quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
Familie van TS wil TS niet naar vliegveld brengen wehehehehee![]()
![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
Wat ben je toch ook echt een voorbeeld van een überachterlijk stuk vreten in het kwadraatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef DANILXL het volgende:
waarom in hemelsnaam? ik breng mn oom toch ook niet naar de bus?Bestel gewoon een schipholtaxi. Het kost geen reet en je hoeft je familie niet lastig te vallen!
einde klacht
says whoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:50 schreef static het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook echt een voorbeeld van een überachterlijk stuk vreten in het kwadraat
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.
programma op tv ofzo. familie brengt ze naar het vliegveld voor een vakantie van een weekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef DaFan het volgende:
Wat was de aanleiding voor deze klacht?
Zware dag gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer eens dat je nog dommer bent dan het achterend van een smerig pusvarken.
Mijn oom wou mij naar Oostenrijk brengen. Ben ook blij dat ik niet ben gegaan achteraf.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Mijn oom wou me ooit vroeger naar de trein brengen in Duitsland.
Ben toch blij dat ik niet gegaan ben, zo achteraf.
Mijn inziens de beste conclusie tot nu toequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:53 schreef static het volgende:
[..]
en deze reactie laat zien dat je ook echt dom bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:56 schreef DANILXL het volgende:
[..]
aan je reactie te zien bent je een stucadoor die zich via internet wil profileren als iemand met een beetje status door moderator te worden
Ik zie het probleem niet, ik zou ook geen zin hebben om mijn auto bij langparkeren te zetten (vrij prijzig) en de trein in met alle koffers is ook ronduit kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef DANILXL het volgende:
[..]
programma op tv ofzo. familie brengt ze naar het vliegveld voor een vakantie van een week_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |