omdat ze tegen bomen lopen, over takken en struikjes en steentjes struikelen en dan nek breken enzo.quote:
Veel plezier verderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga mijn PC afsluiten en verder Scary Movie 3 kijken en dan gelijk naar bed
Best een mooie vrouw...maar heb het gevoel dat er iets niet klopt aan haar....alleen watquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Houniet het volgende:
Cali wat vindt je van die vrouw hierboven?
Ze heeft een mannelijk gezicht en de lippen en ogen....klopt ook iets niet aanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Best een mooie vrouw...maar heb het gevoel dat er iets niet klopt aan haar....alleen wat
Omdat jij dat kapsel ook wiltquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Best een mooie vrouw...maar heb het gevoel dat er iets niet klopt aan haar....alleen wat
dat kapsel heb ik nu zo'n beetje alleen is de pony wat langer en de rest wat korter....En dan moet me pony een beter model hebben en moet de rest laten groeienquote:
Als je me nu ook gaat vertellen dat je soms krullen hebt en je haar wel eens opsteekt dan..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]
dat kapsel heb ik nu zo'n beetje alleen is de pony wat langer en de rest wat korter....En dan moet me pony een beter model hebben en moet de rest laten groeien
Dan kan je mij ook lek schietenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me nu ook gaat vertellen dat je soms krullen hebt en je haar wel eens opsteekt dan.. [ afbeelding ]
Ik wil krullen maar weet niet hoequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je me nu ook gaat vertellen dat je soms krullen hebt en je haar wel eens opsteekt dan.. [ afbeelding ]
quote:
Ik wil steil haar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil krullen maar weet niet hoeen heb wel zo'n mooie klip voor erin..opsteken kan ik niet
Krullen, echt Cali ik meen het, Krullen is de bom! Als je een beetje je best doet dan whoeiiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil krullen maar weet niet hoeen heb wel zo'n mooie klip voor erin..opsteken kan ik niet
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil steil haar.
Als ik mijn haar dan nou laat groeien, en jij het afknipt, zullen we dan ruilen?
Dat hoeft nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
Misschien moet ze een foto posten om het wat duidelijker te maken![]()
Ik wil het ook maar ik wil geen permanentje want dat kan mislukken en dan kan ik ook niet meer steil haar... Iemand een idee hoe je krullen krijgtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Krullen, echt Cali ik meen het, Krullen is de bom! Als je een beetje je best doet dan whoeii.
vind ik ookquote:
Niet echt zo als permanent nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan.....alleen als je van die mooie zachte krullen hebt
jeweetwel die je ook krijgt als je een permanentje zet
Me ex gebruikte wel eens de krultang. Mooi dingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
Ik wil het ook maar ik wil geen permanentje want dat kan mislukken en dan kan ik ook niet meer steil haar... Iemand een idee hoe je krullen krijgt
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt zo als permanent nee.
Het is meer slag.
Als het langer wordt gaat het echt goed krullen, dat wel.
Maar mooi haar heb ik zeker.
Zeg maar gewoon prachtig.
kan het wel eens proberen.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Me ex gebruikte wel eens de krultang. Mooi ding.
Ja maar jij bent ook een koningquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
Doe eens je best voor Hostimen.quote:
Ik vind dat het wel bij me past.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef Houniet het volgende:
Ik krijg er ook krul in als het wat langer wordt.
Wat een zelfkennis weer eer...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt zo als permanent nee.
Het is meer slag.
Als het langer wordt gaat het echt goed krullen, dat wel.
Delegeren die hapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel bij me past.
Maar de stijjltang is ook erg grappig.
Ex vond het altijd briljant om de stijltang in m'n haar te zetten, ik vond het zelf ook wel mooi eigenlijk
Maar krullen/slag staat me ook wel
Het was de verkeerde smilie....ik wil serieus wel eens kijken hoe het mij staatquote:
Eindelijkquote:
man met een steiltangquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ex vond het altijd briljant om de stijltang in m'n haar te zetten, ik vond het zelf ook wel mooi eigenlijk
Heldquote:
Ja, maar hoe het nu zit staat je ook netjes. Met lang haar heb jij een dikke kopquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Slecht, maar dat weet je al.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
OA
Alles goed?
eigenlijk weet ik daar het antwoord wel op
Houniet!quote:
Ik ken je gezicht niet maar krullen staan bij iedereen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
Het was de verkeerde smilie....ik wil serieus wel eens kijken hoe het mij staat
*checkt foboquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het nu zit staat je ook netjes. Met lang haar heb jij een dikke kop
Ook van andere mensen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel
Maar ik heb dan ook echt ronduit briljant haar.
Hoor het vaak
Koffietopic ontvluchtenquote:
Dat kwam niet alleen door m'n haar hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, maar hoe het nu zit staat je ook netjes. Met lang haar heb jij een dikke kop
* Jaloers isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
Ja, dat heb ik wel
Maar ik heb dan ook echt ronduit briljant haar.
Hoor het vaak
gewoon standaard, iets de bol naar eigen mening...en het is bleekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ken je gezicht niet maar krullen staan bij iedereen.
waaromquote:
Ah, ja, das wel een voordeel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Wordt zoals je wellicht weet, ook geregeld gratis gekapt
Nu blond of donker?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
gewoon standaard, iets de bol naar eigen mening...en het is bleek
Moet je een beetje bruin worden. Ik word daar ook beter van. Heb zelf grijs/blauwe ogen en als ik dan bruin word dan komt dat er goed uitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Californium het volgende:
gewoon standaard, iets de bol naar eigen mening...en het is bleek
Donker...zoiets als die vrouw in de OPquote:
tintjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je een beetje bruin worden. Ik word daar ook beter van. Heb zelf grijs/blauwe ogen en als ik dan bruin word dan komt dat er goed uit [ afbeelding ].
Tintje is altijd wel goed.
Krijg geen tintje...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Moet je een beetje bruin worden. Ik word daar ook beter van. Heb zelf grijs/blauwe ogen en als ik dan bruin word dan komt dat er goed uit [ afbeelding ].
Tintje is altijd wel goed.
hou op hoor!!!1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Donker...zoiets als die vrouw in de OP
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:43 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas is helemaal geen doodloper...
Oja...blauwe ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg geen tintje...Ben bleek vannature....ook sproeten enzo
en in de zon verbrand ik....
quote:
Nu toch niet meer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja
Wordt zoals je wellicht weet, ook geregeld gratis gekapt
Elke sproet is een kusje van een engeltjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
Idd.. vaak gewoon in Spanjequote:
Ik zeg het je meis, Lathumquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Krijg geen tintje...Ben bleek vannature....en in de zon verbrand ik....
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Elke sproet is een kusje van een engeltje!!!
Ik verbrand al heel snel, maar kan ook heel snel een tintje krijgen..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zeg het je kerel.. Te bleekquote:
Frecklesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Elke sproet is een kusje van een engeltje!!!
Komende week weerquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Met geelachtig randje rond pupillen
Ik heb dat gelukkig totaal niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik verbrand al heel snel, maar kan ook heel snel een tintje krijgen..
Omdat eer-ik het vroegquote:
quote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Freckles
[..]
Komende week weer
Gratis.
quote:
Ik ben zegmaar zes keer gezoendquote:
Dat kan wijzen op een leveraandoeningquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook.
Met geelachtig randje rond pupillen
Beter wassenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben zegmaar zes keer gezoend. En ik heb een moedervlekje vlak bij mijn mondhoek, waar de hell die dingen vandaag komen
.
Van engelen zeg je net zelf!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben zegmaar zes keer gezoend. En ik heb een moedervlekje vlak bij mijn mondhoek, waar de hell die dingen vandaag komen
.
quote:
Bummmertquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zijn wel een beetje weggetrokken in de winter
@ Cosmo hierquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat gelukkig totaal niet.
Dat verbranden dus.
Zeker. Zo op z'n tijd...quote:
Koffiequote:
Nee dat waren sproeten ouwequote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
.
quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef OA het volgende:
[..]
Dat kan wijzen op een leveraandoeningNiet zoveel zuipen joh!
In de OP staat een link naar tietenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef JortK het volgende:
Worden er hier ook tieten gepost of hoe zit dat?
Neen, dit is stage sc, NSFW filter hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef JortK het volgende:
Worden er hier ook tieten gepost of hoe zit dat?
quote:
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef Californium het volgende:
[..]
In de OP staat een link naar tietenen we praten erover...mot je ef paar topics terug
Immer goed jaquote:
Verslavende UI?quote:
Ga een vak leren en stage lopenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie het ja
Alleen jammer dat ik geen stage loop, anders was ik hier wel blijven hangen
Maar misschien komt het ook dat ik slecht smeer...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb dat gelukkig totaal niet.
Dat verbranden dus.
Ik vind haar echt mooi Cali. Een Italiaans model, weet alleen der naam nietquote:
Film was leukquote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar misschien komt het ook dat ik slecht smeer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik eigenlijk wel doen.Signature.
Zij vragen dat steeds ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom weer gratis dan dirk? Gewoon gevraagd?
Doe ik ook bijna nooitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef PieterBas het volgende:
Maar misschien komt het ook dat ik slecht smeer...
Ze is wel pretty hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind haar echt mooi Cali. Een Italiaans model, weet alleen der naam niet [ afbeelding ]!
iets te groten borsten
Hehe.. kan ik me zo niet meer herinneren, maar zou heel goed kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Film was leuk
Ik moest ff denken waar ik die Cindy van kende, maar die was birth-mother in Friends
Olympische Spelen komen er ook weer aanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, ik moet m'n UI oook weer even fixen.
Dat oranje moet weg
Ik zie het wel een keer danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zij vragen dat steeds ja.
Moet weer model zitten, vraag me af waar ik mee terugkom volgende week
Kwam ik tegen in een show op youtube.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze is wel pretty heen de borsten ben ik eens...te groot....
Je weet d'r naam niet? Waar heb je d'r vandaan dan?![]()
Als je wilt blijven mag dat best hoor, genoeg niet-stagelopers hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Binnenkort voor me werk een HBO opleiding volgen duaal, telt dat ook als een soort stage
Herkende d'r aan d'r stemquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Hehe.. kan ik me zo niet meer herinneren, maar zou heel goed kunnen
Zie niksquote:
Marinier met de waterpokken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Herkende d'r aan d'r stem
En die gozer was die marinier met de waterpokken
Beter wel jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Olympische Spelen komen er ook weer aan![]()
.
Foppe gaat gewoon goud halen, Hij wel ja
quote:
Ik kijk het even aan, misschien kom ik zo nu en dan even langsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je wilt blijven mag dat best hoor, genoeg niet-stagelopers hier
Oke...geen naam van waarvoor ze de show looptquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kwam ik tegen in een show op youtube.
Monica Bellucci?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind haar echt mooi Cali. Een Italiaans model, weet alleen der naam niet [ afbeelding ]!
iets te groten borsten
Wie dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan, misschien kom ik zo nu en dan even langs
Gebruik je zeker de nieuwe layout? En heb je de webicons uitstaan.quote:
Via eer-ik en fritzl en Hounietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig
Hoe ben je hier gestrand dan?
Nee, geloof me, heb alles al afgezochtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Oke...geen naam van waarvoor ze de show loopt
Gelukkig hebben we ook andere (team)sporten waar we plakken kunnen halenquote:
Nee dat is haar niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Monica Bellucci?
Als is zij volgens mij een actrice?
eer-ik heeft een hele club KSC-ers hier binnen geloodstquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Gezellig
Hoe ben je hier gestrand dan?
Webicons staan en ik gebruik de nieuwe layout... zelfs Ctrl+F5 gebruikt om de layout te verversenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gebruik je zeker de nieuwe layout? En heb je de webicons uitstaan.
Wat een lul, kan ik net zo goed in de KSC blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
eer-ik heeft een hele club KSC-ers hier binnen geloodst
noem ze eens op danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie OPquote:
Dameshockeyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook andere (team)sporten waar we plakken kunnen halen
Het dameshockey team natuurlijk
Heel gezelligquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben hier via eer-ik, omdat hij hier ooit in een grijs verleden mod was. En nu is het hier gezellig
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, geloof me, heb alles al afgezocht.
Hou je het niet meer bijquote:
Wees maar niet bang, ik heb geen zin meer om te baggeren dus voor mij hoef je niet bang te zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een lul, kan ik net zo goed in de KSC blijven.
Al de Nederlanders zijn al klaar daarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dameshockey
Maar, eerst wimbledon kijken
Neuh.. kijk maar gewoon in de opquote:
Bek houwe ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat een lul, kan ik net zo goed in de KSC blijven.
Gezellig hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
eer-ik heeft een hele club KSC-ers hier binnen geloodst
Care, Nederlanders kunnen ook niet tennissen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al de Nederlanders zijn al klaar daar
Dat ook nog eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik merk het, en een stuk rapper ook
Toffe SC
Krajicek er ook al uit? Die moest toch met haar dubbel maatje...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al de Nederlanders zijn al klaar daar
Als ze dat nog wetenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben hier via eer-ik, omdat hij hier ooit in een grijs verleden mod was. En nu is het hier gezellig
Ik ben graag op de hoogte van allesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is ook niet nodig om alles te lezen hoor Piles
Enkel > all.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krajicek er ook al uit? Die moest toch met haar dubbel maatje...
Ik vind alleen damestennis leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Care, Nederlanders kunnen ook niet tennissen.
Maar er zijn zat andere spelers die het wel kunnen en die briljant zijn om t e kijken
Nederland heeft nu weer een aantal talenten rondlopen hoor, maar het is altijd net niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Care, Nederlanders kunnen ook niet tennissen.
Maar er zijn zat andere spelers die het wel kunnen en die briljant zijn om t e kijken
Koffie Slowchatquote:
Frits, 21 jaar. En ik ga binnenkort samenwonenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ook nog eens
Maar vertel es.. wat eigenlijk? i dunno
Ownee.. nog niet gedaan.. goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
Hee Cue, heb je me nou al toegevoegd op msn eigenlijk
Wordt bijna ook nooit uitgezonden, alleen in de hoogtijdagen van Eltingh en Haarhuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enkel > all.
Ik kijk echt nooit dubbelspelen
Gaat dus totaal nergens over?quote:
dat blijkt en dan blijf je natuurlijk achter lopenquote:
Heb je de grote inboedel gezamenlijk betaald?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Frits, 21 jaar. En ik ga binnenkort samenwonen![]()
Meer nog?
Damestennis is wel erg fijn om te kijken jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind alleen damestennis leuk om naar te kijkenNet zoals dameshockey eigenlijk
Precies, er wordt gewoon te weinig gedrilld hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland heeft nu weer een aantal talenten rondlopen hoor, maar het is altijd net niet.
Dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Is gewoon de SC van General Chat volgens mij
Michaëlla is toch ook al jaren het NEderlandse talent, ze laat het alleen nog niet echt zienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland heeft nu weer een aantal talenten rondlopen hoor, maar het is altijd net niet.
True, truequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wordt bijna ook nooit uitgezonden, alleen in de hoogtijdagen van Eltingh en Haarhuis.
Playerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
Hee Cue, heb je me nou al toegevoegd op msn eigenlijk
Michaela heeft een egel op d'r kop en ze heeft geen talent.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Michaëlla is toch ook al jaren het NEderlandse talent, ze laat het alleen nog niet echt zien
Bij de dubbel had ze wel lekkere inkijk trouwens![]()
![]()
Rusland heeft ook een stuk meer inwoners dan het kleine Nederland. Spartaanse trainingen en communisme zou Nederland tot een groot sportland kunnen maken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Damestennis is wel erg fijn om te kijken ja
Maar een titanenwedstrijd vind ik ook wel mooi
En er zijn een paar toffe relatief nieuwe spelers, als Monfils bijvoorbeeld.
Alleen jammer dat het een baselijn speler is.
[..]
Precies, er wordt gewoon te weinig gedrilld hier.
In al die oostbloklanden worden de talenten de grond uit gestampt maar hier bakken we er niks van.
Ruiger moeten we zijn tegen die kinderen, slaan, met stokken!
Jaloersquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk stage lopen in Zuid Afrika een half jaar. Helpen met het WK.
Ja, laten we dat instellenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rusland heeft ook een stuk meer inwoners dan het kleine Nederland. Spartaanse trainingen en communisme zou Nederland tot een groot sportland kunnen maken..
FOR THE MOTHERLAND!! LOPEN VOOR JE VADERLAND!!!! LOPEN ZOU JE!!
het communisme is niet alleen maar slechtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Rusland heeft ook een stuk meer inwoners dan het kleine Nederland. Spartaanse trainingen en communisme zou Nederland tot een groot sportland kunnen maken..
FOR THE MOTHERLAND!! LOPEN VOOR JE VADERLAND!!!! LOPEN ZOU JE!!
Ik krijg aandacht zat, dus nee.quote:
Dubbel heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Michaëlla is toch ook al jaren het NEderlandse talent, ze laat het alleen nog niet echt zien
Bij de dubbel had ze wel lekkere inkijk trouwens![]()
![]()
Stoertjequote:
Nu als jij meegaatquote:
Tof !!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:14 schreef Houniet het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk stage lopen in Zuid Afrika een half jaar. Helpen met het WK.
Kusje opquote:
Schrijft die pa columns ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dubbel heb ik helaas gemist![]()
Ik vind Araxtha Rus en andere (ben haar naam even kwijt) ook grote talenten. Maar Michaëlla is idd het grootste Nederlandse talent. Al vind ik die quotes van haar vader af en toe lachwekkend. Stonden er weer een paar in AD Sportwereld
Ik ga meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu als jij meegaat. Nee over anderhalf jaar waarschijnlijk
. Anders Australië als Afrika niet kan.
Heb nog familie in Australië wonen dus dat is wel goedkoper. Neem ik mooi mijn duikspullen mee
.
Een kusje van Hounietquote:
We gaan niet zo heel gek doen nog met de inboedel, maar wel samen betalen jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je de grote inboedel gezamenlijk betaald?
Moet je in een huis daar?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nu als jij meegaat. Nee over anderhalf jaar waarschijnlijk
. Anders Australië als Afrika niet kan.
Heb nog familie in Australië wonen dus dat is wel goedkoper. Neem ik mooi mijn duikspullen mee
.
Keurig. Wat ik wel wil melden, puur voor mijn ego, is dat ik eer-ik heb overgehaald om ook te gaan lopen. Ik ben er eerder mee begonnen, ook gear gekocht en dingen die het mooi in grafiekjes zettenquote:
Pas de probleme, ik help graag.quote:
*streelt Frits' egoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig. Wat ik wel wil melden, puur voor mijn ego, is dat ik eer-ik heb overgehaald om ook te gaan lopen. Ik ben er eerder mee begonnen, ook gear gekocht en dingen die het mooi in grafiekjes zetten
En eer-ik haalt ons allemaal overquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Keurig. Wat ik wel wil melden, puur voor mijn ego, is dat ik eer-ik heb overgehaald om ook te gaan lopen. Ik ben er eerder mee begonnen, ook gear gekocht en dingen die het mooi in grafiekjes zetten
Als het er ooit van komtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef eer-ik het volgende:
Pas de probleme, ik help graag.
Wel even je bevindingen posten in het Hardloopschema op je mp3-speler #8: Pijn is fijn!!! topic he!
In Afrika of Australië?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je in een huis daar?
Ik weet er nog wel een voor je
Soort stageverslag, maar dan andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En eer-ik haalt ons allemaal over
[..]
Als het er ooit van komt![]()
![]()
Blauwe wagen, ik kom nu naar Di.quote:
Gewoon gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja goed hèquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:27 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nijmegenquote:
Inderdaad, dat is het devies. Op het moment dat je er over gaat nadenken, ga je niet meer. In het begin althans, daarna wil je alleen maar graag gaanquote:
Station Arnhem danquote:
dealquote:
Ik regel een krultangquote:
Ben al een aantal jaren meebezigquote:
Ik was er na de eerste keer al over uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is het devies. Op het moment dat je er over gaat nadenken, ga je niet meer. In het begin althans, daarna wil je alleen maar graag gaan
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef eer-ik het volgende:
Zie vorige post.
doen russen ooit anders dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef nicomart het volgende:
oh en...
EK: 'Russen mogelijk aan de doping'
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was er na de eerste keer al over uit.
Doorgaan.
Just do it.
Goeie slogan, die ga ik verkopen aan een sportmerk.
Dan moet je even naar de Mariastraat lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik kan vrijdag in Utrecht wel ff kijken misschien![]()
De dames wilden toch gaan winkelen
Run2Day, topwinkel en kortingen omdat de winkel heropend isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ik kan vrijdag in Utrecht wel ff kijken misschien![]()
De dames wilden toch gaan winkelen
Alleen wordt er in het bericht van de BBC niks gesuggereerd over doping. Maar ALS het zo was, dat Arshavin of de Russen doping hebben gebruikt... dan heeft de UEFA een groot probleem.. want dan zouden de wedstrijden op papier opnieuw gespeeld moeten worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef nicomart het volgende:
oh en...
EK: 'Russen mogelijk aan de doping'
Zeker topwinkel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Run2Day, topwinkel en kortingen omdat de winkel heropend is
Ja, Impossible is nothingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was er na de eerste keer al over uit.
Doorgaan.
Just do it.
Goeie slogan, die ga ik verkopen aan een sportmerk.
Commissie vragenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
Zeker topwinkel.
Frits, ik denk dat we marketing moeten gaan doen.
Welterusten.quote:
Ja, dit is wel lucratiefquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker topwinkel.
Frits, ik denk dat we marketing moeten gaan doen.
Freederik Marketeersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, dit is wel lucratief
Freederik, dat wordt de naam
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Freederik Marketeers
En ik moet ook nog Coffeeshop Kirewiet oprichten
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten PB
weltrusten Piles
weltrusten Cue
Money for nothin' and your chicks for freequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef eer-ik het volgende:
I want my.............
I want my MTV..........
Look at that momma, she's got it, stickin' it in the camera, man....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Money for nothin' and your chicks for free
Een vriend van mij had de cd van een live concert van de Dire Straits in de auto opgezet.. Wij samen meebleren en de gozer op de achterbank (was een paar jaar jonger), keek echt ons aan van.. waarom zingen jullie mee met deze ouwe lullen muziek..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Look at that momma, she's got it, stickin' it in the camera, man....
Money for nothing, goed nr
Ik denk, dat ik je voorbeeld ga volgen.quote:
Haha, mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij had de cd van een live concert van de Dire Straits in de auto opgezet.. Wij samen meebleren en de gozer op de achterbank (was een paar jaar jonger), keek echt ons aan van.. waarom zingen jullie mee met deze ouwe lullen muziek..
Ik denk ook een keer een beetje op een normale tijd naar bed.. Zometeen de katten naar buiten doen, staan ze tenminste niet om 5 uur naast mijn bed te miauwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik je voorbeeld ga volgen.
Morgen weer werkwerkwerk
Hoop dat het wat minder hellish is dan afgelopen vrijdag, gister en vandaag.
Hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik je voorbeeld ga volgen.
Morgen weer werkwerkwerk
Hoop dat het wat minder hellish is dan afgelopen vrijdag, gister en vandaag.
Mijn vader had een boel bandjes met muziek van Foreigner, Genesis en Dire Straits in de auto, dus ben er ook mee opgegroeid.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, mooi.
Ik ben echt opgegroeid met deze muziek man
Vind het ook oprecht goeie muziek
Kloptquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef jna het volgende:
in feite zou je met wat moeite ook zelf zo'n hardloop mp3 kunnen maken nu je dat schema weet.
Jij ook meis!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoop het ook voor jesucces
en trusten schatje
![]()
De rest ook
![]()
Katten wel ftwquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk ook een keer een beetje op een normale tijd naar bed.. Zometeen de katten naar buiten doen, staan ze tenminste niet om 5 uur naast mijn bed te miauwen.
Nice, nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn vader had een boel bandjes met muziek van Foreigner, Genesis en Dire Straits in de auto, dus ben er ook mee opgegroeid.
k truste fritsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Slaap lekker slapers, ik ga er ook straks lekker in
True that.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef jna het volgende:
in feite zou je met wat moeite ook zelf zo'n hardloop mp3 kunnen maken nu je dat schema weet.
Heerlijke muziek. Ik was tijdje geleden nog bij Genesis, top concertquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jij ook meis!![]()
Truste allen!
[..]
Katten wel ftw
[..]
Nice, nice
Bij mij kwam er ook nog wat CCR, canned head en lynyrd skynyrd om de hoek kijken.
Ohja, en Buena Vista Social Club is ook iets waar ik vroeger mee doodgegooid werd
Oo
[..]
k truste frits
Werkt zeker stimulerend! Slaap lekker manquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
True that.
Maar de muziek die gebruikt wordt vind ik wel prima voor het lopen.
Het zijn wel vrij boostende nummers zeg maar, die gebruikt worden.
Er komt bij mij altijd wel enige euforie om de hoek zetten als ik aan het lopen ben met die muziek\
Maar nu echt pitten, joooooo
Dat zeker, alleen niet om 5 uur 's-morgens naast je bed.. om wat aandacht cq eten te miauwen.. Ga muizen vangen.. (Nee, wij hebben geen muizen in huis, behalve computermuizen dan)quote:
ratten dan.. is ook een grotere uitdaging voor die jongensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen niet om 5 uur 's-morgens naast je bed.. om wat aandacht cq eten te miauwen.. Ga muizen vangen.. (Nee, wij hebben geen muizen in huis, behalve computermuizen dan)
Probeer gewoon een snelheid wat je prettig vind, dus een tempo dat je in feite nog kan praten met een loopmaatje. Na een verloop van tijd bouw je wel wat snelheid en duurvermogen op.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef nicomart het volgende:
ik ga dat schema maar eens uitproberen als ik binnenkort weer eens normaal tijd heb 's avonds. Wordt wel gewoon op de sportschool op de loopband en met de tv aan dus
Het wandelen en lopen moet dat op een bepaalde snelheid of gewoon wat je zelf fijn vindt?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:05 schreef nicomart het volgende:
[..]
ratten dan.. is ook een grotere uitdaging voor die jongens
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Probeer gewoon een snelheid wat je prettig vind, dus een tempo dat je in feite nog kan praten met een loopmaatje. Na een verloop van tijd bouw je wel wat snelheid en duurvermogen op.
Hardlopen op een loopband doe ik dus echt nooit meer.. Normaal loop ik tijdens een duurloopje ongeveer 15-16km/uur.. maar op een loopband is dat niet te bij de benen.
In een sportschool zei ik een keer tegen een vriend, die stond te zwoegen op een loopband... Hardlopen op een loopband is net als porno naar kijken.. in het echt is het ook veel leuker.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Probeer gewoon een snelheid wat je prettig vind, dus een tempo dat je in feite nog kan praten met een loopmaatje. Na een verloop van tijd bouw je wel wat snelheid en duurvermogen op.
Hardlopen op een loopband doe ik dus echt nooit meer.. Normaal loop ik tijdens een duurloopje ongeveer 15-16km/uur.. maar op een loopband is dat niet te bij de benen.
In een sportschool zei ik een keer tegen een vriend, die stond te zwoegen op een loopband... Hardlopen op een loopband is net als porno naar kijken.. in het echt is het ook veel leuker.
Gewoon je eigen tempo, iets dat voor jou werkt. Als je te snel gaat, houd je het niet vol, ga je te langzaam dan is het weer niets omdat je geen resultaat boekt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef nicomart het volgende:
ik ga dat schema maar eens uitproberen als ik binnenkort weer eens normaal tijd heb 's avonds. Wordt wel gewoon op de sportschool op de loopband en met de tv aan dus
Het wandelen en lopen moet dat op een bepaalde snelheid of gewoon wat je zelf fijn vindt?
Zeker toen ik Zweden zat een onwijs mooi (en verlicht) hardloopparkoers was in het bos achter ons appartement. Mocht alleen in november-december er niet lopen.. vanwege het jachtseizoenquote:
Die bochtjes heb je natuurlijk zelf voor het uitkiezen. Ik liep eerst ook in een parkje, erg klein dus vaak bochtjes en vaak dezelfde routes. Nu loop ik het liefst gewoon rechtuit ergens naar toe en dan je best doen om het weer binnen de les tot huis te brengen. Dat werkt voor mij erg fijn!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. heb altijd het idee dat die snelheden niet kloppen. Heel vaag is dat.
Maar goed, ik heb het niet zo op buiten lopen. Allemaal ingewikkelde bochtjes, rotzooi, kutweer enzo.. En ik ben toch niet zo'n loper, maar in de sportschool kan ik gewoon tv kijken.. en mooie vrouwen
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja.. heb altijd het idee dat die snelheden niet kloppen. Heel vaag is dat.
Maar goed, ik heb het niet zo op buiten lopen. Allemaal ingewikkelde bochtjes, rotzooi, kutweer enzo.. En ik ben toch niet zo'n loper, maar in de sportschool kan ik gewoon tv kijken.. en mooie vrouwen
Op zich begrijpelijk en essentiëelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker toen ik Zweden zat een onwijs mooi (en verlicht) hardloopparkoers was in het bos achter ons appartement. Mocht alleen in november-december er niet lopen.. vanwege het jachtseizoen
Buiten lopen ook mooie vrouwen rond, en die knipogen naar je als jij net als hen aan het hardlopen bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.. Goh wat heb ik daar mooie vrouwen gezien in de sportschool.
"Bij het volgende schot sprinten"quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker toen ik Zweden zat een onwijs mooi (en verlicht) hardloopparkoers was in het bos achter ons appartement. Mocht alleen in november-december er niet lopen.. vanwege het jachtseizoen
En een keer kwam er een zo'n boomzaagvrachtwagen met rupsbanden vanuit de bosjes uitzetten.. Ik heb toen daar nog nooit zo hard gelopen, want ik schrok daar behoorlijk van..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Op zich begrijpelijk en essentiëel
Ok dat, alleen zit ik meestal in mijn runners high en dan let ik eigenlijk alleen wat er voor me gebeurd...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Buiten lopen ook mooie vrouwen rond, en die knipogen naar je als jij net als hen aan het hardlopen bent
Oke, puntje voor de toekomst. Runner's High uitschakelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ok dat, alleen zit ik meestal in mijn runners high en dan let ik eigenlijk alleen wat er voor me gebeurd...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En een keer kwam er een zo'n boomzaagvrachtwagen met rupsbanden vanuit de bosjes uitzetten.. Ik heb toen daar nog nooit zo hard gelopen, want ik schrok daar behoorlijk van..En het parkoer ging met een flinke hellingspercentage omhoog...
![]()
Ik ga zo lekker slapen denk ik ouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |