quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
Familie van TS wil TS niet naar vliegveld brengen wehehehehee![]()
![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Wat ben je toch ook echt een voorbeeld van een überachterlijk stuk vreten in het kwadraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:
waarom in hemelsnaam? ik breng mn oom toch ook niet naar de bus?Bestel gewoon een schipholtaxi. Het kost geen reet en je hoeft je familie niet lastig te vallen!
einde klacht
says whoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook echt een voorbeeld van een überachterlijk stuk vreten in het kwadraat
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.
programma op tv ofzo. familie brengt ze naar het vliegveld voor een vakantie van een weekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef DaFan het volgende:
Wat was de aanleiding voor deze klacht?
Zware dag gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.
Mijn oom wou mij naar Oostenrijk brengen. Ben ook blij dat ik niet ben gegaan achteraf.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn oom wou me ooit vroeger naar de trein brengen in Duitsland.
Ben toch blij dat ik niet gegaan ben, zo achteraf.
Mijn inziens de beste conclusie tot nu toequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
en deze reactie laat zien dat je ook echt dom bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te worden
Ik zie het probleem niet, ik zou ook geen zin hebben om mijn auto bij langparkeren te zetten (vrij prijzig) en de trein in met alle koffers is ook ronduit kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef DANILXL het volgende:
[..]
programma op tv ofzo. familie brengt ze naar het vliegveld voor een vakantie van een week_!
desnoods neem je de trein. wat denk je wat het impliciete uurloon is van een willekeurige oom/tante/neef/nicht/buurmanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kutklacht...
niet iedereen woont in de buurt zodat je even een taxi kan nemen sukkel!
familie en vrienden ftw
ach gelukkig weet ik wel beter, ik zwaai wel naar buiten als je mn vuilnis komt ophalen goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en deze reactie laat zien dat je ook echt dom bent.
nee hoor, kost veel minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef ScudRaket het volgende:
Scheelt 2x een taxi á 150 euro?
mooi. als je dan klaar bent met dromen en wakker wordt, zwaai ik wel als ik in het vliegtuig stap nadat mijn familie me heeft afgezet en jij nog steeds wacht tot je moedertje jou in haar multipla komt ophalen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ach gelukkig weet ik wel beter, ik zwaai wel naar buiten als je mn vuilnis komt ophalen goed?
Ligt eraan waar je woont he....quote:
Dat komt neer op "20 min tram" + "45 min trein" (enkele reis)... en dan woon ik nog op een plaats met een redelijke verbinding naar Schiphol... En dan gaan we er voor het gemak maar even van uit dat de tram en trein rijdt op het moment dat ik daar gebruik van wil maken. Lekker zeulen met je koffers en tassen van hot naar haar....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:59 schreef DANILXL het volgende:
[..]
desnoods neem je de trein. wat denk je wat het impliciete uurloon is van een willekeurige oom/tante/neef/nicht/buurman
mmm ik had een sterkere reactie terug verwacht. valt me beetje tegen van je. volgens mij heb jij nog nooit gevlogen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mooi. als je dan klaar bent met dromen en wakker wordt, zwaai ik wel als ik in het vliegtuig stap nadat mijn familie me heeft afgezet en jij nog steeds wacht tot je moedertje jou in haar multipla komt ophalen.
als dat hoog is zou je wel een taxi nemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Dat komt neer op "20 min tram" + "45 min trein" (enkele reis)... en dan woon ik nog op een plaats met een redelijke verbinding naar Schiphol... En dan gaan we er voor het gemak maar even van uit dat de tram en trein rijdt op het moment dat ik daar gebruik van wil maken. Lekker zeulen met je koffers en tassen van hot naar haar....
Wat denk je dat míjn impliciete uurloon is????
ik ben net terug uit gran canaria en nee, dat heb ik niet te voet gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef DANILXL het volgende:
[..]
mmm ik had een sterkere reactie terug verwacht. valt me beetje tegen van je. volgens mij heb jij nog nooit gevlogen.
Neen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:07 schreef DANILXL het volgende:
[..]
als dat hoog is zou je wel een taxi nemen
eerste keer?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben net terug uit gran canaria en nee, dat heb ik niet te voet gedaan.
Als je dan van repliek wilt dienen, doe het dan op een spitsvondige manier, smerig stuk roadkill.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te worden
+de tijd die je kwijt bent om dat te regelen+miss weer een keer terug doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Neen...
Dat betekent dat ik beter mijn oom/buurman/kennis ¤ 50 benzine vergoeding kan geven dan dat ik ¤ 150 voor een taxi rit uitgeef![]()
(beide nog steeds enkele reis gerekend)
Volgens mij moet je dat in een woonwagenkamp zelf doen, shit for brains.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ach gelukkig weet ik wel beter, ik zwaai wel naar buiten als je mn vuilnis komt ophalen goed?
ok, gelukje dat ik daar niet woonquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dat in een woonwagenkamp zelf doen, shit for brains.
Telefoontje naar oom/buurman/kennis kost om en nabij evenveel tijd als bellen naar de Schiphol taxi hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef DANILXL het volgende:
[..]
+de tijd die je kwijt bent om dat te regelen+miss weer een keer terug doen
ik vind het raar dat mensen je daarmee lastig vallen. ok, als je aan de andere kant van nederland woont kan ik er miss nog inkomen. maar binnen een straal van anderhalf uur van schiphol niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:18 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Telefoontje naar oom/buurman/kennis kost om en nabij evenveel tijd als bellen naar de Schiphol taxi hoor
En een keer een wederdienst doen kost ook niet zoveel tijd - kwestie van plannen, zal ik maar zeggen.
Desalnietteplus is me nog steeds niet echt duidelijk wat nou precies de klacht is...
Staan mensen die famile/vrienden/kennissen wegbrengen in de weg voor de Vertrek Hal bij Schilphol als jij daar toevallig moet zijn?
Hebben de Schiphol Taxi's niet voldoende klandizie omdat te veel mensen door familie/vrienden/kennissen worden weggebracht?
Is de uitstoot van CO2 te hoog door dit soort "vrienden diensten"?
Moest je gewoon effe wat te miepen hebben?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Als je dan van repliek wilt dienen, doe het dan op een spitsvondige manier, smerig stuk roadkill.
als jij met deze reacties op internet weer lekker in je vel zit moet je het lekker doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Als je dan van repliek wilt dienen, doe het dan op een spitsvondige manier, smerig stuk roadkill.
"Lastig vallen" is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik vind het raar dat mensen je daarmee lastig vallen. ok, als je aan de andere kant van nederland woont kan ik er miss nog inkomen. maar binnen een straal van anderhalf uur van schiphol niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |