgende:
Iddquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:05 schreef hoerezooi het volgende:
MILF![]()
vrouwen dienen op geen enkele leeftijd stekelhaar te hebben maar een minimale lengte tot voorbij de schouders
Zo dus[ afbeelding ]
Waar mannen hun sexuele piek in hun twintiger jaren hebben hebben vrouwen die in hun dertiger jaren schijnt hetquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:18 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb wel 'van horen zeggen' dat vrouwen van rond de 30 heel geil zijn
Dan begrijp je gelijk waarom het aantal allochtonen de laatste jaren zo hard blijft doorstijgenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:01 schreef MLF het volgende:
[..]
alles
kom maar eens op de Haagse mart
je wilt ze erg graag missen
Klopt voor een groot deel. Alsof een stemmetje in hun hoofd aanspoort tot het maken van dit soort concessies ter versterking van de onaantrekkelijkheid.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:14 schreef jehovaguerilla het volgende:
Het valt mij ook op dat het altijd van die vreetmachientjes zijn die zo'n kort kapsel hebben.
Alsof die dikke spekreet dan niet meer opvalt.
Of ze doen het om zich als groep naar buiten toe te profileren.
Dikke wijven zijn toch ranzig.
Oneens.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:51 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Overigens:
Vrijwel de enige keer in de geschiedenis van het universum dat zo'n "lekker pittig!" kapsel resulteerde in een lekker wijf!![]()
Da's geen lekker wijf, da's gewoon een meisje.:')quote:
Nonsensch. 27 jaar en een kort kapsel voldoet aan de topic eisen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Da's geen lekker wijf, da's gewoon een meisje.:')
Wel een mooi meisje, trouwens.Met lang haar dan, hè:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |