quote:[b]Op woensdag 25 juni 2008 10:18 zon dikke reet in een broekje gepropt.
heb jij ook zo een hendig sjiek vlot kapsel?quote:
Zo'n beetje alles. Ze nemen de ruimte in van 5, draag dat kreng maar gewoonquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef SevenWonders het volgende:
Wat is er mis met vrouwen met een kinderwagen?
schijnt wel dat vrouwen bij 30+ hun sexuele piek bereiken, maar zie maar eens een gewillige man te vinden met dat vlotte kapsel en de verschillende lichaamsdelen die de strijd tegen de zwaartekracht aan het verliezen zijn...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
30 is nog te doen hoor... na de 35 verleppen ze pas!
dat las ik. Moet ik toch weten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef controlaltdelete het volgende:
...en vergeet niet de penis die over de broekriem hangt!)
Of blijf thuis met die larf.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n beetje alles. Ze nemen de ruimte in van 5, draag dat kreng maar gewoon
quote:
Ik vind het ook erg jammer als vrouwen hun lange haar omruilen voor zo'n zogenaamd vlot kapsel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef HeatWave het volgende:
Over dat kapsel.
Paar jaar terug had een vriendinnetje van me ook opeens het idee zo'n kapsel te nemen, kort en "vlot". Vrijdagavond gingen we wat drinken en ze was helemaal excited, die jongen van vorige week waar ze mee had gezoend zou ze weer zien de dag erna. Die zou het worden, alles was zo leuk en gezellig etc. Die gast had dr dus alleen met lang haar gezien.
Zondag was ze iig weer single. Toeval, ik denk het niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |