quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
Familie van TS wil TS niet naar vliegveld brengen wehehehehee![]()
![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Wat ben je toch ook echt een voorbeeld van een überachterlijk stuk vreten in het kwadraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:
waarom in hemelsnaam? ik breng mn oom toch ook niet naar de bus?Bestel gewoon een schipholtaxi. Het kost geen reet en je hoeft je familie niet lastig te vallen!
einde klacht
says whoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook echt een voorbeeld van een überachterlijk stuk vreten in het kwadraat
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.
programma op tv ofzo. familie brengt ze naar het vliegveld voor een vakantie van een weekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef DaFan het volgende:
Wat was de aanleiding voor deze klacht?
Zware dag gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.
Mijn oom wou mij naar Oostenrijk brengen. Ben ook blij dat ik niet ben gegaan achteraf.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn oom wou me ooit vroeger naar de trein brengen in Duitsland.
Ben toch blij dat ik niet gegaan ben, zo achteraf.
Mijn inziens de beste conclusie tot nu toequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
en deze reactie laat zien dat je ook echt dom bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te worden
Ik zie het probleem niet, ik zou ook geen zin hebben om mijn auto bij langparkeren te zetten (vrij prijzig) en de trein in met alle koffers is ook ronduit kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef DANILXL het volgende:
[..]
programma op tv ofzo. familie brengt ze naar het vliegveld voor een vakantie van een week_!
desnoods neem je de trein. wat denk je wat het impliciete uurloon is van een willekeurige oom/tante/neef/nicht/buurmanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kutklacht...
niet iedereen woont in de buurt zodat je even een taxi kan nemen sukkel!
familie en vrienden ftw
ach gelukkig weet ik wel beter, ik zwaai wel naar buiten als je mn vuilnis komt ophalen goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en deze reactie laat zien dat je ook echt dom bent.
nee hoor, kost veel minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef ScudRaket het volgende:
Scheelt 2x een taxi á 150 euro?
mooi. als je dan klaar bent met dromen en wakker wordt, zwaai ik wel als ik in het vliegtuig stap nadat mijn familie me heeft afgezet en jij nog steeds wacht tot je moedertje jou in haar multipla komt ophalen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ach gelukkig weet ik wel beter, ik zwaai wel naar buiten als je mn vuilnis komt ophalen goed?
Ligt eraan waar je woont he....quote:
Dat komt neer op "20 min tram" + "45 min trein" (enkele reis)... en dan woon ik nog op een plaats met een redelijke verbinding naar Schiphol... En dan gaan we er voor het gemak maar even van uit dat de tram en trein rijdt op het moment dat ik daar gebruik van wil maken. Lekker zeulen met je koffers en tassen van hot naar haar....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
desnoods neem je de trein. wat denk je wat het impliciete uurloon is van een willekeurige oom/tante/neef/nicht/buurman
mmm ik had een sterkere reactie terug verwacht. valt me beetje tegen van je. volgens mij heb jij nog nooit gevlogen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mooi. als je dan klaar bent met dromen en wakker wordt, zwaai ik wel als ik in het vliegtuig stap nadat mijn familie me heeft afgezet en jij nog steeds wacht tot je moedertje jou in haar multipla komt ophalen.
als dat hoog is zou je wel een taxi nemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat komt neer op "20 min tram" + "45 min trein" (enkele reis)... en dan woon ik nog op een plaats met een redelijke verbinding naar Schiphol... En dan gaan we er voor het gemak maar even van uit dat de tram en trein rijdt op het moment dat ik daar gebruik van wil maken. Lekker zeulen met je koffers en tassen van hot naar haar....
Wat denk je dat míjn impliciete uurloon is????
ik ben net terug uit gran canaria en nee, dat heb ik niet te voet gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mmm ik had een sterkere reactie terug verwacht. valt me beetje tegen van je. volgens mij heb jij nog nooit gevlogen.
Neen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als dat hoog is zou je wel een taxi nemen
eerste keer?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben net terug uit gran canaria en nee, dat heb ik niet te voet gedaan.
Als je dan van repliek wilt dienen, doe het dan op een spitsvondige manier, smerig stuk roadkill.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te worden
+de tijd die je kwijt bent om dat te regelen+miss weer een keer terug doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Neen...
Dat betekent dat ik beter mijn oom/buurman/kennis ¤ 50 benzine vergoeding kan geven dan dat ik ¤ 150 voor een taxi rit uitgeef![]()
(beide nog steeds enkele reis gerekend)
Volgens mij moet je dat in een woonwagenkamp zelf doen, shit for brains.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ach gelukkig weet ik wel beter, ik zwaai wel naar buiten als je mn vuilnis komt ophalen goed?
ok, gelukje dat ik daar niet woonquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat in een woonwagenkamp zelf doen, shit for brains.
Telefoontje naar oom/buurman/kennis kost om en nabij evenveel tijd als bellen naar de Schiphol taxi hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef DANILXL het volgende:
[..]
+de tijd die je kwijt bent om dat te regelen+miss weer een keer terug doen
ik vind het raar dat mensen je daarmee lastig vallen. ok, als je aan de andere kant van nederland woont kan ik er miss nog inkomen. maar binnen een straal van anderhalf uur van schiphol niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Telefoontje naar oom/buurman/kennis kost om en nabij evenveel tijd als bellen naar de Schiphol taxi hoor
En een keer een wederdienst doen kost ook niet zoveel tijd - kwestie van plannen, zal ik maar zeggen.
Desalnietteplus is me nog steeds niet echt duidelijk wat nou precies de klacht is...
Staan mensen die famile/vrienden/kennissen wegbrengen in de weg voor de Vertrek Hal bij Schilphol als jij daar toevallig moet zijn?
Hebben de Schiphol Taxi's niet voldoende klandizie omdat te veel mensen door familie/vrienden/kennissen worden weggebracht?
Is de uitstoot van CO2 te hoog door dit soort "vrienden diensten"?
Moest je gewoon effe wat te miepen hebben?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Als je dan van repliek wilt dienen, doe het dan op een spitsvondige manier, smerig stuk roadkill.
als jij met deze reacties op internet weer lekker in je vel zit moet je het lekker doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Als je dan van repliek wilt dienen, doe het dan op een spitsvondige manier, smerig stuk roadkill.
"Lastig vallen" is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik vind het raar dat mensen je daarmee lastig vallen. ok, als je aan de andere kant van nederland woont kan ik er miss nog inkomen. maar binnen een straal van anderhalf uur van schiphol niet.
quote:
Zoeen stinktaxi waar jan en alleman in zit, of zoeen gaar busje noem jij fatsoenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:55 schreef DANILXL het volgende:
okay jullie vallen dus je familie liever lastig met dat soort onzin. Okay goed recht, ik vind het echter apart. Als je al behoorlijk wat e'tjes betaald voor een vakantie kan er ook wel fatsoenlijk vervoer af denk ik dan.
Als jij met jouw topics de rest van het forum wil laten blijven kokhalzen vanwege de wanstaltige stupiditeiten en kronkel in je kop die zowat de moeder van alle is moet je het lekker doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:27 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als jij met deze reacties op internet weer lekker in je vel zit moet je het lekker doen.
Ik wou net zeggen, ja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:07 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zoeen stinktaxi waar jan en alleman in zit, of zoeen gaar busje noem jij fatsoenlijk
Als er om jouw mening gevraagd werd stond er iemand ergens op de strontbakken te trommelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:57 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb even gemist waarom de TS door moderators e.d. zo ontiegelijk uitgescholden wordt voor vanalles en nogwat?
Ik bedoel ik hoop dat hier iig wat geschiedenis achter zit ofzo want ik heb wel eens slechtere KLB topics gezien met positievere moderator feedback eigenlijk
Zal wel ja, anders had ie ook wel wat heviger gereageerd denk ik. Maar het mooie is dat het nu juist static is die zich onwijs laat kennenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:57 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb even gemist waarom de TS door moderators e.d. zo ontiegelijk uitgescholden wordt voor vanalles en nogwat?
Ik bedoel ik hoop dat hier iig wat geschiedenis achter zit ofzo want ik heb wel eens slechtere KLB topics gezien met positievere moderator feedback eigenlijk
Ah je doet een typetje.. I get it! Lachequote:Op woensdag 25 juni 2008 01:11 schreef static het volgende:
[..]
Als er om jouw mening gevraagd werd stond er iemand ergens op de strontbakken te trommelen.
nou iig bedankt voor de steun tegen een zootje machtsbeluste incompetente moderatorsquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:26 schreef SpecialK het volgende:
Of... ik ben zojuist met de beste niet-kritische bedoelingen voor een stoomtrein van een moderator gesprongen en kan over 5 min ineens de eerst komende 6 maanden niet meer inloggen.
had ik kunnen doen, maja ik dacht, zal ik maar een keer de meest verstandige zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zal wel ja, anders had ie ook wel wat heviger gereageerd denk ik. Maar het mooie is dat het nu juist static is die zich onwijs laat kennen
Lees je eens in in de postgeschiedenis van dat sujet en je zou wel anders je complete wartaal tentoonspreiden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zal wel ja, anders had ie ook wel wat heviger gereageerd denk ik. Maar het mooie is dat het nu juist static is die zich onwijs laat kennen
Je empathie is iig niet meer dan die van een hangbuikzwijntje in zijn eigen dump blijkt wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:16 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah je doet een typetje.. I get it! Lache
sodemieter op uit mn topic kkmodquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Lees je eens in in de postgeschiedenis van dat sujet en je zou wel anders je complete wartaal tentoonspreiden.
Deze moet ik quoten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:30 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zal ik maar een keer de meest verstandige zijn
Nope, je bent mijn nieuwe speeltje en zal je in élk topic achtervolgen.quote:
oh de dieren die je moet verzorgen voor je dagelijks werk, grappig dat je dit erbij betrekt in je reactie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Je empathie is iig niet meer dan die van een hangbuikzwijntje in zijn eigen dump blijkt wel.
Had niet anders verwacht.
Ik kan weinig empathie tonen als ik de achtergrond van dit verbale postgeweld niet begrijp. Ik veroordeel je toch ook niet? Ik vroeg echt oprecht zonder dollen wat hier achter zat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Je empathie is iig niet meer dan die van een hangbuikzwijntje in zijn eigen dump blijkt wel.
Had niet anders verwacht.
Er zijn behoorlijk wat plekken in Nederland waarbij het OV niet goed genoeg is om tijdig op Schiphol te zijn, vooral bij de vroegere vluchten (sowieso alles tot een uur of 9 a 10 - je moet ook nog inchecken dus om vijf voor 9 aankomen en dan een sprintje trekken gaat niet werken). Daar komt bij dat als je veel meeneemt (wat veel mensen om een onduidelijke reden doen) het niet bijzonder aangenaam is om in de trein te reizen, laat staan in de bussen die je moet hebben om een treinstation te kunnen bereiken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef DANILXL het volgende:
ik vind het raar dat mensen je daarmee lastig vallen. ok, als je aan de andere kant van nederland woont kan ik er miss nog inkomen. maar binnen een straal van anderhalf uur van schiphol niet.
Die reactie van me was overduidelijk een absurdistisch geintje lijkt me. Nergens noem ik je incompetent of machtsbelust toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:29 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nou iig bedankt voor de steun tegen een zootje machtsbeluste incompetente moderators
hoe bedoel je? ik had het over de moderators en ik wou je juist bedanken voor de steun voor mij namens jouquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:42 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Die reactie van me was overduidelijk een absurdistisch geintje lijkt me. Nergens noem ik je incompetent of machtsbelust toch?
ik heb nog nooit meegemaakt dt hij anderen ging oppikken en dat in 7 keerquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:40 schreef 700MB het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat plekken in Nederland waarbij het OV niet goed genoeg is om tijdig op Schiphol te zijn, vooral bij de vroegere vluchten (sowieso alles tot een uur of 9 a 10 - je moet ook nog inchecken dus om vijf voor 9 aankomen en dan een sprintje trekken gaat niet werken). Daar komt bij dat als je veel meeneemt (wat veel mensen om een onduidelijke reden doen) het niet bijzonder aangenaam is om in de trein te reizen, laat staan in de bussen die je moet hebben om een treinstation te kunnen bereiken.
Blijft over: met een auto. Met een gewone taxi is al heel snel te duur (een taxi is eigenlijk altijd te duur, maar dat terzijde). Een Schiphol-taxi is vergeleken met een taxi misschien wel een stuk goedkoper, maar desondanks nog steeds prijzig. Bovendien is een Schiphol-taxi verre van handig. Als je mazzel hebt ben je de laatste die hij oppikt en wordt je rechtstreeks naar Schiphol gereden, maar als je dat niet bent moet je eerst een uur tot drie uur met de chauffeur meerijden terwijl hij nog wat anderen oppikt.
Het is laat. sorry ik dacht dat jouw reactie van static was. ik moet echt gaan slapen want dit gaat niet lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:45 schreef DANILXL het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik had het over de moderators en ik wou je juist bedanken voor de steun voor mij namens jou
ok. welterustenquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het is laat. sorry ik dacht dat jouw reactie van static was. ik moet echt gaan slapen want dit gaat niet lekker.
Takes one to know one.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:39 schreef DANILXL het volgende:
[..]
oh de dieren die je moet verzorgen voor je dagelijks werk, grappig dat je dit erbij betrekt in je reactie.
ben je er weerquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:
waarom in hemelsnaam? ik breng mn oom toch ook niet naar de bus?Bestel gewoon een schipholtaxi. Het kost geen reet en je hoeft je familie niet lastig te vallen!
-het gaat dus niet over mijn eigen familie-
einde klacht
omdat ik toch aan mn weekquotum moet komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:18 schreef Manono het volgende:
[..]
Als de mensen die het moeten doen niet klagen en de mensen die worden gebracht het prettig vinden, waarom hou jij je dan niet met belangrijker dingen bezig?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 02:20 schreef DANILXL het volgende:
nee, ik sprak laatst ook iemand die er helemaal niet op zat te wachten om zn familie te brengen, maja het bleef toch familie he
ja, had je in real life maar een speeltje. internet is het enige speeltje in je leven met fok als bekroning voor je jarenlange digitale shitleventje. zelfs een bal wordt nog liever vierkant dan dat hij je speeltje wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:38 schreef static het volgende:
[..]
Nope, je bent mijn nieuwe speeltje en zal je in élk topic achtervolgen.
Verder nog iets?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit was een verkapte terug vind paupertopic
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:38 schreef Gluckskafer het volgende:
zomg TS wordt liever uitgezwaaid door een sjagerijnige taxichauffeur dan door z'n eigen familie![]()
hehequote:Op woensdag 25 juni 2008 07:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, had je in real life maar een speeltje. internet is het enige speeltje in je leven met fok als bekroning voor je jarenlange digitale shitleventje. zelfs een bal wordt nog liever vierkant dan dat hij je speeltje wordt.
kijken hoe verf droogt is nog spannender dan samen met jou optrekken aangezien je in elk topic weer met dezelfde dooddoenertjes komt.
get-a-life. maar dat zeggen ze hier al jaren tegen je. wil niet echt lukken he.
Weet je wel wat een taxi kost? Alsof een Schipholtaxi goedkoper is dan een normale taxi.quote:Bestel gewoon een schipholtaxi
ja ik ga een beetje met mijn koffers in een klote trein zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
desnoods neem je de trein. wat denk je wat het impliciete uurloon is van een willekeurige oom/tante/neef/nicht/buurman
Toch doet hij dat.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:46 schreef DANILXL het volgende:
ik heb nog nooit meegemaakt dt hij anderen ging oppikken en dat in 7 keer
Ja, leuk met voor 3 personen bagage.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Dan heb je dus blijkbaar mazzel dat de taxi jou altijd als laatste ophaalt. Woon je iets minder gunstig, dan ben je dus gewoon de lul. Of waar dacht je anders dat al die andere mensen in de taxi vandaan kwamen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:46 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik heb nog nooit meegemaakt dt hij anderen ging oppikken en dat in 7 keer
Ik weet niet hoe jij met bekenden omgaat, maar vraag je voor aanwezigheid op een verjaardag ook uurloon? Zoiets noemen ze een vriendendienst. Ik zou mijn ouders, of zus en zwager, of goede vrienden, probleemloos naar het vliegveld brengen en ophalen, al is het midden in de nacht. Het enige dat hooguit leuk zou zijn is een bijdrage voor de verreden benzine, aangezien dat al gauw tientjeswerk wordt, maar als ik die niet krijg hoor je mij ook niet klagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nog nooit andere inzittenden ook, dat is het rarequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dan heb je dus blijkbaar mazzel dat de taxi jou altijd als laatste ophaalt. Woon je iets minder gunstig, dan ben je dus gewoon de lul. Of waar dacht je anders dat al die andere mensen in de taxi vandaan kwamen?
Nee, die hebben wel familie die ze weg wil brengen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:29 schreef DANILXL het volgende:
[..]
nog nooit andere inzittenden ook, dat is het rare
haha ik heb wel een leven itt veel anderen hier, maar dat terzijde. Over het tweede deel van jouw zin: is dat niet het hele principe van KLB?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef RealZeus het volgende:
Echt, dat je geen leven hebt is prima, het is alleen jammer dat je bij elke dwarsliggende scheet een kuttopic opent en ons er mee lastig valt.
nee sorry ben geen chauffeurquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nog mensen weggebracht?
Touché, TS.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, die hebben wel familie die ze weg wil brengen.
Nee, jouw klacht vind ik niet echt een klacht en ik snap niet waarom je je aan zoiets ergert. De enige reden die ik kan bedenken is dat jij niemand hebt die je weg wil brengen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:18 schreef DANILXL het volgende:
[..]
haha ik heb wel een leven itt veel anderen hier, maar dat terzijde. Over het tweede deel van jouw zin: is dat niet het hele principe van KLB?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
TS kwam bij de dokter.
En zegt; Dokter ik heb het gevoel dat niemand naar me luistert!!
Waarop de dokter antwoordde met ' VOLGENDE!!'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |